|
|
afcadavid
|
|
|
Jongens we wachten gewoon af om 12 uur vannacht weten we het die geruchten stellen niks voor allemaal leuk hoor maar kom op
DOST CHIVU en MERTENS>????? aardig wat transfergeld en salaris neem ik aan maarja ik geloof het niet net als dat verhaal dat er persconferentie komt op vi radio |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit naar het nieuws te luisteren op VI, wordt helemaal niks over gemeld.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
idd onzin verhaal dus maarja was toch leuk geweest xD |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: 0,0.. Alleen maar muziek en nu toevallig (oud) nieuws.. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
tot zover transfer nieuws op vi radio xD |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Allemaal die stomme geruchten, om gek van te worden! Ik las net dat steven gerrard naar ajax komt, dan komt hij meer aan spelen toe! Als je dat op twitter zet; dan gaat egt door heel nl het gerucht!!!!!!! Wat een land egt waaar!!! |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
haha naja trouwens het gerucht van perconferentie zou ook wel niet waar zijn want er zitten slotjes op xD |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja, alleen dat knvb tegen heerenveen heeft gezegd, dat ze dost niet hoeven te verkopen! Saai en oud nieuwssss Bah ik ben zenuwachtig, ik heb zo'n gevoel dat ajax vnaaf nog wel 2 of 3 spelers gaat presenteren! Mijn gevoel is bijna altijd goed!!!! :D |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
afwachten en hopen is het enige dat we kunnen doen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:33 schreef afcadavid het volgende:haha naja trouwens het gerucht van perconferentie zou ook wel niet waar zijn want er zitten slotjes op xD Haha, ja egt he? Swso stom dat er telkens slotjes opkomen, was net reactie ant plaatsen lukt dat niet meer! |
|
|
|
|
bartjuh26
|
|
|
dadelijk maar op nieuws op vi radio |
|
|
|
|
bartjuh26
|
|
|
sjee dadelijk meer nieuws op vi radio |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
dat is zeer irritant laat ze open tot 1 uur vannacht en gooi ze dan op slot ofzo want hierdoor komen er alleen maar meer onzin topics xD |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
trouwens om 20:30 RTL 7 Voetbal International:p daar zou vast bekend worden dat chivu en dost en mertens komen hahahaha |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
#Ajax heeft een bod gedaan op middenvelder Davy Pröpper van Vitesse. De Arnhemse club heeft het bod afgewezen. Aldus VI |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Als die regionale amateurclubs hun prijzen niet laten zakken zeg ik; NIEMAND KOPEN!!! Gewoon vernederen met onze eigen jeugd. En al ga je dan af en toe op je bek zoals Utrecht uit. Maakt geen kut uit! Eigen identiteit behouden en geen euro's in de put gooien waar je achteraf om uitgelachen wordt. @#!!$! WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!!!!!! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
VI_nl VI RT @VIradionl: Laatste nieuws rondom Dost, Ajax, onbegrip in het kamp van Dost hoor je om 20.10uur @viradionl van Simon Zwartkruis. |
|
|
|