|
|
ajax1111111
|
|
|
Ik denk dat de worden van Van Den Boog, een onderhandelings techniek is. Aangezien Utrecht en SC Heerenveen allebei er financieel niet florissant voor staan. Ik denk namelijk dat het meer iets betekend van het is dit of niets. Anders kopen we de anderen bij jullie concurrent. Wat denken jullie? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Denk het niet want dan zou je een van je aanwinsten voor de bank halen. Mickey is wel zeker van zijn plaats op rechts. Dus komt mertens gaat Mounir naar de spits. Komt Dost dan mounir vanaf links |
|
|
|
|
ajax for live
|
|
|
7,5 mil voor mertens is niks kijk wat suares heeft gekost 9 mil mertens heeft oog voor de mede speler en scoort ook nog mooie vervanger dost goede voor in de zomer te halen dan voor 3 mil |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Waarom halen ze N'Doye niet van Kopenhagen, focking goede voetballer |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
@brandje, Ik denk dat mertens ook op positie de zeeuw uit de voeten kan. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Als ze 4 voor dost vragen en 7,5 voor mertens dan moet ajax niet twijfelen, maar toeslaan. Hoezo veel? Is echt niet veel hoor.. Samen zijn ze beter als suarez in zn eentje hoor. Heb je voor 11,5 miljoen gewoon 2 super ajax spelers. Spreken nederland en willen graag naar ajax komen.. Niet zo moeilijk toch? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik vermoed dat ze met beide clubs in onderhandeling zijn en dus kan ik mij niet voorstellen dat er maar 1 speler bijkomt. Dan komen ze bijvoorbeeld rond met Dost en dan zeggen ze middenin de onderhandeling met Utrecht, sorry maar we zijn inmiddels al voorzien! Dat zou een beetje raar zijn en maakt je onderhandelingen volgende keer niet makkelijker..
Daarnaast heb ik toch echt liever Mertens dan Dost. We hebben twee spelers (El Hamdaoui en de Jong) voor de spits positie en daarachter zit nog jeugd (Castillon en Klaassen) Ik denk dat je Mertens moet halen om met hem op links te gaan spelen, Sulejmani vanaf rechts en El Hamdaoui in de spits.. Dan kun je Ozbiliz en Ebecillio rustig brengen! Er zit echt voldoende potentie in deze spelers maar ze hebben nog even nodig.. En de Jong kun je dan op het middenveld gebruiken of eventueel als wissel voor El Hamdaoui. Al zie ik in de Jong geen pinchhitter! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Maar kan het niet zo zijn dat hij inderdaad 1 aanvaller haalt en 1 goede verdediger (lees links back) Ik denk dat dit veel belangrijker is. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 11:24 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Maar kan het niet zo zijn dat hij inderdaad 1 aanvaller haalt en 1 goede verdediger (lees links back) Ik denk dat dit veel belangrijker is. een linksback zou geen overbodige luxe zijn... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en geen contract adi die bij ajax een stage periode had... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Het is weer zuinigheid troef bij Ajax. Geef toch eens wat uit als je al die mooie praatjes over ambities waar wil maken |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
mogen alle geruchten waar zijn omtrent verthongen en De zeeuw. Zou Ajax rond de 58 miljoen euro op strijken deze transfer periode. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 11:39 schreef ajax1111111 het volgende:mogen alle geruchten waar zijn omtrent verthongen en De zeeuw. Zou Ajax rond de 58 miljoen euro op strijken deze transfer periode. man het geld is voor de supprter NIET BELANGRIJK... |
|
|
|
|
Rinald0
|
|
|
Alles op Mertens die man kan wereld top worden bij ajax en net als luis voor 25 mil weer verkocht worden.. 7 mil bieden.. Bovendien wat moeten we met dost als we mertens kunnen halen? Mertens is van een heel andere klasse dan middelmatige spits Dost.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Terwijl de onderhandelingen nog lopen, besloten de zaakwaarnemers van Bas Dost een arbitragezaak aan te spannen tegen SC Heerenveen. Dit gaat gewoon door, zo bleek maandagochtend. De zitting is vanmiddag om 13.30 uur op het bondsburo in de bossen van Zeist, dat meldt de Leeuwarder Courant.
dus nog geen acoord heereveen-ajax.... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik zou alleen Dost halen en met de volgende voorhoede gaan spelen. El Hamdoui---Dost---Sulejmani
Wanneer je Mertens en Dost haalt zou dat kapitaalvernietiging zijn. Dan komt Dost waarschijnlijk voor de bank. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
sulejmani komt te kort mertens halen
el hamdoui dost mertens |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Euhm Sulejmani is juist op de weg terug....en wie zegt er dat Mertens bij Ajax slaagt? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Dost naar Ajax voor 4,2m, Mertens naar Ajax voor 5,5, Dost begint op de bank en kan alvast een beetje aan het niveau wennen, en El ahmda gaat deze zomer voor 8m weg naar het buitenland dat is al zeker, daarom wil hij weer spelen voor Ajax. Regeren is vooruit zien, oohja wel jammer dat Traore niet naar Ajax wilde komen, want die zag ik liever dan Dost. Ook jammer dat Janssen waarschijnlijk niet naar Ajax komt :( als Demy weg is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb vernoemen dat ajax eren bod op beiode spelers heeft gedaan van 3 miljoen Euro, met alle respect,maar voor mertens is dit gewoon respectloos. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 13:02 schreef Ajax we love you het volgende:Dost naar Ajax voor 4,2m, Mertens naar Ajax voor 5,5, Dost begint op de bank en kan alvast een beetje aan het niveau wennen, en El ahmda gaat deze zomer voor 8m weg naar het buitenland dat is al zeker, daarom wil hij weer spelen voor Ajax. Regeren is vooruit zien, oohja wel jammer dat Traore niet naar Ajax wilde komen, want die zag ik liever dan Dost. Ook jammer dat Janssen waarschijnlijk niet naar Ajax komt :( als Demy weg is Mooi.. weet je ook al zeker dat we kampioen worden dit jaar? En wanneer? Scheelt mij weer vakantie plannen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
haha, plan vakantie maar na de laatste dag van de competitie... Als we uit van de boeren winnen, dan heb ik alle hoop op de titel... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 13:36 schreef Ajax we love you het volgende:haha, plan vakantie maar na de laatste dag van de competitie... Als we uit van de boeren winnen, dan heb ik alle hoop op de titel... Oh.. 3 punten en dan? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nou Ik heb ze zo zien kwakkelen tegen vvv en willem II, ik denk dat Den haag de eerste puntjes van ze gaat afpakken en daarna Feyenoord nog 2 puntjes en miss de graafschap ofzo. Twente is wat lastiger, maar daar winnen we thuis van en daarna spelen ze nog een keertje gelijk tegen PSV. Nou als Ajax dan niets meer laat liggen met die mertens en Dost op de bank, dan komt het wel goed hoop ik. Maar mijn glazen bol is niet zo in het voorspellen, laten we eens kijken of ik gelijk krijg met de bedragen, ook al vrees ik dat er maar 1 van de 2 gaat komen en dat als er iemand komt vrees ik dat het Drost is. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX moet zich eens professioneel opstellen en niet meegaan in alle gekte. Gewoon de centen van Suarez koesteren en wanneer het kan, slim investeren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:36 schreef alibabba het volgende:AJAX moet zich eens professioneel opstellen en niet meegaan in alle gekte. Gewoon de centen van Suarez koesteren en wanneer het kan, slim investeren! Inderdaad. |
|
|
|