|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord: overuren voor spits (De Telegraaf)
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 13:50 schreef geert1908 het volgende:fanendo adi 20 Jaar 1 meter 93 ivoriaan 24 wedstrijden 20 goals 2009/10 AS Trenèín Slowakije 1. Liga 6 6 2010/11 AS Trenèín Slowakije 1. Liga 18 14 Totaal 24 20 neuzen vonden hem niet goed genoeg voor dit seizoen we hebben al een spits |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
wel ééntje voor het scoutingslijstje. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha ja dat dan weer wel |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:25 schreef Vnny het volgende:[..] ik snap niet met welke constructie dit dan moet gebeuren, voor zover ik weet zitten we nog in categorie 1 van de knjb. Of kopen de vvf een speler en verhuren die hem weer aan Feyenoord? Blokland en zijn prive geld. Hij kan natuurlijk ene speler kopen en die bij Feyenoord laten spelen zonder vergoeding. De transferrechten blijven dan ook bij hem... |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote: Haha geniaal, sorry ik ga me niet verdiepen in de statistieken van Matondo. |
|
|
|
|
Coentje'11
|
|
|
Ik heb toch ook ergens gehoord dat Craig Bellamy wel interesse heeft om ooit bij Feyenoord te willen voetballen?? perfecte spits voor Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:04 schreef Coentje'11 het volgende:Ik heb toch ook ergens gehoord dat Craig Bellamy wel interesse heeft om ooit bij Feyenoord te willen voetballen?? perfecte spits voor Feyenoord!!!! hahaha scherp man, jij hebt opgelet de laatste tijd... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: was te proberen, haha |
|
|
|