|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Cler: 'Ik hoor het wel als Feyenoord nog met me wil praten' (VoetbalZone)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:41 schreef MMM het volgende:[..] Bruins lijkt me duidelijk en ik vind Wijnaldum toch niet geschikt op '10'. Maar de volgende prioriteit ligt bij een nieuwe keeper denk ik. Ben benieuwd of we bij alle huurlingen een optie tot koop hebben. Dat lijkt me een goed plan laten we elk seizoen een nieuwe keeper nemen die weer eerst zijn draai moet vinden..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 22:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat lijkt me een goed plan laten we elk seizoen een nieuwe keeper nemen die weer eerst zijn draai moet vinden..... Rob stopt, Mulder is niks en Darley gaat nooit meer de kans krijgen geloof ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En Lamprou? Of zit die z'n haar niet goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan ik nog geen oordeel over geven. Vind hem wel te klein eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: waarom hebben wij altijd van die lelijke keepers???? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: moet afschrikken in de 1 tegen 1 duels |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zodat ze niet te snel populair worden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en waarom zou dat niet goed zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Worden ze groter dan de club.
Ik wil een tweede Ed de Goey. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Juist! Daar zou een protestgroep voor opgericht moeten worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik niet, ben dat gesmijt met wortels meer dan zat. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Niet zeuren Els, voor jou hebben we Meeuwis naar de kuip gehaald |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ga gelijk ff kijken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Leuk koppie, maar die schijf van vijf op z'n rug is wel een afknapper. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha dan leg je hem maar op zijn rug of gewoon zijn Feyenoord shirt aan laten houden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zo, die is niet zo'n klein beetje lelijk gezet. Hoewel de text wel strak is. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
AUB zeg laat de Cler snel gaan na dit seizoen en met hem Bruins,Mulder en Bahia. Ook Schaken,Auasser en van Beukering hoeven niet te blijven! En dan nog een andere trainer, eentje met de 'harde' hand dan zal het wel weer goed komen. Maar laat vooral Bruins en Bahia snel uit de kuip vertrekken dan kan ik ook weer een seizoenskaart nemen. Ik hem vooral vanwege die 2 opgezegd! Ik kon dat leedvermaak van die 2 niet meer aanzien. En dan maar hopen dat er mogelijkheden zijn om versterkingen aan te trekken! Een bikkel voor in de verdediging en een bikkel voor op het middenveld. van Gastel nog meer bij het eerste betrekken en misschien de Wolf als assistent trainer voor de verdediging. Ik weet dus niet wat financieel straks allemaal mogelijk is maar dat er veel moet gebeuren is wel duidelijk lijkt me |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Neem dan maar geen kaart meer. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: haha losers blijf je houden helaas!! blijf jij nou maar lekker B&B plus grabbelaar Mulder aanmoedigen. Je kan zeggen wat je wil maar ik heb al 2 jaar geleden voorspeld dat er met bahia en bruins rampspoed zou komen! Nou kijk de resultaten er maar op na dit seizoen. Ik heb niks teveel gezegd lijkt me............ Aan de andere kant had ik gehoopt dat ik ongelijk had, maar deze spelers bewijzen keer op keer maar weer dat ze niet op dit niveau mee kunnen. En inderdaad zolang Bruins en Bahia onder contract blijven staan zien ze mij niet in de kuip!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: eens, je bent supporter van de club, de spelers die in het shirt spelen neem je voor lief. Als je alleen maar support als de spelers je aan staan ben je gewoon een glory hunter.
Ga dan lekker naar de snelkookpan! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 00:04 schreef de.fan het volgende:AUB zeg laat de Cler snel gaan na dit seizoen en met hem Bruins,Mulder en Bahia. Ook Schaken,Auasser en van Beukering hoeven niet te blijven! En dan nog een andere trainer, eentje met de 'harde' hand dan zal het wel weer goed komen. Maar laat vooral Bruins en Bahia snel uit de kuip vertrekken dan kan ik ook weer een seizoenskaart nemen. Ik hem vooral vanwege die 2 opgezegd! Ik kon dat leedvermaak van die 2 niet meer aanzien. En dan maar hopen dat er mogelijkheden zijn om versterkingen aan te trekken! Een bikkel voor in de verdediging en een bikkel voor op het middenveld. van Gastel nog meer bij het eerste betrekken en misschien de Wolf als assistent trainer voor de verdediging. Ik weet dus niet wat financieel straks allemaal mogelijk is maar dat er veel moet gebeuren is wel duidelijk lijkt me Bahia is op het forum gesignaleerd........ |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 05:34 schreef de.fan het volgende:[..] haha losers blijf je houden helaas!! blijf jij nou maar lekker B&B plus grabbelaar Mulder aanmoedigen. Je kan zeggen wat je wil maar ik heb al 2 jaar geleden voorspeld dat er met bahia en bruins rampspoed zou komen! Nou kijk de resultaten er maar op na dit seizoen. Ik heb niks teveel gezegd lijkt me............ Aan de andere kant had ik gehoopt dat ik ongelijk had, maar deze spelers bewijzen keer op keer maar weer dat ze niet op dit niveau mee kunnen. En inderdaad zolang Bruins en Bahia onder contract blijven staan zien ze mij niet in de kuip!!!!! Lekker wegblijven! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
de cler moet blijven wie moet dan afzeiken na bruins? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Stenman (groningen) nu vastleggen is einde van het seizoen transfervrij!
Een hele goede, solide linkerverdediger.
Laat Feyenoord deze speler lopen dan is dit wederom een zeer grote gemiste kans! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Nooit verlengen dat contract.... 0 rendement, teveel fouten... |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
quote: Als we het over rendement gaan hebben dan kunnen we bijna iedereen wel wegdoen. Niks mis met Tim behalve z'n salaris. Ik hou wel van zijn drang naar voren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 10:26 schreef Teringzooi het volgende:[..] Als we het over rendement gaan hebben dan kunnen we bijna iedereen wel wegdoen. Niks mis met Tim behalve z'n salaris. Ik hou wel van zijn drang naar voren. eens maar is hij nuchter de laatste tijd? |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 10:26 schreef Teringzooi het volgende:[..] Als we het over rendement gaan hebben dan kunnen we bijna iedereen wel wegdoen. Niks mis met Tim behalve z'n salaris. Ik hou wel van zijn drang naar voren. Tim zijn drang naar voren zorgt ervoor dat hij 4 vd 5 tegenaanvallen niet op de linksback positie te vinden is.. Zou van mij dus iets meer drang naar achter mogen hebben :p Was is zn 1e jaar echt heel goed maar het wordt met de maand minder. Echt nog max. 1 jaartje erbij ivm ervaring overdragen op de jonge jongens, maar alleen tegen sterk gereduceerd salaris.
Stukje omhoog lees ik dat Stenman eind dit seizoen transfervrij zou zijn? Als dat echt klopt zie ik die 10x liever, prima speler! Denk alleen niet dat die in NL zal willen blijven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de Cler en een sterke middenveldert voor 'm, eentje die Tim's positie over kan nemen als Tim weer de vliegende keep gaat uithangen. Dán heb je wel wat aan Timmie. |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 15:08 schreef FR-Henk het volgende:de Cler en een sterke middenveldert voor 'm, eentje die Tim's positie over kan nemen als Tim weer de vliegende keep gaat uithangen. Dán heb je wel wat aan Timmie. Juist. Het gaat ook om het tactische om hem heen (dit is natuurlijk op het hele elftal van toepassing). Kortom wordt zijn positie overgenomen op de juiste momenten. Het mag niet voorkomen dat als Tim (of wie dan ook) van z'n plaats is er direct een gat valt. Gebeurt dit wel dan ligt dit aan de speler(s) die zijn taak niet uitvoert of Mario legt ze dat niet uit (wie welke positie dient over te nemen). |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Hou het simpel jongens!!!!
Timmetje kan gewoon NIET verdedigen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 05:34 schreef de.fan het volgende:[..] haha losers blijf je houden helaas!! blijf jij nou maar lekker B&B plus grabbelaar Mulder aanmoedigen. Je kan zeggen wat je wil maar ik heb al 2 jaar geleden voorspeld dat er met bahia en bruins rampspoed zou komen! Nou kijk de resultaten er maar op na dit seizoen. Ik heb niks teveel gezegd lijkt me............ Aan de andere kant had ik gehoopt dat ik ongelijk had, maar deze spelers bewijzen keer op keer maar weer dat ze niet op dit niveau mee kunnen. En inderdaad zolang Bruins en Bahia onder contract blijven staan zien ze mij niet in de kuip!!!!! jij moet denk ik je nick veranderen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en anders zichzelf. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Gebeurt ook zo lang de drama's Bruins en Bahia in de kuip spelen! Dan zien ze mij niet. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 08:17 schreef Stylzz het volgende:[..] eens, je bent supporter van de club, de spelers die in het shirt spelen neem je voor lief. Als je alleen maar support als de spelers je aan staan ben je gewoon een glory hunter. Ga dan lekker naar de snelkookpan! ieder zijn mening he! Ik kan het nu eenmaal niet opbrengen om naar drama's te kijken die niet geschikt zijn om voor Feyenoord te spelen |
|
|
|
|
igor
|
|
|
nou van mij mag de cler blijven !! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 15:19 schreef Teringzooi het volgende:[..] Juist. Het gaat ook om het tactische om hem heen (dit is natuurlijk op het hele elftal van toepassing). Kortom wordt zijn positie overgenomen op de juiste momenten. Het mag niet voorkomen dat als Tim (of wie dan ook) van z'n plaats is er direct een gat valt. Gebeurt dit wel dan ligt dit aan de speler(s) die zijn taak niet uitvoert of Mario legt ze dat niet uit (wie welke positie dient over te nemen). De helft van de selectie heeft het al moeilijk om zijn eigen taak in te vullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat probleem kan wel eens snel opgelost raken als Meeuwis in het veld de poppetjes op de juiste plekken weet te houden. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hadden we maar voor de helft zekerheid |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Nu Lumb weg is heeft Tim alleen nog Bruno te vrezen en het aflopend contract |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vergeet Swerts niet, die verhuist naar links als Fernandez terug komt. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: natuurlijk kunnen jullie die drama's blijven steunen!! Maar jammer genoeg voor jullie heb ik wel gelijk gekregen. Want ook Mario ziet in dat Bahia niet in de basis thuis hoor, nu Bruins en Mulder nog dan gaat het helemaal de goeie kant op!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:[..] natuurlijk kunnen jullie die drama's blijven steunen!! Maar jammer genoeg voor jullie heb ik wel gelijk gekregen. Want ook Mario ziet in dat Bahia niet in de basis thuis hoor, nu Bruins en Mulder nog dan gaat het helemaal de goeie kant op!! natuurlijk kun jij deze onzin blijven herhalen maar het blijft onzin. Als ik Bruins zo gek krijg hier ook te posten blijf je hier dan ook weg? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 07:39 schreef Vnny het volgende:[..] natuurlijk kun jij deze onzin blijven herhalen maar het blijft onzin. Als ik Bruins zo gek krijg hier ook te posten blijf je hier dan ook weg? mooie deal! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:[..] natuurlijk kunnen jullie die drama's blijven steunen!! Maar jammer genoeg voor jullie heb ik wel gelijk gekregen. Want ook Mario ziet in dat Bahia niet in de basis thuis hoor, nu Bruins en Mulder nog dan gaat het helemaal de goeie kant op!! even denken hoor, wat ik van jou vind?...........
Oja, ik weet het weer, ik haat trutjes zoals jij, ik hoop voor jou dat Bahia en Bruins eeuwig blijven zodat we die kutkop van jou nooit meer in De Kuip hoeven te zien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 09:31 schreef Rovert het volgende:[..] even denken hoor, wat ik van jou vind?........... Oja, ik weet het weer, ik haat trutjes zoals jij, ik hoop voor jou dat Bahia en Bruins eeuwig blijven zodat we die kutkop van jou nooit meer in De Kuip hoeven te zien hehehehehe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MrChriz