|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep...... Al jaren hetzlefde liedje... Al moet ik zeggen , dat ik vanavond een aankoop helemaal niet noodzakelijk vond ofzo.... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: jij kan ook nooit op een normale manier reageren volgens mij, waarheid te hard? stik in een biertje of wat dan ook!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Hahaha die gasten die 010 gehuurd hebben die mogen bij ons niet eens meedoen bij AJAX 3 Veteranen man, die Deense 'spits' heeft de afgelopen 5 jaar iets van 7 doelpunten gemaakt, gaaaaaaap ! Wij hebben Mounir, Dario, Siem en Castillon, hou op met janken allemaal ! |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:35 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] jij kan ook nooit op een normale manier reageren volgens mij, waarheid te hard? stik in een biertje of wat dan ook! man je hort hier niet net als wij niet bij jullie,btw heb een gruwlijke hekel aan kakkerlakken... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: zou wel weer een roddel zijn |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:35 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] jij kan ook nooit op een normale manier reageren volgens mij, waarheid te hard? stik in een biertje of wat dan ook! WAT KOM JIJ HIER DOEN NACOMPETITIE?SCHAAM JE OP DIT FORUM....... |
|
|
|
|
Seppie
|
|
|
quote: Tja, ik weet het niet meer hoor... Je hoort nu zoveel mogelijke transfers... Alsof je een spannende film volgt! lol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iedere Feyenoorder nacompetitie noemen????? Whahahahahahahahaaa... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
optiefen hier of niet man???? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:43 schreef Seppie het volgende:[..] Tja, ik weet het niet meer hoor... Je hoort nu zoveel mogelijke transfers... Alsof je een spannende film volgt! lol haha alleen eindigen die altijd goed af! en nu ben ik bang dat die slecht afloopt |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Kan dit topic niet veranderd worden in: feyenoord wel, ajax geen nieuwe competitie volgend jaar ?? We gaan ons toch niet meer vergelijken met Feyenoord jongens ?? Kom op zeg. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
iemand nog iets gehoord over die chelsea di santo ofziets? lijkt me wel een goede voetballer. of was het bullshit? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:46 schreef flithje het volgende:iemand nog iets gehoord over die chelsea di santo ofziets? lijkt me wel een goede voetballer. of was het bullshit? Waarom lijkt ie je goed ? Zo te lezen ken je hem niet eens !!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:46 schreef flithje het volgende:iemand nog iets gehoord over die chelsea di santo ofziets? lijkt me wel een goede voetballer. of was het bullshit? bullshit |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:54 schreef Benno het volgende:Jongens het is een raar bedrijf met die beursregels, maar er komt echt wel iemand geloof me nou maar Die hele beurs is een farce! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|