|
|
1nummer14
|
|
|
www.vak410.nl werkt niet. Even een probleempje of is hier iets mis? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HEEL A'dam word aangevallen HEEEELLLLLLLUP.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
wwww.ajax1.nl doet t ook niet....... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
misschien je computer na laten kijken |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
trage servers of slechte site software kunnen problemen krijgen met veel bezoekers, daarom werkt ajax.headliner.nl altijd ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:12 schreef Boudewijn het volgende:trage servers of slechte site software kunnen problemen krijgen met veel bezoekers, daarom werkt ajax.headliner.nl altijd ;) gefeliciteerd met je mooie site!!
JODUHHHHH |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken!
nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) Hey,dat betekent dus dat de vaste bezoekers, eindelijk een AVATAR mogen????
BOUDEWIJN///////////////HELD?? |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
dost komt niet let maar op |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Hey,dat betekent dus dat de vaste bezoekers, eindelijk een AVATAR mogen???? BOUDEWIJN///////////////HELD?? haha!
Ik heb het niet over het forum, daar heb ik geen realtime statistieken van... dagje later pas een totaal overzicht. Nog maar 23000 posts op het ajax forum te gaan... |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
of denkt iemand van wel hoop nog op mertens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) Oftewel ze zijn er alleen met de transferperiodes:p Misschien komt t ook omdat iedereen om de minuut refreshed :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] haha! Ik heb het niet over het forum, daar heb ik geen realtime statistieken van... dagje later pas een totaal overzicht. Nog maar 23000 posts op het ajax forum te gaan... Dat is geen antwoord BOUDEWIJN........ |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote: "site software" serieus? wtf is site software? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: whahahaha ik wil ook een avatar :( |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
nu op vi mama i can shoot any more |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!!
Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos"
Top hoor, hou dit zo vol!!
En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heaven's door... Misschien doet Mertens wel open.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lol misschien de ondooide MvB wel remco :o |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D Vlekkeloos. Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je weet nooit kerel.... Ik ga zo stoppen met m'n fles Johnny Walker... Zie de bodem al... |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: joomla shit of weet ik veel hoe al die gratis trage rotzooi pakketten heten. als ik alleen software of scripting had gezegd had de helft me niet begrepen |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] joomla shit of weet ik veel hoe al die gratis trage rotzooi pakketten heten. als ik alleen software of scripting had gezegd had de helft me niet begrepen Je ontwijkt mijn vraag Boudewijn....:-) KOM....KOM.... voor de 10 bezoekers met de meeste posts in de laatste maand..... Staat toch wel heel raar dat hier niemand een AVATAR heeft... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
johnny ?? :( je moet keer dimpel komen drinken man !!! :D |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D feyenoord niet: top5-je, wel fc utrecht en waarschijnlijk ook de algemene voetbal.headliner.nl sectie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Je ontwijkt mijn vraag Boudewijn....:-) KOM....KOM.... voor de 10 bezoekers met de meeste posts in de laatste maand..... Staat toch wel heel raar dat hier niemand een AVATAR heeft... nee, echt pas bij 100.000 posts |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wie heeft dat bedacht dan ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je ken toch zo zien wie de vaste forum bezoekers zijn en wie niet ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vraag dat remco maar hij is de man van de cijfers !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zwak hoor, maar we komen langzaam in de buurt.. Moet je eens stoppen met al die posts verwijderen man... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Zwak hoor, maar we komen langzaam in de buurt.. Moet je eens stoppen met al die posts verwijderen man... helaas worden die niet van dat totaal aantal afgehaald... moet ik nog een keer doen... (meteen 10.000 posts minder, haha!) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:[..] helaas worden die niet van dat totaal aantal afgehaald... moet ik nog een keer doen... (meteen 10.000 posts minder, haha!) Sjonge Sjonge, jammer hoor......Hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ik vond m wel leuk!! haha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) Komen allemaal voor het vrouwentopiK.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D :):):):) |
|
|
|