|
|
Den010
|
|
|
quote: haha...
we zien het allemaal wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gelukkig,,,,was beter als me eerste verhaaltje.... dit leverd een beter resultaat op :) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: precies, in deze tijden moet je gewoon neuken wat je kunt krijgen, het is crises |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
laat maar komen die gozert. 11 doelpunten in 20 interlands (ik neem aan vooral invalbeurten achter Bendtner en Tomasson). Da's toch niet zo slecht. We haan het zien. Ben in ieder geval blij met Meeuwis. Zondag Vitesse oprollen en we gaan er weer een beetje in geloven. De week erna Heracles thuis pakken: 6 punten in de komende 2 wedstrijden moet haalbaar zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
lengte van 1.93m, ga er gemakshalve vanuit dat ie een balletje kan koppen ook |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 13:56 schreef Morpheus het volgende:Laten we hem in elk geval een kans geven. Ik ben wel positief over zijn komst. 1.93 meter en 90 kilo is wel iets anders dan Luc haha. Ja ik denk dat hij minder snel en technisch is. Ik denk dat je met Luc een hele goede hebt zopals hij tegen Twente speelde. Eigenlijk speelde iedereen goed.. behalve WIjnaldum natuurlijk |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Maar jullie kunnen hoop hebben, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Hij is een hele beperkte voetballer. Geen techniek,. slechte aanname, houterig en niet snel. Een regelrechte paniekaankoop. Want hij voegt echt niks toe. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Ik denk dat ze bij Sparta met Voskamp nog een betere spits in huis hebben.. Larsen wordt het nieuwe lachertje op de maandagavond bij VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:17 schreef scarface1979 het volgende:Maar jullie kunnen hoop hebben, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Hij is een hele beperkte voetballer. Geen techniek,. slechte aanname, houterig en niet snel. Een regelrechte paniekaankoop. Want hij voegt echt niks toe. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Ik denk dat ze bij Sparta met Voskamp nog een betere spits in huis hebben.. Larsen wordt het nieuwe lachertje op de maandagavond bij VI zeur niet deel2 |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:17 schreef scarface1979 het volgende:Maar jullie kunnen hoop hebben, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Hij is een hele beperkte voetballer. Geen techniek,. slechte aanname, houterig en niet snel. Een regelrechte paniekaankoop. Want hij voegt echt niks toe. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Ik denk dat ze bij Sparta met Voskamp nog een betere spits in huis hebben.. Larsen wordt het nieuwe lachertje op de maandagavond bij VI oh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:17 schreef scarface1979 het volgende:Maar jullie kunnen hoop hebben, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Hij is een hele beperkte voetballer. Geen techniek,. slechte aanname, houterig en niet snel. Een regelrechte paniekaankoop. Want hij voegt echt niks toe. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Ik denk dat ze bij Sparta met Voskamp nog een betere spits in huis hebben.. Larsen wordt het nieuwe lachertje op de maandagavond bij VI MMM, heb je nog een nickname waaronder je negatieve ellende uitkotst over dit forum of is dit je broer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:47 schreef JanM het volgende:[..] MMM, heb je nog een nickname waaronder je negatieve ellende uitkotst over dit forum of is dit je broer? Wat een zielig mannetje ben je ook..
Kruip vanavond maar weer bij je vriendjes Bruins en Mulder in bed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:12 schreef MMM het volgende:[..] Wat een zielig mannetje ben je ook.. Kruip vanavond maar weer bij je vriendjes Bruins en Mulder in bed. Die zijn hier niet, want die slapen net als ik naast hun vrouweljke partner! Rukse onder je Babovic-dekbed! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sjezus blijven jullie bezig |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Nou het begint nu redelijk zielig te worden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moet je bij onze forumclown wezen.. Helemaal geobsedeerd door mij en Babovic, zielig.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Onze zwartkijker heeft een beetje last van hoogmoedswaanzin? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kinders, . . kinders, . . . is het nu eens afgelopen met dat geklier?
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
zo, ik zit niet lang op t forum, ik weet niet heel veel over de personen enzo, maar ik weet wel dat MMM en JanM elkaar niet echt liggen, of zie ik het verkeerd? hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:56 schreef Stefan-FR-08 het volgende:zo, ik zit niet lang op t forum, ik weet niet heel veel over de personen enzo, maar ik weet wel dat MMM en JanM elkaar niet echt liggen, of zie ik het verkeerd? hahaha Totally in love, I reckon. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:56 schreef Stefan-FR-08 het volgende:zo, ik zit niet lang op t forum, ik weet niet heel veel over de personen enzo, maar ik weet wel dat MMM en JanM elkaar niet echt liggen, of zie ik het verkeerd? hahaha schei uit, die gasten drinken elke dag een paar biertjes in cafe de Baab |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:56 schreef Stefan-FR-08 het volgende:zo, ik zit niet lang op t forum, ik weet niet heel veel over de personen enzo, maar ik weet wel dat MMM en JanM elkaar niet echt liggen, of zie ik het verkeerd? hahaha je ziet echt spoken gozer |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:47 schreef JanM het volgende:[..] MMM, heb je nog een nickname waaronder je negatieve ellende uitkotst over dit forum of is dit je broer? JanM: Ik geef mijn mening. Daar is dit forum voor. Dat mijn mening over hem niet erg positief is \ betekent niet dat ik automatisch negatief ben.
Maar wellicht doet hij het na 5 jaar opeens WEL heel goed... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:31 schreef scarface1979 het volgende:[..] JanM: Ik geef mijn mening. Daar is dit forum voor. Dat mijn mening over hem niet erg positief is \ betekent niet dat ik automatisch negatief ben. Maar wellicht doet hij het na 5 jaar opeens WEL heel goed... Hij heeft t nergens slecht gedaan. alleen niet veel gespeeld de laatste jaren. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Hij is wat mij betreft welkom laat het maar zien |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: 1,5 jaar zoet geweest met gescheurde kruisbanden... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: man man man
blijf alsjeblieft weg hier met je oeverloos gezeik |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
nja ik zag net weer een interview van hem, van rtv rijnmond dacht ik, en het doet me toch weer goed om het te zien! ik is gretig en wilt graag in ons shirt spelen! ook hoop ie nog op een vast contract! hoop dat hij het ook allemaal waar kan maken! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef hem een kans 1.93 dan zullen ze hem wel over de grond gaan aanspelen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dat was een grapje,ik hoop dat hij het gaat redden.Wat wel zo is met deze spelers ,als ze niet goed voetballen kan hun carrière over zijn .dus aan de inzet kan het niet liggen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik hoop het met je mee, . . denk dat er nog wel meerdere met ons mee hopen . . . . |
|
|
|