|
|
Robertos90
|
|
|
ja ik kijk ook gewoon via google en dan meest recent:P daar staat dat nu zijn dost en mertens ook al in de parkeergarage gesignaleerd:D |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Spannende uren komen.. als Jan maar blijft! |
|
|
|
|
jouritje
|
|
|
klopt ik hoop wel dat mertens komt flink snelheid op de flanken en dost bal vastheid in de spits en een mooie vervanger van blind is chivu want blind is 3x niks |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dat je altijd ergens iets op te zeiken hebt, terwijl je elf ook van die vage posts hebt, dat is geen probleem maar gewoon niet vriendelijk! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAA wigWAMberto is binnen!!!!!!!!!!!!
held/////ik |
|
|
|
|
rubinyoo
|
|
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:31 schreef BRW het volgende:Ajaxboy2 is al een tijdje stil.. En het is nu 19:30 uur! Waar blijft die zogenaamde persco dan? hij lult |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:31 schreef BRW het volgende:Ajaxboy2 is al een tijdje stil.. En het is nu 19:30 uur! Waar blijft die zogenaamde persco dan? hij lult |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hoe ben je onder die steen vandaan gekomen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:dat je altijd ergens iets op te zeiken hebt, terwijl je elf ook van die vage posts hebt, dat is geen probleem maar gewoon niet vriendelijk! BLABLABLA val lekker dood |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: het ging ze niet zo zeer om een spits maar om een LANGE spits:) en dat kunnen we niet echt zeggen van cvitanich |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ALTIJD PRIJS IN DE K//////////////////////HELD |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ja remko als jij het eerst doet zal ik erover nadenken om het ook te zoen |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Las net deze haha =)
jeffrey410 RT @popovits: Ik zet mijn geld op de bankvan #Heerenveen. Daar schijnthet in een paar maanden meer dan 100% meer waard te worden #Dost #Ajax Twitter - seconden geleden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ff snel die kleine naar bed doen.. tot zo dames... !!!
PS weet je wat die kleine van me zei ? (6 jaar he) Papa welke aankopen Gaat Ajax doen.. whahahahahah |
|
|
|
|
jouritje
|
|
|
Het is maar afwachten tot 12uur ik ga zeker op blijven tot die tijd om te kijken of er nog spelers zijn binnengekomen |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Dat gun je geen enkele ajacied! |
|
|
|
|
jouritje
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Chivu is niet gespot, Mertens en Dost wel edit: Ook van den Boog is op de toekomst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door AFCA! -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ken er wel een paar bedenken hoor, en heeft niks met Ajax te maken........ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
afca waar weet je dat van?? mertens komt dat weet ik nu volgens roals van hout zeker |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: V/D Boog is helemaal niet "DE TOEKOMST" ......... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
19:35 - zwarte auto rijdt parkeergarage #Ajax binnen waar #dost en #Mertens al zijn gespot nog een transfer ? Follow @pluk925 live news
19:41 - Van den boog op de toekomst gespot ? Wie heeft er info ? Woordvoerder #Ajax persconferentie 20.30 #dost & #mertens follow @pluk925 live news less than 10 seconds ago via Twitter for iPhone |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Volg een paar twitter accounts die niet alleen maar onzin roepen =p maarja, niets is zeker natuurlijk |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
quote: blijkbaar is ie dan geen echte ajacied.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nu weer 20.30 GODVERDOMME hahaha wordt er niet beter van, kan beter vanavond maar kijken hahhaa |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Lees net ook opeens dat Ajax op Pröpper van Vitesse heeft geboden, wordt steeds gekker |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
We lijken Vitesse wel trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@ mickey ik ben een ajacied in hart en nieren, als je even naar me posts kijkt blijkt het nergens uit dat ik geen echte ajacied ben dus hou die opmerkingen voor je ofzo |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:nu weer 20.30 GODVERDOMME hahaha wordt er niet beter van, kan beter vanavond maar kijken hahhaa Ja 20.30, hopen dat het op AT5 is.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ZOMENTEEN weten we weer zojuist zij dat VI Radio
Clubwatcher simon zwartkruis gaat het over ongeveer om 8 uur vertellen etc etc....
Waarschijnelijk Mertens en Chivu - Dost valt af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weetje afca eerst 19.30 en toen 20.00 volgens mij zit er iemand te klote op twitter hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik krijg er een stijve van grapje |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Transfiguro Ajax gaat waarschijnlijk ook een bod doen op Pierre Kartner voor de gezelligheid #Ajax |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
EN WAAR ZIJN NU AL DIE BRONNEN? IK GELOOF ZE NOOIT MEER! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Ja las het net :s lijkt me een beetje raar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dat is niet te hopen propper maar dat denk ik niet |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Haha dit slaat echt nergens meer op zo'n gekkenhuis heb ik nog nooit meegemaakt op de laatste dag van de transferperiode |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Met El hamdaoui was t ook helemaal gek! Al die bronnen, wordt er gek van! |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:@ mickey ik ben een ajacied in hart en nieren, als je even naar me posts kijkt blijkt het nergens uit dat ik geen echte ajacied ben dus hou die opmerkingen voor je ofzo is ook niet aan jou gericht... een echte ajacied wenst een andere ajacied nooit de dood toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al zei, sommigen die hier vaak komen, zeggen ook af en toe iets, en bewijzen dat dan ook, veel anderen doen dit ieder jaar weer, begin zelfs de namen te onthouden... Het zijn altijd dezelfde mensen, die roepen dat van alles, en als daar 1 ding van uit komt, dan doen ze net alsof ze het wiel hebben uitgevonden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat duurt de tijd dan lang ineens he |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
http://www.sportdome.nl/Nieuws/26427-Ajax-ziet-bod-op-Propper-afgewezen-worden.html
Davy Pröpper is ook aan het verlanglijstje van Ajax toegevoegd. Vitesse heeft een bod van de Amsterdammers op Pröpper echter afgewezen, meldt Voetbal International. Ajax is wanhopig op zoek naar een aanvallende versterking, maar stuitte eerder al op een afwijzing van FC Utrecht (Dries Mertens) en SC Heerenveen (Bas Dost). Ook Eidur Gudjohnsen staat nog op het lijstje.
Lijkt toch niet zo heel erg onzin te zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:49 schreef Mickey Sulejmani het volgende:[..] is ook niet aan jou gericht... een echte ajacied wenst een andere ajacied nooit de dood toe.. Dus als jij ruxie krijgt in de kroeg, en later hoort dat het een Ajax supporter was, dan ga je sorry zeggen????? Doe niet zo naief man... |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
vitesse heeft bod op propper afgewezen bron= ajaxnetwerk ofzoiets |
|
|
|