BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Tottenham meldt zich maandagmorgen voor Vertonghen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:48 schreef verbrande harry het volgende:
WAT EEN IMBECIELEN HIER OP DIT FORUM,VERKOOP VERTHONGEN MAAR,STELLETJE MAFKESEN...
want???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

want???
Want na de verkoop van Suarez ga je toch niet nog 1 van je topspelers verkopen??? Ook niet als je daar de hoofdprijs voor krijgt!!! Daarom niet!
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 31 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

want???
Ja, ik denk dat je zijn antwoord verkeerd begrijpt.
Hij bedoelt ermee te zeggen, dat ze hier niet sporen, door te zeggen dat we vertonghen maar moeten verkopen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 januari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:54 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat je zijn antwoord verkeerd begrijpt.
Hij bedoelt ermee te zeggen, dat ze hier niet sporen, door te zeggen dat we vertonghen maar moeten verkopen.
ok, dan is het goed! mijn hart bonst bijna m'n strot uit....
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

want???
wat denk je nu zelf ,moet ik het je ng gaan voorkouwen ook!!!!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:48 schreef verbrande harry het volgende:
WAT EEN IMBECIELEN HIER OP DIT FORUM,VERKOOP VERTHONGEN MAAR,STELLETJE MAFKESEN...
Ik neem aan dat je het over mijn reactie hebt? Aangezien iedereen enkelt negatief was over een transfer. We kunnen toch wel normaal blijven praten hier? Ik heb niet gezegd dat hij weg moet of dat Ajax er goed aan doet door hem te verkopen maar dat mensen met een beetje gezond verstand (waar jij dus waarschijnlijk niet bij hoort) snappen dat als Ajax een belachelijk bedrag vraagt voor hem en de club met het meeste geld van het moment gaat daar mee akkoord en de speler zou zelf ook willen dan is dat op zich een goede deal. Sommige dingen kun je niet tegenhouden, zeker City niet!

Maar nogmaals, ik zit er elke week en hoop dat ze hem houden!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Jeffreykoi --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:57 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat denk je nu zelf ,moet ik het je ng gaan voorkouwen ook!!!!
ben de jongste niet meer hé
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Hij is onze beste verdediger en rots in de branding! Hij ontwikkelt zich ook steeds meer als leider!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 15:58 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ben de jongste niet meer hé
nee dan word het tijd voor een ander gebitje...hehe
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:00 schreef Jeffreykoi het volgende:
Hij is onze beste verdediger en rots in de branding! Hij ontwikkelt zich ook steeds meer als leider!
jij liep zo lekker die miljoenen op te tellen...oprotten niet meer laten gaan simpel toch.
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:01 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jij liep zo lekker die miljoenen op te tellen...oprotten niet meer laten gaan simpel toch.
EENS. Ajax moet gewoon zeggen, niet te koop PUNT kom in de zomer maar weer terug..

OF. 100 miljoen voor vertongen, doen ze namelijk toch niet.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Je hebt gelijk met die stelling, dat ik bedragen noemde was puur een gok! Ik heb niet meer informatie als jullie. En ik vind dat ze dat zeker moeten nokken en een transferstop moeten inlassen maar het ligt ook aan de speler zelf!

Ik hoopte dat ze bij Luis ook standvastiger waren maar als een speler zelf ook weg wil dan kun je mischien beter verkopen aangezien deze anders minder gaat spelen! Kijk maar naar Dost, als die blijft wordt het er niet beter/leuker op in Hoerenveen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Jeffreykoi --
Ride
 Ride - maandag 31 januari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Zijn we straks de rijkste van Nederland...
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Vertonghen wil waarschijnlijk zelf niet eens naar City. Daar zou ik nog niet heen gaan al verdiende ik 100 miljoen per jaar
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:14 schreef AFCA! het volgende:
Vertonghen wil waarschijnlijk zelf niet eens naar City. Daar zou ik nog niet heen gaan al verdiende ik 100 miljoen per jaar
eens
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:20   quote  deeplink  
15da0lw.jpg
Ride
 Ride - maandag 31 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Tuurlijk... ik zou daar gras vreten als ik 50 miljoen per jaar ging verdienen.

sterker nog.. ik zou zelfs die lelijke engelse wijven daar neuken als ik 25 miljoen per jaar ging verdienen

Wat zeg ik.. ik zou zelfs zeggen dat ze heerlijk kunnen koken daar voor 10 miljoen per jaar.

ga toch weg...

Als voetballer moet je het in pakweg 14 jaar verdienen... cashen wanneer je kan.
Clubliefde?
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:23 schreef Ride het volgende:

[..]

sterker nog.. ik zou zelfs die lelijke engelse wijven daar neuken als ik 25 miljoen per jaar ging verdienen

Wat zeg ik.. ik zou zelfs zeggen dat ze heerlijk kunnen koken daar voor 10 miljoen per jaar.

ga toch weg...

Als voetballer moet je het in pakweg 14 jaar verdienen... cashen wanneer je kan.
Clubliefde?
Ieder zo zijn mening. Ik denk dat Jan daar niet heen wil
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Lijkt mij ook inderdaad raar, om bij de top van de wereld, met de top van de wereld te spelen..
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:23 schreef Ride het volgende:

[..]

ga toch weg...

Clubliefde?
Eindelijk iemand die er een beetje hetzelfde over denkt als ik! Het liefst wil ik alle goede spelers houden maar die jongens krijgen zulke bedragen geboden dat ze amper kunnen weigeren! Iedereen die zegt dat hij nooit bij Chelsea, City of noem ze maar op zou spelen liegt! Iedereen op dit forum die zijn huidige salaris bij een ander kan verviervoudigen voor dezelfde werkzaamheden begint vanavond nog met zijn/haar opzegbrief!!!

Ride
 Ride - maandag 31 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:24 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Ieder zo zijn mening. Ik denk dat Jan daar niet heen wil
Tussen willen en gaan is een groot verschil.
Ik zou nooit suppoost willen zijn in de Kuip maar als er een debiel komt die mij daar € 5.000.000,= miljoen voor gaat betalen voor 2 jaar dan doe ik dat.

denk ik...
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:27 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die er een beetje hetzelfde over denkt als ik! Het liefst wil ik alle goede spelers houden maar die jongens krijgen zulke bedragen geboden dat ze amper kunnen weigeren! Iedereen die zegt dat hij nooit bij Chelsea, City of noem ze maar op zou spelen liegt! Iedereen op dit forum die zijn huidige salaris bij een ander kan verviervoudigen voor dezelfde werkzaamheden begint vanavond nog met zijn/haar opzegbrief!!!
Het feit is: Vertonghen kan in de zomer ook nog naar een mooie club. Als jij kunt kiezen tussen Feyenoord waar je 10 miljoen verdient of over een half jaar een mooie Spaanse club waar je ook 10 miljoen verdient. Dan weet je het denk ik wel?
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:29 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Het feit is: Vertonghen kan in de zomer ook nog naar een mooie club. Als jij kunt kiezen tussen Feyenoord waar je 10 miljoen verdient of over een half jaar een mooie Spaanse club waar je ook 10 miljoen verdient. Dan weet je het denk ik wel?
Maar ook jij weet dat niks zo relatief is als voetbal. Als hij morgen zijn been breekt, speelt hij volgend seizoen bij ajax, doet hij dat op een erge manier, speelt hij nooit weer, nu een contract tekenen voor 10 miljoen is nu niet over een paar maand.
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ook jij weet dat niks zo relatief is als voetbal. Als hij morgen zijn been breekt, speelt hij volgend seizoen bij ajax, doet hij dat op een erge manier, speelt hij nooit weer, nu een contract tekenen voor 10 miljoen is nu niet over een paar maand.
Natuurlijk weet ik dat, dat weet Jan ook, maar ik denk niet dat hij er zo over denkt. Hij zal heus niet denken, ik moet nu weg bij Ajax voor dat geld.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Das waar maar wie zegt dat die mooie club komt! Wie zegt dat er over een half jaar weer iemand was gekomen met 26,5 miljoen voor Luis als ze hem behouden hadden! Wie weet raakt Vertongen erntig geblesseerd in dat half jaar. Of raakt hij uit vorm waardoor zijn waarde weer zakt. Wat Ride al zei ze moeten het in een paar jaar verdienen.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:35 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat, dat weet Jan ook, maar ik denk niet dat hij er zo over denkt. Hij zal heus niet denken, ik moet nu weg bij Ajax voor dat geld.
Het gaat niet alleen om het geld, hij zou bij City ook om de prijzen kunnen spelen met spelers als Tevez, Toure en de Jong! Dat is een kans die niet veel spelers laten lopen als ze zo jong zijn!

remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:35 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Als City 20 miljoen bied, en vertongen kan 3,5 miljoen per jaar of meer verdienen, dan is ie morgen vergeten dat ie ooit bij Ajax heeft gespeeld.
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Als City 20 miljoen bied, en vertongen kan 3,5 miljoen per jaar of meer verdienen, dan is ie morgen vergeten dat ie ooit bij Ajax heeft gespeeld.
Toch denk ik van niet
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:38 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Toch denk ik van niet
Suarez deed het toch ook van de week..
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
En Urby deed het voor minder...
AFCA!
 AFCA! - maandag 31 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez deed het toch ook van de week..
Suarez is anders dan Vertonghen. Maar we zullen het wel zien, overigens verwacht ik (en hoop ik) dat Ajax hem niet eens laat gaan. Sowieso mogen ze anders wel 35 miljoen vragen.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 31 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:27 schreef Ride het volgende:

[..]

Tussen willen en gaan is een groot verschil.
Ik zou nooit suppoost willen zijn in de Kuip maar als er een debiel komt die mij daar € 5.000.000,= miljoen voor gaat betalen voor 2 jaar dan doe ik dat.

denk ik...
nee man moet je doen kan je elke keer jankende kakkerlakken zien lopen als ze weer eens verloren hebben...btw bruto of netto whahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door verbrande harry --
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Clubliefde bestaat niet meer! Urby speelde al heel lang bij ons maar dat kwam omdat er geen club was die zijn contract wilde afkopen! Heitinga zat lang bij ons en speelt nu bij Everton, mooie club maar toch niet minder als Ajax!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 31 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Vind trouwens bij 010 aan de slag gaan wel een ander verhaal!!!! DAT KAN ECHT NIET!!! al hoewel Cruijf het ook deed (ongeacht zijn redenen)!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Tottenham meldt zich maandagmorgen voor Vertonghen'

0.0063920