|
|
ajax1111111
|
|
|
Wat vinden jullie speelt Ajax met vuur? Kan Ajax niet beter mertens alvast kopen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: PLAN B EN ZO SNEL MOGELIJK |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
idd zsm plan B dan maar 2 spelers het geld is er! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Als het maar niet mertens gaan halen , gewoon 5 miljoen bieden voor dost !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dost voor max 4,5 miljoen, anders niks halen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: waarom geen mertens?kijk wat er met suarez is gebeurd. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
ik verwacht echt nog wel dat er iets gaat gebeuren in de komende 6,5 uur. Ajax trekt nog wel een speler aan. Ik weet alleen niet of dat het dost, mertens of een ander gaat worden. |
|
|
|
|
pim1
|
|
|
Hou toch op, Mertens is een supertalent. Die de positie van Suarez goed kan opvullen. Die Dost laat helemaal niks zien. Ik zie liever Dries komen dan Dost. 7.5miljoen voor Mertens en 7miljoen voor Dost. Zijn op dit moment de prijzen. En ja, als Ajax nog wat koopt. Wat wel zal moeten, betalen ze de hoofdprijs. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Wat ik me gewoon niet kan voorstellen, is dat er in het buitenland geen talent rondloopt die de plaats van suarez kan opvullen. Waar hebben ze die scouts dan voor? Je gaat toch niet tot 22.00 uur vanavond wachten of Dost wel/niet komt. Sterker nog, misschien moet je de scouts er wel op afrekenen dat ze niet met meer alternatieven komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:43 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Wat ik me gewoon niet kan voorstellen, is dat er in het buitenland geen talent rondloopt die de plaats van suarez kan opvullen. Waar hebben ze die scouts dan voor? Je gaat toch niet tot 22.00 uur vanavond wachten of Dost wel/niet komt. Sterker nog, misschien moet je de scouts er wel op afrekenen dat ze niet met meer alternatieven komen. Dat gebeurt toch ook, hoofd scout van der Zee is al op non actief gesteld. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Precies, maar hij is toch niet de enige scout? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
we hebben bijna in alle belangrijke landen iemand lopen. Je maakt me niet wijs dat er nergens iets tussen loopt. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ik denk niet dat er nog iemand gaat komen te weinig tijd en het gaat elk jaar weer zo
er vertrekt iemand wij verwachten een vervanger heeeeel veel geruchten en uiteindelijk niets |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: maar wel de hoofdscout en de rest moest kijken naar f junioren... Talenten jacht heet dat, kijken naar de toekomst, kreeg te horen dat er wel een paar leuke jongens rondliepen, maar net nog iets te jong geloof ik. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
En zo verrassend is het toch niet dat Suarez weg ging |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:47 schreef Ajax we love you het volgende:[..] maar wel de hoofdscout en de rest moest kijken naar f junioren... Talenten jacht heet dat, kijken naar de toekomst, kreeg te horen dat er wel een paar leuke jongens rondliepen, maar net nog iets te jong geloof ik. Sorry maar dit maak je mij niet wijs. Er wordt toch niet alleen gekeken naar f-junioren!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ajax zoekt al zolang naar een balvaste/sterke spits ,hij is ook pas 21 !! Ik vind mertens te duur 7.5 M ,speelt elke week hoeveel goals en assist afgelopen jaren (zeer matig) |
|
|
|
|
bird
|
|
|
en denk ook dat er niks meer komt daar zal ik wel van balen ben bang dat we de 3e ster in de ijkast kunnen zette ben benieuwd wat er dan met het geld gebeurt |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
ik hoop dat ie komt, Dost dan.. Eindelijk weer eens een kopsterke spits. Kunnen we goed gebruiken. Als Dost komt, ook al is het voor 7 miljoen, maken we er strax goede winst op, zeker wel.. Ik vind hem makkelijk te vergelijken met KJH..
Mertens mag ook wel komen, maar liever eerst Dost of een andere lange spits |
|
|
|
|
bird
|
|
|
mertens is niet te duur hij heeft een actie in huis en samen met el hamdoui kan het wat worden |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik denk dat wij nog beter kunne scouten..
ik doe amerika! Eindhovendse ajaxfan doe jij brazilie? Remco, waar wil jij naartoe!?:P
Jongens..Bas Dost is een spits die heel froot kan worden bij ajax..Maar die vind ik nu niet meer dan 5 miljoen waard.. dus zou ik ook geen 7 betalen als ik ajax was..
Maar misschien is ajax wel undercover bezig in het buitenland! You will never know! Noujaa.. straks wel dan..:) |
|
|
|
|
dajax
|
|
|
wijnaldum halen 6 mil. kan op versch. posities spelen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Jongens de transfer van Dost gaat niet door Ajax laat dit nog niet naar buiten schemeren omdat ze nog voor vanavond een nieuwe verassende aankoop willen hebben.De naam luidt Dries Mertens Ajax is bereid om 7 tot 8miljoen te betalen voor de speler.Het is nog niet rond maar Ajax zal zowieso Mertens aantrekken tenzij Utrecht hem niet kwijt wilt voor dat bedrag mar het lijkt er op dat Utrecht met dat bedrag akkoord gaat.Bron mensen binnen ajax |
|
|
|
|
bird
|
|
|
en kopsterke spits heb je die corners en vrije trappen weleens gezien die halen de 16 niet eens kom op |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Sorry maar dit maak je mij niet wijs. Er wordt toch niet alleen gekeken naar f-junioren!! haha, nee, gelukkig niet, maar daar begint het wel bij hun, ze moeten de hele Ajax school volgen en dat is als ze 10, 11, 12, 13 jaar zijn, anders zijn het talenten uit het buitenland die 15, 16 zijn en de restant van de opleiding mogen volgen, zoals Thomas Vermealen en Vertonghen, Alderweireld, belgen die in Nederland mochten komen op zee jonge leeftijd. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:53 schreef bird het volgende:en kopsterke spits heb je die corners en vrije trappen weleens gezien die halen de 16 niet eens kom op hahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach man rot toch op...het word hier steeds gekker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hoop dat je geijk heb ajaxboy2 |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hahaha wijnaldum die is net goed genoeg voor volendam |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
geloof me maar bird ik had de vorige 2 keer ook namelijk gelijk met mertens en el hamdaoui |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:53 schreef bird het volgende:en kopsterke spits heb je die corners en vrije trappen weleens gezien die halen de 16 niet eens kom op daar valt nog veel in te verbeteren ja, maar Mickey en Greg worden al wel iets beter daarin.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:52 schreef ajaxboy2 het volgende:Jongens de transfer van Dost gaat niet door Ajax laat dit nog niet naar buiten schemeren omdat ze nog voor vanavond een nieuwe verassende aankoop willen hebben.De naam luidt Dries Mertens Ajax is bereid om 7 tot 8miljoen te betalen voor de speler.Het is nog niet rond maar Ajax zal zowieso Mertens aantrekken tenzij Utrecht hem niet kwijt wilt voor dat bedrag mar het lijkt er op dat Utrecht met dat bedrag akkoord gaat.Bron mensen binnen ajax Ik geloof dat je gelijk heb, heb ook zoiets vernomen, van een bron die dichtbij staat. Ik geloof dat ze 6m betalen + premie als nu en volgens jaar cl halen komt daar 1,5m bij. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Dost halen 4miljoen mssh 4.5milj max... verder zou ik sowieso niet gaan. El ham Dost Suljemani mooie combie. Erikson er achter
Ze zijn wel met meerder dingen bezig denk ik. Gudjohnsen is ook wel benaderd ga ik vanuit ze kunnen me niet vertellen als deze 2 niet komen dat ze niet nog 1 a 2 achter de hand hebben waar over gepraat wordt/is. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
haal nou die mertens voor dat we weer naast de pot pissen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opschieten!!!!!!!!!!!! WE WANT MERTENS WE WANT MERTENS |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:52 schreef ajaxboy2 het volgende:Jongens de transfer van Dost gaat niet door Ajax laat dit nog niet naar buiten schemeren omdat ze nog voor vanavond een nieuwe verassende aankoop willen hebben.De naam luidt Dries Mertens Ajax is bereid om 7 tot 8miljoen te betalen voor de speler.Het is nog niet rond maar Ajax zal zowieso Mertens aantrekken tenzij Utrecht hem niet kwijt wilt voor dat bedrag mar het lijkt er op dat Utrecht met dat bedrag akkoord gaat.Bron mensen binnen ajax Als dat zo is dan hebben ze ook goeie aankoop gedaan :) je krijgt het dubbel en dwars terug die 7 miljoen :) dan wordt het
mertens el ham suljemani. Maar dan moet el ham niet gaan dwarrelen over het veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Sphinx -- |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hahaha ik zal blij zijn als mertens komt |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
mensen ik hou jullie op de hoogte over de onderhandelingen over mertens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door ajaxboy2 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Die gudjohnson is toch gratis? Misschien halen ze die wel samen met mertens.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja, wat lengte in de ploeg is nooit mis, dus halen die Mertens !
Een stevige of lange spits hebben we nodig. Anders die Gudjohnsson er maar bij. Of Ruiz !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
dajax
|
|
|
quote: alleen salaris ligt rond de 2 mil. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
AJAX moet zich geen poot meer laten uitdraaien door een stelletje boeren, dat is al te vaak gebeurd door boeren uit Enschede, Friesland en Groningen. Dan maar niet, geen €7.000.000 gaan betalen voor een bakzitter van Heerenveen, NOOIT !!!!!! Seizoen afmaken met hamdoeilalowiewatwaar, Cvitanic en de Jong voor de spitspositie. Laat ze in Hoerenveen maar zitten met een zwwar teleurgestelde speler, die AJAX na het seizoen kan ophalen voor €2.500.000 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: jaa? dus.. Weet je hoeveel contractspelers er al zijn vertrokken inmiddels? Ik denk dat als Gudjohnson naar ajax wilt hij wel salaris laat zakken hoor! Heeft hij ook aangegeven dacht ik.. toch? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:05 schreef cvita het volgende:AJAX moet zich geen poot meer laten uitdraaien door een stelletje boeren, dat is al te vaak gebeurd door boeren uit Enschede, Friesland en Groningen. Dan maar niet, geen €7.000.000 gaan betalen voor een bakzitter van Heerenveen, NOOIT !!!!!! Seizoen afmaken met hamdoeilalowiewatwaar, Cvitanic en de Jong voor de spitspositie. Laat ze in Hoerenveen maar zitten met een zwwar teleurgestelde speler, die AJAX na het seizoen kan ophalen voor €2.500.000 ajax gaat ook geen 7 miljoen betalen.. dat hebben ze gezegd ! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:05 schreef cvita het volgende:AJAX moet zich geen poot meer laten uitdraaien door een stelletje boeren, dat is al te vaak gebeurd door boeren uit Enschede, Friesland en Groningen. Dan maar niet, geen €7.000.000 gaan betalen voor een bakzitter van Heerenveen, NOOIT !!!!!! Seizoen afmaken met hamdoeilalowiewatwaar, Cvitanic en de Jong voor de spitspositie. Laat ze in Hoerenveen maar zitten met een zwwar teleurgestelde speler, die AJAX na het seizoen kan ophalen voor €2.500.000 hahaha helemaal mee eens |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote: ben benieuwd hou het in de gaten |
|
|
|