|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax en Darko Bodul gaan uit elkaar. De aanvaller, wiens contract per 30 juni 2011 zou aflopen, vertrekt per direct naar de Portugese club Desportivo Nacional Madeira, die uitkomt in de hoogste Portugese competitie, de Liga Sagres.
Bodul, geboren op 11 januari 1988 in Sarajevo, Kroatiƫ, kwam op 14 juli 2007 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd op 8 februari 2009, Vitesse Ajax (4-1). Het was zijn enige optreden in het eerste elftal van Ajax.
BRON |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:25 schreef amsterdammer113 het volgende:Ajax en Darko Bodul gaan uit elkaar. De aanvaller, wiens contract per 30 juni 2011 zou aflopen, vertrekt per direct naar de Portugese club Desportivo Nacional Madeira, die uitkomt in de hoogste Portugese competitie, de Liga Sagres. Bodul, geboren op 11 januari 1988 in Sarajevo, Kroatiƫ, kwam op 14 juli 2007 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd op 8 februari 2009, Vitesse Ajax (4-1). Het was zijn enige optreden in het eerste elftal van Ajax. BRON Er word niet gesproken over een transfersom, of word hij verhuurt? Ik hoop dat hij daar is ff 15 tot 25 balletjes erin legt, zal wel niet gebeuren. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
fijn kan me geen reet intereseren |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hoezo niet, wat als ajax er geld voor krijgt, of word hij verhuurt? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ik denk niet dat ajax er geld voor krijgt, aangezien ie nog een contract had tot aankomende zomer. en alleen maar loon opstrijkt zonder dat ajax er wat mee doet |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Darko Bodul vertrekt transfervrij. Contract van speler zou in de zomer niet worden verlengt. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: is een vertrekende speler ik ben meer met komende spelers bezig,snap deze topic uberhaupt niet... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Het kan zelfs zo zijn dat AJAX er geld bij moet leggen om ervan af te komen. (LOL) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nou fijn voor jouw, maar misschien interesseert iemand anders zich er wel voor. En aangezien het Ajax-nieuws betreft maak ik er een topic over. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nou fijn voor jouw, maar misschien interesseert iemand anders zich er wel voor. En aangezien het Ajax-nieuws betreft maak ik er een topic over. onzin had je geen topic van hoeven maken was al een topic voor... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vriend ik bepaal zelf waar ik een topic over maak. Daar heb ik jouw niet bij nodig. Ga jij je maar bezig houden met inkomende transfers ofzo. Ik hou mij bezig met het hele reilen en zeilen van mijn club, dus zowel inkomende als uitgaande transfers e.d. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:37 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vriend ik bepaal zelf waar ik een topic over maak. Daar heb ik jouw niet bij nodig. Ga jij je maar bezig houden met inkomende transfers ofzo. Ik hou mij bezig met het hele reilen en zeilen van mijn club, dus zowel inkomende als uitgaande transfers e.d. vriend heb ik met je op school gezeten,nogmaals onzin topic maar als jij zo goed denkt te doen moet je het vooral doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:37 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vriend ik bepaal zelf waar ik een topic over maak. Daar heb ik jouw niet bij nodig. Ga jij je maar bezig houden met inkomende transfers ofzo. Ik hou mij bezig met het hele reilen en zeilen van mijn club, dus zowel inkomende als uitgaande transfers e.d. +1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:39 schreef verbrande harry het volgende:[..] vriend heb ik met je op school gezeten,nogmaals onzin topic maar als jij zo goed denkt te doen moet je het vooral doen... Kijk je laatste gedeelte van je zin nu eens na? Waarom eerst een discussie starten om vervolgens te zeggen dat ik iets dan vooral maar moet doen. Als dit topic je niet interesseert had je niet hoeven te posten. Een ander vind dit nieuws misschien wel belangrijk genoeg. Dus voortaan nadenken voordat je iets post.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk je laatste gedeelte van je zin nu eens na? Waarom eerst een discussie starten om vervolgens te zeggen dat ik iets dan vooral maar moet doen. Als dit topic je niet interesseert had je niet hoeven te posten. Een ander vind dit nieuws misschien wel belangrijk genoeg. Dus voortaan nadenken voordat je iets post. Ja, ik den kdat als je een echte ajacied bent. Dat je dan het hele clubnieuws volgt, en daarbij hoort ook de transfers, de spelers die komen en verkocht worden. Dus amsterdammer 113, ik geef je 100% gelijk. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:48 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, ik den kdat als je een echte ajacied bent. Dat je dan het hele clubnieuws volgt, en daarbij hoort ook de transfers, de spelers die komen en verkocht worden. Dus amsterdammer 113, ik geef je 100% gelijk. geen interesante speler(komt te kort voor ajax,faalde zwaar bij sparta) daar doe ik geen moeite voor om een discussie over aan te gaan,laat staan een topic over te beginnen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:53 schreef verbrande harry het volgende:[..] geen interesante speler(komt te kort voor ajax,faalde zwaar bij sparta) daar doe ik geen moeite voor om een discussie over aan te gaan,laat staan een topic over te beginnen. Nou je bent anders al in de discussie gestapt door te posten in dit topic ;-) Als nieuws je niet interesseert reageer dan gewoon niet. Anderen vinden het misschien wel interessant om over te praten. Het werkt heel simpel hoor op een forum. Je bent niet verplicht in een topic te posten. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:53 schreef verbrande harry het volgende:[..] geen interesante speler(komt te kort voor ajax,faalde zwaar bij sparta) daar doe ik geen moeite voor om een discussie over aan te gaan,laat staan een topic over te beginnen. Neej, jij zegt zelfs dat je al de uitgaande transfers niks scheelt, en dat je alleen maar let op de aankopen van ajax. En net als ik al zei: Als je een egte ajacied ben volg je al het ajaxnieuws. Snap je het nu? Is niet beledigend bedoelt ofzow hoor? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:56 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Neej, jij zegt zelfs dat je al de uitgaande transfers niks scheelt, en dat je alleen maar let op de aankopen van ajax. En net als ik al zei: Als je een egte ajacied ben volg je al het ajaxnieuws. Snap je het nu? Is niet beledigend bedoelt ofzow hoor? Dus je ebnt alleen een echte Ajacied als je al het ajax nieuws volgt????? Flikker toch op man, ik ken heel wat jongens die zich niet interesseren voor transfers, maar toch echt heel wat meer Ajacied zijn dan dat jij bent... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:56 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Neej, jij zegt zelfs dat je al de uitgaande transfers niks scheelt, en dat je alleen maar let op de aankopen van ajax. En net als ik al zei: Als je een egte ajacied ben volg je al het ajaxnieuws. Snap je het nu? Is niet beledigend bedoelt ofzow hoor? Leer nou eens schrijven man... het is gewoon genant. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 16:01 schreef remco k het volgende:[..] Dus je ebnt alleen een echte Ajacied als je al het ajax nieuws volgt????? Flikker toch op man, ik ken heel wat jongens die zich niet interesseren voor transfers, maar toch echt heel wat meer Ajacied zijn dan dat jij bent... bedoel je mij?????hahah klopt man...... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
AMSTERDAMMER TREK JE NIKS AAN VAN ANDEREN ALS JIJ VIND DAT DIT BELANGRIJK NIEUWS IS MAG JIJ VAN MIJ EEN TOPIC STARTEN EN VERBRANDE HARRY WEET NIET ZO GOED WAT IK SOMS VAN JOU MOET DENKEN |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
laat iedereeen lekker doen wat hij wil man....no problemmo..... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij inderdaad ook, moet ook eerlijk zeggen dat ik een klein beetje klaar ben met dat hele Ajax op dit moment.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goedzo jongen.....wordt je toch schijteziek van man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep. Meen echt heel serieus dat het wintervertrek van Suarez, mijn Ajax hart een klein beetje verscheurd heeft... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|