|
|
remco k
|
|
|
quote: MTC= Made to Catch???? Hengelo???? |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
quote: Haha, denk je? :p Zal zo wel nieuws op RTL7 van Dhr. Derksen komen... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Dat denk ik ook ja! Sterker nog, ik denk dat er nooit sprake is geweest van een persconferentie. ;-) Sommige mensen vinden het gewoon leuk om op deze manier een beetje aandacht te krijgen. Dan hoor je weer zo'n mannetje blaten dat hij zogenaamd contacten heeft bij RKC en dat Boerrigter op weg is naar Utrecht, zodat Mertens naar Ajax kan. Allemaal gelul!!! En zulke types zou ik liever kwijt zijn op dit forum. Niemand heeft er wat aan! |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
Het is gewoon afwachten wie de beste kaarten heeft en wie all in gaat... tot 00:00 uur is alles mogelijk??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kijk even voor de duidelijkheid, als ajax echt een speler wilt hebben gaat het bod op het laatste moment nog meer omhoog en dan is het raak he, ik denk ook niet dat utrecht 2de bod van 7 miljoen geweigert heeft want utrecht heeft het geld hard nodig |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
remco nee man MTC staat voor Marvin Takes Control... hihihiih kom uit Breda.. Maar ben jood tot de dood!!!! |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
7 M voor Mertens ok wist ik niet..hopelijk kom hij .... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:25 schreef MarvinMTC het volgende:remco nee man MTC staat voor Marvin Takes Control... hihihiih kom uit Breda.. Maar ben jood tot de dood!!!! Oke, dat is namelijk een bedrijf daar, waar een goede maat van me werkt... LOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:kijk even voor de duidelijkheid, als ajax echt een speler wilt hebben gaat het bod op het laatste moment nog meer omhoog en dan is het raak he, ik denk ook niet dat utrecht 2de bod van 7 miljoen geweigert heeft want utrecht heeft het geld hard nodig Utrecht laat Mertens niet voor minder dan 10 miljhoen gaan... En eerlijk gezegd vind ik hem dat ook wel waard. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
10 vind ik iets te veel maar 7 8 miljoen zeker wel |
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
ja lijkt me ook 7 M moet kunnen. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
wat is dat nu? vertonghen naar city en chivu naar ajax? de geruchten worden steeds slechter... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
MarvinMTC
|
|
|
ja man ik las dat ook eerst dat Dost, Mertens en Chivu naar AJAX zouden komen.. Maar Dost kan maar Merstens en Chivu dat is de vraag... |
|
|
|
|
leeuwke2
|
|
|
de pers conferentie was gepland in geval dat.en kan nog steeds komen |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
leeuwke2
|
|
|
komst van chivu is een fabel !! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
De komst van elke speler is een fabel, want er gaat gewoon NIEMAND komen :-( |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: het is nog geen 23:59 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Komst van Van Basten is ook een fabel, een grapje van mjn kant, mijn excuses vooriedereen die zich aan het verheugen was.. |
|
|
|
|
leeuwke2
|
|
|
ze moeten gewoon 6mln op tafel legge voor dost en geen haken en ogen hij word zijn geld wel waard |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ajax moet gewoon nu zeggen 4,5 miljoen + 1 speler huren is ons laatste bod en jullie kunnen tot 23 uur accepteren en anders houden jullie hem maar lekker;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
IK HEB HET GEVOEL DAT ER STRAKS IN 1X GEWOON 2 OF 3 SPELERS WORDEN GEPRESENTEERD! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
alibabba