|
|
remco k
|
|
|
Whahahaha, hopelijk is het meteen z'n laatste verjaardag... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whaha Wesley aan de lijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldig dit, die twee kunnen elkaar niet zien of luchten, GENE is wel een grappige kerel..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ook niet.. enige voordeel wat GENE heeft is dat hij MIJN VOORNAAM HEEFT !!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
sneijder mag mij ook wel een shirt opsturen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: AAaaaaaaaaaghhh.... Daar kan jij dan ook niks aan doen, maar het helpt je niet... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat je dat wil fred! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Echt niet heerlijk die Derksen ik mag hem wel. Lig hier altijd in een deuk om Johan. Johan van harte gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:41 schreef Guyt het volgende:[..] Echt niet heerlijk die Derksen ik mag hem wel. Lig hier altijd in een deuk om Johan. Johan van harte gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst. Ach wat een verassingm het viel me al tegen dat je het vandaag nog niet met mij oneens was over iets... WHahahahahaha |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
waar blijft die doorbraak van de spits van ajax |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ach, ik neem die zeiksnor niet zo serieus meer. Dus Johan, van harte gefeliciteerd! |
|
|
|
|
ajaxmoetkampioenword
|
|
|
iemand alweer wat gehoord van chivu, mertens en dost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
FF gebeld met CHIVU maar hij neemt niet op, hij schijnt in bad te zitten met Mertens, en zvinden elkaar leuker dan het voetbal.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:44 schreef remco k het volgende:FF gebeld met CHIVU maar hij neemt niet op, hij schijnt in bad te zitten met Mertens, en zvinden elkaar leuker dan het voetbal.. beetje meer respect voor Chivu mag wel remco... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Derksen: Ajax heeft 4 miljoen + een speler geboden voor Dost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WANT???? je mag dus geen grapje maken??? Doe ff normaal man.. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
lekker belangrijk topic remco k |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: AAAhhhhh, zeg je het echt niet???.. Maar ik wil het weten.... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: ik bedoelde dat ik enkel zei dat je wel wat meer respect mocht tonen voor een oud-ajacied. En niet dat je geen grapjes mag maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:52 schreef Afcarius het volgende:[..] ik bedoelde dat ik enkel zei dat je wel wat meer respect mocht tonen voor een oud-ajacied. En niet dat je geen grapjes mag maken. Ooowwwwhhhhhhhhhhhh, bedoel je dat......
Jonge, ik heb extreem veel respect voor Chivu, maak je maar niet druk.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Ooowwwwhhhhhhhhhhhh, bedoel je dat...... Jonge, ik heb extreem veel respect voor Chivu, maak je maar niet druk.. dan is het goed |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Ach wat een verassingm het viel me al tegen dat je het vandaag nog niet met mij oneens was over iets... WHahahahahaha Hahahaha Remco gekkie hihi ik mag die oude Derksen echt. Kan vaak om hem lachen al vind ik het echt jammer dat die Hans Kraaij er niet meer bij is. Die ruzietjes vaak tussen hen vond ik echt vermakelijk. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 20:52 schreef Afcarius het volgende:[..] ik bedoelde dat ik enkel zei dat je wel wat meer respect mocht tonen voor een oud-ajacied. En niet dat je geen grapjes mag maken. Het is een grap dus dont worry. Vond het wel een leuk grapje hahahaha. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
alibabba