|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik persoonlijk heb er op zich niet zo heel veel problemen mee als er niemand komt. Maar GVD Rik, denk ook eens aan je supporters ipv dan alleen maar aan die Euro's!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:10 schreef jeroen vd Wal het volgende:Ajax komt gewoon rond met Drost en Mertens...ze houden gewoon de spanning erin, ik ga lekker pitten en zie het morgenvroeg wel... Ja hoor vast. Ze houden de spanning erin, whaha. Als ze dat doen, is dit echt het slechtste bestuur ooit geweest van AJAX. |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Klopt Wesley, ik gaf dat alleen als voorbeeld, want niemand wist hier echt vanaf. Met andere woorden: misschien horen we over een uur opeens dat Ajax een speler heeft gekocht. En geen Dost, Mertens, etc, maar een speler die niemand had verwacht! Maar je hebt zeker gelijk: Propper zou geen goede zet zijn. Dat is ook meer een nummer 10, dus hij komt alleen op de bank met Eriksen voor hem en De Jong die eigenlijk ook een nummer 10 is maar door het spitsen probleem in de spits belandde. Nogmaals: laten we het rustig afwachten en vooral niet meteen denken dat we geen kampioen kunnen worden omdat Dost niet komt.... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Zelfs Feyenoord heeft nog betere zaken gedaan deze periode..... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:11 schreef dege het volgende:staan we weer met lege handen na vanavond, let maar op, er komt helemaal niemand en de hoge heren krijgen aan het einde van het siezoen een bonus omdat het financieel weer in orde is en de trainer, die word afgerekend omdat hij geen kampioen is geworden, ieder jaar weer hetzelfde, krijg ondertussen behoorlijk de balen van de werkwijze van ajax de laatste jaren. Trainers worden weg getrapt, supporters laten ze in hun hemd staan, bah bah, nee voor mij heeft het bestuur echt afgedaan als er voor vanavond 23:59 geen fatsoenlijke aankoop binnen komt zeikerd |
|
|
|
|
Pasq
|
|
|
Een aankoop is helemaal geen 'must'. Kijk wat er in de jeugd rondloopt, talenten zat. Iedereen die regelmatig op de toekomst komt weet dat. Liever de club financieel in orde (geen verlies aan het einde van het seizoen). Ook met Mounir kunnen we kampioen worden. Toch denk ik stiekem dat er nog iets kan gebeuren vlak voor het sluiten van de transfer deadline ;) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:33 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ja hoor!!! Het bestuur gooit het kampioenschap weer weg. Zuinige joden geven weer niks uit. Als het verschil nou 3 ton is dan zeik je toch niet. Je hebt GVD 26 miljoen binnen gekregen. Waar hebben we het over? Voor 10 milj hadden we Mertens en Dost gehad. Nu moeten we het doen met prutsers als Ozbiliz en Imbicilio......SCHANDE Ebecilio en Ozbiliz die hebben het niveau nog niet en daar wordt je geen kampioen mee. We hebben Suarez weggedaan en we krijgen er niks voor terug. Ze slaan nu helemaal door met nde gedachte dat de jeugd het wel opvangt. Die kunnen het nog niet aan en als ik Ebecilio de laatste 2 wedstrijden zie spelen dan zakt de moed me in de schoenen. Bagger eerste klas! Voegt niks toe. Niet te geloven dit. |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
probleem ligt niet bij of dost/mertens wel of niet gekocht worden. Het probleem ligt bij de scouting, als ajax gewoon is goeie scouts in het buitenland heeft dan kan je daar goedkoop goeie spelers weghalen in plaats hier miljoenen te betalen voor middelmatige spelers. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:38 schreef sebas79 het volgende:Toen de boer coach werd stond iedereen te juichen dat er eindelijk eigen jeugd een kans kreeg !!! En nog geen 2 maanden later kunnen we alles vergeten zonder aankoop ??? Ajax had al een vervanger van suarez in huis met mounir ,voor de rest zie ik liever ebecilio uit de eigen jeugd dan mertens!!! , Jij ziet liever een speler die aanvallend voor totaal geen gevaar zorgt dan een Mertens? Dan wil je ook geen kampioen worden. Leuk dat de jeugd de kans krijgt maar het moeten geen Feyenoord praktijken worden dat ze alles spelen. Breng die jongens rustig. Ebecilio valt nu al 2 wedstrijden finaal door de mand. Komt niks vanaf links! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
vd boog,weer niks bedankt |
|
|
|
|
afcafries
|
|
|
Propper is in mijn ook een breedteaankoop,we hebben een speler nodig die er gelijk staat, mijn voorkeur gaat daarom uit naar mertens,is elke week uitblinker, waarom dan niet bij ons |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen iedereen weer... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
sinterklaasje bronne bronne bronne!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Inderdaad, GELOOF ZE NOOIT MEER. Ze komen me helemaal de strot uit! |
|
|
|
|
Pasq
|
|
|
Ik kan maar niet begrijpen dat Ajax zich niet heeft gemengd in de strijd om Torres. Betrekken in de deal van Suarez..Ruilen die hap..maarja van ruilen komt huilen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
whahah remco nog aan de whiskey ? ik ben over gegaan op southern comfort !! :D
|
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Alsof Torres zit te wachten op Ajax! lol Hij gaat bij Chelsea 20x zoveel verdienen! |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:17 schreef stefan1991 het volgende:probleem ligt niet bij of dost/mertens wel of niet gekocht worden. Het probleem ligt bij de scouting, als ajax gewoon is goeie scouts in het buitenland heeft dan kan je daar goedkoop goeie spelers weghalen in plaats hier miljoenen te betalen voor middelmatige spelers. idd, of ze hadden chadli en mertens niet zo snel af moeten wijzen... |
|
|
|
|
Daan_ajax
|
|
|
Dost komt wel betreft nog steeds het spel van de onderhandeling let maar op |
|
|
|
|
Pasq
|
|
|
Zit er nog iemand met zijn telefoon voor 'de toekomst'? ;) |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wat een paniek weer hier. Ben blij dat Ajax niet veel te veel betaald voor Dost en Mertens. Propper lijkt me ook meer een noodsprong. We doen nu na 7 wedstrijden zonder Suarez en dat gaat toch prima. Kunnen versterken is mooi, maar zeker geen moeten. Krijg weer het idee dat kopen voor de meeste hier een moetje is. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Castillon doorschuiven van Jong AJAX naar AJAX1 klaar ! We moeten ons niet meer laten tillen door die boeren, goed gedaan Rik ! |
|
|
|
|
keske
|
|
|
Let op mijn woorden: GUDJOHNSSON |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:28 schreef cvita het volgende:Castillon doorschuiven van Jong AJAX naar AJAX1 klaar ! We moeten ons niet meer laten tillen door die boeren, goed gedaan Rik ! Sarcastisch? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: dat zei ik vanmiddag al |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: dat zei ik vanmiddag al |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik lees net dat hij op weg is naar Fulham... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
keske
|
|
|
Heel duidelijk. Is een noodoplossing die binnen een mum van tijd rond te maken is. Rest wil gewoon niet lukken. Moet je het ook niet doen, geld uitgeven wat je niet wilt. Krijg je later altijd spijt van!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:18 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Jij ziet liever een speler die aanvallend voor totaal geen gevaar zorgt dan een Mertens? Dan wil je ook geen kampioen worden. Leuk dat de jeugd de kans krijgt maar het moeten geen Feyenoord praktijken worden dat ze alles spelen. Breng die jongens rustig. Ebecilio valt nu al 2 wedstrijden finaal door de mand. Komt niks vanaf links! Nee die mertens is echt de verlosser hahahah, 20 wedstrijden 4 goals en 0 assist !!!!!!!!!! DAn zie ik idd liever ebecilio of ozbiliz |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Het is toch van de gekke dat Ajax, de grootste club uit Nederland met een hele scoutingstaf die de hele wereld rond gaan voor talent en nu puntje bij paaltje uitkomen bij Bas Dost, een bankzitter bij Heereveen, ik snap dat Ajax hier niet de hoofdprijs voor betaald. Het is toch een schande dat Ajax geen opvolger heeft voor Suarez, de transfer komt niet halsoverkop en hing al weken in de lucht. Ik vind dat vd Boog geen compliment verdient maar een teken van zwakte doordat dit bij zo'n grote club als Ajax gebeurt. Frank de Boer is het slachtoffer hiervan omdat hij een Ajax man is, Martin Jol ging dreigen dat hij weg zou gaan en die kreeg het bij vd boog wel voor elkaar. V.d. Boog moet weg dat zou het beste zijn voor Ajax, die heeft met deze actie weer eens laten zien dat hij niet capabel is voor deze functie. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
ze mogen van mijn best is op fifa gaan kijken als die scouts geen inspiratie hebben, ik heb wel is van die talentjes die het ook gewoon in het echt helemaal maken na een paar jaar. en ja ik heb de fifa serie al lang genoeg om er over mee te praten. |
|
|
|
|
Pasq
|
|
|
Als Eidur komt neemt hij gelijk zijn twee zoons mee. Spelen in de jeugd van Stoke..gelijk twee jeugdspelers erbij ;) Alleen dan nog een manier zien te vinden om Eidur zelf ergens anders te stallen. |
|
|
|
|
keske
|
|
|
quote: Tussenlanding wellicht?? ;) |
|
|
|
|
carlito_brigante
|
|
|
ze moeten mertens halen en elhamdi in de spits klaar, liever 7a8mil. voor mertens als 7 voor dost, elhamdi vd zomer weg en dost voor 2a3mil. klaar!!! |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
bij genk lopen nog wat leuke betaalbare spelers !!! Jelle Vossen Marvin Ogunjimi Kevin De Bruyne
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door wup von dutch -- |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
ik hou mijn hart vast voor de zomer. Als je al ziet dat er nu al getrokken wordt aan stekelenburg, vd wiel, vertonghen, de zeeuw en zelfs al aan El hammie. Heeft Ajax al een lijstje van vervangers voor al deze spelers. En zo ja, gaan ze dan zoals nu te werk??? Maar goed er is nog anderhalve uur...wie weet! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hoezo halen ze nelisse niet? altijd bruikbaar! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
of mij? ben A betaalbaar B snel tevreden, C wil graag komen, D loop ehh 1 op 3/4?
goede optie al zeg ik zo :D |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:38 schreef sebas79 het volgende:Toen de boer coach werd stond iedereen te juichen dat er eindelijk eigen jeugd een kans kreeg !!! En nog geen 2 maanden later kunnen we alles vergeten zonder aankoop ??? Ajax had al een vervanger van suarez in huis met mounir ,voor de rest zie ik liever ebecilio uit de eigen jeugd dan mertens!!! , Precies, geld in de club houden en doorgaan met wat we hebben. Die 3 thuiswedstrijden waar we maar 1 punt haalden nekt ons meer dan deze eventuele spoed aankopen. Kampioen worden? Met mazzel maar ik heb er een hard hoofd in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MOoie bronnen weer hier.... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:37 schreef wup von dutch het volgende:bij genk lopen nog wat leuke betaalbare spelers !!! Jelle Vossen Marvin Ogunjimi Kevin De Bruyne dacht je van kadlec,, heldje hoor! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: we hoeven die noob van een eidur niet in Amsterdam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Tiswat
|
|
|
Als na het vertrek van Emanuelson en Suarez de selectie niet wordt versterkt dan wordt champions league deelname nog onzekerder en zodoende wordt onder het mom van "in het belang van de club" het clubbelang geschaad.. En zou ik sterke twijfels krijgen bij de integriteit van de directie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Scouting??? Bij Ajax is de scouting echt 10 x niks. Een schande,voor de grootste club uit Nederland. Hans van de Zee wordt ontslagen, hoofdscouting. Wie is er verantwoordelijk en wat doen ze de hele dag, het hele scoutingsapparaat kost veel geld. 7 mensen fulltime in dienst, waar komen ze mee met Bas Dost,dat hadden ze aan mij ook wel kunnen vragen. Het is geen topper, en het is geen echte vent hij red het niet eens bij Heereveen laat staan bij Ajax. Ajax heeft goed gedaan om hem niet voor veel geld te kopen. Maar dat ajax met Proper van Vitesse komt, dat is echt lachwekkend en kan wel echt zo boos worden op een prof. organisatie als Ajax, hoe kan dat. Straks komen we in hetzelfde categorie als Feyenoord met van Beukering, bij Ajax horen de beste spitsen van NEderland te komen en geen middelmaat of nog slechter. |
|
|
|