BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er komt gewoon niemand

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 02 februari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 08:33 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Rendement is bijna nul, ik ging toch ff kijke gisteren dacht namelijk dat het hier over de nieuwe messi ging die we moesten binnen halen ,en zonder hem nooit meer kampioen worden !
Hahahahahahaha, Utreg presteert alleen tegen ons want meer is niet nodig om het seizoen goed te maken.

Hij heeft het ook in Europa niet echt laten zien.
Dat is logisch want alleen in onze competitie krijgt hij alle ruimte, de eredivisieclubs jagen lang niet zo fanatiek op die trekpoppen als op ons.
Daarom lijkt het heel wat maar bij Ajax zal hij het veel en veel zwaarder krijgen.
Wel logisch dat ze dan bij ons willen komen, kunnen ze een paar jaar oefenen wat het is om onder druk te presteren.
Daarna zijn ze wat rijper voor het buitenland.
Zie hier onze funktie in Nederland. Opleidingsinstituut.
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 08:33 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Rendement is bijna nul, ik ging toch ff kijke gisteren dacht namelijk dat het hier over de nieuwe messi ging die we moesten binnen halen ,en zonder hem nooit meer kampioen worden !
Dat slaat inderdaad nergens op... Maar dat heb ik ook nooit gezegd.. Hij is veel betrokken bij veelbelovende aanvallen, hij passeerd makkelijk een mannetje , heeft een goede controle, hoge handelingssnelheid, en een goede voorzet/trap...

Hij is nog jong, en als de Boer het in hem ziet zitten, dan sta ik daar volledig achter..

De Boer heeft nameljk per definitie gelijk...
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 10:12 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hahahahahahaha, Utreg presteert alleen tegen ons want meer is niet nodig om het seizoen goed te maken.

Hij heeft het ook in Europa niet echt laten zien.
Dat is logisch want alleen in onze competitie krijgt hij alle ruimte, de eredivisieclubs jagen lang niet zo fanatiek op die trekpoppen als op ons.
Daarom lijkt het heel wat maar bij Ajax zal hij het veel en veel zwaarder krijgen.
Wel logisch dat ze dan bij ons willen komen, kunnen ze een paar jaar oefenen wat het is om onder druk te presteren.
Daarna zijn ze wat rijper voor het buitenland.
Zie hier onze funktie in Nederland. Opleidingsinstituut.
Sorry dat ik het zeg, maar tegen Liverpool uit, Napoli uit, was hij toch echt 1 van de beteren..
sebas79
 sebas79 - woensdag 02 februari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op... Maar dat heb ik ook nooit gezegd.. Hij is veel betrokken bij veelbelovende aanvallen, hij passeerd makkelijk een mannetje , heeft een goede controle, hoge handelingssnelheid, en een goede voorzet/trap...

Hij is nog jong, en als de Boer het in hem ziet zitten, dan sta ik daar volledig achter..

De Boer heeft nameljk per definitie gelijk...
hahaha idd , ik sta ook achter de boer !! Maar ik bedoel alleen dat de boer hem geen god noemde zoals sommige hem hier omschreven , vond ik een beetje overdreven !!
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 18:54 schreef sebas79 het volgende:

[..]

hahaha idd , ik sta ook achter de boer !! Maar ik bedoel alleen dat de boer hem geen god noemde zoals sommige hem hier omschreven , vond ik een beetje overdreven !!
Het is inderdaad geen god, en het zal nog wel even duren, voordat iemand Suarez kan doen "vergeten", maar Mertens is wel gewoon een goede voetballer, die als de Boer hem bruikbaar vind, van mij welkom is bij de club...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er komt gewoon niemand

0.0244109