|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 14:26 schreef de.fan het volgende:Volgende elf hoop ik: Darley Swerts---De Vrij---Vlaar---Martins Indi Wijnaldum----Meeuwis----Leerdam Simon---Castaignos---Myo Miyaghi Dus geen: Bruins, Bahia,de Cler,Biseswar en Mulder hoop ik van harte. Ik ben bang dat Mulder er gewoon in sta helaas, die kan ons wel eens weer de das om doen. Op de keeper na ben ik het er mee eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook alleen er zijn nu wel meerdere opstellingen te maken waarnee ik het eens zo kunnen zijn ..Alleen Mulder moet nu telkens in de basis en niet omdat hij al beter is maar het wel moet gaan worden.. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Nu staat Diego er weer in ipv Simon. Ik mag hopen dat die Simon niet honderd procent fit is. Al vind ik Diego ook een goede speler, begrijp ik niet dat hij Simon er nu uithaalt. Dat geeft geen vertrouwen. En wat heeft Cabral? Die is 1 vd beste de afgelopen 2 wedstrijden? Leerdam ten faveure van Bruins? Wat is er mis met mokotjo??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
Heb er meer vertrouwen in gekregen maar toch blijf ik zeggen been snapt het niet.. Haal biseswar en castaignos er ajb uit en zet larsen en simon erin!! Lijkt me ideaal en je heb ze toch niet voor niks gehaald? Indi erin pfff ben ik niet echt blij mee.. Maar waarsch wel eindelijk z'n kontmaatje bruins eruit das nog 1 pluspunt.. Ik ben benieuwd! Kom op feyenoord! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Biseswar in de basis, op de plaats van Simon?! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Simon is gepasseerd tgv Miyachi. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 09:16 schreef feyenoordster! het volgende:Heb er meer vertrouwen in gekregen maar toch blijf ik zeggen been snapt het niet.. Haal biseswar en castaignos er ajb uit en zet larsen en simon erin!! Lijkt me ideaal en je heb ze toch niet voor niks gehaald? Indi erin pfff ben ik niet echt blij mee.. Maar waarsch wel eindelijk z'n kontmaatje bruins eruit das nog 1 pluspunt.. Ik ben benieuwd! Kom op feyenoord! Ik begrijp opeens waar die 'ster' vandaan komt in jouw nick.... |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik dacht dat die gozer op beide flanken terecht kon? Linksbuiten om voorzetten te geven, en zelf naar binnen kunnen trekken, en op rechts als echte buitenspeler. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Denk dat 'ie meer kwaliteiten heeft dan Biseswar dit seizoen heeft laten zien. Maar ach, als Biseswar straks een mooie assist geeft en zorgt voor een goal; juich ik ook. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 19:38 schreef JanM het volgende:[..] Ik was even niet in de gelegenheid, maar las straks dat hij wel en toen weer niet geblesseerd is? Indien wel kan hij uiteraard niet spelen en ik begrijp dat hij dus nog geblesseerd is? zo blij dat jullie elkaar weer hebben gevonden, goed begin van mijn zondag, haha
Nu nog de drie punten pakken! ik ga voor 1-3! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Denk dat Wijnaldum nu op 10 speelt, ben ik ook niet echt een voorstander van, maar we zien wel hoe het uitpakt. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ik mag dan misschien hopen op een winstpartij,echter VVV en excelsior,willem 2 zijn nog slechter dan Feyenoord.Ik zie het degradatie spook niet. Jaren geleden toen HCS de hoofdsponsor was en wij er ook slecht voor stonden.Was het palsn dat mocht Feyenoord degraderen ze direct samen zoueden gaan met exselsior (feyenoord excelsior combinatie) dan moet wel Excelsior in de eredivisie blijven. Maar ik zie niet in waarom Feyenoord het moeilijk zou gaan krijgen.Het seizoen is toch al verloren dua waar we eindigen is niet relevant ,alleen boven de lijn dan zie ik het volgend seizoen wel.............Feyenoord succes vanmiddag |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik heb er vandaag echt een super gevoel over.Dit word de dag van de definitiefe ommekeer.Let om m'n woorden er komen weer zonnig tijden aan.Alleen moet Bas van noordwijk opzouten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Simon op de bank, verrassend.. Biseswar speelt |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: vind ik ook maar Biseswar speelde wel aardig volgende week dus kan het wel begrijpen, persoonlijk zie ik liever Simon |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Het word een degelijke pot voetbal van Feyenoord, Die Ferrer ofs heeft geen verstand van voetbal, Het word 1-3, die Jappaner krijgt 2 assist en 1 kopgoal van vlaar, Iedereen Blij, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 11:45 schreef Vnny het volgende:[..] vind ik ook maar Biseswar speelde wel aardig volgende week dus kan het wel begrijpen, persoonlijk zie ik liever Simon Laat die Biseswar maar eens snel zijn salaris gaan waarmaken... Ik hoop dat hij 1 van de uitblinkers word voordat hij weer inzakt naar niveau E8 dan kan hij misschien van de zomer weg!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat die Biseswar maar eens snel zijn salaris gaan waarmaken... Ik hoop dat hij 1 van de uitblinkers word voordat hij weer inzakt naar niveau E8 dan kan hij misschien van de zomer weg!! dan moet hij er nog minimaal 14 inschoppen dit seizoen, haha |
|
|
|
|
DY
|
|
|
niet eens simon in de basis!!!!:( |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
weet iemand waar ik een sopcast-stream kan vinden? Rojadirecta ligt eruit... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In de resten van een na-smeulend gelredome zal men met moeite de resten van een stukgespeeld vitesse terugvinden. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Shit Mulder Biseswar in de basis...................toch weer een minpunt van ,Mario Been. Maar kijken wat dit gaat opleveren. Een ding is zeker , en dat is dat mulder minstens een keer gaat blunderen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij had inderdaad een geblesseerde Simon en een dolende Darley op moeten stellen..... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik heb totaal geen idee dit keer. ik laat me verrassen. Het kriebelt wel al lekker moet ik zeggen. Fijne wedstrijd Dames en Heren!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:16 schreef de.fan het volgende:Shit Mulder Biseswar in de basis...................toch weer een minpunt van ,Mario Been. Maar kijken wat dit gaat opleveren. Een ding is zeker , en dat is dat mulder minstens een keer gaat blunderen Ga je nu weer weg? |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Word een Degelijk partij, 1-3 ! Die Jappaner moet een talent zijn, ik hoop dat hij het laat zien. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:16 schreef de.fan het volgende:Shit Mulder Biseswar in de basis...................toch weer een minpunt van ,Mario Been. Maar kijken wat dit gaat opleveren. Een ding is zeker , en dat is dat mulder minstens een keer gaat blunderen Eet wat minder speculaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vandaag komt de ommekeer! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Vandaag gaan we ervoor , ! 1-3 ! Come On ! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Achja , Doen we toch ? Je moet toch achter je club staan. Behalve als je een glory hunter bent.! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
fredje