BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler: 'Ik hoor het wel als Feyenoord nog met me wil praten'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 30 januari 2011 - 21:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Cler: 'Ik hoor het wel als Feyenoord nog met me wil praten' (VoetbalZone)

de flh
 de flh - donderdag 03 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

natuurlijk kunnen jullie die drama's blijven steunen!! Maar jammer genoeg voor jullie heb ik wel gelijk gekregen. Want ook Mario ziet in dat Bahia niet in de basis thuis hoor, nu Bruins en Mulder nog dan gaat het helemaal de goeie kant op!!
Met Bahia werden we ook vierde. Sterker nog toen heeft zelfs van Marwijk een paar keer z'n naam laten vallen.. Beetje flauw om spelers zo af te vallen, die hebben laten zien goed te zijn en zich voor Feyenoord keihard in te willen zetten..
KKL
 KKL - donderdag 03 februari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 00:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vergeet Swerts niet, die verhuist naar links als Fernandez terug komt.
Nee hoor.
Stenman (moet) komt volgend seizoen te spelen op Timmetje z'n plekkie.
FR1962
 FR1962 - donderdag 03 februari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Tim doet het de laatste weken weer beter. Ik denk dat we tegen een lagere vergoeding een goede back aan Tim kunnen hebben.
Nu hij De Vrij in zijn rug heeft en Cabral of misschien die Miyagi ervoor gaat het beter lopen, let maar op!
Een bezorgde seizoenskaarthouder
MMM
 MMM - donderdag 03 februari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

natuurlijk kunnen jullie die drama's blijven steunen!! Maar jammer genoeg voor jullie heb ik wel gelijk gekregen. Want ook Mario ziet in dat Bahia niet in de basis thuis hoor, nu Bruins en Mulder nog dan gaat het helemaal de goeie kant op!!
+1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je bent zeker fan sinds 2002?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 13:45 schreef FR1962 het volgende:
Tim doet het de laatste weken weer beter. Ik denk dat we tegen een lagere vergoeding een goede back aan Tim kunnen hebben.
Nu hij De Vrij in zijn rug heeft en Cabral of misschien die Miyagi ervoor gaat het beter lopen, let maar op!
Een bezorgde seizoenskaarthouder
Alleen verdedigend blijft het dramatisch.
sevillana
 sevillana - donderdag 03 februari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 15:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Alleen verdedigend blijft het dramatisch.
ach, . . misschien hoort ie wel helemaal niets meer van de club?
de.fan
 de.fan - vrijdag 04 februari 2011 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 15:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je bent zeker fan sinds 2002?
Ik heb een seizoenkaart gehad sinds 1981 tot seizoen 2008-2009. Vanaf dat seizoen kon ik het niet meer aanzien om naar Bahia en Bruins te moeten kijken!! En als ik nu dan zo af en toe naar studio sport kijk dan val ik ook van mijn stoel als ik zie hoe dat Mulder loopt te blunderen. Ik vind het ongelooflijk dat deze spelers steeds weer een kans krijgen!! Dan vraag ik me af of Mario echt wel vooruit wil met Feyenoord! Ik ben wel blij dat Bahia op de bank is beland, toch een teken dat Mario het ook begin in te zien dat Bahia niks voor Feyenoord is en ik mag hopen dat Bruins en Mulder heel snel volgen! Het liefst nog vandaag gratis de deur uit laten gaan. En dan zullen ze het bij een andere club best wel goed doen maar voor Feyenoord zijn deze spelers gewoon 3 keer niks.
Roel
 Roel - vrijdag 04 februari 2011 - 06:26   quote  deeplink  
weg met die mongool.

Hij alleen al heeft ons afgelopen jaren tientallen punten gekost.

Mensen die willen dat hij blijft zijn geen feyenoorders in mijn ogen. Een b junor zou beter preseteren.

Als je jezelf in de ufo door een A junior van 020 laat poorten en je straft hem daarna niet middels doodschop zegt ook al genoeg.

PS elke speler met een link naar 020 moet weg, altijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 februari 2011 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 06:26 schreef Roel het volgende:
weg met die mongool.

Mensen die willen dat hij blijft zijn geen feyenoorders in mijn ogen. Een b junor zou beter preseteren.

Als je jezelf in de ufo door een A junior van 020 laat poorten en je straft hem daarna niet middels doodschop zegt ook al genoeg.

treurig om iedereen die het niet met jouw eens is maar gelijk geen Feyenoorder te noemen. Is trouwens niet juist die onvoorwaardelijke steun (onder andere) die ons onderscheidt van andere supporters? Blijkbaar heb je dat gedeelte niet meegekregen.

Kritiek hebben (en krijgen) is prima, is zelfs noodzakelijk om tot topprestaties te komen, maar wat jij roept is gewoon kansloos.gif
Milo
 Milo - vrijdag 04 februari 2011 - 09:06   quote  deeplink  
how the fuck is roel?
Vnny
 Vnny - vrijdag 04 februari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 09:06 schreef Milo het volgende:
how the fuck is roel?
dat is die smurf uit delft
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 februari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
weg met die mongool.

Fijnzinnige lulhannes.
Els
 Els - vrijdag 04 februari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 09:06 schreef Milo het volgende:
how the fuck is roel?
Zowel how en who interesseert me niets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 februari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 10:22 schreef Els het volgende:

[..]

Zowel how en who interesseert me niets.
hahahahahaha
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 04 februari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Weg ermee
Die gaat nar Cyprus ofzo Griekenland ofzo

Mzl Eindelijk..............
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 04 februari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Alleen als ze bijvoorbeeld die Stenman kunnen halen laten gaan.
Krijg je geen speler binnen van dat niveau, dan tegen gereduceerd salaris laten bijtekenen.
In mijn ogen gewoon een bruikbare linksback.
KKL
 KKL - vrijdag 04 februari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:01 schreef Koos-C het volgende:
Alleen als ze bijvoorbeeld die Stenman kunnen halen laten gaan.
Krijg je geen speler binnen van dat niveau, dan tegen gereduceerd salaris laten bijtekenen.
In mijn ogen gewoon een bruikbare linksback.
Ik heb het niet zo op het woord 'bruikbaar'.

We zijn verdomme Feyenoord!
En daarom moeten er eindelijk eens wat hogere eisen betreffende spelers gesteld worden!!!

Het is jarenlang zoiets van....het is wel aardig zo'n speler...blablabla

NEE!
Feyenoord moet weer eens de TOP willen hebben/nastrefen!!!

Kom op en zeg eerlijk....als de Cler tegen een redelijk tot goede rechtsbuiten staat dan wordt hij iedere keer onderste boven gespeeld!!

We moeten niet verder willen gaan met middelmaat....tijd voor anders denken!!!
de flh
 de flh - vrijdag 04 februari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:14 schreef KKL het volgende:

[..]

En daarom moeten er eindelijk eens wat hogere eisen betreffende spelers gesteld worden!!!

Het is jarenlang zoiets van....het is wel aardig zo'n speler...blablabla

Kom op en zeg eerlijk....als de Cler tegen een redelijk tot goede rechtsbuiten staat dan wordt hij iedere keer onderste boven gespeeld!!

Op zich heb je gelijk natuurlijk, maar ik moet nu zo vaak aan Van Bronckhorst denken..

Die werd bij Feyenoord eigenlijk ook weggespeeld als ie tegenover een echte rechtsbuiten stond .. terwijl tijdens het WK hij het best aardig deed tegenover bijv Robinho en weet ik veel wat voor rechtsbuitens.

Volgens mij zit het probleem bij Feyenoord dieper en is het heel moeilijk op dit moment de middelmaat te ontstijgen ( is een beetje vroeg, maar ik zie ook niet meteen een stijgende lijn bij Simon en Swerts..)

Ik heb er geen bewijs voor, maar ik heb het gevoel dat de Cler verdedigend nog wel een paar niveau's hoger kan spelen.. als hij in een betere organisatie staat..
KKL
 KKL - vrijdag 04 februari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:24 schreef de flh het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk natuurlijk, maar ik moet nu zo vaak aan Van Bronckhorst denken..

Die werd bij Feyenoord eigenlijk ook weggespeeld als ie tegenover een echte rechtsbuiten stond .. terwijl tijdens het WK hij het best aardig deed tegenover bijv Robinho en weet ik veel wat voor rechtsbuitens.

Volgens mij zit het probleem bij Feyenoord dieper en is het heel moeilijk op dit moment de middelmaat te ontstijgen ( is een beetje vroeg, maar ik zie ook niet meteen een stijgende lijn bij Simon en Swerts..)

Ik heb er geen bewijs voor, maar ik heb het gevoel dat de Cler verdedigend nog wel een paar niveau's hoger kan spelen.. als hij in een betere organisatie staat..
Gio is NATUURLIJK wel 10 niveautjes hoger dan De Cler!!!

Barca, Glasgow en Arsenal, EK's en WK's gespeeld en CL gewonnen.

De Cler komt niet verder dan AZ en Feyenoord.

Dat is het verschil tussen Top en bruikbare spelers.

Dat is wat ik ermee wil zeggen.
MMM
 MMM - vrijdag 04 februari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
weg met die mongool.

Idioot..
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 februari 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:24 schreef de flh het volgende:

[..]

ik heb het gevoel/idee dat hij überhaupt niet meer weet wat goed verdedigen is, dus wat mij betreft "away er mee" . . . . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler: 'Ik hoor het wel als Feyenoord nog met me wil praten'

0.0088429