|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niet te hopen... dost is jood!! |
|
|
|
|
Maus1973
|
|
|
misschien ook Yulu Matondo halen, is nu ook transfervrij. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hier graag alleen on-topic reageren. op de boot of uit de boot? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof niet dat feyenoord 4 miljoen geboden heeft voor Dost,en die 4 Miljoen van Luc gaat eerst naar de schuldsanering en de talentpool inleggers. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:23 schreef piet de paler het volgende:Ik geloof niet dat feyenoord 4 miljoen geboden heeft voor Dost,en die 4 Miljoen van Luc gaat eerst naar de schuldsanering en de talentpool inleggers. Helemaal juist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alleen 4 miljoen te weinig.!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:23 schreef piet de paler het volgende:Ik geloof niet dat feyenoord 4 miljoen geboden heeft voor Dost,en die 4 Miljoen van Luc gaat eerst naar de schuldsanering en de talentpool inleggers. ook voor jou piet...
hier graag alleen on-topic reageren. op de boot of uit de boot? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ook voor jou piet... hier graag alleen on-topic reageren. op de boot of uit de boot? Mijn specialiteit: naar wens, gekleurd en in juiste dessin kotsen. Is dat een goede bijdrage op de boot? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
voor 4 miljoen kunnen we een prachtboot kopen en zlfs nog een kotszakje voor Henk. |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
ha ha ha .............. best topic ooit ................ ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarschijnlijk hebben meerdere zo`n kotszakkie nodig als het EI opvaren vanaf het noordzeekanaalt....... Volgents Obiku houden we gewoon het zwembad op het achterdek leeg zodat we alle onze buikinhoud kunnen droppen in het zwembad....
Vind trouwens wel dat we oldskool gekleed moeten gaan dus laat dat matje in je nek maar alsvast groeien |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wie niet?hahaha pfffffffffff |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
jij ook dan ........... ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan je wel zeggen!!! Voor het eerst in me 25 jarige arbeids bestaan!!!! Maar na regen komt de house boot naar 020 haha pffffff :,( |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik weet wel dat ik naar de boot kom in een opel manta. met de stoel en het stuur in het midden. (dit om met beide armen buiten de deur te hangen zoals het een manta rijdert betaamt! idd een zeikbad is een goed idee. kunnen wij pissen, en janm zeiken. uiteraard in gummiberen latexpak |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
werkloos is het nieuwe carriere denken. dat zeg ik!!! hand in hand, wij werkloze, hand in hand... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:05 schreef obiku010 het volgende:ik weet wel dat ik naar de boot kom in een opel manta. met de stoel en het stuur in het midden. (dit om met beide armen buiten de deur te hangen zoals het een manta rijdert betaamt! idd een zeikbad is een goed idee. kunnen wij pissen, en janm zeiken. uiteraard in gummiberen latexpak vergeet niet ingeknipt gat voor gummieberen latexpak.... of bestel gummieberen luierts zodat hij contineu door kan zeiken.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:05 schreef obiku010 het volgende:ik weet wel dat ik naar de boot kom in een opel manta. met de stoel en het stuur in het midden. (dit om met beide armen buiten de deur te hangen zoals het een manta rijdert betaamt! idd een zeikbad is een goed idee. kunnen wij pissen, en janm zeiken. uiteraard in gummiberen latexpak Correctie: er is maar één opperzeikert op dit forum! Daar REAGEER ik alleen maar op. En gelukkig zijn er inmiddels ook anderen die in hun reacties aangeven dat ze het negativisme beu beginnen te worden. Zoals ik al eerder aangegeven heb blijf ik dat 'tegengeluid' produceren zolang er onnodig/onterecht negatief wordt gepost over ons Feyenoord, haar trainer, bestuur en/of spelers! Zou iedere èchte supporter moeten doen, maar je kunt het ook zeiken noemen natuurlijk ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] vergeet niet ingeknipt gat voor gummieberen latexpak.... of bestel gummieberen luierts zodat hij contineu door kan zeiken.... Leon, even los van deze posts: begrijp ik nu goed dat ze je toch ontslagen hebben? Terwijl je in de ziektewet zat? Klote voor je! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we het on-topic houden. op of naast de houseboot janm? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:11 schreef JanM het volgende:[..] Leon, even los van deze posts: begrijp ik nu goed dat ze je toch ontslagen hebben? Terwijl je in de ziektewet zat? Klote voor je! Dan is hij niet de enige en nu snel weer on topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door turok -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb het gevoel dat ik buiten de boot val, maar zou graag van de partij zijn! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:11 schreef JanM het volgende:[..] Leon, even los van deze posts: begrijp ik nu goed dat ze je toch ontslagen hebben? Terwijl je in de ziektewet zat? Klote voor je! Jep,maar ik heb nu vandaag pas duidelijkheid gekregen en ik sta behoorlijk sterk op een goeie afloop.. En ik ga er vanuit dat een nieuwe werkgever zoeken niet al teveel problemen opleverd.... Bedankt dat je meeleeft Jan :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niemand valt buiten de boot maar je heb wel een gummieberen latex pak aan Jan hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niemand valt buiten de boot. tenzij je van ver na 77 bent en dus te jong. dan val je onder de sloep regeling. maar dan ben je niet alleen. quiroz houd je gezelschap tot ijmuiden. iedereen heeft zijn plekje janm. anders komen we niet tot forumchemie! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jep,maar ik heb nu vandaag pas duidelijkheid gekregen en ik sta behoorlijk sterk op een goeie afloop.. En ik ga er vanuit dat een nieuwe werkgever zoeken niet al teveel problemen opleverd.... Bedankt dat je meeleeft Jan :) Succes daarmee!
En wat betreft dat pak ... is het een rood/wit pak? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef obiku010 het volgende:[..] niemand valt buiten de boot. tenzij je van ver na 77 bent en dus te jong. dan val je onder de sloep regeling. maar dan ben je niet alleen. quiroz houd je gezelschap tot ijmuiden. iedereen heeft zijn plekje janm. anders komen we niet tot forumchemie! Ben van ver voor 1977 dus dat is het probleem niet. Ik weet alleen niet of de boot groot genoeg is voor mij en mijn vriend MMM? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bedankt!!!!!! Met logo en al Jan!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef obiku010 het volgende:[..] niemand valt buiten de boot. tenzij je van ver na 77 bent en dus te jong. dan val je onder de sloep regeling. maar dan ben je niet alleen. quiroz houd je gezelschap tot ijmuiden. iedereen heeft zijn plekje janm. anders komen we niet tot forumchemie! ik ben van 77, op t randje dus. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:22 schreef JanM het volgende:[..] Ben van ver voor 1977 dus dat is het probleem niet. Ik weet alleen niet of de boot groot genoeg is voor mij en mijn vriend MMM? we hebben ook blauwhelmen aan boord! komt allemaal goed. wij beschermen je wel tegen MMM. ook al is het mijn maat |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:06 schreef obiku010 het volgende:werkloos is het nieuwe carriere denken. dat zeg ik!!! hand in hand, wij werkloze, hand in hand... hahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jep,maar ik heb nu vandaag pas duidelijkheid gekregen en ik sta behoorlijk sterk op een goeie afloop.. En ik ga er vanuit dat een nieuwe werkgever zoeken niet al teveel problemen opleverd.... Bedankt dat je meeleeft Jan :) Goed dat je dat beseft. Ontslag tijdens ZW is zó verschrikkelijk verboden. artikel 7:670 BW http://lexius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel670 |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:06 schreef obiku010 het volgende:werkloos is het nieuwe carriere denken. dat zeg ik!!! hand in hand, wij werkloze, hand in hand... +1 hahahahaha
Het is alleen zo jammert dat ik altijd leest,het zal wel zo`n werkeloze Feyenooider zijn... Ik haat dat soort berichten omdat ik godver zolang als ik werk me eigen de pleuris heb gebuffeld!!!Maar verders heb je een sterk punt!!
werkloos is het nieuwe carriere denken. dat zeg ik!!! hand in hand, wij werkloze, hand in hand... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan zijn maar er bestaan mensen die overal mee weg komen !!! Ga me best doen om een klein beetje gerechtigheid te halen!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan zijn maar er bestaan mensen die overal mee weg komen !!! Ga me best doen om een klein beetje gerechtigheid te halen!!! als je rechtsbijstand hebt effe bellen naar die lui en uitleggen wat er speeld. die lui helpen je dan met alles. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:00 schreef obiku010 het volgende:[..] als je rechtsbijstand hebt effe bellen naar die lui en uitleggen wat er speeld. die lui helpen je dan met alles. Komt goed jongen,je weet toch!! :p
Goed en nu verdert met de grote FeyenoordLoveboat 020 trip!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als ik denk aan janm... op de boot... in zijn maatpakkie... dan word ik helemaal blij man. echt waar. ik stel ook voor om een gastoptreden van jozo en chari back in time te regelen. met een soort bingo erbij. ieder vaak gezegt woord wat terug komt is een woord uit de grote chari en jozo catologus. namen mogen ook. onder andere lucius, dries, frogert, middenstip, jonker, louis, zullen behoren tot de trefwoorden |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
sjaak polak als mc op de boot is wel old scool trouwens! die mot mee!! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
ook allemaal zo'n john de wolf blousie aan heh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:21 schreef obiku010 het volgende:als ik denk aan janm... op de boot... in zijn maatpakkie... dan word ik helemaal blij man. echt waar. ik stel ook voor om een gastoptreden van jozo en chari back in time te regelen. met een soort bingo erbij. ieder vaak gezegt woord wat terug komt is een woord uit de grote chari en jozo catologus. namen mogen ook. onder andere lucius, dries, frogert, middenstip, jonker, louis, zullen behoren tot de trefwoorden Back in time op het voordek met gast optredens van Jozo en Chari is helemaal top idd.. SPECIAL CASTING BY lucius froggert Dries en Peter Beense en jonker is geweldig
Ik wil alleen voor een double MC gaan::Tuurlijk Sjaak Polak maar aan zijn zijde Ricky vd Bergh.........
Ik zou ook graag zien dat Quiroz vanuit de sloep met megafoon Feyenoord gedichten voor leest...En Feyenoordspekkies,ik ben er dol op!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Back in time op het voordek met gast optredens van Jozo en Chari is helemaal top idd.. SPECIAL CASTING BY lucius froggert Dries en Peter Beense en jonker is geweldig Ik wil alleen voor een double MC gaan::Tuurlijk Sjaak Polak maar aan zijn zijde Ricky vd Bergh......... Ik zou ook graag zien dat Quiroz vanuit de sloep met megafoon Feyenoord gedichten voor leest...En Feyenoordspekkies,ik ben er dol op!!! hahahahaha die quiroz.... die heeft het maar goed in de sloepert!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Back in time op het voordek met gast optredens van Jozo en Chari is helemaal top idd.. SPECIAL CASTING BY lucius froggert Dries en Peter Beense en jonker is geweldig Ik wil alleen voor een double MC gaan::Tuurlijk Sjaak Polak maar aan zijn zijde Ricky vd Bergh......... Ik zou ook graag zien dat Quiroz vanuit de sloep met megafoon Feyenoord gedichten voor leest...En Feyenoordspekkies,ik ben er dol op!!! Heb je ook wat Rotterdammerts in de aanbieding? Dries, Frogert en Beense zijn leuk, maar als ons zwembad is volgekotst, gepist en gescheten gaan zij daar in en is het over met de muziek. Oh wacht even Beense gaat er eerst in dan is het zwembad zo vol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wat voor vrouwen zijn er op die boot? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: oke, 2 is een leuk aantal, maar voor jullie dan???? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zij zorgen voor vermaak voor ons allen door te gaan modderworstelen (zie je tenminste die snor van Wendy niet)
voor de rest heeft Jumpert de hele Keileweg opgesnord. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:18 schreef Pietje1 het volgende:zij zorgen voor vermaak voor ons allen door te gaan modderworstelen (zie je tenminste die snor van Wendy niet) voor de rest heeft Jumpert de hele Keileweg opgesnord. piet piep piet
Ik neem els en Wendy mee naar de suite en doe dan de deur op slot
denk dat de keilewegdames (die allang geleden gesloten is, zou jij toch moeten weten) dan maar moeten gaan modderworstelen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:20 schreef Rovert het volgende:[..] piet piep piet Ik neem els en Wendy mee naar de suite en doe dan de deur op slot denk dat de keilewegdames (die allang geleden gesloten is, zou jij toch moeten weten) dan maar moeten gaan modderworstelen Daarom zeg ik ook opgesnord. Wat zoveel wil zeggen als ergens vandaan geplukt. Waarschijnlijk zijn ze naar boven getrokken als echt trekvogels en zijn in het land van de Zaanstreek neergedaald.
Maar niet getreurd, ik hoef geen keileweg dames hoor, was meer ter afleiding voor JanM. Anders moeten we weer bodyguards gaan regelen enzo.
Zelf heb ik alle dames uit het mooie vrouwen topic aangeschreven en ze uitgenodigd voor een leuk feestje op de boot. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Regelt Theo ook een beetje knap vuurwerk? |
|
|
|