|
|
Benno
|
|
|
Ik wacht nog op de bam!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
miauw je hebt een kat gelsagen xD |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
hoe kan het nou dat stekelenburg weg gaat rot op man suarez weg was goed, maar als ze de zeeuw houden houden ze stekelenburg helemaal op het laatste moment |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Straks komt er helemaal geen persconferentie. Dan wordtik echt kwaad. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:53 schreef ajaxmoetkampioenword het volgende:hoe kan het nou dat stekelenburg weg gaat rot op man suarez weg was goed, maar als ze de zeeuw houden houden ze stekelenburg helemaal op het laatste moment Dat je er uberhaupt nog serieus op ingaat ook..... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
VI radio maakt echt niks bekend voordat ze het vanavond eerst op tv hebben gezegd |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Echt wie gelooft dat steek of jan weg gaan die gelooft wrs ook nog dat feyenooit nog kampioen kan worden |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:53 schreef Ajax_fan het volgende:Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Straks komt er helemaal geen persconferentie. Dan wordtik echt kwaad. Hoe kom je er uberhaupt bij dat er nu een persconferentie komt? Omdat een duister iemand dat hier op een forum roept om aandacht te krijgen? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:54 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Hoe kom je er uberhaupt bij dat er nu een persconferentie komt? Omdat een duister iemand dat hier op een forum roept om aandacht te krijgen? Nee je hoort het overal op internet. Ik hou er ook rekening mee dat er niks komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: dat hadden we in de zomer ook... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Als er om 8 uur een persconferentie zou zijn, dan zou het echt wel op de ajax site aangekondigd worden lijkt me... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: ach dat is toch het leuke van de laatste transferdag. heerlijk dit:D |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Persconfereneties worden niet aangekondigd op de Ajax site... |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
Dammm wordt gekk hier ff een dikke draaien en roken. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 19:56 schreef Harm de Graaf het volgende:Als er om 8 uur een persconferentie zou zijn, dan zou het echt wel op de ajax site aangekondigd worden lijkt me... Volgens mij worden persconferenties nooit officieel via de site aangekondigd toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
de hele site van ajax ligt eruit |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
ja, de hele site van ajax ligt eruit... hoeveel mensen willen dit nog meer posten? graag doen dan! pfff... vermoeiend zeg |
|
|
|
|
MoniekvV
|
|
|
Spits Dost ondergaat medische keuring bij Ajax |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
vi radio zegt momenteel iets anders |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de site opens wel maar slaat dan vast ik hoop mertens xD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
ajax.nl doet het bij de heletijd gewoon... Ben bezig met seizoenskaartje al de heletijd.. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:02 schreef ThomasAjacied het volgende:ajax.nl doet het bij de heletijd gewoon... Ben bezig met seizoenskaartje al de heletijd.. ;-) Zou misschien wel komen omdat jij er al op zit, en nu heel veel mensen dat proberen, ik kan er echt niet op komen... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
okee sluit m nu af en probeer t om 20.13 weer.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
VI_nl VI RT @VIradionl: Laatste nieuws rondom Dost, Ajax, onbegrip in het kamp van Dost hoor je om 20.10uur @viradionl van Simon Zwartkruis. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
Kom op mensen bij AJAX ik wil nieuws horen over transfer(s). Dammm kan niet wachten man... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ben ik de enige die verwacht dat er gewoon NIEMAND komt :(? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
zet mij maar links in de aanval;) geef ik wel even de voorzetten vanaf die kant(A) |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
quote: Nee, verwacht ook dat er niemand komt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo doet hij het wel, ik was er net ook al via google, maar via gewoon intypen kom ik er niet.
Dan geeft hij aan.. Wegens transfers is de website tijdleijk niet beschikbaar..... Goh, echt waar> |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet wel zeker dat ik vandaag ga komen.... hahah... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Vi heeft gewoon gemeld dat Bas Dost de medische keruing ondergaat. 1. VI is betrouwbaar 2. Medische keruing doe je na de overeenstemming met de club.
Bas komt wel. Nu nog hopen opMertens alhoewel ik denk dat Bas de enige is. |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Nu ligt de site echt plat volgens mij....
Error 503 Service Unavailable Service Unavailable
Guru Meditation: XID: 357028177 |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
-=(o)=-
ERROR
An error occured at the address your tried to reach.
url : /
response : Service Unavailable
status : 503
xid code : 842618289
-=(o)=-
Oke bij mij nu ook niet meer...
Via google wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:10 schreef ThomasAjacied het volgende:Vi heeft gewoon gemeld dat Bas Dost de medische keruing ondergaat. 1. VI is betrouwbaar 2. Medische keruing doe je na de overeenstemming met de club. Bas komt wel. Nu nog hopen opMertens alhoewel ik denk dat Bas de enige is. Nee, medische keuring gebeurt alleen, omdat als het vanavond rondkomt, de medische keuring te laat komt;). Dus ze zijn voorbereid op zijn komst, maar dat hoeft niks te betekenen... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Komt je vrouwtje dan ook;)? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:11 schreef Pim het volgende:[..] Nee, medische keuring gebeurt alleen, omdat als het vanavond rondkomt, de medische keuring te laat komt;). Dus ze zijn voorbereid op zijn komst, maar dat hoeft niks te betekenen... Lijkt me beetje scheef... Denk wel dat ie komt. |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
quote: Lekker belangrijk... =p |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Nee, gebeurt wel vaker ;-). Een voordeel is wel dat ze er dan nog mee bezig zijn :-)! |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Simon Zwartkruis gehoord.....geen persconferentie dus. Wie post deze LULKOEK iedere keer? |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
ja man... ze zitten aan de pokertafel nu.... whahahaha zeggen ze bij V.I radio |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Laten we dan maar hopen dat Ajax een beetje goeie kaarten krijgt toebedeeld! :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
IK DENK DAT DE PERSCONFERENTIE VAN 20:00 UUR NIET IS DOORGEGAAN.... |
|
|
|