|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:49 schreef Tiswat het volgende:Als na het vertrek van Emanuelson en Suarez de selectie niet wordt versterkt dan wordt champions league deelname nog onzekerder en zodoende wordt onder het mom van "in het belang van de club" het clubbelang geschaad.. En zou ik sterke twijfels krijgen bij de integriteit van de directie.. Dat word dit jaar voor EL gaan ipv kampioenschap.. doeii 3e ster |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ben je in IJsland? Mooie bronnen daar...al vond ik die in Zwitserland het mooiste. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
stielie
|
|
|
dag 3e ster en twente alvast gefeliciteerd met jullie 2e kampioenschap op rij, want in amsterdam denken ze alleen maar aan geld en niet meer aan het kampioenschap. ik als ajacied in hart in nieren ben zwaar teleurgesteld. 3e ster R.I.P. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: hmm mwah, zijn niet zo bijzonder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bommen hier, Brommen daar, daar weet jij alles van toch......:-) |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
ik geef het op. Verwacht geen transfer meer in het laatste uur. Ik lees het morgen wel in de krant. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:54 schreef PS25 het volgende:ik geef het op. Verwacht geen transfer meer in het laatste uur. Ik lees het morgen wel in de krant. er staat morgen niks in de krant dat ajax nieuwe spits heeft... |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Az zit financieel in de problemen, ga daar ff shoppen, Maarten Martens,of bij Ado, koop Wesley verhoek voor één Miljoen lukt het dan lukt, dat is een gokje van een miljoen, hij heeft wel 12 ass. el hami topscorer. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
nog 1 uur en 10 minuten er komt dus echt niemand
kut bestuur ,frank genaaid ,geen 3e ster ,en misschien ook geen cl ,dus ook geen cl miljoenen die je nu had kunnen inzetten ,straks in de zomer loopt het hele team leeg ,we beginnen net als bij een pizza weer bij de bodem |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
straks de klasieker in de jupilerleage, hahahaha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Kans is aanwezig dat Mertens nog komt! Ajax is op dit moment alleen nog maar bezig met Mertens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bron hier Johnny??? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
't Is rond... de bal. :-) |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Ik pleit voor het vertrek van Rick van de Boog, hij is eindverantwoordelijk. Kan niet dat een bestuurslid ongeschonden fouten maakt en een trainer naar één slechte wedstrijd onder druk staat. Rick van de Boog tot ziens en nu iemand met echt verstand van voetbal. Arie van Eijden, Keje Molenaar. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Een hele mooie bron, twitter! Oftewel MANNEN, het wordt gewoon helemaal niks! Dag 3e ster! doeidoei vd Boog! |
|
|
|
|
THA_SCOUT
|
|
|
En die turkse jongen dan Yilrim....hoor opeens ook niks meer over. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Ik schenk me nog maar een dubbele whiskey in! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mertens is binnen (Bron: Contactpersoon bij de Televaag) Gudjohnson hebben ze geen haast mee, die mag morgen ook nog gehaald worden. Dost is te duur, ajax heeft een laatste bod van 5 miljoen gedaan
Edit: Buitenlandse club probeerd op laatste moment nog eriksen mee te pakken. Edit 2: Ook ene laatste bod op de Zeeuw door Fenerbahce is afgewezen |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
mannen,
Er bekruipt mijn en heeeeel naaaaar gevoel mijn gevoel zegt dat ajax heeft gegokt maar zwaar heeft verloren,waarom? door suarez te verkopen voor een hoop centen en hopende voor weinig centen een/twee spelers te halen. Met andere woorden hebben wij de titel verkocht afgelopen vrijdag ik ben bang van wel. Nu komt er schijnbaar niemand van het fel begeerde lijstje van 5 namen,we weten dat dost en mertens bekend waren maar dan mis ik er nog drie van het lijstje. Gudjohsson was schijnbaar de derde dus ik mis 4 en 5 iemand!!! waren die niet haalbaar? Ja directie ik snap best dat er een nieuw beleid is maar denkt u ook wel eens aan de supprters,of zit u daar voor u jaarlijkse bonus die ik als mede seizoenkaarthouder elk jaar betaal. Nog 55 minuten te gaan ik ben teleurgesteld in dit bestuur ik denk meerdere met mijn of.....gaat er een wondertje gebeuree?
Komt er niks dan ga ik om 00.00 uur effe een paar minuten zitten huilen...in me eentje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
verschil is 500.000 euro voor bas dost zal wel goed komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door wup von dutch -- |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
ik hoop op 2 wonderen eigenlijk:$ |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Oja en wat betreft Mertens, Ajax heeft hem nog in de wachtkamer gezet omdat er misschien toch nog iets mogelijk is met Dost! Lijkt erop dat ze liever Dost hebben dan Mertens |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
lees net dat er nog een half miljoen verschil is in vraag een aanbod bij dost
www.ajaxclub.nl |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Huurbasis Chivu. Bron komt wel van een Italiaanse krant, we zijn het nog aan het natrekken. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
dost en mertens. maar ik denk dat het geen wonder is maar een droom.. dost is wel (zo goed als) haalbaar |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
blijf iedereen televaag.nl checken! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
chivu naar ajax? hm heb liever een aanvaller + middenvelder |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Misschien om het Eventuele verlies van Jan op te vangen;) |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Ajax doet een poging om Di Santo te huren van Chelsea, een argentijn, met optie tot koop. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
zou wel aanwinst zijn! zou dit misschien te maken hebben dat vertonghen weg gaat? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Nooo Jen niet weggaan we hebben je nodig =(! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
jan zal toch niet weg gaan of wel??? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Dat van Chivu lijkt een grap te zijn van een italiaan op Twitter, veel kranten in Italie gingen gelijk mee, maar we hebben het nagetrokken en waarschijnlijk is het niet waar. Toch zou het wel een stunt zijn zo laat op de avond, |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Heitinga van Everton naar Chelsea, Jan Vertongen naar Everton. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
hoor net op radio 1 boymans rond met heerenveen |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
als Jan ook nog eens weggaat, is het seizoen verloren |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
mertens 20 wedstrijden 4 goals 0 assist , ik wil liever dost laat denkk andere ook beter spelen in de punt |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mertens gespot in Amsterdam, let op dit is een gerucht die bij ons op de mail binnenkwam, kunnen we niet serieus nemen.. maar wel een leuk nieuwtje ;-) |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:06 schreef Johnnyafca het volgende:Mertens is binnen (Bron: Contactpersoon bij de Televaag) Gudjohnson hebben ze geen haast mee, die mag morgen ook nog gehaald worden. Dost is te duur, ajax heeft een laatste bod van 5 miljoen gedaan Edit: Buitenlandse club probeerd op laatste moment nog eriksen mee te pakken. Edit 2: Ook ene laatste bod op de Zeeuw door Fenerbahce is afgewezen Waarom zou Gudjohnson morgen nog gehaald mogen worden? Transferperiode gesloten = gesloten? Of mis ik iets... |
|
|
|
|
Ajacied007
|
|
|
Ze zijn nog steeds in onderhandeling en met positief nieuws!
Het verschil tussen de twee boden is slechts vijfhonderdduizend euro. ''Daar moet toch uit te komen zijn,' aldus Vermeulen die liever had gezien dat de Amsterdammers achter Groningen-spits Tim Matavz aangingen. 'Matavs is een betere speler dan Dost.' |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:20 schreef Johnnyafca het volgende:Mertens gespot in Amsterdam, let op dit is een gerucht die bij ons op de mail binnenkwam, kunnen we niet serieus nemen.. maar wel een leuk nieuwtje ;-) jongenman kom met echt nieuws als je niks sirieus te melden heb meld dan niks. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
jaa er komen nu allemaal geruchten binnen, maar niks is waar.. |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Mensen gelukkig hebben we Suk nog, we hebben zijn transfer naar excelsior geblokkeerd. Super!! Suk, daar win je de oorlog mee. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mertens gespot in Amsterdam, let op dit is een gerucht die bij ons op de mail binnenkwam, kunnen we niet serieus nemen.. maar wel een leuk nieuwtje ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Dat van Mertens kan wel is waar zijn, nog geen 2 minuten na de eerste mail ontvangen we nog een mail. Het kunnen natuurlijk 2 grappenmakers zijn maar we houden alle opties open. |
|
|
|