|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ik zat te denken dat verhoek mischien een betere optie is dan mertens met name omdat mertens het nog wel eens leuk vind om naar binnen te trekken en dan te gaan schieten(iets van een sulejmani ofzo), daar in tegen vind ik Wesley Verhoek een echte teamspeler met een voorzet waar ik geil van wordt. en vooral met een lange kopsterke spits als bas dost zou dat toch een wereld trio kunnen worden Sulejmani Dost en Verhoek, wat vinden jullie |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ben ik mee eens verhoek was gisteren ook weer lekker bezig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani speelt al vanaf rechts, en de Boer ziet dat liever dn dat hij vanaf links moet spelen, Verhoek heeft zelf eens aangegeven niet vanaf links te willen spelen.
Vind het een redelijk goede speler, maar is blijkbaar dus geen optie. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hmm ja dat was me dan ontgaan, wel jammer dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind ook niet dat hij een goed actie heeft, hij heeft wel een hele goede voorzet, maar geen actie... Ik heb echt liever Mertens, maar goed, dat is ieder voor zich.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wesley komt nooit naar Ajax... don't worry. Zelfs niet voor 10 miljoen. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
nee man verhoek heeft alleen een leuk schot meer niet mertens is vele malen beter |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
mertens is idd vele malen beter maar zon type als Verhoek hebben we nog niet. op die manier he ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verhoek zou zelfs graag voor Ajax spelen, dat heeft hij aan het begin van dit seizoen aangegeven.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Verhoek zou zelfs graag voor Ajax spelen, dat heeft hij aan het begin van dit seizoen aangegeven.. Ik denk dat je nog eerder mertens bij utrecht weg kan halen. dan verhoek bij ado. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
verhoek word toch helemaal niet genoemd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag jij me uitleggen waarom???
Utrecht heeft een hekel aan Ajax, en heeft het financieel ook niet zo penibel dat dit al nodig is. Plus ze vragen de hoofdprijs.
Ado den Haag heeft met Brom, een ajax man is huis, Verhoek is lang niet zo veel waard als Mertens, en de speler heeft meerdere malen aangegeven naar Ajax te zouden willen als die mogelijkheid daar is. En dan heeft Ado nog eens wat geldproblemen daarop ook.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:Mag jij me uitleggen waarom??? Utrecht heeft een hekel aan Ajax, en heeft het financieel ook niet zo penibel dat dit al nodig is. Plus ze vragen de hoofdprijs. Ado den Haag heeft met Brom, een ajax man is huis, Verhoek is lang niet zo veel waard als Mertens, en de speler heeft meerdere malen aangegeven naar Ajax te zouden willen als die mogelijkheid daar is. En dan heeft Ado nog eens wat geldproblemen daarop ook.. Nee hoor. Wesley Verhoek wil juist naar PSV. Moet je maar eens rondlezen op ado.headliner.nl ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Laat verhoek maar lekker bij ado blijven dan! Veel te traag en betwijfel of dat ie een meerwaarde kan zijn bij Ajax(europees). Mertens is een type wat in ieder geval voor veel dreiging zorgt waar andere spelers van profiteren. Toch hoop ik op een sterke spits die samen met Sulejmani en el ham de aanval gaan vormen. Een afmaker en geen verhoek! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:Mag jij me uitleggen waarom??? Utrecht heeft een hekel aan Ajax, en heeft het financieel ook niet zo penibel dat dit al nodig is. Plus ze vragen de hoofdprijs. Ado den Haag heeft met Brom, een ajax man is huis, Verhoek is lang niet zo veel waard als Mertens, en de speler heeft meerdere malen aangegeven naar Ajax te zouden willen als die mogelijkheid daar is. En dan heeft Ado nog eens wat geldproblemen daarop ook.. Maar als Verhoek, weg gaat valt het hele Ado uit een. Wie zou hem moeten vervangen in dat elftal. Kijk bij Utrecht hebben, ze dan nog wat vervangers. NIet van het niveau van mertens maar tog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
OOOOwwwwwwww, dat is een goede reden zeg............gaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:38 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Maar als Verhoek, weg gaat valt het hele Ado uit een. Wie zou hem moeten vervangen in dat elftal. Kijk bij Utrecht hebben, ze dan nog wat vervangers. NIet van het niveau van mertens maar tog! Wat is dat met die komma's ???
Snap er, niks van, als je, steeds een, komma plaatst, in een, zin waar dat, niet nodig is... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:37 schreef Ride het volgende:[..] Nee hoor. Wesley Verhoek wil juist naar PSV. Moet je maar eens rondlezen op ado.headliner.nl ;) Ja dat zegt ie nu ja omdat als mertens of doedelzak vertrekt hij de mogelijke opvolger word. En aangezien hij vind dat utrecht geen vooruitgang is omdat ado het ook goed doet. Hij zegt ook nergens dat ie Ajax niks vind maar als ie moet kiezen tussen Utrecht en psv word het de laatste! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:37 schreef Ride het volgende:[..] Nee hoor. Wesley Verhoek wil juist naar PSV. Moet je maar eens rondlezen op ado.headliner.nl ;) Hij wil niet naar Utrecht, gister werd hem gevraagd of hij PSV zag zitten, natuurlijk ziet hij dat zitten, ook dat is een stap hogerop wvoor hem toch?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:42 schreef remco k het volgende:[..] Hij wil niet naar Utrecht, gister werd hem gevraagd of hij PSV zag zitten, natuurlijk ziet hij dat zitten, ook dat is een stap hogerop wvoor hem toch?? +1 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 14:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja dat zegt ie nu ja omdat als mertens of doedelzak vertrekt hij de mogelijke opvolger word. En aangezien hij vind dat utrecht geen vooruitgang is omdat ado het ook goed doet. Hij zegt ook nergens dat ie Ajax niks vind maar als ie moet kiezen tussen Utrecht en psv word het de laatste! Oh wacht, ik zal het anders vermelden.
Na de winst van Ado op Ajax in de Arena werd hem gevraagd of hij bij Ajax zou willen spelen. zijn antwoord was duidelijk. Nooit en te nimmer. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja, maar bij verkeerde topic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ow haha...sorry foutjeee! Ik haal al die topic's door elkaar. Mijn excuses!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Herstel mijn woorden... zit net wat terug te zoeken en heb het over de verkeerde speler...
quote:DEN HAAG - Wesley Verhoek is dit seizoen één van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste schakel in het succes van ADO Den Haag. De verrassende nummer zeven in de eredivisie weet 'als geen ander' hoe opportunistisch de voetbalwereld is en hoopt dan ook dat het met hem net zo snel gaat als met voormalig collega Eljero Elia. ,,Ik speelde in de jeugd met hem samen. Voor ADO, maar ook voor de vertegenwoordigende teams van Oranje. Hij op links, ik op rechts. Maar hij speelt nu in Oranje en voor een Europese topclub", zegt de man die afgelopen maanden genoemd werd bij Ajax en PSV. Haast heeft de 'koning van de assist' niet. ,,Het voorbeeld van Elia laat zien dat het snel kan gaan allemaal. Ik wacht dus wel af." In de zomer was de 24-jarige Verhoek bijna naar NEC vertrokken: ,,Ik was heel ver met NEC. Had een goed gesprek met trainer Wiljan Vloet en technisch directeur Carlos Aalbers, maar de aanbieding viel vervolgens zo ontzettend tegen, dat ik niet tekende." ,,In dezelfde week kwam ADO met een goed voorstel en heb ik een dikke streep onder vorig seizoen gezet. Erger kon gewoon niet." Vriend en collega Lex Immers is van mening dat Immers voor een kans in Amsterdam moet gaan, als Ajax op de stoep staat voor Verhoek. ,,Daarin zijn we anders, en dat is niet erg." ,,Ik heb inderdaad vaak genoeg gezegd dat ik nooit voor Ajax kan uitkomen. Maar dat lijkt me ook logisch. Hoe denk je dat ze in Amsterdam reageren als ze die getatoeëerde ooievaar op mijn rug zien? Dan kan ik rennen, vrees ik. Voor Wesley is dat anders, die moet gewoon voor het hoogst haalbare gaan", aldus de middenvelder. [/quoet]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ajax heeft btw al eerder belangstelling gehad voor Verhoek maar dat viel op de laatste dag van de zomerse periode toch stuk. Daarom was het management van ado nog zo boos over op ajax. want ajax had hem eerst helemaal het hoofd gek gemaakt en later alsnog terug getrokken. en nu is het de assistkoning van nederland. vandaar dat ik dit topic geopend heb! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:03 schreef AFCAMylife het volgende:Ajax heeft btw al eerder belangstelling gehad voor Verhoek maar dat viel op de laatste dag van de zomerse periode toch stuk. Daarom was het management van ado nog zo boos over op ajax. want ajax had hem eerst helemaal het hoofd gek gemaakt en later alsnog terug getrokken. en nu is het de assistkoning van nederland. vandaar dat ik dit topic geopend heb! dat was niet Verhoek, maar die speler van Roda. el hachoei ofzo |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
oja klopt , dat stukje was van hadouir ja maar ajax had wel interesse in verhoek haha sorry |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Verhoek zou wel bij Ajax passen hoor, maar ook Ado zal zijn huid duur verkopen. Mertens vind ik echt beter, maar Ajax had moeten toeslaan toen hij nog voor Agovv speelde. Toen zagen ze kennelijk niet wat gebruikelijk zou moeten zijn voor een scout van Ajax... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:40 schreef alibabba het volgende:Verhoek zou wel bij Ajax passen hoor, maar ook Ado zal zijn huid duur verkopen. Mertens vind ik echt beter, maar Ajax had moeten toeslaan toen hij nog voor Agovv speelde. Toen zagen ze kennelijk niet wat gebruikelijk zou moeten zijn voor een scout van Ajax... Evenals chadli is hier een goed voorbeeld van |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
what the fuck als er maar één komt |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Even een oud topic uit de sloot halen. Vanavond Twente-Utrecht zitten kijken en zitten letten op Mertens. Speelde naar mijn mening een zeer sterke partij. Is natuurlijk een klein ventje wat voor velen een reden is om iemand anders te nemen, maar met zijn balbehandeling en behendigheid, past hij naar mijn mening prima bij Ajax. Deed me in stijl een beetje aan Ronald de Boer denken. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nee mertens daar ben ik na vanavnd steeds meer van overtuigd |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mertens heeft een goede pot gespeeld. Enige echte Utrecht-speler die dreiging veroorzaakte. Hij heeft alles mee behalve zijn lengte : Hij is snel, goede techniek, en kan backs helemaal dol draaien. Voorzetten geven kan hij ook redelijk goed...das tegenwoordig ook zeldzaam aangezien ik vaak zie dat een vleugelspeler niet normaal kan voorgeven. Utrecht vraagt er 8 á 10 miljoen voor.. zou het verstandig zijn om zoveel geld uit te geven ja of nee? Graag een antwoord + argumenten! Ik ben van mening dat Ajax een goedkopere vleugelspeler kan krijgen die zich bij Ajax stormachtig kan ontwikkelen |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Indien AJAX besluit om Verhoek aan te trekken, heb je ook een spits nodig alla Bulykin. Een spits die ook diep in de spits speelt en de voorzetten vanaf de zijkanten in tikt. Als je met El Hammie speelt heb je niets aan een Verhoek, maar kun je beter Mertens hebben. Misschien dat je Bulykin en Verhoek kunt kopen?? |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Bulykin??? Volgens mij slaan we nu een beetje door. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hij bedoeld het type bulykin... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
laatste regel staat toch echt verhoek en bulykin!!
Maar goed, wanneer spelers het goed doen bij hun club wil dat nog niet zeggen dat zij een kwaliteitsimpuls aan Ajax zouden kunnen geven. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:16 schreef PS25 het volgende:laatste regel staat toch echt verhoek en bulykin!! Maar goed, wanneer spelers het goed doen bij hun club wil dat nog niet zeggen dat zij een kwaliteitsimpuls aan Ajax zouden kunnen geven. heb je ook een spits nodig alla Bulykin,Misschien dat je Bulykin en Verhoek kunt kopen??
ja snap ik maar hij bedoelt het denk ik niet zo... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
MERTENS moet komen gisteravond van hem genoten prachtige voetballer |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik vind Mertens ook een goede speler, maar ik ben bang dat hij in de zomer niet goedkoper is geworden. Als Ajax dan nog steeds hetzelfde beleid hanteert dan wordt het een lastig verhaal om hem naar Ajax te halen. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik kan nog herinneren dat Ajax Machlas kocht. Een geweldige voetballer die twee jaar achtereen voor vitesse topscoorder werd in de eredivisie. Echter bij vitesse had hij een maatje Curovic die ervoor zorgde dat Machlas de ballen op een presenteerblaadje kreeg en hij hoefde ze maar zo in de goal te knallen. Bij Ajax werd een ander systeem gespeeld en viel hij door de mand. Hetzelfde gold voor Sonck. Suljemani is eigelijk het zelfde verhaal, bij heerenveen had hij een speler bij zich staan in de vorm van Pranjec. Indien je induviduele spelers koopt is het altijd maar weer afwachten hoe deze uit de verf komen bij de nieuwe club. Inter kocht ooit Bergkamp EN Jonk. Je hebt niets aan Verhoek indien je niet met een diepe spits speelt. Indien El Hammie volgend jaar de spits van Ajax is kun je beter Mertens kopen. Besluit je toch Verhoek te kopen, zie ik liever Bulykin in de spits als El hammie. Misschien is het wel iets om Huntelaar terug te halen. Dan zou Verhoek een optie zijn. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Maar aan de andere kant moet Ajax toch een keer de portemonnee gaan trekken, want wanneer een aantal spelers vertrekken aan het eind van het seizoen dan kun je dat niet opvangen met alleen eigen jeugd. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:36 schreef PS25 het volgende:Maar aan de andere kant moet Ajax toch een keer de portemonnee gaan trekken, want wanneer een aantal spelers vertrekken aan het eind van het seizoen dan kun je dat niet opvangen met alleen eigen jeugd. Nu kan de scouting van AJAX eens laten zien dat ze hun geld waard zijn. Lekker makkelijk om spelers die zich inmiddels hebben bewezen in de eredivisie te gaan halen en ook nog eens miljoenen moeten kosten. Je kunt nu wel bijvoorbeeld een Chadli kopen voor een hoop miljoenen, terwijl ze vorig seizoen voor een prikkie bij AGOVV konden kopen. Hetzelde geld voor Mertens, Matavs etc. |
|
|
|