BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er komt gewoon niemand

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ronald
 ronald - maandag 31 januari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
hoor net op vi dat als ajax er niet uitkomt met dost ,komt er niemand ,daar was ik al bang voor
we kunnen gewoon optijd naar bed

weltrusten, dag 3e ster
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - maandag 31 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ben er ook bang voor, aan de andere kant snap ik het ook wel... Ajax moet geen bedragen voor spelers gaan betalen die dat niet waard zijn.. Maar dat ze zelf niet een keer goed scouten en ergens voor weinig een talent vandaan halen snap ik niet.
joduh
 joduh - maandag 31 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
lekker rustig dan.....heerlijk man....
bazel
 bazel - maandag 31 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
dries dan
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
klote bestuur!
Facking 25 mln gekregen, geven geen cent uit!
Pietje
 Pietje - maandag 31 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Dit had ik eerder in een ander topic geschreven.

Ik moet op dit moment zeer sterk denken aan het radio-interview van zo'n 10 dagen geleden met Jeroen Slop. Die bevestigde toen dat de (toen nog eventuele) Suárez-miljoenen naar de verlies- en winstrekening zouden gaan: de schuld opheffen dus. Ik zou het onbestaanbaar vinden, wanneer deze geldwolf toch weer z'n krijgt. Kortom, Ajax is Emanuelson, Suárez, Mido en Bodul kwijt. En wat of wie krijgen we terug? Ik denk helemaal niemand. Onvoorstelbaar. Ajax B.V. het bedrijf... En sportief gezien? Weer geen kampioen. Weer wachten... GVD!!!!
patriekforajax
 patriekforajax - maandag 31 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
belachelijk

dag 3e ster dag knvb beker dag champions league
joduh
 joduh - maandag 31 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
we piesen naast het potje pietje......
riveco
 riveco - maandag 31 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
pppffff nee je moet later lopen kankeren als er te veel betaald is zeker
ronald
 ronald - maandag 31 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
misschien in opstand komen bij de arena nu ,dost is daar nu ook ,en het bestuur ook
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 31 januari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Ja hoor!!! Het bestuur gooit het kampioenschap weer weg. Zuinige joden geven weer niks uit. Als het verschil nou 3 ton is dan zeik je toch niet. Je hebt GVD 26 miljoen binnen gekregen. Waar hebben we het over? Voor 10 milj hadden we Mertens en Dost gehad. Nu moeten we het doen met prutsers als Ozbiliz en Imbicilio......SCHANDE
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - maandag 31 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
dost komt nog wel ajax laat nix meer van zich horen en om half 11 denkt heerenveen zakken met die vraagprijs want anders zitten wij met zoon eikel die niet wil voetballen.
jouritje
 jouritje - maandag 31 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Valt mee want dost komt pas voor 7 mil en mertens weet ik niet voor hoeveel die kan komen maar utrecht heeft toch een akkoord met alweer een nieuwe voorhoede speler dus ik reken erop dat mertens nog komt
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Na de reclame weer hoor, klote vi.
jouritje
 jouritje - maandag 31 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
ik hoor telkens muziek hoe kan dat ?
Pietje
 Pietje - maandag 31 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:29 schreef joduh het volgende:
we piesen naast het potje pietje......
Ja, joduh. Godverdomme!!! Je weet dat ik niet snel vloek. Maar nu?? Die tering Jeroen Slop, man! Hij is de kwade genius in dat miljoenenspel. Ik vind ook dat ze nu Frank de Boer in zijn hemd zetten. Er is hem toegezegd dat de verkoop van Suárez gecompenseerd mag worden. Ja, ja... GODVERDOMME!!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 31 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Wat na de reclame??
bazel
 bazel - maandag 31 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
beter komt mertens!!!!!!!!!!!!!!!
Pim
 Pim - maandag 31 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Heerenveen heeft Boymans achter de hand als Dost alsnog vertrekt!
jouritje
 jouritje - maandag 31 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Jha klopt frank doet daar zijn best om er nog iets van te maken en dat gaat aardig goed maar ze beloven hem spelers toe en dan op het laatste moment krijgt die niemand omdat ze te gierig zijn wat meer te betalen ik snap wel dat ze niet de hoofdprijs willen betalen maar ze moeten gewoon mertens en dost kopen
sebas79
 sebas79 - maandag 31 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Toen de boer coach werd stond iedereen te juichen dat er eindelijk eigen jeugd een kans kreeg !!! En nog geen 2 maanden later kunnen we alles vergeten zonder aankoop ??? Ajax had al een vervanger van suarez in huis met mounir ,voor de rest zie ik liever ebecilio uit de eigen jeugd dan mertens!!!

,
jouritje
 jouritje - maandag 31 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Horen jullie op vi radio ook telkens muziek ?
freakie
 freakie - maandag 31 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Maareee.. `Pietje.. We krijgen ook spelers terug.. Lukoki, ozbiliz ect.. Deze spelers zijn prima spelers.. En worden net zo goed als mertens..
jouritje
 jouritje - maandag 31 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
sabas daar ben ik het niet mee eens denk je nou echt dat als alles uit de jeugd komt dat dat goed gaat komen dan zijn we binnen een paar jaar een subtopper
ronald
 ronald - maandag 31 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:38 schreef jouritje het volgende:
Horen jullie op vi radio ook telkens muziek ?
gek he bij een radio zender
chukkie76
 chukkie76 - maandag 31 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:33 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Ja hoor!!! Het bestuur gooit het kampioenschap weer weg. Zuinige joden geven weer niks uit. Als het verschil nou 3 ton is dan zeik je toch niet. Je hebt GVD 26 miljoen binnen gekregen. Waar hebben we het over? Voor 10 milj hadden we Mertens en Dost gehad. Nu moeten we het doen met prutsers als Ozbiliz en Imbicilio......SCHANDE
Je bent je naam niet waard.... Als je echt een echte Ajax fan zou zijn, dan sprak je wel met wat meer respect over eigen spelers!

En dan nog... Voor 10 miljoen zouden we Dost en Mertens hebben... Als dat kon dan zou het gebeuren, tis alleen dat clubs meer vragen!

Maar goed.... Schande.... Jij ja!
joduh
 joduh - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, joduh. Godverdomme!!! Je weet dat ik niet snel vloek. Maar nu?? Die tering Jeroen Slop, man! Hij is de kwade genius in dat miljoenenspel. Ik vind ook dat ze nu Frank de Boer in zijn hemd zetten. Er is hem toegezegd dat de verkoop van Suárez gecompenseerd mag worden. Ja, ja... GODVERDOMME!!
whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pietje?????hoor jezelf eens man?????je gaat met verkeerde vrienden om hoor?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:38 schreef sebas79 het volgende:
Toen de boer coach werd stond iedereen te juichen dat er eindelijk eigen jeugd een kans kreeg !!! En nog geen 2 maanden later kunnen we alles vergeten zonder aankoop ??? Ajax had al een vervanger van suarez in huis met mounir ,voor de rest zie ik liever ebecilio uit de eigen jeugd dan mertens!!!

,
Ja maar komop.
Ook urby is vertrokken.
Zoveel geld ontvangen dan is het gewoon logisch als er een vervanger komt!
De laatste tijd zijn zoveel contracten ontbonden. Ze hebbben genoeg financiele ruimte!
Je kunt natuurlijk niet alleen maar op de jeugd leunen!
Gerichte versterkingen zijn nodig! Bas Dost is er daar 1 van!
sjasphere
 sjasphere - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:28 schreef ThomasAjacied het volgende:
klote bestuur!
Facking 25 mln gekregen, geven geen cent uit!
vind je het gek dat ze niks uit geven, heerenveen vraagt voor dost die ze voor 3 miljoen gehaald hebben het dubbele terwijl ze zijn ontwikkeling hebben verslecht..
blij dat ajax niet meer belachelijk veel geld uit geeft aan middelmatige spelers..
joduh
 joduh - maandag 31 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:40 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Je bent je naam niet waard.... Als je echt een echte Ajax fan zou zijn, dan sprak je wel met wat meer respect over eigen spelers!

En dan nog... Voor 10 miljoen zouden we Dost en Mertens hebben... Als dat kon dan zou het gebeuren, tis alleen dat clubs meer vragen!

Maar goed.... Schande.... Jij ja!
hey cuckie?weet wel tegen wie je zo praat he????
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:41 schreef sjasphere het volgende:

[..]

vind je het gek dat ze niks uit geven, heerenveen vraagt voor dost die ze voor 3 miljoen gehaald hebben het dubbele terwijl ze zijn ontwikkeling hebben verslecht..
blij dat ajax niet meer belachelijk veel geld uit geeft aan middelmatige spelers..
In het buitenland lopen er ook npg wel wat hoor!
sebas79
 sebas79 - maandag 31 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:39 schreef jouritje het volgende:
sabas daar ben ik het niet mee eens denk je nou echt dat als alles uit de jeugd komt dat dat goed gaat komen dan zijn we binnen een paar jaar een subtopper
Ze hebben mounir toch gekocht , omdat er (nog) geen goeie spits in de jeugd is die klaar is voor ajax 1 ,maar om om nou 7.5m voor mertens te halen terwijl daar wel jeugdspelers met veel potentie voor zijn is ook niet slim !! Zou liever eens voor een goeie middenvelder kijken ( lasse shone ), vind alleen eriksen goed genoeg op het moment
sebas79
 sebas79 - maandag 31 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:41 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Ja maar komop.
Ook urby is vertrokken.
Zoveel geld ontvangen dan is het gewoon logisch als er een vervanger komt!
De laatste tijd zijn zoveel contracten ontbonden. Ze hebbben genoeg financiele ruimte!
Je kunt natuurlijk niet alleen maar op de jeugd leunen!
Gerichte versterkingen zijn nodig! Bas Dost is er daar 1 van!
Ben ik met je eens , maar niet tegen elke prijs toch?????????
Pietje
 Pietje - maandag 31 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:41 schreef joduh het volgende:

[..]

whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pietje?????hoor jezelf eens man?????je gaat met verkeerde vrienden om hoor?
Nee, man! Echt niet. Ik heb echt goeie vrienden, man! Maar ik ben kwaad, woest, furieus! Verlakkerij van de coach (het was Frank toegezegd, dat hij een vervanger mocht halen) en verlakkerij van de supporters! GVD.
ronald
 ronald - maandag 31 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
nog 2 uur en een kwartier
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/De-Boer-rekent-op-versterking.htm

Dit kan je Frankie toch niet aandoen!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 31 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Van de Brom snapt t !
Die denkt tenminste aan de supporters!
bird
 bird - maandag 31 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
vd boog en slop heb een nieuwe auto nodig moet ergens van betaalt worden laat de supporters maar in de kou staan elke thuis wedstrijd staan ze er en nu geen vervanger voor suarez ben benieuwd wat de rest van het seizoen brengt
cvita
 cvita - maandag 31 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Prima toch, haal Castillon maar bij AJAX 1, we laten ons niet langer een poot uitdraaien door die boertjes, helemaal goed !
Wesley AFCA
 Wesley AFCA - maandag 31 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Altijd hetzelfde gedoe met die vd boog.. elke transfer periode worden ons de leukste spelers beloofd en na de deadline komt er weer niemand naar amsterdam!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, man! Echt niet. Ik heb echt goeie vrienden, man! Maar ik ben kwaad, woest, furieus! Verlakkerij van de coach (het was Frank toegezegd, dat hij een vervanger mocht halen) en verlakkerij van de supporters! GVD.
ik hoop dat Keje en zijn crew in opstand komen !!!
flithje
 flithje - maandag 31 januari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
is Shöne geen optie voor ajax?
geen spits, maar een prachtig goede voetballer in mijn ogen.
Oceanu
 Oceanu - maandag 31 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:28 schreef Pietje het volgende:
Dit had ik eerder in een ander topic geschreven.

Ik moet op dit moment zeer sterk denken aan het radio-interview van zo'n 10 dagen geleden met Jeroen Slop. Die bevestigde toen dat de (toen nog eventuele) Suárez-miljoenen naar de verlies- en winstrekening zouden gaan: de schuld opheffen dus. Ik zou het onbestaanbaar vinden, wanneer deze geldwolf toch weer z'n krijgt. Kortom, Ajax is Emanuelson, Suárez, Mido en Bodul kwijt. En wat of wie krijgen we terug? Ik denk helemaal niemand. Onvoorstelbaar. Ajax B.V. het bedrijf... En sportief gezien? Weer geen kampioen. Weer wachten... GVD!!!!
Pietje, ik begrijp heel goed dat jij boos bent, maarrrr........... Ajax heeft geen schuld !!! En om nou te rouwen om het vertrek van Bodul en Mido ??? Je hebt groot gelijk dat Ajax er iemand bij MOET hebben. Dost moet gewoon komen. Hoe dan ook. Ze kunnen het nu niet meer maken om het af te laten ketsen op 1 miljoen.
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 31 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Verdomme elke winterstop verkopen ze de beste speler! en dan geen tijd om een vervanger te halen! KUT BESTUUR doe dit in de zomer en zorg voor een seizoens selectie! WEER HELEMAAL NIKS DIT JAAR!!! maar vd BOOG DE BONUS IS BINNEN!!!!!
Seppie
 Seppie - maandag 31 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Laten we nou eerst eens rustig afwachten. Wie weet wat Ajax aan het regelen is achter de schermen.... Je leest toch ook opeens dat Ajax het heeft geprobeerd bij Vitesse voor Propper? Iedereen dacht Dost of Mertens..... Geef Ajax nog die 2 uur. En ik denk ook dat Ajax geen miljoenen moet weggooien voor een potentiele miskoop. Als Ajax kampioen wil/kan worden, moet dat met de huidige spelers ook kunnen. Zou toch van de gekken zijn als we alleen kampioen kunnen worden als ene Bas Dost (vorig jaar nog Heracles Almelo.....) naar Ajax komt??? Kom op mensen! Beetje realiteitszin! Ik denk dat de meesten gewoon nieuwe namen willen zien! We hebben ze niet perse nodig, klaar, amen!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 januari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:59 schreef wup von dutch het volgende:
Verdomme elke winterstop verkopen ze de beste speler! en dan geen tijd om een vervanger te halen! KUT BESTUUR doe dit in de zomer en zorg voor een seizoens selectie! WEER HELEMAAL NIKS DIT JAAR!!! maar vd BOOG DE BONUS IS BINNEN!!!!!
ja en vervoglens heeft Liverpool een goedkope vervanger voro Torres !!! gewoon suarez Gratis eigenlijk en 40 mil winst !!! dat Ajax hier uberhaubt in is getrapt...
astra
 astra - maandag 31 januari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
als ze maar niet op het laatste moment een paniek aankoop gaan doen.die vervolgens alleen maar dik geld gaat kosten.en niets toevoegt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door astra --
Wesley AFCA
 Wesley AFCA - maandag 31 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:59 schreef Seppie het volgende:
Laten we nou eerst eens rustig afwachten. Wie weet wat Ajax aan het regelen is achter de schermen.... Je leest toch ook opeens dat Ajax het heeft geprobeerd bij Vitesse voor Propper? Iedereen dacht Dost of Mertens..... Geef Ajax nog die 2 uur. En ik denk ook dat Ajax geen miljoenen moet weggooien voor een potentiele miskoop. Als Ajax kampioen wil/kan worden, moet dat met de huidige spelers ook kunnen. Zou toch van de gekken zijn als we alleen kampioen kunnen worden als ene Bas Dost (vorig jaar nog Heracles Almelo.....) naar Ajax komt??? Kom op mensen! Beetje realiteitszin! Ik denk dat de meesten gewoon nieuwe namen willen zien! We hebben ze niet perse nodig, klaar, amen!
geen miljoenen weggooien? dan moet ajax zeker op Propper gaan bieden.. kan je beter de eige jeugd de kans geven dan investeren in een talent van vitesse wat over 2 jaar ook misschien wel een potentiele miskoop is
jeroen vd Wal
 jeroen vd Wal - maandag 31 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Ajax komt gewoon rond met Drost en Mertens...ze houden gewoon de spanning erin, ik ga lekker pitten en zie het morgenvroeg wel...
dege
 dege - maandag 31 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
staan we weer met lege handen na vanavond, let maar op, er komt helemaal niemand en de hoge heren krijgen aan het einde van het siezoen een bonus omdat het financieel weer in orde is en de trainer, die word afgerekend omdat hij geen kampioen is geworden, ieder jaar weer hetzelfde, krijg ondertussen behoorlijk de balen van de werkwijze van ajax de laatste jaren.
Trainers worden weg getrapt, supporters laten ze in hun hemd staan, bah bah, nee voor mij heeft het bestuur echt afgedaan als er voor vanavond 23:59 geen fatsoenlijke aankoop binnen komt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er komt gewoon niemand

0.0072200