|
|
FR12-1908
|
|
|
Ik lees op de meeste forums meestal negatieve dinge over Swert maar vond hem vandaag echt goed! Denk dat ie nog veel voor feyenoord kan betekenen dit seizoen! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Buiten dat mooie doelpunt van vanmiddag, vond ik Schwerts altijd wel okee. Hij heeft alleen nu bewezen, graag voor ons te willen spelen, klasse! |
|
|
|
|
Sjaakie
|
|
|
Bij vitesse ook altijd leuk gedaan |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Ik vind het (vooralsnog) Geen verkeerde keuze, tenminste iemand die met gif speelt. Zijn uitstraling en zijn leeftijd zijn heel belangrijk voor dit Feyenoord.
Vond dat er vandaag gewoon goed gespeeld werd. Vanaf minuut 1 zag je dat Feyenoord er voor wilde knokken en ik ben blij dat die juiste instelling er was.
Deze lijn doortrekken en dan komt het allemaal goed!
Blijven geloven jongens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorige 2 wedstrijden tegen 020 en de Graafschap, vond ik hem matig tot slecht. Buiten zijn prachtige treffer vond ik hem vandaag sterk spelen met veel strijd. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Niet de beste techneut maar en harder werker die strijd levert en nooit verzaakt. In ieder geval een gozer met de juiste mentaliteit. Niet iedere verdediger hoeft een bal over 60 meter bij iemand op zijn stropdas te kunnen geven. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
goeie wedstrijd gespeeld swerts, mooie goal wel weer meer geluk dan wijsheid minpunt tegengoal verkeerde timing in kopduel..ik zeg een 7 |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:41 schreef MMM het volgende:Vorige 2 wedstrijden tegen 020 en de Graafschap, vond ik hem matig tot slecht. Buiten zijn prachtige treffer vond ik hem vandaag sterk spelen met veel strijd. Dat waren ook ze eerste 2 wedstrijden? Ook niet gek dat je dan niet maximaal presteert, iedereen moet ze draai vinden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaat in ieder geval redelijk verstandige taal uit, na de wedstrijd. Tóch een aanwinst tot op heden...Hij strijdt en zweept op. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Ik vind swerts een aanwinst maar hij moet die schwalbe-achtige bewegingen achterwege laten, dat deed hij pas ook (ik meen tegen 020) en vandaag weer zag ik. |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:00 schreef Southside 1908 het volgende:Ik vind swerts een aanwinst maar hij moet die schwalbe-achtige bewegingen achterwege laten, dat deed hij pas ook (ik meen tegen 020) en vandaag weer zag ik. Beide keren een vrije trap meegekregen en tot nu geen tegendoelpunt? Zie het probleem niet.. |
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
vond hem niet onaardig geeft een beetje meer strijd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hup Swerts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|