BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klasse Ajax! Niets laten opleggen! Poot stijf gehouden! Respect!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Dit is klasse, niet op het laatste moment nog een miljoen extra geven omdat de tegenpartij dat eist!!

We gaan het met de jongens doen die we al hebben!

Ben echt blij dat we niet een paniek bod hebben uitgebracht!

(of er volgt nog nieuws?)
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
EENSCH
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:09   quote  deeplink  
We gaan voor het kampioenschap met de huidige selectie! Waarom?
WIJ ZIJN AJAX!!!
ronald
 ronald - dinsdag 01 februari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
LUL LEKKER SLAP HIER ,en straks janken als het niet gelukt is
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Precies!

Echt klasse!
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Gewoon mee eens... door met waar Ajax ooit groot in was: met eigen spelers aan de top!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Heel goed dit.

Geen sponsor van de eredivisie zijn.
Hoerenveen heeft ook niks zinnigs gedaan met het geld van Suljemani
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:10 schreef ronald het volgende:
LUL LEKKER SLAP HIER ,en straks janken als het niet gelukt is
Nee, met dost waren we veel gevaarlijker geweest!

lul slap, geef je mening!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:11 schreef FsideVak129 het volgende:
Heel goed dit.

Geen sponsor van de eredivisie zijn.
Hoerenveen heeft ook niks zinnigs gedaan met het geld van Suljemani
+24
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
en straks als t even slecht gaat, en niet scoren zegt iedereen dat we een spits aan hadden moeten trekken.. zo gaat dat dan
Benno
 Benno - dinsdag 01 februari 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Gewoon weer wij tegen de rest!!
Niet laten naaien door de "concurrentie"! We hebben goed materiaal
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:12 schreef sandman het volgende:
en straks als t even slecht gaat, en niet scoren zegt iedereen dat we een spits aan hadden moeten trekken.. zo gaat dat dan
Nee, want met mounier in de spits en ebecilio en sulejmani op de flanken, eriksen erachter, heb je een behoorlijk goede vorhoede!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Mannen,

Er bekruipt mijn en heeeeel naaaaar gevoel mijn gevoel zegt dat ajax heeft gegokt maar zwaar heeft verloren,waarom? door suarez te verkopen voor een hoop centen en hopende voor weinig centen een/twee spelers te halen.
Met andere woorden hebben wij de titel verkocht afgelopen vrijdag ik ben bang van wel.
Nu komt er schijnbaar niemand van het fel begeerde lijstje van 5 namen,we weten dat dost en mertens bekend waren maar dan mis ik er nog drie van het lijstje.
Gudjohsson was schijnbaar de derde dus ik mis 4 en 5 iemand!!! waren die niet haalbaar?
Ja directie ik snap best dat er een nieuw beleid is maar denkt u ook wel eens aan de supprters,of zit u daar voor u jaarlijkse bonus die ik als mede seizoenkaarthouder elk jaar betaal.
Geen speler gehaald ik ben teleurgesteld in dit bestuur ik denk meerdere met mijn.

Komt er niks dan ga ik om 00.00 uur effe een paar minuten zitten huilen...in me eentje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
hoeveel vertrouwen hebben we dan in de huidige selectie?
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 februari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Van den Boog heeft mijn respect verdiend vandaag. Die neanderthalers durven 7 miljoen te vragen voor een ontevreden bankzitter die 3,2 gekost heeft. We zijn er 1 keer ingetrapt met Sulejmani, maar nooit meer. Over drie weken Castillion in de spits. Zo ging het vroeger ook!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Weet je hoe kut heerenveen dit vindt? die zitten nu met een speler die nix meer kan en wil doen voor die club!

Ajax heeft een signaal afgegeven aan de rest van nederland: GRAAG OF NIET! BAM!
joey
 joey - dinsdag 01 februari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat ajax nu niet kampioengeschikt is ! We gaaan er ttegenaan.. en zullen het uiteindelijk wel zien wie er bovenaan staat aan het einde van de competitie..

Maar een driesje erbij had wel lekker geweest.. het blijft toch een beter jammer..
Benno
 Benno - dinsdag 01 februari 2011 - 00:16   quote  deeplink  
BAM!!!
wup von dutch
 wup von dutch - dinsdag 01 februari 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
voor kampioenschap komt deze selectie te kort! wordt spelen voor plaat 3 t/m 6
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
Deze selectie is gewoon te jong als we gaan kijken naar de selectie die van gaal had half jaren negentig was dat een mix tussen jong en oud,wat zien we nu bijna alleen maar jong.
Hier mee ga je het nationaal niet redden en zeker niet internationaal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
Benno
 Benno - dinsdag 01 februari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Wij zijn niks minder dan de provincalen hoor!! Spelen gewoon voor de titel
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
1x de poot uitgedraaid worden voor een middelmatige speler is wel genoeg...
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 01 februari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Als dit waar is: Geweldig gedaan Ajax !! Na het uitmelken van de selectie van Jol, gaan we er bij de volgende trainer gewoon mee verder. Lekker de centjes binnenhalen en de trainer: Ach, die moet maar zorgen dat iedereen beter wordt !! Morgen berichtje dat we het volste vertrouwen hebben in de jeugd en de komst van een nieuwe speler dus helemaal niet noodzakelijk was. Aan het eind van het jaar heffen we met z'n allen het glas vanwege de winst die Ajax heeft gemaakt en was het jaar 2011 in alle opzichten geslaagd. Behalve op sportief vlak dan...... Maar dat komt vast goed. We hebben alle vertrouwen in Frank, om hem na 3 potten zonder winst in januari 2012 te ontslaan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:16 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

voor kampioenschap komt deze selectie te kort! wordt spelen voor plaat 3 t/m 6
Hebben we niet al meerdere wedstrijden ZONDER Suarez met goed voetbal gewonnen sinds FRANK DE BOER trainer van ons Ajax is?
wup von dutch
 wup von dutch - dinsdag 01 februari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hebben we niet al meerdere wedstrijden ZONDER Suarez met goed voetbal gewonnen sinds FRANK DE BOER trainer van ons Ajax is?
yep en waar staan we! so i rest my case!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

goed gevoetbalt het was bij milan echt goed daarna werd het toch weer een stuk minder,gister win je door fouten van nac spelers niks mis mee maar dit is niet de weg natuurlijk.
stefan1991
 stefan1991 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:21   quote  deeplink  
Het is misschien goed dat ze niet ingaan op bedragen van heerenveen, maar het is uitermate triest dat die scouts van ajax geen talenten kunnen scouten in het buitenland, elke sportclub heeft een rij aan spelers achter de rug als hun beste speler word verkocht. Ajax zit te gokken op 1/2 spelers (die in nederland zelf ook nog spelen) Terwijl je allang in het buitenland een vervanger klaar moet hebben voor als je beste speler verkoopt zoals bij elke vereniging (desnoods in binnenland voor niet een te hoog bedrag, maar dat is als ajax zijnde moeilijk hier in nederland)

Ik ken geen club die geen vervanger haalt als hun beste topspeler verkocht word voor superbedrag, op ajax na! Vind dit echt diep en diep triest tegenover de trainer, supporters.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:17 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Deze selectie is gewoon te jong als we gaan kijken naar de selectie die van gaal had half jaren negentig was dat een mix tussen jong en oud,wat zien we nu bijna alleen maar jong.
Hier mee ga je het nationaal niet redden en zeker niet internationaal...
we hebben idd een heel jong selectie en gelukkig mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik heb er wel vertrouwen in.

De komende weken gaan we zien hoe we er voor staan.

AJAX FOREVER!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:18 schreef Oceanu het volgende:
Als dit waar is: Geweldig gedaan Ajax !! Na het uitmelken van de selectie van Jol, gaan we er bij de volgende trainer gewoon mee verder. Lekker de centjes binnenhalen en de trainer: Ach, die moet maar zorgen dat iedereen beter wordt !! Morgen berichtje dat we het volste vertrouwen hebben in de jeugd en de komst van een nieuwe speler dus helemaal niet noodzakelijk was. Aan het eind van het jaar heffen we met z'n allen het glas vanwege de winst die Ajax heeft gemaakt en was het jaar 2011 in alle opzichten geslaagd. Behalve op sportief vlak dan...... Maar dat komt vast goed. We hebben alle vertrouwen in Frank, om hem na 3 potten zonder winst in januari 2012 te ontslaan.
Lees je eerst eens in voor je blaat. Ajax werkt simpelweg een verlies weg, daar gaat de club in de toekomst alleen maar van profiteren. Droeftoeter.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:21 schreef stefan1991 het volgende:
Het is misschien goed dat ze niet ingaan op bedragen van heerenveen, maar het is uitermate triest dat die scouts van ajax geen talenten kunnen scouten in het buitenland, elke sportclub heeft een rij aan spelers achter de rug als hun beste speler word verkocht. Ajax zit te gokken op 1/2 spelers (die in nederland zelf ook nog spelen) Terwijl je allang in het buitenland een vervanger klaar moet hebben voor als je beste speler verkoopt zoals bij elke vereniging (desnoods in binnenland voor niet een te hoog bedrag, maar dat is als ajax zijnde moeilijk hier in nederland)

Ik ken geen club die geen vervanger haalt als hun beste topspeler verkocht word voor superbedrag, op ajax na! Vind dit echt diep en diep triest tegenover de trainer, supporters.
eens
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
ik ben er bang voor...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:22 schreef sandman het volgende:
ik ben er bang voor...
ook hier eens...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Mounier is een topspits, alles wat er rondom hem in het nieuws kwam was lulkoek, dus die gaat zich bewijzen nu!

Heb vertrouwen!
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
wat een scoutingbeleid bij ajax zeg.. zitten ze daar te slapen? of wat doen ze daar? ze komen met geen ENKELE speler op de proppen..
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:21 schreef stefan1991 het volgende:
Het is misschien goed dat ze niet ingaan op bedragen van heerenveen, maar het is uitermate triest dat die scouts van ajax geen talenten kunnen scouten in het buitenland
Heb je überhaupt wel gelezen wat bv JC graag weer wenst te zien bij de club? Zélf weer de spelers opleiden die we nodig hebben in Nederland.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mounier is een topspits, alles wat er rondom hem in het nieuws kwam was lulkoek, dus die gaat zich bewijzen nu!

Heb vertrouwen!
ach man een beetje meer ervaring had ajax wel goed gedaan...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
We hebben genoeg spelers, kijk mertens voor een redelijk bedrag had goed geweest, maar Ajax moet weer worden uitgemolken, want we hebben net 25 miljoen ontvangen!

Echt heel goed dat Ajax geen hogere boden heeft uitgebracht!
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 01 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Spreekt ook lekker veel vertrouwen uit van Ajax kant richting Dost. We willen je zo graag hebben, dat we geen half miljoen meer voor je willen betalen. We hebben er tenslotte nog maar 16 in de knip. Hoop dat ie er dit seizoen nog 10 inschiet in zijn invalbeurten en voor 10 miljoen naar het buitenland vertrekt in juli. Kunnen de heren Slop en VD Boog zich weer achter de oren krabben. Ondertussen Steek, Jan en Greg verkopend en de prijs van een seizoenskaart te verhogen....

Wat een stel enorme sukkels.
manuel23048
 manuel23048 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
En ooh wat waren we blij dat Jol vertrok geloof me nou maar dat dit niet gebeurd was onder Jol, dan werden Luis en Urby echt niet verkocht voordat er 100% zeker aankopen tegenover en klaar stonden. Ik hoor Frank de Boer nog zeggen we willen Luis niet kwijt maar als die gaat hebben we vervangers en PLAN B staat klaar. Voilgens mij had de directie plan C inb gedachte met LEGE HANDEN STAAN Frank........

Al vind ik dit wel sterk van het bestuur die ik als een van de weinige wel hoog heb zitten, de hoofdprijs voor Luis in een mindere vorm kunnen vangen en niet gelijk over stag gaan en ook nog wat voor Urby kunnen vangen en niet met absurde bedragen op de laatste dag gaan smijten, Maar ga dan niet beweren dat je al een plan en zekerheid achter de hand hebt Frank.

Gaan we nu het seizoen afmaken met Ebicelio als linksbuiten???? met alle respect voor die jongen maar je merkt aan alles dat die ernog niet echt klaar voor is om elke week te presteren. 2 wedstrijden tegen Nac geen 1 keer fatsoenlijk de achterlijn gehaald en een goede voorzet kunnen afleveren, Maar vooral die jongen laten staan en vertrouwen geven IPV tegen zichzelf beschermen Frank...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door manuel23048 --
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:25 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

idd dat vind ik dus ook...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:25 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

DOST=ERVARING?
Mertens=Ervaring?
stefan1991
 stefan1991 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:24 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Heb je überhaupt wel gelezen wat bv JC graag weer wenst te zien bij de club? Zélf weer de spelers opleiden die we nodig hebben in Nederland.
Ja dus ga je met een team spelen van allemaal 17/18 jarige?
Dan zitten we straks als opleidingsclubje in de jupiler league, spelers klaar te stomen voor de eredivisie :)
Italiano
 Italiano - dinsdag 01 februari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
@robinho
Je hebt helemaal gelijk! Dat gekloot met die polderploegjes die ineens een grote bek krijgen ( twente, groningen, heerenveen, utrecht ). Heb het helemaal gehad met ze. Een bankzitter op een half jaar van 3,5 milj. naar 7? Laat me niet lachen. Goed dat Ajax hier niet aan mee doet. Ze menen zeker dat ze de kansverdubbelaar mogen gebruiken. Gewoon Castillion klaar stomen voor het grote werk. Wordt weer tijd voor de nieuwe Kluivert!! Beter zo.
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:27 schreef stefan1991 het volgende:

[..]

Ja dus ga je met een team spelen van allemaal 17/18 jarige?
Dan zitten we straks als opleidingsclubje in de jupiler league, spelers klaar te stomen voor de eredivisie :)
goed gesproken!
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - dinsdag 01 februari 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Nou zo goed vond ik t niet. Je zag duidelijk dat we iets belangrijks mistte.
En het afmaken loopt nou ook niet echt soepeltjes. Maar we zullen het zien.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We hebben genoeg spelers, kijk mertens voor een redelijk bedrag had goed geweest, maar Ajax moet weer worden uitgemolken, want we hebben net 25 miljoen ontvangen!

Echt heel goed dat Ajax geen hogere boden heeft uitgebracht!
kom op het gat met dost was 5 TON, wat is 5 ton op 26,5 miljoen...peanuts en was de speler die frankie absolut wilde hebben,ook daar luistert het bestuur niet naar
eSCee
 eSCee - dinsdag 01 februari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Inderdaad. Het was leuk geweest om een kneedbaar talent te hebben, maar heerenveen moet hier maar lering uit trekken.

Jammer voor Dost, maar laten we wel wezen, we hebben zo al drie spitsen die in de basis kunnen (incl. de jong)

Ik ben blij dat ajax niet mee is gegaan door snel een speler te kopen. geloof me, dit gaat op de lange termijn lonen...eigen jeugd ontwikkel u!!!
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
bestuur luistert nergens na, alleen naar de eigen portomonnee
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 februari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
t was een miljoen harry. ze vroegen op het laatst 5 we boden 4.
eSCee
 eSCee - dinsdag 01 februari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
en laten we wel wezen.. Sorry hoor, maar Dost heeft tot op heden nog niet dat bereikt dat ajax daar veel geld voor moet neerleggen.. ik snap de ophef niet helemaal..

als je t vergelijkt emt suarez of hunter toen..die waren toch een stuk verder..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klasse Ajax! Niets laten opleggen! Poot stijf gehouden! Respect!

0.0062868