|
|
amsterdammer113
|
|
|
Joduh ben jij al gebelt door v.d. Boog vanavond?? Misschien wil die jouw wel in de spits. Jij kan tenminste nog scoren. |
|
|
|
|
jouritje
|
|
|
Hadden jullie ook al gezien dat chelsea interesse had in john heitinga |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat kan nie want we hebben geen afmaker.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Welk kladblaadje zal Van de Boog gebruikt hebben als het lijstje? Vermoedelijk had hij het tijdens zijn lijstje gewoon over het boodschappenlijstje wat zijn vrouw voor hem had gemaakt. Whahahahaha! Ik geloof waarachtig dat je gelijk hebt, amsterdammer! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En ik weet precies wat er op dat boodschappenlijstje stond. Spitskoeken, want zijn vrouw was de R vergeten. En natuurlijk Joduhkoeken. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Nou Rcik, aat en Jeroen. Jullie hebben jullie bonus binnen hoor! En dat ten koste van Bas! Ongelofelijk triest bestuur! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:53 schreef amsterdammer113 het volgende:Joduh ben jij al gebelt door v.d. Boog vanavond?? Misschien wil die jouw wel in de spits. Jij kan tenminste nog scoren. hahahahah klopt man,meer succes bij de vrouwtjes dan in spel hahahahah kutvoetbal!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:52 schreef Johnnyafca het volgende:Haha de Ajax website ligt er constant uit! wij zijn allemaal zenuwpezen, maar waarvoor? Nergens voor! We gaan met het materiaal hebben proberen het kampioenschap te behalen en dat moet in principe ook gewoon kunnen met deze selectie! wat heb jij gesnoven dan??????? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mocht er niemand komen denk ik ook niet dat vdboog zich populair maakt bij de supporters |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ho ho we hadden in ieder geval een lijstje. Dan wel het boodschappenlijstje van Boogies vrouw, maar toch we hadden een lijstje. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach jongens???de boog kan niet altijd gespannen staan he????????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waar heb jij net je neus ingedouwd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weet je waarom schaamhaar krult,prikt het niet in je ogen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah je bent een kanjer neman!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ja al dat is al heel de avond, om de zoveel tijd ligt de site er uit! Kan het aantal bezoekers niet aan he.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Sorry, verkeerde url
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Arghhh, geef die 5,5/6 mln gewoon!! Dat laatste beetje maakt toch niet meer uit!!! Emanuelson heb je toch geld voor gekregen!! |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Gierige hinderlijke kut vd boog.. Je moet geen speler verkopen als je niet zeker weet dat je een Vervanger heb.. Hij moet nu niet op het allerlaatste moment moeilijk gaan doen.. Hij moet nu gwn Een speler gaan kopen, had ie maar niet moeten wachten tot het aller laatste moment. Dat krijg je er van!! Flikker.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:15 schreef Robin-am*dam het volgende:Gierige hinderlijke kut vd boog.. Je moet geen speler verkopen als je niet zeker weet dat je een Vervanger heb.. Hij moet nu niet op het allerlaatste moment moeilijk gaan doen.. Hij moet nu gwn Een speler gaan kopen, had ie maar niet moeten wachten tot het aller laatste moment. Dat krijg je er van!! Flikker.. hier hou ik nou van.....!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik hou van jou man!! snik :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Wat denk je? Ik plaats het maar in 3 topics omdat ik toch al zo moedeloos ben van dat klote bestuur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahahahahahaha remco is de weg kwijt!!!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
carlito_brigante
|
|
|
dost laten zitten en 7mil voor mertens heb je veel meer aan, laat die boeren maar met dost zitten, in de zomer is die goedkoper |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik vind het zo langzamerhand ook niet meer kunnen naar Dost toe. Hij is daar ongelukkig, wil heel graag naar Ajax, Ajax zegt hem graag te willen en dan zou het afketsen op 1 miljoen ?? Zowel van Heerenveen als Ajax' zijde kan je dit die jongen niet aandoen. Heerenveen doet hetzelfde als Ajax met Liverpool. Zoveel mogelijk centen beuren. 1 Miljoen is voor Heerenveen vreselijk veel geld. Als je de 10 miljoen Cl, 1,7 van Urby en 26,5 van Luis bij elkaar optelt is dat 38,2 miljoen.
Ze kwamen vorig jaar 23 miljoen tekort, blijft er 15 over. Moeten ze makkelijk Dost en Mertens halen......... Niet zo zeiken Ajax !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote: Wie zegt dat hij voor feyenoord is, zijn wel meer clubs die een hekel aan jullie hebben hoor.Snap trouwens niet waarom Ajax niet gewoon 6 miljoen nee legt voor Dost. Als hij goed presteerd (wat hij wel zal doen), dan is over een paar jaar het dubbele waard. |
|
|
|
|
Pasq
|
|
|
Mocht Dost echt niet naar Ajax komen...wat zal het dan gezellig zijn in Heerenveen op de training. Zo'n arbitragezaak is natuurlijk super goed voor de teamspirit en de band tussen Dost en Jans is daarmee ook stukken verbeterd! Chapeau! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Heerenveen is ook echt dom bezig. Blijkbaar vinden ze kapitaalvernietiging leuk daar. Sjongejonge wat hebben zij een boerenverstand! In de zomer gaat Dost alsnog wel weg, waar dan ook heen maar dan voor 2 mln ofzo! Die kerl gaat gewoon helemaal niets meer voor die club doen. Beetje trainen en meedoen met t tweede voor een paar ton. Heerenveen is oliedom! |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Maar kan iemand me uitleggen wat het probleem van vd boog is om het bedrag van mertens te betalen..? Als je hem koopt houden ze nog een paar milj over.. GRrrrrrmm ik kan hier egt woest om worden!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
he tis geen 12 uur wie weet |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:31 schreef Robin-am*dam het volgende:Maar kan iemand me uitleggen wat het probleem van vd boog is om het bedrag van mertens te betalen..? Als je hem koopt houden ze nog een paar milj over.. GRrrrrrmm ik kan hier egt woest om worden!! Te duur. Ik zou ook niet al het geld uitgeven maar wel 10 miljoen! Kmop eens op zeg, als je 9 miljoen neerlegt voor Mertens heb je m echt wel! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:31 schreef Robin-am*dam het volgende:Maar kan iemand me uitleggen wat het probleem van vd boog is om het bedrag van mertens te betalen..? Als je hem koopt houden ze nog een paar milj over.. GRrrrrrmm ik kan hier egt woest om worden!! Het probleem van Ajax is dat ze al jaren veel teveel geld betalen voor spelers uit de Eredivisie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hoor net opde tv dat de onderhandelingen nog steeds doorlopen........ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo jongens welterusten voor nu. Ben er helemaal klaar mee. We worden gewoon weer met een kutgevoel het bos in gestuurd door dat achterlijke KUT-BESTUUR!!! Weer genaaid door die gasten in die pluche van ze. We hadden zogenaamd een schaduwlijstje, maar volgens mij was dat alleen bedoeld om de fans gerust te houden. En vieren die gasten vanavond om 00.00 uur een feestje dat ze hun bonus weer binnen hebben.
GODVERDOMME KUT-BESTUUR!! GA EENS WERKEN VOOR DE CENTEN DIE WIJ VOOR JULLIE BETALEN!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:36 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo jongens welterusten voor nu. Ben er helemaal klaar mee. We worden gewoon weer met een kutgevoel het bos in gestuurd door dat achterlijke KUT-BESTUUR!!! Weer genaaid door die gasten in die pluche van ze. We hadden zogenaamd een schaduwlijstje, maar volgens mij was dat alleen bedoeld om de fans gerust te houden. En vieren die gasten vanavond om 00.00 uur een feestje dat ze hun bonus weer binnen hebben. GODVERDOMME KUT-BESTUUR!! GA EENS WERKEN VOOR DE CENTEN DIE WIJ VOOR JULLIE BETALEN!!! ik trek het ook niet meer amsterdammerteje...........spreek je weer ouwe.... |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Ja dus dat, uiteindelijk krijg je het geld toch tubbel teruG, want t gaat bij vd boog alleen maar Om het geld.. Dus wat doet doe FLIKKER moeilijk!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Waar hoorde je dat op? En wie zei het? |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:41 schreef Robin-am*dam het volgende:Ja dus dat, uiteindelijk krijg je het geld toch tubbel teruG, want t gaat bij vd boog alleen maar Om het geld.. Dus wat doet doe FLIKKER moeilijk!! Ajax geeft eindelijk eens niet de hoofdprijs uit aan spelers in de eredivisie en dan is het nog niet goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: onderhandelingen zijn stuk gelopen... geen spits erbij |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Ik ga slapen zie het morgen wel, ben het ff zat met Ajax eigenlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
pff had nog hoop, maar nu... Ik ga pitten, heb t he-le-maal gehad! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hahahaha. Hé Remco, je plaat blijft hangen !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Laatste bericht is dat het verschil 500.000 euro is. Bron is chef sport Arno Vermeulen van Studio Sport. Mooi genoeg, Remco ?? |
|
|
|