|
|
bully
|
|
|
dat ze niet zijn meegegaan in de belachelijke trent die de nederlandse subtop heeft ingezet vind ik wel goed. maar blijkt maar weer dat ajax toch speler op laatste moment laat vertrekken zonder dat ze vervanger kunnen halen. ik zie dit elftal niet kampioen worden of twente en psv moeten het echt laten afweten. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Bestuur sukkels Laat je Dost lopen voor 750.000 €. Dit is een minachting van je klanten (publiek), en dan wel 2 spelers laten gaan. Is het nou zo moeilijk om te bedenken dat Suarez weg wil? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Prima dat er niemand komt. Geen paniek aankopen....laat Dost of een ander dan maar voor de normale prijs komen in de zomer. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: HELEMAAL NIEMAND NAAR AMSTERDAM! 01-02-11
Ajax is er niet in geslaagd een opvolger te halen voor Luis Suarez. De afgelopen dagen probeerde de club FC Utrecht-speler Dries Mertens en Heerenveen-spts Bas Dost over te nemen van respectievelijk FC Utrecht en Heerenveen. Beide clubs vroegen echter, al dan niet beinvloed door de wetenschap dat Ajax 26,5 miljoen heeft ontvangen voor Suarez, dusdanig hoge prijzen voor beide spelers waar Ajax niet mee wenste in te stemmen AjaxF-side.NL Bas Dost probeerde in een uiterste poging vandaag via een arbitragezaak nog een transfer af te dwingen. Het bleek allemaal tevergeefs: Ajax moet het de 3e seizoenshelft doen zonder Suarez en Emanuelson. Dit levert tezamen dan ongeveer wel ruim een 30 miljoen euro op maar het is de vraag of Ajax daarmee ook de kampioensaspiraties verkocht heeft? Je kunt het ook anders zien: Deze nodeal gaat Ajax een hoop geld besparen de komende jaren. Clubs zullen eerder zakken met de prijs. Ajax kan eindelijk met geld omgaan!
Slaap lekker Bas, in je AJAX pyjama. Morgen weer lekker dat verrekte sc Heerenveen trainingspak aan! De Telegraaf meldt dat Dost helemaal kapot zit door het uiteenspatten van zijn droom (zie eerdere bericht hieronder)! Succes Heerenveen het komende halve seizoen met deze ongemotiveerde spits!
Wij zijn Ajax en wij bepalen de prijs weer.
hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ben benieuwd hoe frankie zich voelt je verliest 2 spelers tegen zijn advies in en krijgt niks terug. ik zou me verschrikkelijk genaaid voelen als ik frankie was want deze selectie is te licht voor de titel laat staan europees!! |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Het zijn gewoon stelletje domme donders meer niet leg gvd die 750.000 euro erbij en je hebt bas dost. Misschien wel iets te veel betaald maar je kunt het er weer makkelijk uit krijgen als die 2 a 3 jaar bij ajax voetbalt. Maar nee stel je voor dat boogie zijn bonus niet krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Sphinx -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zie het probleem niet...we hebben El hamdaoui gekocht voor als Suarez weg gaat. En die is weg. Dit team kan nog steeds van iedereen winnen en kan ook kampioen worden. Prima gedaan Ajax...niet meegaan in de gekte. In de zomer is Dost gewoon weer 3,5 miljoen euro. |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:11 schreef Rogier het volgende:Ik zie het probleem niet...we hebben El hamdaoui gekocht voor als Suarez weg gaat. En die is weg. Dit team kan nog steeds van iedereen winnen en kan ook kampioen worden. Prima gedaan Ajax...niet meegaan in de gekte. In de zomer is Dost gewoon weer 3,5 miljoen euro. +1 |
|
|
|
|
Boddie
|
|
|
Dit is goed gedaan, ajax moet zich niet meer laten naaien door die provincieclubjes! Zonder aankopen kan het ook nog steeds! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ze verliezen in aanvallend opzicht 3 spelers, jullie vergeten Mido ook nog die De Boer ook nog mogelijkheden had gegeven. Vind dat het bestuur gefaald heeft, hoor Van De Boog nog zeggen, we wedden niet op 1 paard, nou dat heeft hij dus wel gedaan. Bestuur heeft weer gefaald |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:28 schreef dege het volgende:ze verliezen in aanvallend opzicht 3 spelers, jullie vergeten Mido ook nog die De Boer ook nog mogelijkheden had gegeven. Vind dat het bestuur gefaald heeft, hoor Van De Boog nog zeggen, we wedden niet op 1 paard, nou dat heeft hij dus wel gedaan. Bestuur heeft weer gefaald klopt daarom ga je de battle met de rest verliezen(twente en psv) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als je echt kampioen wil worden moet je Suarez niet laten gaan. En als we geen kampioen worden zal dat Ajax ook veel geld schelen aan premies. |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
Kom op zeg, weer dat gezeik op het bestuur... Eerst zeikt iedereen dat jeugd geen kans krijgt, nu weer dat er geen aankopen worden gedaan! Wat is er mis met El Hamdaoui in de spits met op de vleugels spelers als Sulimani, Lukoki, Özbiliz, Ebecilio, Jozefzoon?
Laat die spelers het maar is zien! Ik heb vertouwen in de Toekomst! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:48 schreef Rogier het volgende:Als je echt kampioen wil worden moet je Suarez niet laten gaan. En als we geen kampioen worden zal dat Ajax ook veel geld schelen aan premies. belachelijke stelling.. las dat ergens anders ook al. Suggestief denken wat fout is.
Poot stijf houden is top, we zijn geen grootspekker van de eredivisieclubs meer. Gelukkig. Gappies hebben al jaren miljoenen van ons ontvangen maar geen reet mee gedaan. Geen bekers mee gewonnen in ieder geval. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:11 schreef Rogier het volgende:Ik zie het probleem niet...we hebben El hamdaoui gekocht voor als Suarez weg gaat. En die is weg. Dit team kan nog steeds van iedereen winnen en kan ook kampioen worden. Prima gedaan Ajax...niet meegaan in de gekte. In de zomer is Dost gewoon weer 3,5 miljoen euro. Vind ik ook,elke keer het gezeur over nieuwe spelers. En dan komt er iemand,zeggen we worden kampioen. maar dan ze we het weer niet geworden,dan zeggen we weer waarom haalt het bestuur klote spelers.ik had wel eens willen zien of dost wel goed genoeg is voor ajax,ik denk dat iedereen aan het einde van het seizoen had gezegd als we hem hadden,wat een klote aankoop dag 6milj.ik vind bestuur goed gedaan,maar de scouts laat die eens verder kijken dan de neus lang is daar heb je wat aan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:33 schreef Ride het volgende:[..] belachelijke stelling.. las dat ergens anders ook al. Suggestief denken wat fout is. Poot stijf houden is top, we zijn geen grootspekker van de eredivisieclubs meer. Gelukkig. Gappies hebben al jaren miljoenen van ons ontvangen maar geen reet mee gedaan. Geen bekers mee gewonnen in ieder geval. Eens |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV. De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan?
,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd.
Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg?
,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden.
Frank de Boer: ,,Het bedrag dat Heerenveen voor Bas Dost vroeg vonden wij te hoog."
Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van?
,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens.
Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde?
,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reëel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad.
Later vandaag op Ajax.nl een reactie van Rik van den Boog op de afgeketste transfer van Bas Dost naar Ajax.
Tekst: Ajax.nl Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:06 schreef Ride het volgende:Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV. De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan? ,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd. Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg? ,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden. Frank de Boer: ,,Het bedrag dat Heerenveen voor Bas Dost vroeg vonden wij te hoog." Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van? ,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens. Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde? ,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reëel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad. Later vandaag op Ajax.nl een reactie van Rik van den Boog op de afgeketste transfer van Bas Dost naar Ajax. Tekst: Ajax.nl Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst Gelukkig, is de boer een positief ingestelde trainer. Die ten alle tijde zijn vertrouwen uit blijft stralen over zijn selctie. Respect Frank, ga zo door! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:06 schreef Ride het volgende:Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV. De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan? ,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd. Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg? ,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden. Frank de Boer: ,,Het bedrag dat Heerenveen voor Bas Dost vroeg vonden wij te hoog." Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van? ,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens. Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde? ,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reëel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad. Later vandaag op Ajax.nl een reactie van Rik van den Boog op de afgeketste transfer van Bas Dost naar Ajax. Tekst: Ajax.nl Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst wil je serieus een reactie;
frankie is net in dienst van ajax gaat die hier zeggen dat van der boog een lul is of een slapjanus omdat hij de transfers niet rond kreeg,deze trainer is ongelukkig zonder de aankopen dat is duidelijk. wat hij ook aangeeft dat je het met enkelt jeugd niet red(onvoorspelbaar en Niveua vasthouden)de ervaring en de titel heeft ajax afgelopen vrijdag verkocht frankie!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] wil je serieus een reactie; frankie is net in dienst van ajax gaat die hier zeggen dat van der boog een lul is of een slapjanus omdat hij de transfers niet rond kreeg,deze trainer is ongelukkig zonder de aankopen dat is duidelijk. wat hij ook aangeeft dat je het met enkelt jeugd niet red(onvoorspelbaar en Niveua vasthouden)de ervaring en de titel heeft ajax afgelopen vrijdag verkocht frankie!! Welke titel?
die hebben we voor de winterstop al verkocht met 8 onnodig verloren punten. Je kan niet gokken op de tegenstander dat hij genoeg punten verliest en wij alles wel winnen.
8 punten vorig jaar... dat is heel veel. Snap dat nou eens een keer. We verliezen niets dit jaar, we winnen geld en Frank mag het gaan doen de komende 5 jaar net zoals v. Gaal in zijn begintijd. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] wil je serieus een reactie; frankie is net in dienst van ajax gaat die hier zeggen dat van der boog een lul is of een slapjanus omdat hij de transfers niet rond kreeg,deze trainer is ongelukkig zonder de aankopen dat is duidelijk. wat hij ook aangeeft dat je het met enkelt jeugd niet red(onvoorspelbaar en Niveua vasthouden)de ervaring en de titel heeft ajax afgelopen vrijdag verkocht frankie!! Ben je DRONKEN ofzow man! Je gaat tekeer als een tierelier hier op het forum! Okey, misschien is f. de boer ongelukkig...logisch hij had wel een aankoop verwacht. maar hij zet wel gewoon weer zijn schouders eronder, en denkt nog cker aan het kampioenschap. Waarom zeg jij de ervaring en de titel heb je vrijdag verkocht? Suarez ervaring? Doe normaal man! En de titel moeten we nog maar eens zien harry! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:19 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Welke titel? die hebben we voor de winterstop al verkocht met 8 onnodig verloren punten. Je kan niet gokken op de tegenstander dat hij genoeg punten verliest en wij alles wel winnen. 8 punten vorig jaar... dat is heel veel. Snap dat nou eens een keer. We verliezen niets dit jaar, we winnen geld en Frank mag het gaan doen de komende 5 jaar net zoals v. Gaal in zijn begintijd. Ik ben voor grotendeels eens met je verhaal!~ Maar waarom geven jullie de hoop op het kampioensschap op? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:21 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik ben voor grotendeels eens met je verhaal!~ Maar waarom geven jullie de hoop op het kampioensschap op? Hoop nooit maar de afgelopen 7 jaar moge duidelijk zijn dat we het elke keer voor de winterstop laten liggen door onnodig verloren thuiswedstrijden.
Als je er nu werkelijk vanuit gaat dat we kampioen worden dan krijg je voor de 8e keer op rij de deksel op je neus,
Het is wat anders dan je club supporten hè, dat is onvoorwaardelijk.
Eigenlijk hetzelfde als denken dat we de CL winnen omdat we geplaatst waren vorig jaar. Wel realistisch blijven...
teveel punten achterstand op dit moment, 6 kunnen we inlopen op PSV maar dan sta je gelijk en kom je tekort op doelsaldo. Twente idem dito + die is nog stabieler. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:24 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hoop nooit maar de afgelopen 7 jaar moge duidelijk zijn dat we het elke keer voor de winterstop laten liggen door onnodig verloren thuiswedstrijden. Als je er nu werkelijk vanuit gaat dat we kampioen worden dan krijg je voor de 8e keer op rij de deksel op je neus, Het is wat anders dan je club supporten hè, dat is onvoorwaardelijk. Eigenlijk hetzelfde als denken dat we de CL winnen omdat we geplaatst waren vorig jaar. Wel realistisch blijven... teveel punten achterstand op dit moment, 6 kunnen we inlopen op PSV maar dan sta je gelijk en kom je tekort op doelsaldo. Twente idem dito + die is nog stabieler. ajax heeft het makkelijkste programma tegenover twente of psv |
|
|
|
|
ebel
|
|
|
als je souarez voor 9 miljoen koopt en weer voor 26.5 verkoopt moet je niet zeuren over bas dost. mag ajax wel verdienen en mag hereveen geen winst maken? wie het onderste uit de kan wil............. spelers de kop gek maken met een abitrage zaak net als bij gron. met suarez niet netjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ben je DRONKEN ofzow man! Je gaat tekeer als een tierelier hier op het forum! Okey, misschien is f. de boer ongelukkig...logisch hij had wel een aankoop verwacht. maar hij zet wel gewoon weer zijn schouders eronder, en denkt nog cker aan het kampioenschap. Waarom zeg jij de ervaring en de titel heb je vrijdag verkocht? Suarez ervaring? Doe normaal man! En de titel moeten we nog maar eens zien harry! Denk dat jij dronken bent... Harry zegt gewoon ware dingen.. van de voetballers was Suarez veruit de beste, scoorde veruit het mees, en was veruit de gevaarlijkste speler van de gehele ED. Natuurlijk is de Boer pissed, en ik denk dat hij inderdaad niks zegt en roept, omdat hij dat binnenskamers bespreekt. Had je zeker nog niet over nagedacht... En als je een speler wedoet, die vorig jaar captain wasm, een WK heeft gespeeld, en weet hoe het is om belangrijke wedstijden te moeten beslissen. dan heb je wel degelijk ervaring verkocht...
@ Fside ik ben het met je eens dat die dikkerd het kampioenschap heeft verprutst, maar je beste speler verkopen, is natuurlijk nooit een verebetering van je selectie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:24 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hoop nooit maar de afgelopen 7 jaar moge duidelijk zijn dat we het elke keer voor de winterstop laten liggen door onnodig verloren thuiswedstrijden. Als je er nu werkelijk vanuit gaat dat we kampioen worden dan krijg je voor de 8e keer op rij de deksel op je neus, Het is wat anders dan je club supporten hè, dat is onvoorwaardelijk. Eigenlijk hetzelfde als denken dat we de CL winnen omdat we geplaatst waren vorig jaar. Wel realistisch blijven... teveel punten achterstand op dit moment, 6 kunnen we inlopen op PSV maar dan sta je gelijk en kom je tekort op doelsaldo. Twente idem dito + die is nog stabieler. EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is gewoon gelul. Psv heeft vrijwel alle moeilijke uitwedstrijden al gehad. alleen Twente komt nog |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:29 schreef ebel het volgende:als je souarez voor 9 miljoen koopt en weer voor 26.5 verkoopt moet je niet zeuren over bas dost. mag ajax wel verdienen en mag hereveen geen winst maken? wie het onderste uit de kan wil............. spelers de kop gek maken met een abitrage zaak net als bij gron. met suarez niet netjes. Tuurlijk willen ze winst maken, maar als een speler een half jaar bijna niet voetbalt en voor 3.1 miljoen dacht ik gehaald is, dan mag het niet veel duurder zijn dan die 3,1 miljoen..
Overigens vind ik het wel goed gehandelt dat we niet op het laatste moment nog extra geld erbij gooide.. |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
ze bieden op 3 spelers, geen 1 komt er?? Kune je maw 1 bedrag uitgeven voor 1 speler...maar ja zuinig he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door crnal -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:38 schreef remco k het volgende:[..] Is gewoon gelul. Psv heeft vrijwel alle moeilijke uitwedstrijden al gehad. alleen Twente komt nog Psv moet nog spelen tegen: Az, ajax, utrecht, groningen en feyenoord! Dat zijn niet de makkelijkste remco, en daar gaan ze egt nog wel wat verspillen qua punten! |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
AJAX is gewoon bezig de gehele selectie tegen het licht te houden. Er zijn al wat spelers weg (bodul, en wat jeugd) en nu dan Urby en Suarez, en komende zomer gaan dr nog meer. Door nu stomme aankopen te gaan doen zonder plan zou geld verspilling zijn. Laat ze het maar doen met deze groep, die kunnen zich nu een half jaar lang bewijzen. Daarna kan AJAX de balans opmaken en een nieuwe selectie gaan samenstellen! Ik vind het dus goed dat ze niet de (dubbele) hoofdprijs betalen voor deze spelers die genoemd zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:29 schreef ebel het volgende:als je souarez voor 9 miljoen koopt en weer voor 26.5 verkoopt moet je niet zeuren over bas dost. mag ajax wel verdienen en mag hereveen geen winst maken? wie het onderste uit de kan wil............. spelers de kop gek maken met een abitrage zaak net als bij gron. met suarez niet netjes. Beste Ebel Suarez had zich al bewezen bij Groningen en Bas dost is een bank zitter en als je dan 4.5 miljoen bied voor een bankzitter ,die je 3 maanden geleden gekocht is voor 3.2 miljoen heb je als club mazzel dat je in drie maanden tijd plus/min een miljoen kan verdienen op een bankzitter die geen zin meer heeft om bij je te voetballen als je dan dit niet doet dan ben je of een grote gokker of een zeer domme club als die speler kwaad wil int hij gewoon zijn salaris en doet geen hol bij Heereveen en voetbalt bij jong Heereveen tot aan de zomer transfer,en gaat dan als nog weg voor 3.2 miljoen ,kijk en dat is gewwon dom want beste Ebel ze wilde gewoon weer het dubbele vangen van Ajax omdat die Suarez verkocht hadden ,prima gedaan Ajax laat je niet oplichten door die domme friezen want zo mag ik ze nu wel noemen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:24 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hoop nooit maar de afgelopen 7 jaar moge duidelijk zijn dat we het elke keer voor de winterstop laten liggen door onnodig verloren thuiswedstrijden. Als je er nu werkelijk vanuit gaat dat we kampioen worden dan krijg je voor de 8e keer op rij de deksel op je neus, Het is wat anders dan je club supporten hè, dat is onvoorwaardelijk. Eigenlijk hetzelfde als denken dat we de CL winnen omdat we geplaatst waren vorig jaar. Wel realistisch blijven... teveel punten achterstand op dit moment, 6 kunnen we inlopen op PSV maar dan sta je gelijk en kom je tekort op doelsaldo. Twente idem dito + die is nog stabieler. eens hey heerlijk dit.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ben je DRONKEN ofzow man! Je gaat tekeer als een tierelier hier op het forum! Okey, misschien is f. de boer ongelukkig...logisch hij had wel een aankoop verwacht. maar hij zet wel gewoon weer zijn schouders eronder, en denkt nog cker aan het kampioenschap. Waarom zeg jij de ervaring en de titel heb je vrijdag verkocht? Suarez ervaring? Doe normaal man! En de titel moeten we nog maar eens zien harry! jij moet gewoon zelf ff lekker je bek houden hiero wijsneus........harry heeft gewoon meer dan gelijk man.voor mij ben jij niks anders dan een relnicht die hier megawijs loopt te doen man.....don,t fuck with harry......en als jij denkt dat we nog kampioen worden dan is dat heeeel fijn voor jou,maar de meeste supporters zijn niet gek........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:24 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hoop nooit maar de afgelopen 7 jaar moge duidelijk zijn dat we het elke keer voor de winterstop laten liggen door onnodig verloren thuiswedstrijden. Als je er nu werkelijk vanuit gaat dat we kampioen worden dan krijg je voor de 8e keer op rij de deksel op je neus, Het is wat anders dan je club supporten hè, dat is onvoorwaardelijk. Eigenlijk hetzelfde als denken dat we de CL winnen omdat we geplaatst waren vorig jaar. Wel realistisch blijven... teveel punten achterstand op dit moment, 6 kunnen we inlopen op PSV maar dan sta je gelijk en kom je tekort op doelsaldo. Twente idem dito + die is nog stabieler. ik vraag me af man...leert ajax hier zelf nou niks van??????dit wil je toch niet elk jaar man......... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:53 schreef joduh het volgende:[..] jij moet gewoon zelf ff lekker je bek houden hiero wijsneus........harry heeft gewoon meer dan gelijk man.voor mij ben jij niks anders dan een relnicht die hier megawijs loopt te doen man.....don,t fuck with harry......en als jij denkt dat we nog kampioen worden dan is dat heeeel fijn voor jou,maar de meeste supporters zijn niet gek........ Jonguh, Ik ben een positief ingestelde ajacied, die altijd in het kampioensschap gelooft. Ennuh die '''harry'' was gewoon de hele tijd irri bezig. Als ik met nog wat anderen gewoon wat zeiden, moest hij weer eens irri reageren zegtie ja ik ben 44 hoor? Ja so what. Ik mag tog mijn mening vertellen? Lijkt net op iedereen die nieuw is, en zijn mening vertelt. Dat dat niet kan worden uitgestaan.....gewoon onzin! Nogmals ik zeg wat ik wil, en daar kan niemand wat tegen doen...okey? En vooral jij niet! En wat kunnen mij die meeste supporters mij nou schelen? Wat hun vinden....mijn mening telt dusssss. Ga maar gewoon normaal doen, en als je wat tegen mij wil zeggen, gewoon normaal! En als je je ergens mee wil bemoeien, kan dat ook op un normale manier! En anders negeer je me tog! Jij en ik blij! Strak plan of niet............................. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik negeer jou al de hele tijd man,maar ik hou er niet van als jij een grote bek tegen 1 van ons geeft hiero.....en er zitten hier een aantal jongens die het goed kunnen vinden met mekaar en die hebben dat respect naar mekaar toe`verdiend`door normaal te doen hiero......dus als jij het leuk wilt gaan krijgen hiero dan zou ik gewoon een beetje dimmen man.......Kijk ik mag jou niet man,maar dat is mijn probleem ,niet de jouwe,dus ik reageer niet op jou......maar val niet 1 van ons aan hier,want dan reageer ik dus WEL op jou.....wijsneus |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:04 schreef joduh het volgende:ik negeer jou al de hele tijd man,maar ik hou er niet van als jij een grote bek tegen 1 van ons geeft hiero.....en er zitten hier een aantal jongens die het goed kunnen vinden met mekaar en die hebben dat respect naar mekaar toe`verdiend`door normaal te doen hiero......dus als jij het leuk wilt gaan krijgen hiero dan zou ik gewoon een beetje dimmen man.......Kijk ik mag jou niet man,maar dat is mijn probleem ,niet de jouwe,dus ik reageer niet op jou......maar val niet 1 van ons aan hier,want dan reageer ik dus WEL op jou.....wijsneus Maar jullie mogen er wel meer niet! En of je mij wel of niet mag zal mij egt niks uitmaken! En dimmen ga ik ook niet doen, tenminste als ik iets vind van iets dan zeg ik het gelijk, dus ook als er iemand irri doet of ergens mee bemoeit terwijl ik met heel iemand anders met een discussie bezig ben! Dus ik denk dat er aan mij weinig zal veranderen, sorry man. Ik bedoel niks verkeerd, maar ik hoop dat je mijn mening waardeer. Of je het ermee eens bent of niet. Ga maar gewoon iets anders doen ofzeuw En reageer a.u.b niet meer op mij.....help je mij enorm. Bedankt he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:04 schreef joduh het volgende:ik negeer jou al de hele tijd man,maar ik hou er niet van als jij een grote bek tegen 1 van ons geeft hiero.....en er zitten hier een aantal jongens die het goed kunnen vinden met mekaar en die hebben dat respect naar mekaar toe`verdiend`door normaal te doen hiero......dus als jij het leuk wilt gaan krijgen hiero dan zou ik gewoon een beetje dimmen man.......Kijk ik mag jou niet man,maar dat is mijn probleem ,niet de jouwe,dus ik reageer niet op jou......maar val niet 1 van ons aan hier,want dan reageer ik dus WEL op jou.....wijsneus BAMMM, ik hou van je man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik moet stoppen met drinken.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het is pas half 10 man???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ik ben gvd moe man......gister te laat en vanmorgen te vroeg.......pffff kutvoetbal...... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bedoel gewoon zoiezo wat minder drinken, de laatste dagen te veel bier en sterke drank gehad om het verlies van Suarez wegte zuipen... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
de graafschap- utrecht gezien 0-0 ?. Wat was die mertens weer goed zeg hahahah, gelukkig niet naar ajax !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 21:50 schreef sebas79 het volgende:de graafschap- utrecht gezien 0-0 ?. Wat was die mertens weer goed zeg hahahah, gelukkig niet naar ajax !!! Ja, en de rest van dit seizoen was ie wel goed....1 wedstrijd zegt niet zo veel... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Rendement is bijna nul, ik ging toch ff kijke gisteren dacht namelijk dat het hier over de nieuwe messi ging die we moesten binnen halen ,en zonder hem nooit meer kampioen worden ! |
|
|
|