|
|
afcadavid
|
|
|
dit is toch te achtelijk voor woorden. 26 miljoen feyenoord in de schulden maar feyenoord krijgt wel een spits maar ONS Ajax faalt weer behoorlijk zo gaat het elke transferperiode ik wordt er echt doodziek van OPROTTEN MET vd Boog |
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
ja, en die spits van feyenoord is? liever niets als de prutser die feyenoord nu gehuurd heeft voor een half jaar.. Heb je niks aan. Heeft geen toekomst en je doet werk voor een andere club.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Feyenoord kan alleen maar spelers huren, volgend jaar zijn ze net zo belabberd als nu |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
beter huurt ajax dan een goede spits. zolang ze maar iemand met kwaliteit binnen halen? alles over voor de derde ster of heb ik dat? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
@afca! Ryo Miyaichi kan zeker ook niets... |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Zijn we persee iemand nodig dan! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Dat weet ik niet, volgend seizoen speelt hij in ieder geval niet meer bij Feyenoord |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
die staat er in ieder geval nog niet meteen... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Ryo Miyaichi was ook al op proef bij ajax toch, maar raakte geblesseerd ? |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
ja botbreuk. Daarop ook weggestuurd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:24 schreef afcadavid het volgende:dit is toch te achtelijk voor woorden. 26 miljoen feyenoord in de schulden maar feyenoord krijgt wel een spits maar ONS Ajax faalt weer behoorlijk zo gaat het elke transferperiode ik wordt er echt doodziek van OPROTTEN MET vd Boog Beetje rare opmerking, Zwolle heeft ook een nieuwe speler.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
De spelers van Ajax hadden op de training zeker al door dat hij naar Feyenoord ging. Hebben ze hem maar voortijdig de benen gebroken... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gelul, helemaal niet weggestuurd, Ajax wou hem graag laten tekenen, maar hij koos voor Arsenal, die hem tijdelijk onderbrengt bij Feyenoord, van Persie heeft dit gevraag aan Wenger, omdat hij hem eigenlijk wou verhuren aan een club uit de premiership |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Dost niet door medische keuring Ajax, artsen staan voor raadsel:''geen ballen maar wel een enorme eikel'' |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jongens het is een raar bedrijf met die beursregels, maar er komt echt wel iemand geloof me nou maar |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:53 schreef sjasphere het volgende:Dost niet door medische keuring Ajax, artsen staan voor raadsel:''geen ballen maar wel een enorme eikel'' Hahahahaha! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Gelul, helemaal niet weggestuurd, Ajax wou hem graag laten tekenen, maar hij koos voor Arsenal, die hem tijdelijk onderbrengt bij Feyenoord, van Persie heeft dit gevraag aan Wenger, omdat hij hem eigenlijk wou verhuren aan een club uit de premiership hmm. Foute info dan sorry |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
En trouwens we wilden toch geen paniekaankopen meer? |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:54 schreef Benno het volgende:Jongens het is een raar bedrijf met die beursregels, maar er komt echt wel iemand geloof me nou maar Drogba komt naar Ajax! Daarom heeft Chelsea Torres gekocht! ;) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
En wat voor paddestoel heb jij gegeten |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ik zeg ga voor nelisse! loopt 1 op 20! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 wedstrijd op 20 goals.... Hale zou ik zegge.. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Beide clubs zijn nog steeds in onderhandeling, dat meldt de chef voetbal en commentator van Studio Sport Arno Vermeulen in nieuwsuur. Ajax heeft het bod verhoogt en sc Heerenveen heeft haar bod verlaagt.
Het verschil tussen de twee boden is slechts vijfhonderdduizend euro. ''Daar moet toch uit te komen zijn,' aldus Vermeulen die liever had gezien dat de Amsterdammers achter Groningen-spits Tim Matavz aangingen. 'Matavs is een betere speler dan Dost.'
Dries Mertens blijft bij FC Utrecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door sjasphere -- |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha ja precies dat lijkt er meer op :P wat een drama dit.... |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
1 goal per 20 wedstrijden? Is toch niet echt de moeite... |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Of loopt ie 1 km in 20 seconden?? Wat bedoel je eigenlijk?? ;) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
goals, 1 goal per 20 wedstrijden, heerlijke man toch, beter als charisteas, alhoewel dat ook wel een topaankop was.. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
ik lees net dat het verschil van bod/som maar 500.000 verschilt op het moment. dus maybe toch dost |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
dan maar hopen op van beukering |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Ik wil die Dost geeneens meer! Wat een drama gast haha! Ja waarom heeft Ajax eigenlijk niet geprobeerd Matavz te halen, weet iemand dat? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
heerlijke man, van beukering, gelukkig kan t dak dicht, heeft die geen last van tegenwind :D! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
matavz geniet van veel interesse van topclubs. + te duur verwacht ik |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Napoli wilde Matavz maar ze kwamen er niet uit of zo.... Misschien een poging wagen? Hij kan nooit duurder zijn dan wat we voor Suarez gevangen hebben? Hoor/lees ook roddels over Chiva op huurbasis terug naar Ajax? Slaat nergens op want we hebben geen verdedigers nodig! Of toch Gudjohnson? Of Yildirim van Bursaspor (De Turkse Messi).... |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Chiva moet natuurlijk Chivu zijn.... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
chivu was een roddel, gerucht, was niet waar, gudjohnson mag mooi naar p$v en semir zie ik graag komen! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach man rot toch op en wat voor spitsen om hier voor een topic te open echt onbegrijpelijk... |
|
|
|
|
kekkie
|
|
|
Breaking news!!! Ajax neemt GORGINIO WIJNALDUM voor 4 MILJOEN van feyenoord over!!!! Vanavond om 23:30 persconferentie!!! |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
Ik word gek van alle roddels!! Vertongen misschien naar Everton, want Heitinga naar Chelsea?? Daarom naam van Chivu gevallen!! Nee!! Ook Mertens gespot in A'dam?? Weet niet meer waar ik het zoeken moet hahaha! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:24 schreef kekkie het volgende:Breaking news!!! Ajax neemt GORGINIO WIJNALDUM voor 4 MILJOEN van feyenoord over!!!! Vanavond om 23:30 persconferentie!!! kiek um goannn! |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
sorry dat ik me als FR supporter hiermee bemoei, maar Ajax moet beter op de scouting gaan letten, ik zie overal wel redelijke spelers aan de flanken bij jullie, maar niet de spelers die Ajax waardig zijn. Zoals een Suk, 3 mil aan besteed, maar nu word ie misschien bij Excelsior gestald, jullie gooien te veel geld weg, goed investeren in de jeugdopleiding, in de scouting, en dan zijn jullie zowiezo een titelkandidaat. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:28 schreef Stefan-FR-08 het volgende:sorry dat ik me als FR supporter hiermee bemoei, maar Ajax moet beter op de scouting gaan letten, ik zie overal wel redelijke spelers aan de flanken bij jullie, maar niet de spelers die Ajax waardig zijn. Zoals een Suk, 3 mil aan besteed, maar nu word ie misschien bij Excelsior gestald, jullie gooien te veel geld weg, goed investeren in de jeugdopleiding, in de scouting, en dan zijn jullie zowiezo een titelkandidaat. suk kwam gratis aanwandelen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:28 schreef Stefan-FR-08 het volgende:sorry dat ik me als FR supporter hiermee bemoei, maar Ajax moet beter op de scouting gaan letten, ik zie overal wel redelijke spelers aan de flanken bij jullie, maar niet de spelers die Ajax waardig zijn. Zoals een Suk, 3 mil aan besteed, maar nu word ie misschien bij Excelsior gestald, jullie gooien te veel geld weg, goed investeren in de jeugdopleiding, in de scouting, en dan zijn jullie zowiezo een titelkandidaat. Bedankt man..... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: oh, verkeerd gelezen, sorry! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: waarschijnlijk wisten jullie dit ook al... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:28 schreef Stefan-FR-08 het volgende:sorry dat ik me als FR supporter hiermee bemoei, maar Ajax moet beter op de scouting gaan letten, ik zie overal wel redelijke spelers aan de flanken bij jullie, maar niet de spelers die Ajax waardig zijn. Zoals een Suk, 3 mil aan besteed, maar nu word ie misschien bij Excelsior gestald, jullie gooien te veel geld weg, goed investeren in de jeugdopleiding, in de scouting, en dan zijn jullie zowiezo een titelkandidaat. en rot nou maar weer op... |
|
|
|