|
|
FsideVak129
|
|
|
Jonge jonge, het kampioenschap verliezen we nu niet door geen aankoop. Die hebben we voor de winterstop al verloren thuis tegen Ado, Utreg en NEC. 8 punten die we hadden moeten hebben, dan hadden wij nu 2 punten los gestaan van die pisboeren.
Gejank over spelers... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
wss grappemakers ja ik wacht wel op officieel nieuws |
|
|
|
|
TomAjax
|
|
|
Jongens schei eens uit zeg! Mounir of siem in de spits, Ebicilio of Uzbiliz op links, mickey op rechts... Zijn echt wel goed hoor. En ja, Mertens en Dost zijn ook goed. Allebei zijn ze welkom. Maar Ajax wordt gebruikt om hun geld!! Dat is het enige wat hier schandalig is! Heerenveen vraagt bijna het dubbele als wat ze zelf voor hem opgehoest hebben, terwijl hij daar heerlijk de bank warm houdt... Het scheelt nu nog 5 ton lees ik, dus kan alsnog rondkomen!! En anders Gudjohnsen zou ik zeggen. Hij wil zelf heel graag en is de Barça stijl ook nog wel een beetje gewend. Why not? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ben het bijna vergeten maar Sercan Yildirim is ook nog steeds een optie. Al is het wel heel erg stil rond dit persoon. |
|
|
|
|
Ajacied007
|
|
|
goed nieuws!; ajax is momenteel aan het onderhandelen :)
Het verschil tussen de twee boden is slechts vijfhonderdduizend euro. ''Daar moet toch uit te komen zijn,' aldus Vermeulen die liever had gezien dat de Amsterdammers achter Groningen-spits Tim Matavz aangingen. 'Matavs is een betere speler dan Dost.' |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Wijnaldum voor 4 miljoen naar Ajax??!!! Een ander gerucht??? |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
bullshit. even een vraag. voor hoeveel hebben we The Hunter destijds gehaald? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:26 schreef Ajacied007 het volgende:goed nieuws!; ajax is momenteel aan het onderhandelen :) Het verschil tussen de twee boden is slechts vijfhonderdduizend euro. ''Daar moet toch uit te komen zijn,' aldus Vermeulen die liever had gezien dat de Amsterdammers achter Groningen-spits Tim Matavz aangingen. 'Matavs is een betere speler dan Dost.' dat stond een halfuur geleden al op dit topic effe opletten |
|
|
|
|
TomAjax
|
|
|
Waar staat dat van Wijnaldum dan? Kakkie of niet, hij is wel goed;)! |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Feyenoord haalt spits Søren Larsen van Toulouse |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
Castaignos hadden ze moeten kopen, laten rijpen door hem op de bank te zetten. Wordt echt de nieuwe nummer 9 van Oranje een potentiele topper. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: dat nieuws is al heel oud |
|
|
|
|
Ajacied007
|
|
|
ronald bek houde dikkert.
Hunt = 9 miljoen Wijnaldum = no way |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: echt niet, nog 26 minuten.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mertens nog niet rond, Dost ook nog niet rond. Zit ook geen beweging meer in. Ook Ron Jans meld dit dus het lijkt er toch op dat ze beide spelers gaan mislopen. Allebei te duur |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
Mertens komt niet rond, Dost ben bang van niet.. en ze willen niemand anders,, zucht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond het uberhaubt niet nodig, dus ik slaap er niks minder van.. |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
zaakwaarnemer bied Samaras aan bij ajax, ooit furore gemaakt bij heereveen |
|
|
|
|
Ajacied007
|
|
|
kanker bestuur... (sorry voor mijn groffe woorden) maar ben het een beetje zat.. zijn ze nou echt ZO GIERIG? die vieze vd boog |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
je kan zeggen van v/d Boog wat je wil, maar hij is zeker geen dief van zijn EIGEN portomonee ;-) |
|
|
|
|
Arrrd
|
|
|
Relax guys... Dost komt wel... |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
het is over en uit ,geen versterking ik voel het |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mertens moet 10 miljoen gaan kosten, gisteren was dit nog 7 miljoen. Utrecht wilt de speler dus behouden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:je kan zeggen van v/d Boog wat je wil, maar hij is zeker geen dief van zijn EIGEN portomonee ;-) Weet je wat het is.... Hij kan het nooit goed doen, koopt hij te snel, vind iedereen dat er teveel geld is betaald, koopt hij niet, dan vind men Ajax weer een bedrijf.... En zo gaat dat maar door... Ik hoefde er in principe niks bij te hebben.. |
|
|
|
|
Ajacied007
|
|
|
ik ga maar in bed liggen, en verder volgen via mijn ipod touch
nog veel 20 minuten lees plezier! |
|
|
|
|
Greatski
|
|
|
nog 20 minuten hopen, terwijl ze ruim 4 dagen de tijd hadden. Gaat echt niet meer lukken. KUT VAN DE BOOG |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: jep, geen nieuwe speler erbij! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:36 schreef Ajacied007 het volgende:kanker bestuur... (sorry voor mijn groffe woorden) maar ben het een beetje zat.. zijn ze nou echt ZO GIERIG? die vieze vd boog Ga dit ff heel snel aanpassen snotaap!
dat woord gebruik je maar in je woonkamer! |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Jawel, Ajax komt met Mertens EN Dost! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga dit ff heel snel aanpassen snotaap! dat woord gebruik je maar in je woonkamer! +1 |
|
|
|
|
TomAjax
|
|
|
GUDJOHNSEN VERDOMME! Pak hem dan!! Hij wil en hij wil zelfs inleveren!! Kom op Ajax!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:39 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat het is.... Hij kan het nooit goed doen, koopt hij te snel, vind iedereen dat er teveel geld is betaald, koopt hij niet, dan vind men Ajax weer een bedrijf.... En zo gaat dat maar door... Ik hoefde er in principe niks bij te hebben.. Klopt helemaal Remco. Na een eerste bod van 15 miljoen op Suarez is het hem (Ajax) ook gelukt om er veel meer uit te halen. Die tactiek hanteert Heerenveen ook, met als gevolg dat Ajax tot het laatste moment wacht met akkoord gaan. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Heerenveen wilt 6 miljoen, ajax wilt maar 5 miljoen betalen, wellicht dat een huurperiode van Lukoki of Ozbeliz in de deal wordt betrokken |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: nee man, niet een uitgerangeerde voetballer |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Dat heeft toch geen haast omdat hij transfervrij is ???? Weet niet zeker hoor. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:39 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat het is.... Hij kan het nooit goed doen, koopt hij te snel, vind iedereen dat er teveel geld is betaald, koopt hij niet, dan vind men Ajax weer een bedrijf.... En zo gaat dat maar door... Ik hoefde er in principe niks bij te hebben.. dat is precies wat ik bedoel,. Er hoeft niet persé iemand te komen, als ze te duur zijn dan niet!! aan het eind van dit seizoen zou het wel eens heel anders kunnen zijn als v/d Wiel Vertonghen en Stekelenburg (vermoedelijk) verkocht gaan worden en wat als El Hamdaoui het wel erg goed gaat doen, is hij dan nog te behouden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: FF blijven opletten he, die is vroeg in de avond al naar Fullham vertrokken,.... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Gaat niemand meer komen.... niet heel erg hoor, met de huidige selectie is echt wel kampioen te worden.
Al is Dost erbij wel ok, vind El Hamdoui een stuk beter op links als in de spits. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kan ik nog ff kort filmpje kijken?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:44 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dat is precies wat ik bedoel,. Er hoeft niet persé iemand te komen, als ze te duur zijn dan niet!! aan het eind van dit seizoen zou het wel eens heel anders kunnen zijn als v/d Wiel Vertonghen en Stekelenburg (vermoedelijk) verkocht gaan worden en wat als El Hamdaoui het wel erg goed gaat doen, is hij dan nog te behouden? Inderdaad, we gaan toch geen kampioen worden dit jaar, ook niet met aankoop, dat heeft namelijkook allemaal weer tijd nodig... Laat Frenkie nou maar lekker bouwe.... Dan komt het helemaal goed komend seizoen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, we gaan toch geen kampioen worden dit jaar, ook niet met aankoop, dat heeft namelijkook allemaal weer tijd nodig... Laat Frenkie nou maar lekker bouwe.... Dan komt het helemaal goed komend seizoen... laat hem idd maar bouwen, maar ik geloof nog wel in het kampioenschap hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: waar haal je die shit man? |
|
|
|
|
Tonajax
|
|
|
remco k - maandag 31 januari 2011 - 23:46 quote deeplink
quote: Op maandag 31 januari 2011 - 23:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoel,. Er hoeft niet persé iemand te komen, als ze te duur zijn dan niet!! aan het eind van dit seizoen zou het wel eens heel anders kunnen zijn als v/d Wiel Vertonghen en Stekelenburg (vermoedelijk) verkocht gaan worden en wat als El Hamdaoui het wel erg goed gaat doen, is hij dan nog te behouden?
Inderdaad, we gaan toch geen kampioen worden dit jaar, ook niet met aankoop, dat heeft namelijkook allemaal weer tijd nodig... Laat Frenkie nou maar lekker bouwe.... Dan komt het helemaal goed komend seizoen...
Sure.. dit wordt echt elk jaar herhaald.. kom we gaan bouwen bouwen bouwen bouwen.. |
|
|
|
|
Sagan
|
|
|
Het is niet dat we gierig zijn. Ajax moet op de centjes letten en kan dus niet zomaar een spits gaan kopen voor een miljoentje of tig... Kijk Ajax is te laat met de scouting dat is bekend dus moeten ze nu even met de billen bloot. Ze kunnen nu dus beter een propper of ander jong talent en dan daar de vruchten van plukken. De mensen die nu roepen dat het bestuur zuigt stonden niet zo lang geleden te mekkeren over het verlies e.d. Denk daar maar eens over na :)
Sagan, Ajacied in hart en nieren!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en bouwen bouwen bouwen, waar bouw je nou voor? juist om de 3e ster, nou die blijft verdomd lang uit zeg,... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja flikker op met dat bouwen man....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:48 schreef Tonajax het volgende:remco k - maandag 31 januari 2011 - 23:46 quote deeplink quote: Op maandag 31 januari 2011 - 23:44 schreef Ronald 1960 het volgende: [..] dat is precies wat ik bedoel,. Er hoeft niet persé iemand te komen, als ze te duur zijn dan niet!! aan het eind van dit seizoen zou het wel eens heel anders kunnen zijn als v/d Wiel Vertonghen en Stekelenburg (vermoedelijk) verkocht gaan worden en wat als El Hamdaoui het wel erg goed gaat doen, is hij dan nog te behouden? Inderdaad, we gaan toch geen kampioen worden dit jaar, ook niet met aankoop, dat heeft namelijkook allemaal weer tijd nodig... Laat Frenkie nou maar lekker bouwe.... Dan komt het helemaal goed komend seizoen... Sure.. dit wordt echt elk jaar herhaald.. kom we gaan bouwen bouwen bouwen bouwen.. Kan wel wezen, maar als het publiek met z'n allen gaat roepen om een nieuwe trainer na een slechte periode, dan vraag je er uiteindlijk zelf om... je kan onmogelijk van een trainer verwachten dat hij Ajax ff kampioen makat in een half jaar.... |
|
|
|