|
|
PS25
|
|
|
El Hamdaoui vind ik nog steeds een spits die goed bij Ajax zou kunnen passen. Het gaat er alleen om hoe hij in stelling wordt gebracht door het middenveld en buitenspelers. Ik hoop dan ook van harte dat hij het beter gaat doen. Ik deel dan ook je mening (Eindhovense Ajax fan) dat je dan beter Mertens kunt halen dan Verhoek. Bovendien wordt Sulejmani echt beter dan Verhoek. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
dat ben ik helemaal met je eens eindhovense ajax fan alleen die rus dat weet ik niet als ajax slim is proberen ze huntelaar terug te halen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:41 schreef PS25 het volgende:El Hamdaoui vind ik nog steeds een spits die goed bij Ajax zou kunnen passen. Het gaat er alleen om hoe hij in stelling wordt gebracht door het middenveld en buitenspelers. Ik hoop dan ook van harte dat hij het beter gaat doen. Ik deel dan ook je mening (Eindhovense Ajax fan) dat je dan beter Mertens kunt halen dan Verhoek. Bovendien wordt Sulejmani echt beter dan Verhoek. El Hamdaoui kan idd. een goede speler worden voor AJAX. Dan moet hij wel een andere rol gaan vervullen als dat hij nu doet. Bij AZ stond hij ook niet als diepste spits. Daar stond Dembele. Hij cirkelde daar om heen en was daardoor de gevaarlijkst speler. Nu als diepste speler voldoet hij niet aan het Ajax profiel. M.a.w. Ajax moet een diepe spits kopen en El Hamdaoui erbij zetten. Zolang Ajax die diepe spits niet heeft kan je er beter iemand anders er neer zetten, zoals de Jong. Misschien moet de Boer eeens proberen om de Jong in de spits en El Hammie erbij te zetten. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:42 schreef biba1970 het volgende:dat ben ik helemaal met je eens eindhovense ajax fan alleen die rus dat weet ik niet als ajax slim is proberen ze huntelaar terug te halen Tuurlijk heb ik ook liever Huntelaar. Alleen die zou niet voor niets komen. Die rus zou niet veel hoeven te kosten, plus dat hij bewezen heeft een neusje voor doelpunten te hebben. (mits in combinatie met Verhoek) |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:40 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Nu kan de scouting van AJAX eens laten zien dat ze hun geld waard zijn. Lekker makkelijk om spelers die zich inmiddels hebben bewezen in de eredivisie te gaan halen en ook nog eens miljoenen moeten kosten. Je kunt nu wel bijvoorbeeld een Chadli kopen voor een hoop miljoenen, terwijl ze vorig seizoen voor een prikkie bij AGOVV konden kopen. Hetzelde geld voor Mertens, Matavs etc. De aankopen die je doet, moeten heel gericht zijn. Dat geldt voor spelers uit de eredivisie, buitenland of eerste divisie. Dan is het nog maar de vraag of de spelers het goed gaan doen. Ik denk dat Twente het ook niet had verwacht dat Chadli het al zo goed zou doen in zijn eerste jaar eredivisie. Daar moet je ook een beetje geluk bij hebben. Zonder een duidelijk en gestructureerd aankoopbeleid wordt je geen kampioen. Kijk maar naar Chelsea, Real Madrid, Manchester City, Vitesse enz. Een kampioenschap kun je niet kopen. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:47 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] El Hamdaoui kan idd. een goede speler worden voor AJAX. Dan moet hij wel een andere rol gaan vervullen als dat hij nu doet. Bij AZ stond hij ook niet als diepste spits. Daar stond Dembele. Hij cirkelde daar om heen en was daardoor de gevaarlijkst speler. Nu als diepste speler voldoet hij niet aan het Ajax profiel. M.a.w. Ajax moet een diepe spits kopen en El Hamdaoui erbij zetten. Zolang Ajax die diepe spits niet heeft kan je er beter iemand anders er neer zetten, zoals de Jong. Misschien moet de Boer eeens proberen om de Jong in de spits en El Hammie erbij te zetten. En hoe zie jij dat dan in combinatie met Eriksen? Hoe wil je die laten spelen? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Vanaf de links half plaats. Ronald de Boer speelde ooit vanaf de recht half plaats. Ik denk dat Eriksen dit ook zo kan invullen vanaf links. Ik zeg je eerlijk dat ik nog wel mijn bedenkingen heb over Eriksen. Je kunt wel zien dat hij in potentie een grote speler kan worden, maar ik ben zelf nog niet overtuigd. Ik had ook de volste vertrouwen in Aissati. Misschien dat hij nog een kans, onder de Boer, moet krijgen??? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:52 schreef PS25 het volgende:[..] De aankopen die je doet, moeten heel gericht zijn. Dat geldt voor spelers uit de eredivisie, buitenland of eerste divisie. Dan is het nog maar de vraag of de spelers het goed gaan doen. Ik denk dat Twente het ook niet had verwacht dat Chadli het al zo goed zou doen in zijn eerste jaar eredivisie. Daar moet je ook een beetje geluk bij hebben. Zonder een duidelijk en gestructureerd aankoopbeleid wordt je geen kampioen. Kijk maar naar Chelsea, Real Madrid, Manchester City, Vitesse enz. Een kampioenschap kun je niet kopen. Tuurlijk wist je dat niet zeker van een Chadli, echter indien je 4 spelers koopt ter waarden van 5 miljoen, zit er altijd wel 1 bruikbare speler tussen. Je kunt ook 5 miljoen aan één gerenomeerde speler uitgeven, maar dan is het ook maar afwachten. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik vind zowel Mertens en Chadli hele goede spelers, maar niet haalbaar voor Ajax. Als ajax slim is kopen ze Boerrigter weer terug van RKC. Niet weer dezelfde fout maken als een paar jaar geleden en zulke spelers nu voor veel te veel geld halen. Boerrigter heeft de gehele jeugdopleiding doorlopen, kent het systeem en is in Waalwijk uitgegroeid tot een van de sterkhouders van het elftal. Ik denk dat Mertens en Chadli bewijs zijn dat je het risico best kunt nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 10:24 schreef RoodWit81 het volgende:Ik vind zowel Mertens en Chadli hele goede spelers, maar niet haalbaar voor Ajax. Als ajax slim is kopen ze Boerrigter weer terug van RKC. Niet weer dezelfde fout maken als een paar jaar geleden en zulke spelers nu voor veel te veel geld halen. Boerrigter heeft de gehele jeugdopleiding doorlopen, kent het systeem en is in Waalwijk uitgegroeid tot een van de sterkhouders van het elftal. Ik denk dat Mertens en Chadli bewijs zijn dat je het risico best kunt nemen. Mee eens (zie mijn quote hierboven) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ze zijn allebei goed, maar het hangt ervan af wat de boer eist van z'n flankspeler. Wil je een echte flankspeler die een voorzet geef? (verhoek) Of een flankspeler die naar binnen kom en voor eigen succes gaat en af en toe een pass geeft. (mertens) Dusja als frank met 1 echte diepe spits wil spelen dan is verhoek een betere optie denk ik |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:40 schreef alibabba het volgende:Verhoek zou wel bij Ajax passen hoor, maar ook Ado zal zijn huid duur verkopen. Mertens vind ik echt beter, maar Ajax had moeten toeslaan toen hij nog voor Agovv speelde. Toen zagen ze kennelijk niet wat gebruikelijk zou moeten zijn voor een scout van Ajax... Welke scout was dat?? V/d Zee !! Weg ermeee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
wat ik ervan begrepen heb is dat huntelaar niet echt tevreden is bij schalke dus als we die terug kunnen halen en dan n man erbij met n goede voorzet bv verhoek dat zou het helemaal zijn al moet ik eerlijk zijn en zie ik liever mertens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huntelaar zou perfect zijn, ik ben benieuwd of hij het gehele seizoen zo doorgaat, als datnamelijk het geval is, dan is hij misschien haalbaar voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Wildschut komt terug van Zwolle Boys hij word het gewoon! |
|
|
|