|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'City doet bod van 13,5 miljoen op Vertonghen' (V-Bal.nl)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'City doet bod van 13,5 miljoen op Vertonghen'
Ajax gaat mogelijk nog een speler verkopen. De Amsterdammers hebben een bod ontvangen van Manchester City. De rijke Engelse club wil Jan Vertonghen hebben. Ajax gaat niet akkoord met het bedrag van 13,5 miljoen euro. Wel is er direct een tegenbod teruggestuurd.
Het nieuws komt van de BBC en Sky Sports. Na het vertrek van Luis Suarez zou Frank de Boer liever geen spelers meer zien vertrekken. Een mega bod op verdediger Vertonghen kan daar wel toe leiden. Zijn contract loopt nog tot medio 2013. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik word een beetje moe van al die geruchten, kunnen nog lange uurtjes worden. Ik denk dat ik maar niet ga kijken of radio luisteren. Ik lees het morgen wel in de krant. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
morgen ochtend is pas echt alles duidelijk.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
als die Vertonghen weg gaat hebben we een groot probleem. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
dat gaat Ajax echt niet doen. Er zijn mongolen in England die 35 miljoen POND voor ene Caroll betalen, dus als een City komt dan altijd beginnen met 3-voudige vragen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach man rot toch op...WE ZIJN DE LIDL NIET |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
krijg je zo weer gezeik dat ajax blij moet zijn met 5 miljoen, omdat die kut kakkerlakken heeft gezegt:P |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: We beginnen het leger des heils te worden |
|
|
|
|
J. Litmanen
|
|
|
Ajax doet dit sws niet. Zonder vertonghen ligt de hele verdediging open en ze hebben geen tijd meer om een vervanger te halen. En waarschijnlijk is het gerucht op zich niet eens waar.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
maar 13.5 miljoen is toch ook wel erg weinig voor vertonghen?? hij is idd onze beste verdediger en hij en alderweireld zijn een goed koppel, denk dat Ajax Vertonghen alleen voor een bod van 20+ moet doen |
|
|
|