|
|
bs
|
|
|
Feyenoord speelde goed tegen Twente ,had recht op 3 punten todat Mulder weer een houdbare bal door liet. Hoelang nog Been !? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat Robbie komende zondag weer speelt, onze eerste doelman. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Totdat er een betere keeper is misschien? Van Dijk is nog leuk voor even, maar alleen tot het eind van het seizoen. En Mulder, mits ze hem houden, zal toch wedstrijden moeten spelen om vertrouwen en ervaring op te doen.
En oké, die bal was in principe te houden, maar heb je die andere geweldige reddingen niet gezien? |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:22 schreef bs het volgende:Feyenoord speelde goed tegen Twente ,had recht op 3 punten todat Mulder weer een houdbare bal door liet. Hoelang nog Been !? We hadden al 2-0 voor rust kunnen achterstaan door Jansen en nog een tukker, maar daar redde hij knap, tuurlijk heeft Mulder in de afgelopen tijd meerdere malen flink geblunderd, en zijn krediet verspeeld, maar het heeft geen zin om nu Darley op te stellen, stel hij verneukt het wat dan? Dan om het hoofd van Darley roepen en dan maar weer Lamprou, Mulder of V. Dijk opstellen? Gun hem tijd.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja misschien kan hij dan in de thuiswedstrijd tegen psv er nog 10 doorlaten, Mulder is de man voor de toekomst, hij moet gewoon spelen. Mocht het na de 2e seizoenshelft nog niets zijn dan Lamprou maar een kans geven |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:31 schreef Vnny het volgende:[..] Ja misschien kan hij dan in de thuiswedstrijd tegen psv er nog 10 doorlaten, Mulder is de man voor de toekomst, hij moet gewoon spelen. Mocht het na de 2e seizoenshelft nog niets zijn dan Lamprou maar een kans geven Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:31 schreef Vnny het volgende:[..] Ja misschien kan hij dan in de thuiswedstrijd tegen psv er nog 10 doorlaten, Mulder is de man voor de toekomst, hij moet gewoon spelen. Mocht het na de 2e seizoenshelft nog niets zijn dan Lamprou maar een kans geven Pfff, dat was niet de schuld van Rob.
Eens! Mulder is de man voor de toekomst, bij LMO.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hij had in ieder geval kunnen duiken bij de laatste 5 ballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die andere 9 hadden in ieder geval niet allemaal voor de bal moeten lopen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: daar heb je een punt, we misten de Baab haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Mulder moet die bal el hebben jah,met zijn voeten er naar teo, die 23 goal kan die slettebak vrij inkoppen, mis frasert en wolf |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
weg met die mulder waar is die braziliaan gebleven. de inzet was goed als dit elke week zo is moeten er vanzelf weer punten komen ook denk ik dat mario op de verkeerde tijd erin gestapt is en ik verwacht volgend jaar dan ook en andere trainer en als v.geel technisch directeur word weet ik al wie de nieuwe trainer word ik huiver er wel van als echte feijenoorder maar ik denk dat v.geel adriaanse over de streep trekt dan gaan we weer iets beleven |
|
|
|
|
bs
|
|
|
Ik vind dat Mulder kansen zat gehad heb Het is net of je een vrouw in het goal heb staan Mulder is alleen de toekomst als je jupiler wilt spelen bij Willen2 had hij ook gewoon op de bank gezeten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vandaag op rtv rijnmond Feyenoord haald kostas Lampru terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee tot de 4-0 deed ie nog wel z'n best.. Dus eigenlijk mag je hem maar 6 tegendoelpunten in die wedstrijd aanrekenen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder heeft ons al meer punten gekost dan van Dijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als dudek en de Goey het vertrouwen hadden gekregen. Wat Mulder nu krijgt waren ze nooit zo groot geworden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je begint echt een beetje lachwekkend te worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee, het is gewoon zo. Valt niet te ontkennen en dat weet je best. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Laat beetje maar weg! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Als de verdediging zijn best doet hoeft Mulder geen ballen door te laten....
Natuurlijk was die bal houdbaar, maar het is wel erg makkelijk om Mulder alleen weer te beoordelen op die ene fout. Hij heeft er ook weer 3 heel goed uit het doel gehouden.
Blijft dat Mulder gewoon moet blijven staan, het seizoen is toch al vergooid, van Dijk stopt na dit seizoen en Darley meot eerst eens langs Emile Ratelband. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als we het over jou hebben zullen we dat weglaten, Stevie Wonder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "I tried to call, to say, I love you, but I couldn't find the numbers of the phone..." |
|
|
|
|
DY
|
|
|
lamprou is 1,73 ofzo? en ik vond mulder vandaag juist goed keepen.
ik weet nheit waarom de keeper altijd de gebeten hond is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:44 schreef DY het volgende:lamprou is 1,73 ofzo? en ik vond mulder vandaag juist goed keepen. ik weet nheit waarom de keeper altijd de gebeten hond is? Viel de stroom bij je uit toen de 1-1 viel? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:44 schreef DY het volgende:lamprou is 1,73 ofzo? en ik vond mulder vandaag juist goed keepen. ik weet nheit waarom de keeper altijd de gebeten hond is? dat is niet zo lang, verhuren aan fc madurodam? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:44 schreef DY het volgende:lamprou is 1,73 ofzo? en ik vond mulder vandaag juist goed keepen. ik weet nheit waarom de keeper altijd de gebeten hond is? Slechts bij fans van middelmatige Balkan voetballers met een vlotte babbel. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
maar alsnog mulder maakt 1 fout so what hij pakt er ook weer minstens 7 die misschien andere keepers weer neit hadden gehad. en denk je echt dat lamproe met zn 1,73 die bal die rosales schoot had gehad?
en dan hor ik het alweer: Lamprou stomme kut doelman staat de hele tijd te ver voor zn goal geef mij mulder maar-.- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gewoon een hele sterke verdediging opwerpen dan mag de keeper minder zijn,goede keepers zijn er niet zoveel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik geef Mulder gewoon de rest van dit seizoen het voordeel van de twijfel, seizoen is al verloren, mede dankzij van dijk, dus laat hem zijn foutjes maar maken en daarvan leren. Is ie volgend seizoen een wereldkeeper. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:02 schreef hotjumper het volgende:Ik geef Mulder gewoon de rest van dit seizoen het voordeel van de twijfel, seizoen is al verloren, mede dankzij van dijk, dus laat hem zijn foutjes maar maken en daarvan leren. Is ie volgend seizoen een wereldkeeper. en ik vind altijd wat Hotjumper vindt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:36 schreef Pietje1 het volgende:Als de verdediging zijn best doet hoeft Mulder geen ballen door te laten.... Natuurlijk was die bal houdbaar, maar het is wel erg makkelijk om Mulder alleen weer te beoordelen op die ene fout. Hij heeft er ook weer 3 heel goed uit het doel gehouden. Blijft dat Mulder gewoon moet blijven staan, het seizoen is toch al vergooid, van Dijk stopt na dit seizoen en Darley moet eerst eens langs Emile Ratelband. 't is de waarheid |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:02 schreef hotjumper het volgende:Ik geef Mulder gewoon de rest van dit seizoen het voordeel van de twijfel, seizoen is al verloren, mede dankzij van dijk, dus laat hem zijn foutjes maar maken en daarvan leren. Is ie volgend seizoen een wereldkeeper. Laten we dan iedereen het voordeel van de twijfel geven en dit seizoen als een leerproces beschouwen voor heel Feyenoord. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Ik heb Dudek ook vaak genoeg vervloekt hoor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:25 schreef vries60 het volgende:[..] Laten we dan iedereen het voordeel van de twijfel geven en dit seizoen als een leerproces beschouwen voor heel Feyenoord. Eens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wedstrijd juve uit.... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
mensen die lamprou heel graag op doel willen, ik heb het eff opgezocht hij is 1,76-.- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:54 schreef bs het volgende:Ik vind dat Mulder kansen zat gehad heb Het is net of je een vrouw in het goal heb staan Mulder is alleen de toekomst als je jupiler wilt spelen bij Willen2 had hij ook gewoon op de bank gezeten 't is dat ik de Kuip niet inmag van Hotjumper, maar je zou willen dat je mij op doel had staan.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 23:25 schreef Els het volgende:[..] 't is dat ik de Kuip niet inmag van Hotjumper, maar je zou willen dat je mij op doel had staan.... Maar ik wel een speciaal plaatsje ingeruimd voor je in de keuken hoor! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: gelukkig dat scheelt weer 4 cm
Luciano van Groningen is ook maar 179 en dat vind ik toch wel een aardige keepert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ga niet met de vinger wijzen naar mulder! je moet je afvragen waarom brama zo makkelijk kon schieten? en waarom stonden wij niet voor met 0-3 kansen bruins en wijnalfum!
Mulder deed het prima gister.
ik ben geen mulder fan maar tegen de graafschap en twente was hij gewoon oke! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 10:29 schreef Milo het volgende:ga niet met de vinger wijzen naar mulder! je moet je afvragen waarom brama zo makkelijk kon schieten? en waarom stonden wij niet voor met 0-3 kansen bruins en wijnalfum! Mulder deed het prima gister. ik ben geen mulder fan maar tegen de graafschap en twente was hij gewoon oke! wijze woorden Mido euh Milo, sorry sorry haha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:22 schreef bs het volgende:Feyenoord speelde goed tegen Twente ,had recht op 3 punten todat Mulder weer een houdbare bal door liet. Hoelang nog Been !? Zo lang als nodig is. Rondom zijn gebruikelijke wekelijkse blunder zaten dit keer een aantal knappe reddingen trouwens. Ik zie zowaar progressie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Milo heeft de laatste tijd veel wijze woorden, ben je geminderd op de steroiden Milo? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee net weer begonnen, hehehehe.... nee dat komt omdat leo is opgetyft! |
|
|
|