|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Arbritagezaak Dost. |
|
|
|
tom
|
|
|
De arbitragecommissie van de KNVB heeft maandagavond inzake het geschil tussen Bas Dost en SC Heerenveen vonnis gewezen. De commissie heeft, zo laat de Nederlandse bond weten op haar website, de vorderingen van Bas Dost afgewezen en Dost in de kosten van deze arbitrageprocedure veroordeeld. Dat betekent dat Dost niet via de arbitragecommissie een transfer naar Ajax af kan dwingen. De clubs hebben nog een paar uur om er via onderhandelingen uit te komen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136616
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
HAhahaha.. Dat zat er in! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Nou mooi kut, we gaan straks nog naast alle versterkingen grijpen en dan worden we tevreden gehouden met een haast aankoop als gudjohnson ofzo!
AFCA! |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
de topics vallen als rijpe appelen uit de boom.. Dit is nu ook al besproken in 4 andere topics... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Laat maar afketsen. Die boeren kunnen de schijt krijgen, we zijn er al een keer ingeluisd met Sulejmani |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:16 schreef Robinho het volgende:Laat maar afketsen. Die boeren kunnen de schijt krijgen, we zijn er al een keer ingeluisd met Sulejmani |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: nee gewoon op die reactie |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het ligt dan toch puur dat er geen onwerkbare situatie voor Dost is ontstaan? Ik bedoel, Dost kan sportief en financieel er op vooruitgaan. Zoals Keje het gister zei zijn dat 2 van de 3 voorwaarden. De 3e is dat er een onwerkbare situatie moet ontstaan, waardoor Dost niet meer kan functioneren. Dat laatste is dus het punt waarop Dost verliest en dat is duidelijk te begrijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:20 schreef alibabba het volgende:Het ligt dan toch puur dat er geen onwerkbare situatie voor Dost is ontstaan? Ik bedoel, Dost kan sportief en financieel er op vooruitgaan. Zoals Keje het gister zei zijn dat 2 van de 3 voorwaarden. De 3e is dat er een onwerkbare situatie moet ontstaan, waardoor Dost niet meer kan functioneren. Dat laatste is dus het punt waarop Dost verliest en dat is duidelijk te begrijpen. Je weet toch dat de KNVB tegen Ajax is??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik het eens ben met de beslissing van de Knvb, want in feite is er geen onwerkbare situatie. Hij heeft een 5-jarig contract getekend en Jans ziet het op den duur in 'm zitten. Of het echt zo is, weet alleen Jans, maar zo brengen het naar buiten tegen de rechter. Hij kan volgende week in de basis staan, dus van onwerkbaar is geen sprake. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Gewoon niks halen, niet alsnog 6 miljoen betalen, afrotten met die Boeren. Daar zijn we eerder ingestonken met boeren uit Friesland (teveel vvor Sulejmani),boeren uit Enschede (teveel vvor Wielaert) en boeren uit Groningen (teveel voor Silva). Gewoon Castillon bij AJAX1 halen, mét KJH en Luis werden we ook geen kampioen dus... |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
jullie denken geloof ik dat je alles kan krijgen suares voor de hoofd prijs en 7 miljoen vinden jullie bezopen voor bas dost jullie zijn knetter gek daar wel een contract van 4 jaar afkopen is toch normaal dat vonden jullie van suares toch ook |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Precies, rustig blijven. Zonde geld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen veel mensen weer... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
bron in the usa...i was bron in the usa!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Arbritagezaak Dost.
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 07:36 schreef Wim het volgende:Ajax had al in een eerder stadium een optie tot koop moeten bedingen, een koopovereenkomst voordat de grote zak met geld geïncasseerd was. Dat is een trucje dat weet bijkans iedere "zakenman". Wederom niet slim gespeeld, helaas pindakaas. Heereveen treft geen blaam, zij hebben sec en volgens protocol onderhandeld. Heerenveen had water bij de wijn moeten doen en het was netjes geweest richting Dost, die nu ontevreden verder moet! Dat kun je zo´n jonge jongen niet aan doen, maar helaas wint de poen weer van het gevoel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:41 schreef alibabba het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Arbritagezaak Dost.[..] Heerenveen had water bij de wijn moeten doen en het was netjes geweest richting Dost, die nu ontevreden verder moet! Dat kun je zo´n jonge jongen niet aan doen, maar helaas wint de poen weer van het gevoel. Weet ik niet, ik moet eerlijk zeggen, dat ik zowel Ajax als H'veen in deze wel begrijp, H'veen vind dat hij een contract heeft getekend met zijn volle vertsnad, en Jans is op zijn manier bezig met Dost, om hem zo te gaan laten spelen als dat Jans wil. Ik geloof dat hij een contract heeft van 5 jaar, en ik kan me H'veen wel voorstellen.
Ajax kan ik me ook prima voorstellen, die hebben gewoon een bod gedaan, en willen niet meer betalen.
Ik denk dat Dost zelf hier de boosdoener is, hij hoort dat hij naar Ajax kan, en wil niks meer met H'veen te maken hebben, Ajax heeft hem zelfs nog gevraagd er geen zaak van te maken...Hij heeft dat contract ook zelf getekend, en hij riep zelf deze zomer niet klaar te zijn voor Ajax... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:18 schreef cvita het volgende:Gewoon niks halen, niet alsnog 6 miljoen betalen, afrotten met die Boeren. Daar zijn we eerder ingestonken met boeren uit Friesland (teveel vvor Sulejmani),boeren uit Enschede (teveel vvor Wielaert) en boeren uit Groningen (teveel voor Silva). Gewoon Castillon bij AJAX1 halen, mét KJH en Luis werden we ook geen kampioen dus... volgens mij hebben ze het zelf betaald. Het ligt volgens mij meer aan de koper dan aan de verkoper. Als ik iets heb wat een ander wil hebben dan haal ik ook het onderste uit de kan. Dus als er iemand dom is om teveel betalen is dat zijn zaak ,niet die van de verkoper. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Zit wel een goede kop op Dost. Geen jankverhalen. Teleurstelling wegslikken en voetballen! Zo hoort het. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 11:19 schreef Robinho het volgende:Zit wel een goede kop op Dost. Geen jankverhalen. Teleurstelling wegslikken en voetballen! Zo hoort het. Inderdaad, complimenten, alleen mag ie er dan gister wel minimaal 1 maken.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
missch bewaart hij ze voor de wedstr tegen pisvee en tukkerduitsers???? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als hij dat dan maar doet, hopelijk doet Mertens dat vanmiddag, hij wil wel graag naar Ajax.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zoals je weet ben ik geen voetbalkijk fan man....bij mij is het 99%ajax waar het om draait,maar wat ik heb gezien van die kabouter is toch dat hij verschrikkelijk lekker kan ballen man...overzicht,snel,goede loopacties....nee ,ik zie het wel zitten in dries. en jij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:03 schreef joduh het volgende:zoals je weet ben ik geen voetbalkijk fan man....bij mij is het 99%ajax waar het om draait,maar wat ik heb gezien van die kabouter is toch dat hij verschrikkelijk lekker kan ballen man...overzicht,snel,goede loopacties....nee ,ik zie het wel zitten in dries. en jij? 200%, ik riep dat 2 jaar geleden al, hij is echt goed, en zit naar mijn idee lang niet aan de top, ik snap dan ook niet dat Ajax, geen 7/8 miljoen wou betalen voor hem, ik denk namelijk dat hij echt goed genoeg gaat worden voor een topclub in het buitenland, wat dus zou betekenen, dat Ajax hem voor veel geld zou doorverkopen, en dat hij dus ook heel goed bij Ajax gaat spelen..
Af en toe moet je een risico nemen, en dat hadden ze in mijn ogen met Mertens wel moeten doen.. Vergeet niet dat hij makkelijk zal omgaan met de andere Belgen in ons team, dat is ook niet onbelangrijk.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo zien ik dat ook,ik vind hoe ze met dost gehandelt hebben wel ok,maar ik zou voor mertens ook iets dieper gegaan zijn man. maar aan de andere kant wilden ze een spits hebben.....maar ook ik had dat anders gedaan,die 8 milj komt echt wel terug man....hoop dat het in de zomer niet te laat isom alsnog te handelen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:11 schreef joduh het volgende:zo zien ik dat ook,ik vind hoe ze met dost gehandelt hebben wel ok,maar ik zou voor mertens ook iets dieper gegaan zijn man. maar aan de andere kant wilden ze een spits hebben.....maar ook ik had dat anders gedaan,die 8 milj komt echt wel terug man....hoop dat het in de zomer niet te laat isom alsnog te handelen...... Helemaal mee eens.. Ook wat betreft Dost, Ajax moet gewoon niet verder gaan in zo'n situatie, en heeft wel een keer een punt gemaakt, en ook dat was eens nodig, iedereen dacht maar dat ze ieder bedrag zomaar konden vragen aan Ajax.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies en ze hebben dat punt gemaakt...kan ik heel goed mee leven....alleen het idee dat die 28,5 milj nu in de kas zit en niks voor gehaald is geeft mij dus geen goed gevoel...dan krijg ik dat bedrijfgevoel weer man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:16 schreef joduh het volgende:precies en ze hebben dat punt gemaakt...kan ik heel goed mee leven....alleen het idee dat die 28,5 milj nu in de kas zit en niks voor gehaald is geeft mij dus geen goed gevoel...dan krijg ik dat bedrijfgevoel weer man..... Helemaal mee eens, ik snap natuurlijk wel dat we niet even 20 miljoen gaan investeren, dat snapt iedereen, en ik weet ook wel dat Ajax het niet breed heeft gehad, en geld nodig had, maar de Boer heeft de toezegging gekregen een deel van dit geld in de ploeg te mogen investeren... en maximaal 10 miljoen voor Mertens (hij was denk ik voor 8 wel te halen) is gewoon normaal om te investeren nadat je je beste speler is verkocht.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies en ook naar je suporters toe...wat zeer zeker ook niet onbelangrijk is man.......maar je moet wel met een geloofwaardig iets naar buiten komen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:22 schreef joduh het volgende:precies en ook naar je suporters toe...wat zeer zeker ook niet onbelangrijk is man.......maar je moet wel met een geloofwaardig iets naar buiten komen..... Dat bedoel ik eigenlijk ook met die impuls in de selectie. Alles moet ten goede komen van de supporters, en dat kan alleen als het geld in de selectie zit, en niet in de clubkas, als moet dat natuurlijk wel ook gezond blijven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand Vitesse Feyenoord aan het kijken??
Whahaha, Vitesse heeft ineens weer een harde kern, en het stadion zit redelijk vol.. Vind ik wel mooi eerlijk gezegd, Vitesse altijd wel een mooie club gevonden, en ken ook veel supporters daaro, die hebben pas een zware tijd achter de rug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wahahahaha, ik zit die wedstrijd te kijken... En de wedstrijd is 2 minuten oud, als beide buitenspelers van Feyenoord aan dezelfde kant van het veld staan te overleggen wie aan welke kant moest staan te spelen....Whahahahaha...Knappe wedstrijdbespreking dus, en goed opgelet van Biseswar.., Whahahahahaha die gozerd lag gewoon te slepen bij de wedstrijdbespreking.. |
|
|
|