|
|
piet
|
|
|
kudt zooi, mulder kom op!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
gvd ook nog 1tje van ajax dat doet pijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Breng je jezelf weer onnodig in de problemen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
koppen omhoog, schouders recht en gas!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu kan je over Swerts beginnen!! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Hoeft niet he! Komt in Engeland pas in aanmerking voor werkvergunning bij kans op redelijk wat speelminuten. Dus als hij zich bij ons goed ontwikkelt en minuten maakt heb je de kans dat hij een jaartje mag blijven! |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
En weer opnieuw beginnen. Kutterdekut!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
domme actie van onze belg |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Doorzette! Kom op Feyenoord ! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
let maar eens op nou gaat het fout |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
weer kinderachtig weg gegeven , stomme overtreding |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar heb toch het idee dat we vandaag gewoon weer eens gaan winnen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ik heb 1-3 gezegd dus past wel in mijn voorspelling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: gelukkig je bent weer de oude |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KOM OP FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Nee hoor alleen Bahia & Bruins & Mulder & Biseswar de rest mag zich de komende jaren bewijzen. Deze 4 hebben hun tijd al gehad |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
gaat niet goed je ziet de angst weer in het elftal sluipen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:54 schreef de.fan het volgende:[..] Nee hoor alleen Bahia & Bruins & Mulder & Biseswar de rest mag zich de komende jaren bewijzen. Deze 4 hebben hun tijd al gehad heb jij toevallig bij MMM op school gezeten of zo? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:54 schreef de.fan het volgende:[..] Nee hoor alleen Bahia & Bruins & Mulder & Biseswar de rest mag zich de komende jaren bewijzen. Deze 4 hebben hun tijd al gehad Bahia doet het prima op de bank, Bruins en Mulder zijn prima spelers en Biseswar begint het af en toe ook weer te begrijpen! Swert's tackle was gewoon een hele ongelukkige keuze, maar ook dat gebeurt ... helaas! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In de klas denk ik! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:57 schreef JanM het volgende:[..] Bahia doet het prima op de bank, Bruins en Mulder zijn prima spelers en Biseswar begint het af en toe ook weer te begrijpen! Swert's tackle was gewoon een hele ongelukkige keuze, maar ook dat gebeurt ... helaas! Is het gevolg van het spelen met strijd! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zal ik 'm uitleggen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ff een muldertje er tussendoor om het extra spannend te maken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Omdat Biseswar op zijn eigen positie weinig brengt en Wijnaldum op rechts goed uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:57 schreef JanM het volgende:[..] Bahia doet het prima op de bank, Bruins en Mulder zijn prima spelers en Biseswar begint het af en toe ook weer te begrijpen! Swert's tackle was gewoon een hele ongelukkige keuze, maar ook dat gebeurt ... helaas! ongelukkige keuze's kunnen niet in een strafschop gebied!! En dat jij b+b+b en m prima spelers vind is jou goed recht . Mijn mening is een andere |
|
|
|