|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
haha jij leest ook alles hè gozer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan niet, toch? Lig er niet wakker van |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Nou als morgen blijkt dat niemand komt dan lig ik e wel wakker van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
quote: Word de scoorings vermogen niet minder van . |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hehe die @feyenoord@ heb gevoel voor humor man :p |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Nilsson heeft het niet meer, We hebben nu onze Amerikaanse toppert!! |
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
quote: Dat zag ik niet als humor,maar een beetje humor in deze tijden kan geen kwaad. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Let maar op morgen blijkt dat we ons allemaal hebben zitten vastklampen aan deze bericht en dan blijkt bradley niet te komen de kater zal morgen en overmorgen groot zijn zonder spits :( |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: als die niet als humor was bedoeld, heb jij geen verstand van voetbal;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hmmm daar ik nog zo op gerekend. Kut bestuur deze hadden ze al zo goed als binnen. Als ze nu ook Nesta niet halen zeg ik mijn lidmaatschap op!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Prima optie! Denk dat 'ie het beter zou doen dan Luc op dit moment. Alleen, wie gaat dan die briljante steekpassjes geven hè? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:45 schreef JanM het volgende:[..] Prima optie! Denk dat 'ie het beter zou doen dan Luc op dit moment. Alleen, wie gaat dan die briljante steekpassjes geven hè? Die worden nu ook niet gegeven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen Nilsson? Dan ook geen Pippi Langkous! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: we hebben toch al onze eigen pippi op de tribune zitten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bahia in de spits .als hij daar net zo in de weg loopt als in de verdediging kan het een topspits worden.Groot sterk (ook leuk voor vd Gijp)en denkt niet na en drukt af. |
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
quote: Zoveel scoren ze niet of zie ik dat verkeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote: hij kan zichzelf bedienen.geef steekpass,rent naar voren en schiet hem erin |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:51 schreef feyenoord for life het volgende:[..] hij kan zichzelf bedienen.geef steekpass,rent naar voren en schiet hem erin bij 3 stappen denkt hij dat hij de bal kan halen en stopt hij.... |
|
|
|
|
@M_Been@
|
|
|
Wat heeft eingelijk het vertrek van nilslong met Feyenoord te maken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: nilslong.....ik haak af. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door markw3 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
@M_Been@
|
|
|
Zou Chery niets zijn dan voor sit feyenoord die moet overigens verkocht worden bij fc emmen wegens de schuld last |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Nilsson naar zweden, . . . kan er niet van wakker liggen |
|
|
|
|
@M_Been@
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:14 schreef @M_Been@ het volgende:Zou Chery niets zijn dan voor sit feyenoord die moet overigens verkocht worden bij fc emmen wegens de schuld last Chery? / . . . Emmen? |
|
|
|
|
@M_Been@
|
|
|
Emmen ja Trouwens geen verkeerde speler Chery Afkomstig van Fc twente |
|
|
|