|
|
PS25
|
|
|
Ajacieden,
De lucht rond Mounir is geklaard en ik geloof ook dat alles door de media een beetje is opgeblazen. Ik heb er vertrouwen in dat hij gaat knallen.
Ik vraag me alleen af wat de beste positie voor hem is, linksvoorin of in de spits. Als ik de mogelijke versterkingen af ga (Dost en Mertens)kies ik voor Mertens en dus voor Mounir in de spits.
PSV en Twente heb ik zien worstelen, titel dan ook nog lang niet gelopen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
mounir-dost-sulejmani : ebecilio-mounir-sulejmani |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ehhm ik hoop eerlijk gezegt dat ze alle 2 komen maar dat geloof ik niet!
even voor de mensen over wat zon arbitragezaak inhoudt dost kan hem alleen winnen om het moment dat ajax zich voldoet aan de huidige afkoopsoom (als hij een clausule heeft) en dat hij er financieel duidelijk op vooruit gaat!
verder denk ik dat het goed komt met mounir, nu is er geen machtstrijd meer tussen hem en luis! dus het komt goed ! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
-------------stekelenburg----------
wiel---alderweireld--vertinghen---blind
Sulejmani--eriksen---enoh---mertens
----------dost---el hamdaoui |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ehhm ik hoop eerlijk gezegt dat ze alle 2 komen maar dat geloof ik niet! even voor de mensen over wat zon arbitragezaak inhoudt dost kan hem alleen winnen om het moment dat ajax zich voldoet aan de huidige afkoopsoom (als hij een clausule heeft) en dat hij er financieel duidelijk op vooruit gaat! verder denk ik dat het goed komt met mounir, nu is er geen machtstrijd meer tussen hem en luis! dus het komt goed ! Gaat niet alleen om het finaciele plaatje, je moet er ook sportief aantoonbaar p vooruit gaan, endit is het geval, en het is niet zo dat Ajax aan de vraagprijs moet voldoen, want als dat zo was geweest, dan was er geen zaak geweest.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:05 schreef C. Eriksen het volgende:-------------stekelenburg---------- wiel---alderweireld--vertinghen---blind Sulejmani--eriksen---enoh---mertens ----------dost---el hamdaoui ?
Is dit echt 4-4-2 of een veredelde 4-3-3 |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Ze hebben 3,5 mil voor Dost geboden en 4 mil voor mertens nou dan hoop ik echt dat Mertens komt voor dat bedrag. Het zijn beide goede spelers dus we zien wel |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Ajax had Honda moeten kopen Mertens zou ook een goede aanwinst zijn, de beste van het team waarvan je met drie nul verloor. Dost heb ik een beetje mijn twijfels over, ik heb liever Mertens dan Dost. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mounir is een kutje...... |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Dost zou echter wel beter voor het team zijn, maar ik vind hem niet zo sympathiek. Ik denk dat je het ajax-voetbal kan gaan spelen met hem |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik vraag me af wat het beste rendeert. Mertens op links, El Hamdaoui in de spits en Sulejmani op rechts of El Hamdaoui op links Dost in de spits en Sulejmani op rechts. Ik blijf dan denk ik toch naar Mertens neigen in plaats van Dost. Als de vraagprijs zo rond de 6 miljoen ligt, dan moet Ajax het maar doen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 08:49 schreef Bertondebom het volgende:Ajax had Honda moeten kopen Mertens zou ook een goede aanwinst zijn, de beste van het team waarvan je met drie nul verloor. Dost heb ik een beetje mijn twijfels over, ik heb liever Mertens dan Dost. Zie je Mertens dan dezelfde ruimte krijgen die hij bij Utreg krijgt?
Die loopt zich vast hoor op de tegenstanders van Ajax. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vond hem prima invallen, op een paar uitglijders na. Tenminste iemand die op 'scherp' in de spits staat....als de middenvelders die bal er een paar keer doorheen hadden gestoken had hij er wat meer gemaakt. |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Ik heb mijn twijfels over El Hamdaoui in de spits, hij is niet zo iemand van de kopgoals die fysiek sterk staat, balletjes terugkaatst. Eigenlijk zouden we El Hamdaoui moeten verkopen voor omstreeks 8 miljoen. En dan Dost en Mertens halen. |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Ik denk dat Mertens juist meer vrijheid krijgt. Als je tegen Utrecht speelt is Mertens de beste man waar ze het beste opgaan letten. Bij ajax moet je ook nog op Mounir Mickey Eriksen Van der Wiel... letten. Meer ruimte dus |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 08:56 schreef Bertondebom het volgende:Ik heb mijn twijfels over El Hamdaoui in de spits, hij is niet zo iemand van de kopgoals die fysiek sterk staat, balletjes terugkaatst. Eigenlijk zouden we El Hamdaoui moeten verkopen voor omstreeks 8 miljoen. En dan Dost en Mertens halen. Hier valt zeker wat voor te zetten, maar Mounir is daarentegen wel sterk in de 1 tegen 1. Eriksen kan iedereen met een steekballetje vrij voor de keeper zetten. Met Dost in de spits krijg je inderdaad wel weer een aanspeelpunt waar de rest om heen kan bewegen, wat zeker weer goed kan zijn voor Sulejmani, Eriksen en El Hamdaoui, maar daar staat tegenover dat je dan weer minder voorzetten vanaf de zijkanten gaat krijgen.
Kortom, ik vind het zeer lastig. Ik laat me lekker verrassen vanavond over wie er komt. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Met Dost kun je in iedergeval een voorzet geven die erin gekopt wordt ! Nu geven ze niet ens een voorzet, want er staat toch niemand voor de goal. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:32 schreef PS25 het volgende:[..] JA GELUKT!! Hier valt zeker wat voor te zetten, maar Mounir is daarentegen wel sterk in de 1 tegen 1. Eriksen kan iedereen met een steekballetje vrij voor de keeper zetten. Met Dost in de spits krijg je inderdaad wel weer een aanspeelpunt waar de rest om heen kan bewegen, wat zeker weer goed kan zijn voor Sulejmani, Eriksen en El Hamdaoui, maar daar staat tegenover dat je dan weer minder voorzetten vanaf de zijkanten gaat krijgen. Kortom, ik vind het zeer lastig. Ik laat me lekker verrassen vanavond over wie er komt. Dank je! ik loop ook alleen maar te kutten hier, ik kan nix zeggen over transfers en/of spelers komen of gaan, het is allemaal gissen en daar hou ik niet van!
Als het eerst maar eens morgen is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
--Mertens---Dost----Sulejmani
----Hamdoui-------------------
------------------------Siem--
-----------Enoh---------------
Daley----vertong--Alder----Wiel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Moet het vrijdagavond allemaal eerst maar eens zien.
Op zich moet je als supporter ook altijd supporten. Knalt hij er 4 in de 1ste helft in dan maakt hij al veel goed zal ik maar zeggen. We moeten aan ons doelsalde werken aangezien die boeren er 14 meer hebben. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Heeft Suarez zijn contract eigenlijk wel ondertekend bij Liverpool ?
BBC website:
"Anyone else concerned about Suarez not actually signing yet? He could be waiting to see if Torres leaves first- so Liverpool could end up without both of them. Oh the joy of transfer window deadline day!" |
|
|
|
|
oebeltie
|
|
|
Met mounir en cvitadinges heb je 2 spitsen en ook siem doet het daar niet slecht! Mertens zou de vervanger van urby moeten zijn. betaal die paar miljoen! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Mertens---Dost---Sulejmani
--hamdaoui---Eriksen------
----------Enoh------------
Blind--jan---alder--v/d Wiel
-------Stekelenburg-------- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:02 schreef Rogier het volgende:Heeft Suarez zijn contract eigenlijk wel ondertekend bij Liverpool ? BBC website: "Anyone else concerned about Suarez not actually signing yet? He could be waiting to see if Torres leaves first- so Liverpool could end up without both of them. Oh the joy of transfer window deadline day!" Haha
zit je ook op Ajax.netwerk? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
---------El hamdaoui----------
Mertens----Eriksen----Sulejmani
---------Enoh---De jong-------
Blind-----Jan---Alder---Vd.Wiel
--------Stekelenburg---------- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:36 schreef C. Eriksen het volgende:---------El hamdaoui---------- Mertens----Eriksen----Sulejmani ---------Enoh---De jong------- Blind-----Jan---Alder---Vd.Wiel --------Stekelenburg---------- Wat probeer jij nu telkens met het posten van je opstelling man.... Je post iedere 2 uur een nieuwe opstelling..... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:39 schreef remco k het volgende:[..] Wat probeer jij nu telkens met het posten van je opstelling man.... Je post iedere 2 uur een nieuwe opstelling..... Ik denk gewoon, dat ajax in een andere opstelling nog effectiever kan zijn. Dat is mijn mening, ik weet niet hoor? Dus dan post ik wat opstellingen, zodat we daar wat over kunnen discusseren. En dan hoop ik wel op normale kritiek, of dat nou positief of negatief is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:41 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik denk gewoon, dat ajax in een andere opstelling nog effectiever kan zijn. Dat is mijn mening, ik weet niet hoor? Dus dan post ik wat opstellingen, zodat we daar wat over kunnen discusseren. En dan hoop ik wel op normale kritiek, of dat nou positief of negatief is. Dus verander jij iedere twee uur je opstelling?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, ik heb er gewoon meerdere. Maar als jij het nutteloos vind, moet je maar gewoon negeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaP |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
altijd prijs in de k:
je reactie is echt briljant, hahaha!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door PS25 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dank je! ik loop ook alleen maar te kutten hier, ik kan nix zeggen over transfers en/of spelers komen of gaan, het is allemaal gissen en daar hou ik niet van! Als het eerst maar eens morgen is! pecies man,heb hetzelfde,we wachten wel af........ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat heb ik vaker gehoord afgelopen week ;-) |
|
|
|