BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Studio Voetbal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Mulder is een lul...

Kan het gewoon niet over z'n lippen krijgen om iemand anders gelijk te geven, die gewoon gelijk heeft... En die andere pipo die er bij zit moeten ze gelijk de grens over gooien... Alleen die kakstem al...
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:58 schreef remco k het volgende:
Mulder is een lul...

Kan het gewoon niet over z'n lippen krijgen om iemand anders gelijk te geven, die gewoon gelijk heeft... En die andere pipo die er bij zit moeten ze gelijk de grens over gooien... Alleen die kakstem al...
Ik heb het niet gezien, Remco. Wat is er precies gebeurd dat je zo reageert?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, Remco. Wat is er precies gebeurt dat je zo reageert?
Ze hadden het over die rode kaarten bij PSV, en Mulder blijft maar roepen dat het 100% rood was, dan laat Keje een ander moment zien vandaag bij Ajax, dat vergelijkbaar was, bij Ajax werd alleen geel gegeven. Toch geeft Mulder Keje dan geen gelijk, en blijft maar proberen zichzelf eruit te lullen.

En die andere knooier (weet niet eens hoe die heet) komt geloof ik uit de hockey, en had daar beter moeten blijven, wat een KAKhoofd is dat zeg...
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hadden het over die rode kaarten bij PSV, en Mulder blijft maar roepen dat het 100% rood was, dan laat Keje een ander moment zien vandaag bij Ajax, dat vergelijkbaar was, bij Ajax werd alleen geel gegeven. Toch geeft Mulder Keje dan geen gelijk, en blijft maar proberen zichzelf eruit te lullen.

En die andere knooier (weet niet eens hoe die heet) komt geloof ik uit de hockey, en had daar beter moeten blijven, wat een KAKhoofd is dat zeg...
Welke Mulder was er vanavond? Jan of Yourie? En die hockey-kerel zal wel weer Tom van het Hek zijn geweest?
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
niet gezien zou morgen ff programma gemist kijken.... de arbitrage dit weekend was zowieso omte huilen
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Welke Mulder was er vanavond? Jan of Yourie? En die hockey-kerel zal wel weer Tom van het Hek zijn geweest?
Yourie.... Jan kan ik nog wel hebben....
nummer10
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

inderdaad die zit daar wel vaker
remco k
Is nog steeds op de TV hoor mensen..
nummer10
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

mjah youri is ook eem lampje.. assistent van Rutten..
remco k
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad die zit daar wel vaker
Vind het maar een knooier..
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 30 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Lul, zap ik er nu heen zitten ze te zeiken over F
nummer10
ja remco maar ben nu aan het pokeren :D
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:06 schreef FsideVak129 het volgende:
Lul, zap ik er nu heen zitten ze te zeiken over F
Whahahahahahaha, kan ik niks aan doen man, waren net weer klaar met Ajax... Ik zal wel ff bellen....

Kijk normaal nooit, maar hoorde dat Keje Molenaar er zit, dan wil ik dat wel ff zien.. En zoals verwacht zegt hij hele zinnige dingen...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:06 schreef nummer10 het volgende:
ja remco maar ben nu aan het pokeren :D
beetje aan het winnen??? Zo niet in 1 keer all in gaan, gewoon verliezen, en dan ff kijken...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 30 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Lekkere discussie ook over Van Hanegem en Been. Van Hanegem is druk bezig om Been eruit te werken, door het publiek te bewerken. Ik vermoed dat hij het wel ziet zitten om daar weer hoofdtrainer te worden.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:09 schreef Harm de Graaf het volgende:
Lekkere discussie ook over Van Hanegem en Been. Van Hanegem is druk bezig om Been eruit te werken, door het publiek te bewerken. Ik vermoed dat hij het wel ziet zitten om daar weer hoofdtrainer te worden.
Zou wel grappig zijn....
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

beetje aan het winnen??? Zo niet in 1 keer all in gaan, gewoon verliezen, en dan ff kijken...
krijg klote kaarten man... mjah pokeren op unibet blijft lache... kost alleen wat centjes mjah ALS JE MAAR LOL HEBT ! :D
E-J
 E-J - zondag 30 januari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Zit die kakker ook nog te zeiken over Cruijff, omdat er wat over van Hanegem gezegt word.

Ik kijk het progamma wel vaker en dit is iedere week zo, zitten altijd te zeiken over Ajax en bij PSV en Twente is alles zoooo goed. Best irritant, maar ik kijk het nog steeds, omdat ze vaak wel veel als eerste weten.
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, Jan Mulder, daar moet ik zelfs vaak om lachen. Echte passie. Tja, Yourie hoort inderdaad tot de Rutten-clan. Die zal hij niet snel laten vallen. Dat is ook passie, maar wel de verkeerde! Ik heb gisteren de samenvatting van PSV-Willem II gezien en volgens mij waren het in beide gevallen GEEN rode kaart waard!
Die arbiters... we kunnen er met z'n allen boeken over schrijven. Kijk vanmiddag ook eens naar de gele kaart van Sulejmani... Waar sloeg dat toch in vredesnaam op? Hij nam de bal even mee... Was dat geel?
sebas79
 sebas79 - zondag 30 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Ik kan echt niet tegen die vh Hek
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Ik las op teletekst, dat van Hanegem is bedankt? Been gaat het zonder hem doen.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

krijg klote kaarten man... mjah pokeren op unibet blijft lache... kost alleen wat centjes mjah ALS JE MAAR LOL HEBT ! :D
Zo zit het leven voor mij in elkaar kerel, het kost godse veel geld, maar ik heb wel lol....
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:12 schreef E-J het volgende:
Zit die kakker ook nog te zeiken over Cruijff, omdat er wat over van Hanegem gezegt word.

Ik kijk het progamma wel vaker en dit is iedere week zo, zitten altijd te zeiken over Ajax en bij PSV en Twente is alles zoooo goed. Best irritant, maar ik kijk het nog steeds, omdat ze vaak wel veel als eerste weten.
Wordt er bijna onwel van man.... bah..
Yordee1
 Yordee1 - zondag 30 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Het is ook zo een saai programma. VI is veel leuker.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, Jan Mulder, daar moet ik zelfs vaak om lachen. Echte passie. Tja, Yourie hoort inderdaad tot de Rutten-clan. Die zal hij niet snel laten vallen. Dat is ook passie, maar wel de verkeerde! Ik heb gisteren de samenvatting van PSV-Willem II gezien en volgens mij waren het in beide gevallen GEEN rode kaart waard!
Die arbiters... we kunnen er met z'n allen boeken over schrijven. Kijk vanmiddag ook eens naar de gele kaart van Sulejmani... Waar sloeg dat toch in vredesnaam op? Hij nam de bal even mee... Was dat geel?
En twee minuten later wordt er een harde overtreding gemaakt op Ebecilio??? En dat was alleen een vrije trap, ik snap er af en toe helemaal niks meer van..
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zit het leven voor mij in elkaar kerel, het kost godse veel geld, maar ik heb wel lol....
yep ik ook man.. je verdiende geld moet toch ergens aan opgaan en dat zijn 2 dingen..

mijn zoon (+ ajax toebehoren)
en onzin dingen zoals dit pokeren :D
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, triest is dat eigenlijk voor Willem, altijd feyenoorder geweest, en wil in deze zware tijden niks meer dan helpen, en wordt dan op deze manier zo door Been te kakken gezet.... Nee daar kan ik als Ajacied zelfs niet bij met m'n botte kop..
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

yep ik ook man.. je verdiende geld moet toch ergens aan opgaan en dat zijn 2 dingen..

mijn zoon (+ ajax toebehoren)
en onzin dingen zoals dit pokeren :D
Ja, dat zijn de belangrijke dingen in het leven :D
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

En twee minuten later wordt er een harde overtreding gemaakt op Ebecilio??? En dat was alleen een vrije trap, ik snap er af en toe helemaal niks meer van..
Dat was inderdaad ook een belachelijke beslissing. En zo zijn het dus toch vaak de scheidsrechters die een wedstrijd beïnvloeden...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 30 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar daar laat Van Hanegem het niet bij zitten. In zijn column van morgen haalt hij weer uit naar Been. Hij vindt dat Been overgevoelig is, omdat Been het vervelend vindt dat alles wat er tussen hen besproken is is uitgelekt. Eerlijk gezegd vind ik dat Van Hanegem niemand een dienst bewijst (behalve zichzelf) door Been (en daarmee Feyenoord) zo in diskrediet te brengen. Wellicht denkt Van Hanegem dat het allemaal beter zal worden als Been weg zou zijn. Van Hanegem denkt ook dat Feyenoord over 3 jaar landskampioen kan worden. Ik vind hem eerlijk gezegd niet meer echt van deze tijd.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, triest is dat eigenlijk voor Willem, altijd feyenoorder geweest, en wil in deze zware tijden niks meer dan helpen, en wordt dan op deze manier zo door Been te kakken gezet.... Nee daar kan ik als Ajacied zelfs niet bij met m'n botte kop..
inderdaad... been ook heel dom op TV ja IK had hem wat aangeboden maar dat wou hij niet.. WIE DE FUCK IS BEEN DAN ? ben absoluut anti feyenoord maar dat dit bestuur zo doet echt..
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat was inderdaad ook een belachelijke beslissing. En zo zijn het dus toch vaak de scheidsrechters die een wedstrijd beïnvloeden...
Kan me daar dit weekend extra kwaad over maken, PSV had geen krachten meer, had namelijk een zware wedstrijd in de benen van doordeweeks.. PSV had hier 3 punten moeten verliezen...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:22 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Maar daar laat Van Hanegem het niet bij zitten. In zijn column van morgen haalt hij weer uit naar Been. Hij vindt dat Been overgevoelig is, omdat Been het vervelend vindt dat alles wat er tussen hen besproken is is uitgelekt. Eerlijk gezegd vind ik dat Van Hanegem niemand een dienst bewijst (behalve zichzelf) door Been (en daarmee Feyenoord) zo in diskrediet te brengen. Wellicht denkt Van Hanegem dat het allemaal beter zal worden als Been weg zou zijn. Van Hanegem denkt ook dat Feyenoord over 3 jaar landskampioen kan worden. Ik vind hem eerlijk gezegd niet meer echt van deze tijd.
Vind dat stukje wel mooi. het was zoiets als.

Ik kan er niks aan doen dat Been wat overgevoelig is, en als ik dan zeg wat we gegeten hebben tsjaa wat maakt dat uit, misschien dat ie aan de lijn is ofzo.......
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha. Zou best eens kunnen, Harm. Van Hanegem is op dit moment toch clubloos? Het zal wel een open sollicitatie geweest zijn om in Rotterdam aan de slag te kunnen gaan... Feyenoord over 3 jaar kampioen? Whahaha. Overigens zeggen ze datzelfde ook in Arnhem ;-) En er kan er maar één tegelijk kampioen worden. En dat is Ajax...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zou best eens kunnen, Harm. Van Hanegem is op dit moment toch clubloos? Het zal wel een open sollicitatie geweest zijn om in Rotterdam aan de slag te kunnen gaan... Feyenoord over 3 jaar kampioen? Whahaha. Overigens zeggen ze datzelfde ook in Arnhem ;-) En er kan er maar één tegelijk kampioen worden. En dat is Ajax...
Ik heb zo'n gevoel, dat dit nog wel eens langer kon gaan duren, dan dat we denken...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Zit ik half om half een ander programma te kijken, blijkt dat die hoerige kut MULDER in Enschede woont.... Ik denk dat ik z'n adres heb herkend.... Whahaha, die is aan de beurt...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 30 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind dat stukje wel mooi. het was zoiets als.

Ik kan er niks aan doen dat Been wat overgevoelig is, en als ik dan zeg wat we gegeten hebben tsjaa wat maakt dat uit, misschien dat ie aan de lijn is ofzo.......
Van Hanegem doet inderdaad over ALLES laconiek, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Been het vervelend vindt dat alles wat er besproken wordt op straat belandt. Ik vindt het nooit handig als mensen via de media dingen gedaan proberen te krijgen die ze anders niet gedaan zouden krijgen.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook een beetje voor Van den Boog zijn optreden van vanmiddag. Hij verschijnt nooit voor de camera's, maar op het moment dat Heerenveen wat tegenstribbelt bij de transfer van Dost zie je Van den Boog ineens verklaren dat Ajax echt niet de hoofdprijs gaat betalen voor Bas Dost en dat ze ook andere ijzers in het vuur hebben. Ik vond het zo verschrikkelijk amateuristisch, aangezien het zo doorzichtig was wat zijn doel was met dat interview. Maar blijkbaar heeft het wel effect gehad, want Dost is zich ineens gaan beseffen dat er ook een kans bestaat dat de transfer niet door zou gaan. Alsof de kans groter wordt wanneer hij een arbitragezaak aanspant. Hij zal toch wel in het ongelijk gesteld worden. Met als resultaat dat Ajax gewoon een marktconforme prijs moet betalen en Dost Heerenveen via de achterdeur moet verlaten. Kortom: Ajax en Dost zijn de grote verliezers en wat is Van den Boog er dan mee opgeschoten?
Per4manc
 Per4manc - zondag 30 januari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Laat Mulder gewoon Lullen. Iedereen heeft recht op z'n mening.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:
Zit ik half om half een ander programma te kijken, blijkt dat die hoerige kut MULDER in Enschede woont.... Ik denk dat ik z'n adres heb herkend.... Whahaha, die is aan de beurt...
geef em ff door dan ik kom uit almelo... das vlak bij :D
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
wat zijn we weer lekker bezig met andere personen...

WIJ ZIJN AJAX en WIJ ZULLEN WEER DE BESTEN ZIJN (worden)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 30 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:
Nu we er toch zijn...:D
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 31 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Tom van 't Hek en keje Molenaar zijn de enige die een beetje verstandig lullen.

van Hanegem is een schande! Hij is zo dom! Hij lult alles door via zijn eigen krantje. Ik kan me vorostellen dat Been over de zeik is. Zou ik ook zijn. Lekekr zelf verder gaan Mario! Met van Hanegem wordt het er echt niet beter op!
alibabba
 alibabba - maandag 31 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Ik vond dat Keje geen gelijk had door te zeggen dat wanneer Been v.Hanegem erbij zou halen dat ie dan aan gezag verliest. Hij zou er juist gezag mee winnen. Wat dat aangaat was ik het wel eens met Youri. Been ziet de Kromme als een bedreiging en dat voelt v.Hanegem goed aan denk ik, maar Willem heeft inderdaad ook eigen belang. Hij weet dondersgoed dat Mario verkeerde keuzes maakt en dat kan ie niet aan zien en weet zeker dat hij het beter zou doen. Ik weet dat ook zeker, want aan de voetbalkennis van v.Hanegem twijfel ik geen moment.
alibabba
 alibabba - maandag 31 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe overtreding van Penders was dezelfde als van die Willem II-speler. Ik vond dat Molenaar daarin gelijk had door te zeggen dat het geel moest zijn en geen rood!
alibabba
 alibabba - maandag 31 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

WILLEM V.HANEGEM/////////HELD
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:40 schreef alibabba het volgende:

[..]

WILLEM V.HANEGEM/////////HELD
WILLEM V. HANEGEM//////KAKKERLAK
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Ik kijk voetbalprogramma's als Studio Voetbal en Voetbal International al tijden niet meer. De mensen die daar zitten bekijken beelden niet altijd even objectief. Daarnaast vaak veel geblaat zonder echt een duidelijk punt te hebben. Nee ik hou het wel bij het forum met mijn mede-Ajacieden. Veel gezelliger en nuttiger.
alibabba
 alibabba - maandag 31 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

V.Hanegem is de negatieve praat over Feyenoord kotsbeu, die notabene mensen binnen Feyenoord uitkramen. De Kromme doet niets anders dan het van een positieve kant bekijken en daar moet Feyenoord naartoe. Been is in deze helemaal fout, want hij ziet de Kromme als een bedreiging. Been gooit de deur dicht en niet andersom. Willem is ervan overtuigd dat hij het beter zou doen en ik twijfel daar geen moment aan! Dat wil niet zeggen dat ik Been een slechte trainer vind, maar er is teveel gebeurd onder hem. Hij is bovendien een angstige trainer geworden en dat hekelt de Kromme. En ik vind het gelul dat Willem niet meer van deze tijd is. De spelers die nu bij Feyenoord vinden, zouden het een verademing vinden als de Kromme aan het roer stond!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens over Van 't Hek, ik kan er niet meer naar kijken. Hij heeft zo een uitdrukking op zijn gezicht alsof hij zwaar aan de diarree zit. haha Erg irritant om naar te kijken en te luisteren.

Ik vond Keje Molenaar nou ook niet sterk overkomen. Over de columns van Van Hanegem geeft hij aan dat hij even met Feyenoord moet bellen en het buiten de media om moet doen. Terwijl Cruijff al jaren via de media met/over Ajax communiceert. Dat is dan anders volgens Molenaar. Ja, anders omdat Cruijff een vriend van hem is...Dan kom je bij mij wel heel ongeloofwaardig over.

Het geval bij NAC was niet helemaal vergelijkbaar met dat van WillemII. Mulder is echt geen PSV'er, maar een uitgesproken Tukker met een Ajax-verleden. Hij geeft gewoon zijn mening. Ben het zelden met hem eens, maar dat zegt niks natuurlijk.
alibabba
 alibabba - maandag 31 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:37 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Van Hanegem doet inderdaad over ALLES laconiek, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Been het vervelend vindt dat alles wat er besproken wordt op straat belandt. Ik vindt het nooit handig als mensen via de media dingen gedaan proberen te krijgen die ze anders niet gedaan zouden krijgen.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook een beetje voor Van den Boog zijn optreden van vanmiddag. Hij verschijnt nooit voor de camera's, maar op het moment dat Heerenveen wat tegenstribbelt bij de transfer van Dost zie je Van den Boog ineens verklaren dat Ajax echt niet de hoofdprijs gaat betalen voor Bas Dost en dat ze ook andere ijzers in het vuur hebben. Ik vond het zo verschrikkelijk amateuristisch, aangezien het zo doorzichtig was wat zijn doel was met dat interview. Maar blijkbaar heeft het wel effect gehad, want Dost is zich ineens gaan beseffen dat er ook een kans bestaat dat de transfer niet door zou gaan. Alsof de kans groter wordt wanneer hij een arbitragezaak aanspant. Hij zal toch wel in het ongelijk gesteld worden. Met als resultaat dat Ajax gewoon een marktconforme prijs moet betalen en Dost Heerenveen via de achterdeur moet verlaten. Kortom: Ajax en Dost zijn de grote verliezers en wat is Van den Boog er dan mee opgeschoten?
V.Hanegem is ook columnist Harm en zijn taak is gewoon om de zaken die hij ziet op te schrijven. Als hem dan vragen gesteld worden wat er gezegd is tussen Been en de Kromme, antwoord hij op een leuke manier wat ze gegeten hebben. Hij draait om de hete brij heen, wat Been van pas zou moeten komen, maar Mario ziet het als niet kunnen? Wat een gelul! Hij ziet de Kromme als een bedreiging en wil de eer voor zichzelf opstrijken, wat hem nu zeker nooit meer gaat lukken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Studio Voetbal.

0.0111091