|
|
FR-Yannick
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee ik vind het ECHT vreselijk. Het is traag. Het is laf. Het is spelen om niet te verliezen in plaats van te winnen.
Het is nog erger dan VOOR de wedstrijd tegen Twente. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Iedereen is beter dan Bruins |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Feyenoord speelt goed, het verschil tussen eerdere wedstrijden en deze (en Twente): KELVIN LEERDAM op het middenveld, die doet alles goed! Tuurlijk is Meeuwis een aanwinst en Ryo is de beste op het veld. Het gaat goed, ik denk dat we 1-0 verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb even geteld. Van de eerste 7 ballen die Wijnaldum kreeg, raakte die dr 5 kwijt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Één van de weinigen die zonder langdurige blessure bij de dokter vandaan komt. Ook een kwaliteit. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
quote: zg ik toch beter dan bruins ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
kan er niet bij zijn, kut vitesse |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt en de kopkansen van luc had larsen benut |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:[..] nee ik vind het ECHT vreselijk. Het is traag. Het is laf. Het is spelen om niet te verliezen in plaats van te winnen. Het is nog erger dan VOOR de wedstrijd tegen Twente. Het is krachteloos en niet overtuigend. Maar ik denk wel dat ze met punten terugkomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja dat vond ik helemaaaaaaal erg.
Ik negeer trouwens je eerdere opmerkingen even, maar dat begrijp je wel. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Één van de weinigen die zonder langdurige blessure bij de dokter vandaan komt. Ook een kwaliteit. laten we even afwachten of hij zo weer uit de kleedkamer komt, haha
Ben benieuwd voor wie Fer erin komt, Meeuwis en Leerdam spelen aardig, Wijnaldum het minst in mijn ogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer komt er in. Ik hoop voor Wijnaldum. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:[..] ja dat vond ik helemaaaaaaal erg. Ik negeer trouwens je eerdere opmerkingen even, maar dat begrijp je wel. vriend hahaha |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik vind dat ze bij VI vaak onzin verkondigen maar mbt Wijnaldum moet ik ze helaas toch steeds meer gelijk geven.. Die jongen is geen 10, heeft geen idee wat er om hem geen aan de hand is en loopt maar wat met de bal. Als ik dan die Eriksen zie van de neuzen die nota bene nog jonger is ook... Misschien moet hij zelf toch ook de conclusie trekken dat hij lekker gevaar moet gaan stichtten vanaf de vleugel.
Verder ist niet verkeerd (aanvulling: ook niet best maar we kijken positief he :p) hoe we spelen, al moeten we meer lef tonen. Je ziet gewoon dat ze spelen met in hun achterhoofd: "als we maar niet verliezen". Gewoon gaaaaan! Overdonderen dat vreemdelingenlegioen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door MrChriz -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Wijnaldum eruit aub... op die vrije trap na een zeer zeer matige instelling. Let eens op de manier hoe die erbij sjokt als vitesse de bal heeft! Belachelijk! Biseswar idem dito. Voegen NIETS toe! Hoekschoppen? Zwaar klote! Die 2 er uit en Simon en Bruins erin! Dan pakken we hier 3 punten! Die matties tandem werkt gewoon niet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, ik ben t wel eens dazt die Ryo een aanwinst kan zijn, maar dan wel pas zodra hij kan communiceren met zijn medespelers.
Hij snapt t verschil tussen meelopen, druk zetten en dekking geven nog niet echt als t m verteld word. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat een prachtige redding van Mulder! Wereldkeeper! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:26 schreef Maximus het volgende:Wijnaldum eruit aub... op die vrije trap na een zeer zeer matige instelling. Let eens op de manier hoe die erbij sjokt als vitesse de bal heeft! Belachelijk! Biseswar idem dito. Voegen NIETS toe! Hoekschoppen? Zwaar klote! Die 2 er uit en Simon en Bruins erin! Dan pakken we hier 3 punten! Die matties tandem werkt gewoon niet! vond die vrije trap ook niet indrukwekkend, netjes over de muur maar recht op de keeper af, die bal moet gewoon in de hoek. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:26 schreef Maximus het volgende:Wijnaldum eruit aub... op die vrije trap na een zeer zeer matige instelling. Let eens op de manier hoe die erbij sjokt als vitesse de bal heeft! Belachelijk! Biseswar idem dito. Voegen NIETS toe! Hoekschoppen? Zwaar klote! Die 2 er uit en Simon en Bruins erin! Dan pakken we hier 3 punten! Die matties tandem werkt gewoon niet! welnee komt goed.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meteen al? Vraag me af of dat verstandig is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of voor Biseswar, en Wijnaldum naar rechts toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoor ik nu die JvH zeggen dat ze meer gebruik moeten maken van t talen van Wijnaldum? ha! WIJNALDUM zou eens wat meer gebruik moeten maken van het talen van Wijnaldum! |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:25 schreef MrChriz het volgende:Ik vind dat ze bij VI vaak onzin verkondigen maar mbt Wijnaldum moet ik ze helaas toch steeds meer gelijk geven.. Die jongen is geen 10, heeft geen idee wat er om hem geen aan de hand is en loopt maar wat met de bal. Als ik dan die Eriksen zie van de neuzen die nota bene nog jonger is ook... Misschien moet hij zelf toch ook de conclusie trekken dat hij lekker gevaar moet gaan stichtten vanaf de vleugel. Verder ist niet verkeerd hoe we spelen, al moeten we meer lef tonen. Je ziet gewoon dat ze spelen met in hun achterhoofd: "als we maar niet verliezen". Gewoon gaaaaan! Overdonderen dat vreemdelingenlegioen! Helemaal eens met je 2e deel, Gewoon Vol op de aanval lef tonen, En gewoon compact blijven verdedigen ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: prima gedaan, maar niet overdrijven... |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:25 schreef MrChriz het volgende:Ik vind dat ze bij VI vaak onzin verkondigen maar mbt Wijnaldum moet ik ze helaas toch steeds meer gelijk geven.. Die jongen is geen 10, heeft geen idee wat er om hem geen aan de hand is en loopt maar wat met de bal. Als ik dan die Eriksen zie van de neuzen die nota bene nog jonger is ook... Misschien moet hij zelf toch ook de conclusie trekken dat hij lekker gevaar moet gaan stichtten vanaf de vleugel. Verder ist niet verkeerd hoe we spelen, al moeten we meer lef tonen. Je ziet gewoon dat ze spelen met in hun achterhoofd: "als we maar niet verliezen". Gewoon gaaaaan! Overdonderen dat vreemdelingenlegioen! Helemaal eens met je 2e deel, Gewoon Vol op de aanval lef tonen, En gewoon compact blijven verdedigen ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:27 schreef Vnny het volgende:[..] vond die vrije trap ook niet indrukwekkend, netjes over de muur maar recht op de keeper af, die bal moet gewoon in de hoek. we zijn tegenwoordig blij dat ie op doel is. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Overigens, ik ben t wel eens dazt die Ryo een aanwinst kan zijn, maar dan wel pas zodra hij kan communiceren met zijn medespelers. Hij snapt t verschil tussen meelopen, druk zetten en dekking geven nog niet echt als t m verteld word. eens, vooral de eerste 10 minuten, hij liep ook eerst aan de verkeerde kant, haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja! beter eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde.
maar weer kijken dan. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Leerdam eruit van Haaren erin, Biseswar eruit, Simon erin! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
KOM OP!!!!! We moeten winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee alsjeblieft geen van Haaren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:26 schreef Maximus het volgende:Wijnaldum eruit aub... op die vrije trap na een zeer zeer matige instelling. Let eens op de manier hoe die erbij sjokt als vitesse de bal heeft! Belachelijk! Biseswar idem dito. Voegen NIETS toe! Hoekschoppen? Zwaar klote! Die 2 er uit en Simon en Bruins erin! Dan pakken we hier 3 punten! Die matties tandem werkt gewoon niet! Die vrijetrap was op goal en ik vond het raar dat ook de verslaggever het een goede trap vond...Als je de keeper wil verrassen dan moet tie wel de hoek in dus ik vond het niet zo`n goeie!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:27 schreef Vnny het volgende:[..] vond die vrije trap ook niet indrukwekkend, netjes over de muur maar recht op de keeper af, die bal moet gewoon in de hoek. wat jij zegt idd vnny!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Kijk thats the spirit! |
|
|
|