|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
geen flauw idee ik stel voor aangezien viradio het heeft aangekondigt het daar te volgen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ja dat luister ik al maar wordt niet echt over gesproken.. wel wordt er gesproken over de afgewezen arbitrage zaak van basje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ken haar net want dat ben jij.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
als je persconferentie maar niet daar over ging |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die rust die liefde niet voor mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
mensen die vi radio luisteren wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ze draait zich om we moeten gaan |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Hele forum op slot tot 00.00! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
al die verliefdheid wat een zonde |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahaha ik kan die jongen toch nooit zijn???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik ben mezelf niet of nooit geweest.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, zou je wel willen he.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik ben de gangmaker op het verkeerde feest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, we hebben een winnaar |
|
|
|
|
rickyy
|
|
|
maar laat me dit nooit meer vergeten.... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Wat win ik? Een toptransfer? |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Het zal je allerdomste fout zijn . deze grap zal ik nooit meer vergeten Bovendien(L)
x |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zeiden ze net op VI radio dat er een persco kwam dan? Helemaal gemist... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ik ben mezelf in al die jaren nooit geweest |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Naar her feyenooitforum whahaha |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
jij bent de Geruchtenmaker bij de verkeerde club, je bent nog nooit bij de goede club geweest :$ |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
Nondeju, wordt helemaal gek... Nog steeds geen betrouwbare bron voor de eventuele transfer van Chivu?! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
tot nu toe hebben ze bijzonder weinig te melden op vi radio haha en de muziek wordt er ook neit beter op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
ff een dikke peuk roken:D |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mensen ik ben AT5 aan het kijken en er wordt nog niks bekend gemaakt, ik houd jullie op de hoogte! misschien is er wel een live stream van AT5. Op At5 komt namelijk meestal de persconferentie! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ik ben de gangbanger op het verkeerde feest moet het zijn!
nee niet ik! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Dost @ at5..
achjaa bekende nieuws..
tvreet aan mn zenuwen.. we halen toch wel iemand :O? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jongens lees net dat pietje voor de rest van het seizoen gehuurd wordt om het gat dat suarez achterlaat op te vullen. Hij schijnt vroeger in ajaxpyjama rondgelopen te hebben dus met de motivatie zit het wel goed |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ja denk dat de persconferentie gaat over basje dost |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
Hoor net op VIRadio dat er na 8en meer nieuws van Simon Zwartkous komt... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:44 schreef Benno het volgende:Jongens lees net dat pietje voor de rest van het seizoen gehuurd wordt om het gat dat suarez achterlaat op te vullen. Hij schijnt vroeger in ajaxpyjama rondgelopen te hebben dus met de motivatie zit het wel goed Niet fukke met Pietje!!! BAMM!! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik hoor net dat Stekelenburg is verkocht en ze een talentje hebben gekocht zijn naam luidt Mike Bernard deze 18 jarige keeper vond het een fantastische overstap. Bernard heeft wel gezegd dat hij blijft als ajax kampioen word anders vertrekt hij naar Real Madrid. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Is leuk.. Maar vi is om 20.30 |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha fucken?? Pietje is de man!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: DIKKE VETTE BAMM> BAMM>>BAMMBAMM...... en als je niet oppast ook nog BOEM... |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Idd na 8en meer, er waren nog wat haken en ogen waar achteraan gebeld moest worden... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Rik beter is in verkopen dan aankopen... Alle respect voor de dikke prijzen die hij ontvangt voor de spelers die onder zijn bewind zijn verkocht, maar er zal toch wel een aankoop moeten volgen om nog enigszins uitzicht op de titel te houden... Vooralsnog geloof ik er in ieder geval weinig van dat er 3 spelers gepresenteerd gaan worden. De wens is weer eens de vader van de gedachte. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de opstelling -------altijd prijs-- vh--joey---remko---ajaxloveyou ---ronald--luis19--afca ==afcamy life--pietje--aankoop we worden kampioen
weet niet welke posities jullie willen spelen, ik zelf speel het liefst op 10 |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha de verveling slaat toe |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Beter doen we 1 topic, snap t niet meer xd |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:de opstelling -------altijd prijs-- vh--joey---remko---ajaxloveyou ---ronald--luis19--afca ==afcamy life--pietje--aankoop we worden kampioen weet niet welke posities jullie willen spelen, ik zelf speel het liefst op 10 mis ik hier mezelf?
ik ben een Goede keeper :$ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:de opstelling -------altijd prijs-- vh--joey---remko---ajaxloveyou ---ronald--luis19--afca ==afcamy life--pietje--aankoop we worden kampioen weet niet welke posities jullie willen spelen, ik zelf speel het liefst op 10 op bed! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Een hoop geouwehoer over de club die niets gedaan heeft in de winterstop op VI.. Behalve de verkoop van Afellay.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
schijndel