|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax laat De Zeeuw niet naar Fenerbahçe verkassen (Voetbal International)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: De Zeeuw naar Fenerbahçe voor 8 Miljoen? |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax laat De Zeeuw niet naar Fenerbahçe verkassen
Ajax heeft op de slotdag van de transferperiode een bod op Demy de Zeeuw afgewezen. De Turkse topclub Fenerbahçe had interesse in de Oranje-international, maar kreeg nul op rekest.
Fener meldde zich officieel bij de Amsterdamse club, maar kreeg al snel te horen dat een transfer onbespreekbaar was.
De Zeeuw kwam dit seizoen achttien competitieduels in actie voor Ajax. De middenvelder scoorde in die optredens niet.
Vorig seizoen was de middenvelder een van de sleutelspelers bij de Amsterdammers. In 32 competitiewedstrijden was De Zeeuw, die na het seizoen 2008/09 AZ verruilde voor Ajax, zeven keer trefzeker. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
had niet anders verwacht... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Had van mij gemogen, de Zeeuw voor 8 weg en schaars voor 4 ophalen bij Az |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Waarom?
Ruilen qua bedrag met Mertens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Zeeuw is belangrijk voor Ajax, hij speelt dit seizoen misschien wel wat minder, maar is wel gewoon een goede voetballer.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Toch jammer, ben geen fan van hem. En voor dat geld haal je gelijk Mertens. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ja zo kun je denken.. Maar wie moet er op de plek van de zeeuw? |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
jammer... De zeeuw mag weg als het aan mij ligt. Vind hem vaak te traag en verliest te vaak de bal.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Andersom, wat doet de Zeeuw in ons elftal ;)
Vaak genoeg gebleken dat zonder hem het beter liep.
Enoh en Anita achter Eriksen. Voorin de 3 spitsen, El Hammie Suljemani en Ebicilio of Mertens. Achterin ongewijzigd. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Anita op het middenveld? Ik wil dan juist wel wat agrresievers dan zo'n tekkeltje..XD hahahahaa |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Als Fenerbahce 8 miljoen heeft geboden, had Ajax Demy moeten verkopen vind ik. Anita kan hem prima vervangen, omdat ik denk dat Anita het in zich heeft om daar datgeen te laten zien wat nodig is voor AJAX 1! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
|
|