|  | 

|  | 1nummer14 
 |  | 

|  |  
						| www.vak410.nl werkt niet. Even een probleempje of is hier iets mis? |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| HEEL A'dam word aangevallen HEEEELLLLLLLUP.... |  |  | 

|  | 

|  | ThomasAjacied 
 |  | 

|  |  
						| wwww.ajax1.nl doet t ook niet....... |  |  | 

|  | 

|  | AFCAKAMPEN 
 |  | 

|  |  
						| misschien je computer na laten kijken |  |  | 

|  | 

|  | thomASS 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | AFCAMylife 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| trage servers of slechte site software kunnen problemen krijgen met veel bezoekers, daarom werkt ajax.headliner.nl altijd ;) 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Boudewijn --
 |  |  | 

|  | 

|  | ALTIJD PRIJS IN DE K 
 |  | 

|  |  
						| quote:gefeliciteerd met je mooie site!!Op maandag 31 januari 2011 - 20:12 schreef Boudewijn het volgende:trage servers of slechte site software kunnen problemen krijgen met veel bezoekers, daarom werkt ajax.headliner.nl altijd ;) 
 JODUHHHHH
 |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! 
 nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009)
 |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Hey,dat betekent dus dat de vaste bezoekers, eindelijk een AVATAR mogen????Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) 
 BOUDEWIJN///////////////HELD??
 |  |  | 

|  | 

|  | ajaxmoetkampioenword 
 |  | 

|  |  
						| dost komt niet let maar op |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:haha!Op maandag 31 januari 2011 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Hey,dat betekent dus dat de vaste bezoekers, eindelijk een AVATAR mogen???? BOUDEWIJN///////////////HELD?? 
 Ik heb het niet over het forum, daar heb ik geen realtime statistieken van... dagje later pas een totaal overzicht.
 Nog maar 23000 posts op het ajax forum te gaan...
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| of denkt iemand van wel hoop nog op mertens
 |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | ThomasAjacied 
 |  | 

|  |  
						| quote:Oftewel ze zijn er alleen met de transferperiodes:pOp maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) Misschien komt t ook omdat iedereen om de minuut refreshed :P
 |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat is geen antwoord BOUDEWIJN........Op maandag 31 januari 2011 - 20:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] haha! Ik heb het niet over het forum, daar heb ik geen realtime statistieken van... dagje later pas een totaal overzicht. Nog maar 23000 posts op het ajax forum te gaan... |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | mmhj 
 |  | 

|  |  
						| quote:"site software" serieus? wtf is site software? |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| quote:whahahaha ik wil ook een avatar :( |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| nu op vi mama i can shoot any more |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!!Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) 
 Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos"

Top hoor, hou dit zo vol!!

En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D
 |  |  | 

|  | 

|  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| Heaven's door... Misschien doet Mertens wel open.... |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| lol misschien de ondooide MvB wel remco :o |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Vlekkeloos. WhahahahahahahahahahahaOp maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D |  |  | 

|  | 

|  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Je weet nooit kerel.... Ik ga zo stoppen met m'n fles Johnny Walker... Zie de bodem al... |  |  | 

|  | 

|  |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:joomla shit of weet ik veel hoe al die gratis trage rotzooi pakketten heten. als ik alleen software of scripting had gezegd had de helft me niet begrepen
 |  |  | 

|  | 

|  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Je ontwijkt mijn vraag Boudewijn....:-) KOM....KOM.... voor de 10 bezoekers met de meeste posts in de laatste maand..... Staat toch wel heel raar dat hier niemand een AVATAR heeft...Op maandag 31 januari 2011 - 20:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] joomla shit of weet ik veel hoe al die gratis trage rotzooi pakketten heten. als ik alleen software of scripting had gezegd had de helft me niet begrepen |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| johnny ?? :( je moet keer dimpel komen drinken man !!! :D |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:feyenoord niet: top5-je, wel fc utrecht en waarschijnlijk ook de algemene voetbal.headliner.nl sectieOp maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:nee, echt pas bij 100.000 postsOp maandag 31 januari 2011 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Je ontwijkt mijn vraag Boudewijn....:-) KOM....KOM.... voor de 10 bezoekers met de meeste posts in de laatste maand..... Staat toch wel heel raar dat hier niemand een AVATAR heeft... |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| wie heeft dat bedacht dan ? |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| je ken toch zo zien wie de vaste forum bezoekers zijn en wie niet ? |  |  | 

|  | 

|  | nummer10 
 |  | 

|  |  
						| vraag dat remco maar hij is de man van de cijfers !!! |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Zwak hoor, maar we komen langzaam in de buurt.. Moet je eens stoppen met al die posts verwijderen man... |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:helaas worden die niet van dat totaal aantal afgehaald... moet ik nog een keer doen... (meteen 10.000 posts minder, haha!)Op maandag 31 januari 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Zwak hoor, maar we komen langzaam in de buurt.. Moet je eens stoppen met al die posts verwijderen man... |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:Sjonge Sjonge, jammer hoor......HahahaOp maandag 31 januari 2011 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:[..] helaas worden die niet van dat totaal aantal afgehaald... moet ik nog een keer doen... (meteen 10.000 posts minder, haha!) |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| ik vond m wel leuk!! haha |  |  | 

|  | 

|  | alibabba 
 |  | 

|  |  
						| quote:Komen allemaal voor het vrouwentopiK....Op maandag 31 januari 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] er wordt vandaag wel een bezoekers record verbroken! nu al meer dan 290.000 pageviews alleen op ajax.headliner.nl waarbij het vorige record op 260.000 stond (gedateerd op 01-09-2009) |  |  | 

|  | 

|  | alibabba 
 |  | 

|  |  
						| quote::):):):)Op maandag 31 januari 2011 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hulde, serieus, dit vind ik geweldig nieuws!! Het werkt ook gewoon vlekkeloos allemaal....nouja....het vrouwentopic is niet altijd "vlekkenloos" Top hoor, hou dit zo vol!! En de feye-headliner ook nieuw record?? 137 bezoekers totaal vandaag?? :D |  |  | 

|  |