BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we tevreden of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
arie63
 arie63 - maandag 31 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
wat een geleuter haal dan een goeie spits amoah uit breda zit je gelijk goed heeft ervaring heeft alles
Marco12345
 Marco12345 - maandag 31 januari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Ja, tevreden. Wat ik me wel afvraag, wie onderhandelt over deze spelers, hoe werkt dat en wie heeft dat werk verricht nu Beenhakker weg is? Ben ik erg nieuwsgierig naar want ik dacht dat dit onderdeel ook bij de werkzaamheden van een TD hoort. Petje af voor de versterkingen al verbaast het me wel dat we zonder geld 5 nieuwe werknemers in dienst kunnen nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Marco12345 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Ik weet t over 4 maanden.
JanM
 JanM - maandag 31 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Ondanks de zeer beperkte ruimte de beloofde versterkingen binnengehaald: Swerts als ervaren verdediger met veel gif, prima vervanger voor El Ahmadi met ervaring en karakter, en de beloofde aanvallende versterking(en). En nog een extra keeper, wat ons met de blessures van Van Dijk en Darley minder kwetsbaar maakt. Mulder blijft natuurlijk #1!

Kappen met zeiken op het bestuur dus en genieten van de wederopstanding van Feyenoord onder Been!
Vnny
 Vnny - maandag 31 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:04 schreef JanM het volgende:
Ondanks de zeer beperkte ruimte de beloofde versterkingen binnengehaald: Swerts als ervaren verdediger met veel gif, prima vervanger voor El Ahmadi met ervaring en karakter, en de beloofde aanvallende versterking(en). En nog een extra keeper, wat ons met de blessures van Van Dijk en Darley minder kwetsbaar maakt. Mulder blijft natuurlijk #1!

Kappen met zeiken op het bestuur dus en genieten van de wederopstanding van Feyenoord onder Been!
eens!
sevillana
 sevillana - maandag 31 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 19:59 schreef Marco12345 het volgende:
Ja, tevreden. Wat ik me wel afvraag, wie onderhandelt over deze spelers, hoe werkt dat en wie heeft dat werk verricht nu Beenhakker weg is? Ben ik erg nieuwsgierig naar want ik dacht dat dit onderdeel ook bij de werkzaamheden van een TD hoort. Petje af voor de versterkingen al verbaast het me wel dat we zonder geld 5 nieuwe werknemers in dienst kunnen nemen.
zegt misschien wel voldoende over Don Leo, . . . of misschien over de leiding van de club?
't is idd wel een beetje mysterieus dat er nu mogelijkheden zijn om spelers te halen.
wat dat geld betreft denk ik dat de salaris besparing El Dramadi aardig meespeelt en verder zullen wellicht de investeerders hierin iets hebben betekend?
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Zouden we eigenlijk klaar zijn of zal er nog een konijn in Gudde zitten?
DY
 DY - maandag 31 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooi hoef ik dus niet te kijken.
nou ik keek gister doordekken, en hij was erg lovend over feyenoord, hij vond twente- feyenoord leuker dan de derby van het noorden:O

misschien heeft ie iets verkeerds gegeten fso:P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 31 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 19:56 schreef DY het volgende:

[..]

maar niet alle drie spitsen, als je 2 spitsen hebt en 1 daarvan zit op de bank dan is het toch wel erg weinig?
volgens mij zijn der niet veel clubs die meer dan 2 echte diepe spitsen in de selectie heeft.
En helemaal geen clubs die zo laag gerangd staan in de competitie.
Niet lullig bedoelt maar feyenoord heeft:
Schaken, Cabral, Tomasson, Cisse, Castaignos, Biseswar, Larsen, Simon, v Beukering, Miyaichi en De cler (die staat ook meer voorin dan achterin)
sevillana
 sevillana - maandag 31 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:16 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

volgens mij zijn der niet veel clubs die meer dan 2 echte diepe spitsen in de selectie heeft.
En helemaal geen clubs die zo laag gerangd staan in de competitie.
Niet lullig bedoelt maar feyenoord heeft:
Schaken, Cabral, Tomasson, Cisse, Castaignos, Biseswar, Larsen, Simon, v Beukering, Miyaichi en De cler (die staat ook meer voorin dan achterin)
schaken?
Vnny
 Vnny - maandag 31 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

schaken?
ja wie is dat?
sevillana
 sevillana - maandag 31 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:19 schreef Vnny het volgende:

[..]

ja wie is dat?
wie?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 31 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
resultaten komen nu vanzelf ik ben erg te spreken over het spel van gisteren alleen jammer van dat doelpunt in blessure tijd gvd
Jeli
 Jeli - maandag 31 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt prima zonder Beenhakker te kunnen. Gezien de omstandigheden lijken het wel aardige aanwinsten voor de selectie.

Hiermee wordt degradatie in ieder geval voorkomen en loopt Feyenoord geen grote financiele risico's. De meeste spelers zullen over een half jaar wel weer vertrekken.
de.fan
 de.fan - maandag 31 januari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Nog niet helemaal: Ik had liever gezien dat Bahia,Bruins,van Beukering,Mulder,Schaken,Auasser en de Cler waren vertrokken!! Samen met Mario Been en lulhannes Vlemniks. Maar helaas kunnen we niet alles hebben. Nu moeten we het doen met dit zooitje en dan maar afwachten wat het wordt voor de rest van dit seizoen! In ieder geval is Mario goed bezig door Bahia op de bank te zetten!! Nu Bruins nog dan kan ik weer een seizoenskaart gaan halen. Alleen vanwege deze 2 ben ik gevlucht, ik kon het 'lijden' niet meer aan..............
sevillana
 sevillana - maandag 31 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:28 schreef de.fan het volgende:
Nog niet helemaal: Ik had liever gezien dat Bahia,Bruins,van Beukering,Mulder,Schaken,Auasser en de Cler waren vertrokken!! Samen met Mario Been en lulhannes Vlemniks. Maar helaas kunnen we niet alles hebben. Nu moeten we het doen met dit zooitje en dan maar afwachten wat het wordt voor de rest van dit seizoen! In ieder geval is Mario goed bezig door Bahia op de bank te zetten!! Nu Bruins nog dan kan ik weer een seizoenskaart gaan halen. Alleen vanwege deze 2 ben ik gevlucht, ik kon het 'lijden' niet meer aan..............
ach, . . je weet nu ondertussen toch wel dat we jou niet serieus nemen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach, . . je weet nu ondertussen toch wel dat we jou niet serieus nemen?
quote:
Nog niet helemaal:
NorthernRanger
 NorthernRanger - maandag 31 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Ben tevreden met Swerts en Meeuwis. Goede spelerts, bovengemiddeld ere-divisie niveau op die posities, alhoewel ook weer geen wereldtoppers. Meeuwis is gelijkwaardig aan El Ahmadi en ik denk effectiever. En Larsen??? Die is natuurlijk niet voor niks Deens international, in elk geval beter dan van Beukering die we dan alleen nog nodig zijn in geval van rampen, oorlog en het einde van de wereld. En zowel Swerts, Meeuwis en Larsen lijken me jongens van de gestampte pot. Lijken me kerels met in elk geval een Feyenoord-mentaliteit en zelfs hart [Swerts hoort bij ons, Meeuwis was kennelijk vroeger fan en die Deen heeft geld ingeleverd]. Nou ja, die Deen zal geen wonderen verrichten hoor, maar hij is goed genoeg. Castaignos voor 4 miljoenen weg en nog een half seizoentje doorspelen. Mooi voor hem, mooi voor ons. We krijgen een paar centjes voor een jongen met [juridisch gesproken] een aflopend contract. Tel die 4 miljoentjes maar bij die 25 andere dan komen we al aardig richting de 43! Drie spitsen tot 1 juli is prima natuurlijk. En die Japannert van een Myachi is volgens mij ook een spits/aanvallende middenvelder. Die gast is niet voor niks gescout door Arsenal. Goed om erbij te hebben. Geldt ook voor Simon, lijkt me een goeie jongen, maar wel een beetje iel. Ook tweebenig, altijd handig. Over die Bas Dost ... Mooi dat ie niet gekomen is. Weliswaar een streekgenoot, maar is geen Feyenoorder, sliep vroeger in een pyama van hun! En Lamprou??? Tja ... we hebben Mulder, van Dijk en Darley toch? Volgens mij is ie gewoon teruggestuurd door Excelsior.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 31 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
ben niet ontevreden, maar het is wel allemaal huur. Eind van het seizoen is het weer terug naar af .... en geen TD.
Hopelijk kunnen we de goede spelers houden.
Er is wel meer gebeurd dan in 1,5 jaar met Leo ! Die egotripper. He laat ik me toch weer gaan...:-)
Rovert
 Rovert - maandag 31 januari 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet t over 4 maanden.
Ik hoor het over 4 maanden van Stylzz
kuipje
 kuipje - maandag 31 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik hoor het over 4 maanden van Stylzz
ik denk dat we het al eerder horen van jullie
kuipje
 kuipje - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
zie trouwens dat we een optie tot koop hebben bij larsen
Vnny
 Vnny - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:41 schreef kuipje het volgende:
zie trouwens dat we een optie tot koop hebben bij larsen
dat is goed nieuws
melrdam010
 melrdam010 - maandag 31 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Miyachi - Larsen - Simon
--------Wijnaldum-------
---Fer----------Meeuwis--
de Cler-Vlaar-de Vrij-Swerts
--------van Dijk--------

Zoiets gaat het worden dan?

en de bank met:
Mulder
Bahia
M.Indi
Mokotjo
v.Haaren
Luc
Cabral
Marco12345
 Marco12345 - maandag 31 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
compleet nieuwe voorhoede
coach
 coach - maandag 31 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Ik ben voorzichtig tevreden.
Wat Lamprou betreft gelijk op het doel zetten was de beste vanavond tijdens jong feyenoord/excelsior rest viel niet op.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
natuurlijk ben ik tevreden , een spits van 1.94 is altijd gevaarlijk.Meeuwis kan de boel op scherp zetten.en die japanner laat maar zien wat je kan .Voor die Deen hebben we wel een optie tot koop.En nu moeten de jongens zoals Fer,Wijnaldum en ook Castagnos aan de bak .Anders mag je naar je mooie schoentjes kijken op de reserve bank.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met onze schuld is ,met het oog op volgend seizoen
FlrRico
 FlrRico - maandag 31 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
vind alleen jammer dat we nu allemaal gehuurde spelers hebben we kunnen helaas nog geen team bouwen en ik zou caistognos maar lekker naarde tribune sture hij heeft totaal geen hart voor de club
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 31 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Wel redelijk tevreden met de nieuwe aanwinsten al moeten we het nog zien hoe het loopt.
Meeuwis is misschien de leider op het middenveld die nu gemist wordt maar ik had ook nog Gregoor van Dijk er bij willen zien.
van Dijk is een soort Bosvelt(een schoffie op voetbalschoenen)
Die Myachi is inderdaad niet voor niet door Arsenal gescout dus dat is een belofte.
Simon komt er wel en Larssen weet ik niet veel van.
Maar als Tomasson zegt dat het een goeie is moet dat haast wel iets worden.
Castaignos naar Inter is voor hem leuk maar niet goed.
18 jaar pas en wat moet hij zoeken tegen die oervervelende schoppende verdedigers in Italie?
Hij had beter zijn contract kunnen verlengen met 5 jaar zodat de club een hoger bedrag had kunnen vangen als hij wat ouder en sterker zou zijn.
Zaakwaarnemers hebben hun zakken weer gevuld ten koste van hem en de club.(Bah)
DY
 DY - maandag 31 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
als mulder blijft staan ben ik zeer tevreden.
FlrRico
 FlrRico - maandag 31 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
en lumb is weg
Wtje
 Wtje - maandag 31 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Meeuwis is een goede zet. Overige 2 ken ik niet, zijn dus nog niet te beoordelen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 februari 2011 - 00:50   quote  deeplink  
Groot voordeel: Meeuwis, Myachi én Larsen willen zich alle 3 bewijzen. Lopen zich straks het vuur uit de bek voor dat half jaar.
Sneu: van Beukering (hooguit pinchhitter), Bruins (op de bank, als Mario het snapt).

Dacht dat Myachi meer een 10-positie in zich heeft? Wijnaldum dan maar tijdje op de bank. Cabral handhaven.
Spits? Eerst die Larsen maar eens zien...

BRUNO (beleving) en Mokotjo terug in de luwte. Leerdam??? Incidenteel op middenveld.

Van Haaren...Mwah, te licht. El Ahmadi...Verkopen.

Fuck, we hebben keepers. Van Dijk terug!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door FR-Henk --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 februari 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:50 schreef FR-Henk het volgende:
Groot voordeel: Meeuwis, Myachi én Larsen willen zich alle 3 bewijzen. Lopen zich straks het vuur uit de bek voor dat half jaar.
Sneu: van Beukering (hooguit pinchhitter), Bruins (op de bank, als Mario het snapt).

Dacht dat Myachi meer een 10-positie in zich heeft? Wijnaldum dan maar tijdje op de bank. Cabral handhaven.
Spits? Eerst die Larsen maar eens zien...

BRUNO (beleving) en Mokotjo terug in de luwte. Leerdam??? Incidenteel op middenveld.

Van Haaren...Mwah, te licht. El Ahmadi...Verkopen.

Fuck, we hebben keepers. Van Dijk terug!
Ryo Miyaichi is, voor zover ik het terug kan vinden een linksbuiten, je zou dan een voorhoede kunnen krijgen van
Met Meeuwis en Bruins op het middenveld zou je zomaar de Bosveld en Ono van dit niveau kunnen hebben.

Ik zou verder De Cler vervangen door Bruno of Bahia, waardoor het Middenveld vrijer kan voetballen

---------------- Mulder ------------------
- Swerts -- Vlaar -- De Vrij -- Martins-
------------------- Fer ---------------------
----------Meeuwis -- Bruins ------------
-----Simon-- Larsen -- Miyaichi -------

Mulder de rest van het Seizoen laten staan, bij Blessure vervangen door Lamprou of Darley, in ieder geval geen tijd meer verdoen met
Van Dijk want die staat de ontwikkeling van de jonge keepers in de weg.

De oplettende lezer zal opgemerkt hebben dat veel van onze jonge talenten niet voorkomen in mijn opstelling, ik denk namelijk dat het
Wel even goed voor ze is wat onder de druk vandaan te komen waaronder ze de laatste maanden hebben moeten presteren.
Larsen in de spits moet maar bewijzen dat hij beter is dan de Beuk. En afhankelijk van de tegenstander kan Luc natuurlijk ook gewoon spelen,
Je hebt dan meteen de snelste voorhoede van Nederland.
Vnny
 Vnny - dinsdag 01 februari 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ryo Miyaichi is, voor zover ik het terug kan vinden een linksbuiten, je zou dan een voorhoede kunnen krijgen van
Met Meeuwis en Bruins op het middenveld zou je zomaar de Bosveld en Ono van dit niveau kunnen hebben.

Ik zou verder De Cler vervangen door Bruno of Bahia, waardoor het Middenveld vrijer kan voetballen

Mulder de rest van het Seizoen laten staan, bij Blessure vervangen door Lamprou of Darley, in ieder geval geen tijd meer verdoen met

De oplettende lezer zal opgemerkt hebben dat veel van onze jonge talenten niet voorkomen in mijn opstelling, ik denk namelijk dat het
Wel even goed voor ze is wat onder de druk vandaan te komen waaronder ze de laatste maanden hebben moeten presteren.
Larsen in de spits moet maar bewijzen dat hij beter is dan de Beuk. En afhankelijk van de tegenstander kan Luc natuurlijk ook gewoon spelen,
goeie teksten op de vroege morgen, kan me aardig vinden in je opstelling. ipv Miyaichi zou ik net zo lief Cabral zien. Ik heb ook nog mijn twijfels bij Martins Indi maar goed dit seizoen kunnen we beter gebruiken om spelers zich te laten ontwikkelen. De Cler nog 3 jaar als LB is ook geen optie. Vind de Cler wel goed spelen de laatste weken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:38 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik denk dat we het al eerder horen van jullie
kans is groot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Ik vond dit bericht op fr12 en geef hem groot gelijk..

Ruudger

De media was gisteren weer eens ouderwets subjectief (lees neusachtig) bezig:
omdat ajaks Dost niet binnen kreeg, moesten de Meeuwis en Larsen het meteen ontgelden. Middenmaat en miskoop, jongens gaan Feyenoord echt niet op rit krijgen enz. enz.
Beste media... ze hebben nog geen minuut gespeeld en jullie beroordelen ze nu al.
Wij wachten liever af wat ze in het veld laten zien om dan een oordeel te vellen, als jullie het niet erg vinden. Tot die tijd zijn we in ieder geval blij met deze aanwinsten.
Marcel, Soren en Myiachi nogmaals van harte welkom. Wij hebben alle vertrouwen in jullie
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 februari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mwah Hotjumper kan me ook zeer goed in jouw opstelling vinden. Van Dijk/Mulder, het ontloopt elkaar niet veel.
BRUNO op de LB...Nee, de Cler doet het vrij behoorlijk laatste wedstrijden. Bruno moet tóch nog wat verder rijpen.
Mokotjo, Luc, Wijnaldum maar even terug in de luwte. Luc idd wellicht voor uitwedstrijden inzetbaar, afhankelijk van wat voor type spits Larsen is.

We hebben een aardig team staan! Met de nodige ervaring en mentaliteit erbij. Ben hoopvoller gestemd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah Hotjumper kan me ook zeer goed in jouw opstelling vinden. Van Dijk/Mulder, het ontloopt elkaar niet veel.
BRUNO op de LB...Nee, de Cler doet het vrij behoorlijk laatste wedstrijden. Bruno moet tóch nog wat verder rijpen.
Mokotjo, Luc, Wijnaldum maar even terug in de luwte. Luc idd wellicht voor uitwedstrijden inzetbaar, afhankelijk van wat voor type spits Larsen is.

We hebben een aardig team staan! Met de nodige ervaring en mentaliteit erbij. Ben hoopvoller gestemd.
Ik heb er wel vrede mee op de positie linksbuiten na..
Gewoon met Cabral beginnen anders zijn er op teveel positie`s veranderingen..
Dat lijkt mij erg onwennig voor al die nieuwkomers..
aan de andere kant zou het ook gelijk kunnen werken...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
ik heb er weer zin an!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 01 februari 2011 - 09:42   quote  deeplink  
denk dat we nu wel wat punten gaan halen, deze week flink trainen en veel praten, desnoods paintballen ofzo en zondag gewoon 1-3
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 01 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

100% eens!!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 01 februari 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Dan hoop ik maar dat Bruins blijft.
JanM
 JanM - dinsdag 01 februari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vraag me af of het handig/evrstandig is om het elftal meteen zo op z'n kop te zetten, maar aan de andere kant is het tijd voor verandering! Dit zou een prima opstelling zijn, alleen zou ik Fer nog niet opstellen. Die moet eerst weer wedstrijdritme opdoen. Leerdam deed het prima, maar persoonlijk dan liever nog Mokotjo!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 01 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens met de opstelling, zou alleen de Cler laten staan. Is beter dan Martins naar mijn mening.
kuipje
 kuipje - dinsdag 01 februari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

Eens met de opstelling, zou alleen de Cler laten staan. Is beter dan Martins naar mijn mening.
ik zou ook wijnaldum laten staan, ipv miyachi
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 18:45 schreef Xapter het volgende:
Ik blijf het raar vinden (met het oog op bezuinigen) dat opeens een wereld aan salarissen extra worden betaalt in een week tijd..
4 nieuwe spelers in korte tijd.. 4x ong 300.000 salaris!
Dat vind ik dus ook een beetje raar..
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:36 schreef de flh het volgende:

[..]

daar waren wij al bang voor
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 februari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:36 schreef de flh het volgende:

[..]

Het zijn ook héle rare spelers...
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

daar waren wij al bang voor
ben ik iig wel consequent. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we tevreden of niet?

0.0096759