|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hoe kan de tijd nou lang duren?? hahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
als dat echt zo is, dan wil het zelggen dat er een hoop mis is gegaan als je bij propper utkomt |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
#dost basisplaats in de #ajax elf ? Trainer de Boer belooft van wel ! Straks persconferentie follow @pluk925 live news |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
stierenpoep
|
|
|
mertens zit nog lekker thuis aldus kerel die 2 deuren van hem woont |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: tik tak.........tik tak.........................tttttttttiiiiiiiiiiiikkkkkk ttttttaaaaaaakkkkkkkkk |
|
|
|
|
leeuwke2
|
|
|
volgens de laatste berichten is het mertens geworden voor 7,7 mln en verder niks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] tik tak.........tik tak.........................tttttttttiiiiiiiiiiiikkkkkk ttttttaaaaaaakkkkkkkkk BOEM!!!!! |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Pröpper kom op.. dan liever niemand |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: HÈ stierenlul, wat heeft dit te betekenen??? |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
leeuwke heb je een definitive bron mijn bron is roal van hout meer heb ik niet want je leest niks |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Boem boem pow!! i say BOEM BOEM POOOOOOOWWW |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:[..] Dus als jij ruxie krijgt in de kroeg, en later hoort dat het een Ajax supporter was, dan ga je sorry zeggen????? Doe niet zo naief man... het zegt mij genoeg dat je iemand doodwenst... ook al zou ik ruzie krijgen, ik wens niemand dood..
Maargoed.. nu afwachten wat er gaat gebeuren, ik hoop echt op Dost. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik verwacht helemaal niemand meer.. Dan kan het alleen maar meevallen! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: 1 filmpjedoet t niet bij mij, voor de rest alles ! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Hoor nu weer geruchten Dost alsnog voor 5.5 |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Ja kon hem net niet bereiken, nu weer wel |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Pff Caroll naar L'Pool voor 40 miljoen. Torres naar Chelsea voor 50 mln. Menn Suarez is minstens 60 mln waard! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron, dat Mounir de nieuwe keeper gaat worden, Blind de nieuwe spits, en dat De Boer zijn broer heeft gevraag voor de backpositie, met het nieuwe beleid dat is uitgestippeld door Alibabba, Pietje, Joduh, Altijd Prijs, F-Side Amsterdammer113 (ik vergeet je nooit meer) Haskoph, NEman til, Freaky en nummer10. heeft Ajax direct zijn gehele nieuwe bestuur binnen. om 25:30 zal er een persconferentie plaatsvinden, die niet toegankelijk is voor de pers, hier zal het een en ander worden toegelicht, naar verluid heeft ALTIJD PRIJS het voor elkaar gekregen de transferwindow iets langer open te houden, en is hij druk aan het scouten in het mooie vrouwen topic. Dost schijnt niet te durven komen, omdat hij bang is voor vrouwen, en Mertens heeft ooit een aanvaring gehad met muizen, en wil liever niet in de kleedkamer zitten met Joudh aangezien hij wat bang is voor hem.
Tot zo ver de inside informatie, wordt vervolgd.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
dr zijn gewoon mensen die op 19:57 twitteren persconferentie ajax 19:30 nog eventjes geduld LOLL |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron, dat Mounir de nieuwe keeper gaat worden, Blind de nieuwe spits, en dat De Boer zijn broer heeft gevraag voor de backpositie, met het nieuwe beleid dat is uitgestippeld door Alibabba, Pietje, Joduh, Altijd Prijs, F-Side Amsterdammer113 (ik vergeet je nooit meer) Haskoph, NEman til, Freaky en nummer10. heeft Ajax direct zijn gehele nieuwe bestuur binnen. om 25:30 zal er een persconferentie plaatsvinden, die niet toegankelijk is voor de pers, hier zal het een en ander worden toegelicht, naar verluid heeft ALTIJD PRIJS het voor elkaar gekregen de transferwindow iets langer open te houden, en is hij druk aan het scouten in het mooie vrouwen topic. Dost schijnt niet te durven komen, omdat hij bang is voor vrouwen, en Mertens heeft ooit een aanvaring gehad met muizen, en wil liever niet in de kleedkamer zitten met Joudh aangezien hij wat bang is voor hem. Tot zo ver de inside informatie, wordt vervolgd.. We worden kampioen :-)
Persconferentie zonder pers, whaha xd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron, dat Mounir de nieuwe keeper gaat worden, Blind de nieuwe spits, en dat De Boer zijn broer heeft gevraag voor de backpositie, met het nieuwe beleid dat is uitgestippeld door Alibabba, Pietje, Joduh, Altijd Prijs, F-Side Amsterdammer113 (ik vergeet je nooit meer) Haskoph, NEman til, Freaky en nummer10. heeft Ajax direct zijn gehele nieuwe bestuur binnen. om 25:30 zal er een persconferentie plaatsvinden, die niet toegankelijk is voor de pers, hier zal het een en ander worden toegelicht, naar verluid heeft ALTIJD PRIJS het voor elkaar gekregen de transferwindow iets langer open te houden, en is hij druk aan het scouten in het mooie vrouwen topic. Dost schijnt niet te durven komen, omdat hij bang is voor vrouwen, en Mertens heeft ooit een aanvaring gehad met muizen, en wil liever niet in de kleedkamer zitten met Joudh aangezien hij wat bang is voor hem. Tot zo ver de inside informatie, wordt vervolgd.. kijk, dit is tenminste serieus!! eindelijk wat duidelijkheid... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ligt bij mij ook plat.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik hoor zojuist dat Ajax een bod heefd gedaan op Mateja Kezman
20:30 Perconferentie |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
zal Albert Heijn blij mee zijn met alle transfers |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
die ligt toch al in zn kist:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoor zojuist dat Ajax, een bod heeft gedaan op Vaart van de Snijder, dat is het incest broertje van Raffie en Wes, die schijnt focking goed te zijn.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: die heb je ook van twitter xd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kijk die van BRW geloof ik maar mertens?? ik hoop niet van van hout liegt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Messi Snijder, die begint iig scherp aan de wedstrijd!! :P |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Oke Dost komt denk ik dan toch alleen. Denk niet dat Mertens ook nog komt... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ? lol :D
en remco je hebt gelijk man.. nieuwe beleid for president... :D |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Als iedereen die gasten (Dost, Mertens, Chivu) gesignaleerd heeft dan hadden ze toch wel een foto gemaakt? Met die telefoons van tegenwoordig.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mertens vind ik ook belangrijker, omdat we ook urby kwijt zijn geraakt en we toch wel zon speler op links nodig hebben |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
persconferentie naar half 9, om 12:00 zitten we hier denk ik er nog op te wachten |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha, ik heb gewoon zo'n gevoel dat er gewoon een kleutertje gespot is bij de arena, en iedereen maar denken dat dat dan Dries Mertens is, zal qua lengte niets uitmaken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou wil ik je wel ergens op wijzen remco:P Nou worden jij en nummer10 technisch directeur:P Tsja dan word dat nogal een probleem:P |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:03 schreef C. Eriksen het volgende:Haha, ik heb gewoon zo'n gevoel dat er gewoon een kleutertje gespot is bij de arena, en iedereen maar denken dat dat dan Dries Mertens is, zal qua lengte niets uitmaken. Haha |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
of de teletubbies en dachten ze dat tinky winky chivu was |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:mertens vind ik ook belangrijker, omdat we ook urby kwijt zijn geraakt en we toch wel zon speler op links nodig hebben Urby was back onder de Boer, en Mertens kan niet eens verdedigen. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Ajax is denk ik opgekocht door Merab Jordania, en dan kunnen we uiteindelijk al die spelers alsnog betalen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Luis suarez.... WTF.. Urby speelde bij frank de boer linksback.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dries is echt gespot net bij de ArenA!!!!!!!!!!!
Hij heeft een optreden volgende week, dries roelfink was het.... :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:03 schreef freakie het volgende:nou wil ik je wel ergens op wijzen remco:P Nou worden jij en nummer10 technisch directeur:P Tsja dan word dat nogal een probleem:P Nee joh, geen probleem, zolang de voorraadmanager, maar blijft zorgen voor genoeg wisky, dan komt alles goed schatjes van me...... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
AMSTERDAM - Ajax is zojuist aan het onderhandelen over Jeroen Verhoeven Manchester United zou zeer geintresseerd zijn in de topfitte jeroen verhoeven naar verluidt zou Jeroen Verhoeven voor 19,9m naar Manchester United verkassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, dat post ik net ook, naaper |
|
|
|