|
|
qwerto
|
|
|
Ik zeg de andere 3 zijn al geweest zegmaar Gooi nou onze griekse vrind er maar in |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
hou mulder maar! wordt met de wedstrijd beter! soms een houdbare bal doorlaten.. maar als hij niet in het doel stond hadden we tegen ajax en twente een stuk meer verloren! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!!! kostas kan de griekse lekkernijen verzorgen op de FRhouse boot!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ja zou hij goed suzuki kunnen maken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker ja mouzaka met een suzuki van de grill...
Word het FR hoofdgerecht in de kretagrillroom,dek 2 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik hoop het!! maar we moeten wel op de centen letten. wat kostas? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ja Griekse lekkernijen van Kostas Japanse lekkernijen van Miyachi
Nog meer ? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Net of Kostas op dit moment verder in zijn ontwikkeling is dan Darley en Mulder. Ik vind gewoon dat Darley de kansen moet blijven krijgen, zit het meeste potentie in. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:31 schreef Quiroz het volgende:Net of Kostas op dit moment verder in zijn ontwikkeling is dan Darley en Mulder. Ik vind gewoon dat Darley de kansen moet blijven krijgen, zit het meeste potentie in. maar wij vinden de griekse keuken nou eenmaal betert als de brazieliaanse. het gaat tenslotte om de grote fr housebout!!! en alle culinaire versnaperingen die daarbij horen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Geef mij het hollandse prakkie van mulder maar! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: het prakkie van Mulder, klinkt erg smerig, haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: brrrrrrrrrrrrr ga nogal!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Patat met van Swerts? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gewoon Mulder laten staan. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Bordje pap van Bruins.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben een nieuwe keeper nodig. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De Eindhovenaren drongen de thuisploeg in de tweede helft ver terug, maar wisten de uitblinkende Kostas Lamprou niet meer te passeren.
bron: http://www.fr-fanatic.com/2011/01/31/28810/
ik heb genoeg gezien van Mulder. Wordt geen topper |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
zo ben jij er ook weer nare man |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi kan hij mooi Mulder een beetje onder druk zetten. |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Mulder gewoon laten staan anders heb je er nooit meer iets aan. Pakte gisteren veel ballen maar liet helaas een houdbare bal door. Maar die Brama had nooit zo vrij mogen staan in de zestien en dat reken ik Gini aan die lucht stond te dekken. Als de Cler van links naar binnen gaat om een tegenstander te dekken moet de middenvelder de plaats van de back over nemen dus had Gini dat moeten doen maar helaas had hij een slaapmomentje. Mulder komt er wel en we moeten vast hoouden aan een vaste basis om vertrouwen te geven en van daar uit punten gaan pakken. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: enne waar baseer je dat dan op? |
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
Waarom zit ie bij Exelsior op de bank, als hij zo goed is??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Don oss -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij consulteert een tsjaptsjoy lezer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Vrij: spruitjes op zondag |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Lekker ja mouzaka met een suzuki van de grill... Word het FR hoofdgerecht in de kretagrillroom,dek 2 ik hoef geen suzuki ik rij liever Audi. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|