|
|
rubinyoo
|
|
|
haal dost in de zomer maar op,zal een flinke smak geld schelen denk probeer het evt met gudjonsson als hij niet teveel vraagt,is nog niet zo super oud en je hebt met pantelic gezien dat dat ook wel werkte |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:44 schreef Per4manc het volgende:Ajax moet nooit meer dan 5 tot 6 mlj betalen voor een speler. Dan maar geen nieuwe spelers. Met de huidige selectie kan het ook prima. ligt eraan..... Kijk naar KJH en Suarez... waren het meer dan waard en leverden flink wat op bij de verkoop |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:44 schreef Per4manc het volgende:Ajax moet nooit meer dan 5 tot 6 mlj betalen voor een speler. Dan maar geen nieuwe spelers. Met de huidige selectie kan het ook prima. dat ben ik totaal niet met je eens moet meer creativiteit voorin met siem haal je het niet in de spits |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:45 schreef Blaatkoe het volgende:[..] ligt eraan..... Kijk naar KJH en Suarez... waren het meer dan waard en leverden flink wat op bij de verkoop Huntelaar had zich al bewezen, Suarez idem. Met Dost en Mertens koop je talenten. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:46 schreef bird het volgende:[..] dat ben ik totaal niet met je eens moet meer creativiteit voorin met siem haal je het niet in de spits En Dost is een creatieve spits? Yeah right! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ik reageerde op het punt dat Ajax helemaal geen speler meer moest kopen voor meer dan 6 a 7 miljoen.... je had het niet over talenten ;-) |
|
|
|
|
bird
|
|
|
nee ik bedoel ook dat mertens moet halen |
|
|
|
|
keske
|
|
|
Volledig eens met rubinyo!! Dost geen haalbare zaak, en als je koste wat kost hem toch wil halen krijg je nog een boel gezeik ook als het uiteindelijk toch niet blijkt te werken.
Ajax heb trouwens ook weer zitten slapen. Superspits Charisteas wordt opgepikt door Shalke!! Daar gaan 20 goals..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 17:52 schreef ajaxboy2 het volgende:Jongens de transfer van Dost gaat niet door Ajax laat dit nog niet naar buiten schemeren omdat ze nog voor vanavond een nieuwe verassende aankoop willen hebben.De naam luidt Dries Mertens Ajax is bereid om 7 tot 8miljoen te betalen voor de speler.Het is nog niet rond maar Ajax zal zowieso Mertens aantrekken tenzij Utrecht hem niet kwijt wilt voor dat bedrag mar het lijkt er op dat Utrecht met dat bedrag akkoord gaat.Bron mensen binnen ajax ik ben geneigd je te geloven..... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
hmm wat trouwens wel erg is...Caroll wordt door Liverpool voor 38 milj. euro gekocht.... je kan me niet wijsmaken dat die beter is dan Suarez.... Suarez is dan wel voor een prikkie weggegaan als je dit ziet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:41 schreef Blaatkoe het volgende:HAHA op Twitter heeft er een weer het verhaal de wereld ingeholpen dat ajax binnen 3 uur met Mertens, Dost en Chivu op de proppen komt en dat Vertonghen naar city gaat.... man o man wat een fout bericht blaatkoe ik hoop dat je grootendeels gelijk krijgt!~ ik hoop zelf in eerste instantie sowiezo dries mertens, niet alleen omdat luis weg is maar ook urby is weg en mertens kan voetballen het nodige op die linkerkant invullen!
als dost komt ben ik ook blij, maar ik denk de prioriteit hoger ligt voor een speler als mertens maargoed!
als het chivu voor vertonghen wordt weet ik het niet, als jan zo speelt zijn we hem toch van de zomer kwijt denk ik, en bij city kun je beuren wat je wilt denk ik! dusjah gemengde gevoelens en bovendien is chivu wel een echte ajax speler vind ik, maar dat is jan uiteraard ook!
verder kan ik melden over het bericht eerlijk van ajax weloveyou of zoiets dat ik een ding kan bevestigen, ik ken zelf persoonlijk sjors hofmans en roald van hout (2 rkcers voor degene die het niet weten) omdat tie in me straat woont, en die zeggen alle 2 dat ajax rond lijkt te zijn en dat utrecht dus met rkc bezig is over boerrigter, en die vragen nu best veel zon 2,5 miljoen geloof ik! dus dat gerucht is bevestigt
verder wacht ik in alle spanning af en johan derksen zal ook wel wat te melden hebben vanavond xD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: sowiezo heeft utrecht eht financieel ook niet goed dus bij een bedrag rond de 6 a 7 miljoen is het voor utrecht zeker aantrekkelijk en voor wat ik mertens heb zien doen is dat het geld zeker waard, bij dost is dat nog de vraag he |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 18:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] blaatkoe ik hoop dat je grootendeels gelijk krijgt!~ ik hoop zelf in eerste instantie sowiezo dries mertens, niet alleen omdat luis weg is maar ook urby is weg en mertens kan voetballen het nodige op die linkerkant invullen! als dost komt ben ik ook blij, maar ik denk de prioriteit hoger ligt voor een speler als mertens maargoed! als het chivu voor vertonghen wordt weet ik het niet, als jan zo speelt zijn we hem toch van de zomer kwijt denk ik, en bij city kun je beuren wat je wilt denk ik! dusjah gemengde gevoelens en bovendien is chivu wel een echte ajax speler vind ik, maar dat is jan uiteraard ook! verder kan ik melden over het bericht eerlijk van ajax weloveyou of zoiets dat ik een ding kan bevestigen, ik ken zelf persoonlijk sjors hofmans en roald van hout (2 rkcers voor degene die het niet weten) omdat tie in me straat woont, en die zeggen alle 2 dat ajax rond lijkt te zijn en dat utrecht dus met rkc bezig is over boerrigter, en die vragen nu best veel zon 2,5 miljoen geloof ik! dus dat gerucht is bevestigt verder wacht ik in alle spanning af en johan derksen zal ook wel wat te melden hebben vanavond xD Ze mogen van mij allen komen hoor.... alleen ik denk niet dat een Chivu komt.... ook al zou het een geweldige vervannger voor Vertonghen zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
blaatkoe, volgens mij speelt chivu ook niet altijd toch?? ik volg inter niet zo! maar chivu zou goede vervanger zijn, ik denk eerder dat als jan zou gaan dat er spelrs van city terugkomen, ik zelf zou dat granqvist graag terug zien, vind hem erg sterk |
|
|
|
|
rubinyoo
|
|
|
eey keske nog nooit gezien hiero toch geen kakkerlak he,nee gewoon gudjonsson half jaar contract en laat het hem maar bewijzen,denk dat dat samen met eriksen goed zal gaan die steekpasses van eriksen.dost max 4 en mertesn max 5 milj,ad andere kant zijn het zeker spelers met perspectief,heb zelf ook een hoge bron bij rkc(de vliegenvanger van rijsik) en die bevestigd ook over utrecht en boerrigter |
|
|
|
|
keske
|
|
|
update: AJAX ROND MET MERTENS!!!!! 7 mln. Hij belde me net op. Kon hem niet verstaan, was blijkbaar belgisch dus dat moet hem zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
Om 19:30 persconferentie Amsterdam. Wordt iets over transfer bekend gemaakt. Chivu en Mertens' gespot in arena. Vertongen toch weg? |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
Vertonghen gaat niet weg. Als Chivu al komt, dan voor de linksback positie |
|
|
|
|
Pluk2
|
|
|
Heerenveen in het gelijk gesteld. Ajax betaald geen 7 miljoen en schakelt nu over naar plan C Gudjohnsen |
|
|
|
|
keske
|
|
|
Geen ouwe troep meer halen mensen. Is alleen maar afschrijven van geld. Jeugdig talent moeten we hebben, daar valt op te verdienen!! Chivu heeft het goed gedaan bij ajax in het verleden. Maar zoals iedereen weet. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Als Vertonghen weg is boeit dit seizoen me eigenlijk niet meer al halen ze chivu en mertens.. kan niet gekker worden met Ajax |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Snap er nu geen donder meer van... Iedereen lult maar wat, straks komt alleen Mido terug ofzo.... |
|
|
|
|
keske
|
|
|
DIe zit toch in Egypte weer. Schijnt daar aan het stenen gooien te zijn!! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:23 schreef ThomasAjacied het volgende:Snap er nu geen donder meer van... Iedereen lult maar wat, straks komt alleen Mido terug ofzo.... Whahahahahaha.. Die is mooi! ;-)
In Egypte is de pleuris ook uitgebroken dus het zou zo maar kunnen.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
ik hoorde dat seedorf ibrahimovic, Sneijder, Heitinga , Vermaelen en Van der Vaart ook onderweg waren. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Wamberto komt met zijn 3 zoons in het eerste spelen |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:25 schreef Robertos90 het volgende:ik hoorde dat seedorf ibrahimovic, Sneijder, Heitinga , Vermaelen en Van der Vaart ook onderweg waren. Ja, en ook Petterson komt er aan met zijn kano.. |
|
|
|
|
rubinyoo
|
|
|
chivu zal wel gespot zijn in zn tabbert caravan zkr die roma zigeuner |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ja en messi ook is het zo gek dat mertens dost en chivu zouden komen?is die persconferentie ergens te volgen? |
|
|
|
|
rubinyoo
|
|
|
he brw laat zn wijf maar komen met dr kale kano |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:21 schreef keske het volgende:Geen ouwe troep meer halen mensen. Is alleen maar afschrijven van geld. Jeugdig talent moeten we hebben, daar valt op te verdienen!! Chivu heeft het goed gedaan bij ajax in het verleden. Maar zoals iedereen weet. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!! wat lul jij dan gast ? dus in de jaren 90 hadden we rijkaard ook nooit terug moeten halen ? Chivu is een echte leider die nog altijd TOP is.. dus snap jou niet echt mt chivu maar goed die zie ik ook niet komen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en eigenlijk, ik zei net wel dost komt niet, maar we weten ook dat hij nu niet lekker zal ontvangen worden in heerenveen en dat hij liever niet meer speelt, dusjah] spannend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik las dat van BAsten gevraagd is al nieuwe spits, het schijnt zo te zijn dat zijn enkel niet kapot was, en wij alleen maar een dubbelganger hebben gezien. de echte Marco van BAsten is ingevroren en wachte op een echte Ajax coach (de Boer) om terug te komen, hij is ook al gesignaleerd naast Pele, die eveneens dezelfde weg is ondergaan. Beiden zullen hun debuut maken in de wedstrijd tegen d Graafschap.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Om 00.00 pas weer kijken eigenlijk.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:En ik las dat van BAsten gevraagd is al nieuwe spits, het schijnt zo te zijn dat zijn enkel niet kapot was, en wij alleen maar een dubbelganger hebben gezien. de echte Marco van BAsten is ingevroren en wachte op een echte Ajax coach (de Boer) om terug te komen, hij is ook al gesignaleerd naast Pele, die eveneens dezelfde weg is ondergaan. Beiden zullen hun debuut maken in de wedstrijd tegen d Graafschap.. Geweldig! =) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:En ik las dat van BAsten gevraagd is al nieuwe spits, het schijnt zo te zijn dat zijn enkel niet kapot was, en wij alleen maar een dubbelganger hebben gezien. de echte Marco van BAsten is ingevroren en wachte op een echte Ajax coach (de Boer) om terug te komen, hij is ook al gesignaleerd naast Pele, die eveneens dezelfde weg is ondergaan. Beiden zullen hun debuut maken in de wedstrijd tegen d Graafschap.. cruijff en swart ook ???? :D |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
remko wat een rot opmerking weer, jij opent topic waarvan ik zeg wat doelloos dit zijn nomrale geructen je kan ook is op een wat vriendelijkere manier reageren dan altijd die hatelijke posts |
|
|
|
|
keske
|
|
|
Komt rubinyo d'r wel ff peddelen in d'r kano hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NU ga je te ver nummer10. Nou denkt men dat ik uit mijn nek lul..... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
En waar zijn al die bronnen nu? Meld eens wat:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:remko wat een rot opmerking weer, jij opent topic waarvan ik zeg wat doelloos dit zijn nomrale geructen je kan ook is op een wat vriendelijkere manier reageren dan altijd die hatelijke posts GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaP. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ajaxboy2 is al een tijdje stil.. En het is nu 19:30 uur! Waar blijft die zogenaamde persco dan? |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ja dat denk ik ook na jou topics remko GAAAAAAP vi radio zei het, we zullen zien over die persc. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
huh robertos, dat van mertens weet ik vrijwel zeker, maar dat die uitgesteld is?? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Tis allemaal gelul weer, VI radio meldt ook niets nieuws... |
|
|
|
|
rubinyoo
|
|
|
nou er is al zat bekokstoofd maar dat word dus nog niet uitgebracht,zodalijk komt er 1 verhaal uit en dan binnen 1,5h weten we alles |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ja dat denk ik ook na jou topics remko GAAAAAAP vi radio zei het, we zullen zien over die persc. Wat is je fucking probleem man, wat wordt er in godsnaam verkeerd gezegd... |
|
|
|