|
|
BRW
|
|
|
VI_nl VI RT @VIradionl: Laatste nieuws rondom Dost, Ajax, onbegrip in het kamp van Dost hoor je om 20.10uur @viradionl van Simon Zwartkruis. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha ja precies de zelfde tijd:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:05 schreef ThreeStars het volgende:AMSTERDAM - Ajax is zojuist aan het onderhandelen over Jeroen Verhoeven Manchester United zou zeer geintresseerd zijn in de topfitte jeroen verhoeven naar verluidt zou Jeroen Verhoeven voor 19,9m naar Manchester United verkassen. Vaak begint dat met een dubele punt he, ik had al meteen door dat dit niet waar was WHahahahahahahahah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:05 schreef ThreeStars het volgende:AMSTERDAM - Ajax is zojuist aan het onderhandelen over Jeroen Verhoeven Manchester United zou zeer geintresseerd zijn in de topfitte jeroen verhoeven naar verluidt zou Jeroen Verhoeven voor 19,9m naar Manchester United verkassen. nooit doen, die jongen wordt zooooo goed!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:03 schreef freakie het volgende:nou wil ik je wel ergens op wijzen remco:P Nou worden jij en nummer10 technisch directeur:P Tsja dan word dat nogal een probleem:P nee nee.. we hebben tegenwoordig een hele goeie verstandshouding met elkaar freakie.. de lucht is geklaard :D
en whiskey en potje poker en er is niks aan het handje... :d
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Helaas jongens Utrecht heeft het bod afgewezen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
:p haha maaree is eriksen nou goed xDxD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
remko dries is geenv erdediger maar wel iemand die creativiteit brengt en dost niet |
|
|
|
|
keske
|
|
|
Mensen mensen mensen. Wat een geblaat allemaal. Aangezien we er allemaal ver vandaan staan kijken we met zijn allen in een glazen bol. Heb nu eens ff geduld. Over 4 uur is alles helder!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: er zijn veel verbeter punten... laten we het daar op houden ;) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
remco denk je dat ik dit meen lol?
nee man ik zat te dollen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
yeo remco dolt jou nu alleen harder den ik ;)
whahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Bijna alle sites melden dat Dost nu gekeurd wordt bij Ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: klopt... en daar komt hij niet door heen omdat hij slungelbenen heeft... :d
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maaruh kunnen we geen MSN opzetten voor de "vaste forum bezoekers" ???? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb je gelijk geen gelul meer van die ugh ugh jullie snappen me wel |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
Hij wordt gekeurd, maar is nog niet van Ajax, dit is alleen maar ALS er een akkoord komt dat ze hem niet meer hoeven te keuren (om tijd te besparen)... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Kut je ff op met je msn!! XD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heozo word hier nie goed van ben elke sec zoon beetje vernieuwen aan het drukken :x |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dost is heel creatief heb ik gehoord, hij was vroeger op de kleuterschool 1 van de besten met zijn POTLOOD... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik heb net gelezen, dat het ajax bestuur het grote natuurtalent ''jurgen Collin'' naar de amsterdam arena te halen, en ze willen hem omsmeden tot Spits.
Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Owwhhhhhhhhh, ik dacht dat je het meende... Ik dacht al... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Dost is heel creatief heb ik gehoord, hij was vroeger op de kleuterschool 1 van de besten met zijn POTLOOD... whahahhahahah ben STRIKE !
ik pak INDERDAAD NOG EEN WHISKEY !!! (dimple wel te verstaan !! )
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hij is afgekeurd, zijn mond hoek is niet zo mooi.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Dost is heel creatief heb ik gehoord, hij was vroeger op de kleuterschool 1 van de besten met zijn POTLOOD... Hahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lololol en zijn wenkbrauwen zijn verkeerd geepileert |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Ajax bood als 2e bod 7 miljoen maar Utrecht weigerde. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoorde dat Ajax, 18 miljoen heeft geboden |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Daar heb je m weer. Nog wat anders nieuws? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Het wordt drama.. Dost voorlopig niet naar Ajax! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Ik zei toch dat Jordania Ajax had gekocht.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heeeeeye mensen ik hor net dat dost een medische keuring heeft.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heeeeyuu ik hoorde net dat ajax aissati terug haalt en eriksen verkocht heeft.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hey POKER SPEL !!! ze moeten mij inhuren man !!
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahahahahahaa heerlijk zijn jullie:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
V/d Boogstopt om 22:00 met onderhandelen, hij mag van z'n moeder niet in het donker buiten lopen.. |
|
|
|