BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klasse Ajax! Niets laten opleggen! Poot stijf gehouden! Respect!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Benno
 Benno - dinsdag 01 februari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:27 schreef sandman het volgende:

[..]

goed gesproken!
Haha hebben we in elk geval nog wel steeds de klassieker;-)
schijndel
 schijndel - dinsdag 01 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
jongens wij worden nog gewoon 1e alles komt goed
en dit is goed anders hadden wij voortaan altijd de hoofprijs
moeten betalen fijn voor hereveen
eSCee
 eSCee - dinsdag 01 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
al met al complimenten voor het bestuur..doen wat t beste lijkt voor ajax
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

DOST=ERVARING?
Mertens=Ervaring?
ik heb het niet speciaal over dost en mertens...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:29 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

kom op het gat met dost was 5 TON, wat is 5 ton op 26,5 miljoen...peanuts en was de speler die frankie absolut wilde hebben,ook daar luistert het bestuur niet naar
Heel sterk juist van Ajax, wij bieden maximaal dit, anders is het jammer!

Heerenveen voelt zich nu slechter dan wij hoor! Die dachten dat Ajax wel ff overstag zou gaan, mooi niet!

Ik geniet echt van deze mentaliteit!!

Ze zullen verdomme naar ONS luisteren!
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
tgaat niet alleen om dost ,, ik had liever gewoon een vervanger gezien! het liefst uit Praag.. Kadlec..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:31 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik heb het niet speciaal over dost en mertens...
Met wie was Ajax dan nog meer allemaal bezig???
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 februari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
okee. Ajax heeft 4,5 geboden en hoerenveen wilde 5,25. Dat waren de laatste bedragen die geboden zijn. 4,5 is al teveel. Goed gedaan rick.
stefan1991
 stefan1991 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:30 schreef eSCee het volgende:
en laten we wel wezen.. Sorry hoor, maar Dost heeft tot op heden nog niet dat bereikt dat ajax daar veel geld voor moet neerleggen.. ik snap de ophef niet helemaal..

als je t vergelijkt emt suarez of hunter toen..die waren toch een stuk verder..
klopt. mijn mening is ook niet dat probleem hier bij dost ligt, maar de scouting van ajax en het bestuur dat die scouting maar niet aanstuurt. Hoe kan een (oud)topploeg nou geen spelers in het buitenland kunnen scouten die niet te duur zijn en toch kwaliteit brengen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:32 schreef Robinho het volgende:
okee. Ajax heeft 4,5 geboden en hoerenveen wilde 5,25. Dat waren de laatste bedragen die geboden zijn. 4,5 is al teveel. Goed gedaan rick.
idd +196
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

kadlec , Gerucht?
semir
gudjohnson
propper
schijndel
 schijndel - dinsdag 01 februari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

wat maakt het nog uit
kop op ajax vrijdag inlopen
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Ga slapen zandman. We hebben een van de beste Eredivisie-spitsen van de afgelopen jaren gewoon in huis. Waarom in vredesnaam dan iets matigs uit Praag gaan halen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Wie had je graag zien komen van dat rijtje?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:33 schreef Ikke_tik het volgende:
Ga slapen zandman. We hebben een van de beste Eredivisie-spitsen van de afgelopen jaren gewoon in huis. Waarom in vredesnaam dan iets matigs uit Praag gaan halen?
amen!
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:33 schreef Ikke_tik het volgende:
matigs? hij geld als een van de beste talenten daar;) is zeker geen matige voetballer! en hij zou op de flanken kunnen, let op mijn woorden die gast gaat deze zomer naar een topclub..
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

idd +196
met deze selectie gaan we het niet redden...simpel
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:32 schreef stefan1991 het volgende:

[..]

Hoe kan een (oud)topploeg nou geen spelers in het buitenland kunnen scouten die niet te duur zijn en toch kwaliteit brengen.
Je wilt het niet snappen hè? De Eredivisie loopt over met B-kwaliteit buitenlandse spelers...
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

met deze selectie gaan we het niet redden...simpel
eens, we bouwen en bouwen, komen niks verder...
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:34 schreef sandman het volgende:

[..]

matigs? hij geld als een van de beste talenten daar;
Topcompetitie ook... de Tsjechische Eredivisie. Waar leiden we nog voor op wanneer jij alleen buiten de landsgrenzen wenst te kijken?
stefan1991
 stefan1991 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:35 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Je wilt het niet snappen hè? De Eredivisie loopt over met B-kwaliteit buitenlandse spelers...
Of jij wilt niet snappen dat je geen team kan hebben met alleen maar spelers van 17/18 jaar. Gabri B-kwaliteit speler, maar was oh zo belangrijk voor ajax ! met dit soort spelers kunnen de 17/18 jarige ook eens een keer een bal verliezen zonder dat we meteen een tegendoelpunt hebben, dus ligt er ook weer minder druk op de jongere spelers.
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:36 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Topcompetitie ook... de Tsjechische Eredivisie. Waar leiden we nog voor op wanneer jij alleen buiten de landsgrenzen wenst te kijken?
ze hebben eerder bewezen toppers te brengen, maar daar gaat het niet om, ik kijk zeker niet alleen buiten de landsgrenzen, maar de scouts van ajax blijven alleen hangen in de eredivisie, terwijl daarbuiten genoeg talent rond loopt!
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Ajax heeft geen selectie met alleen 17/18 jarigen. De Zeeuw even de tijd geven eindelijk z'n niveau weer te vinden en Ajax gaat gewoon mee doen in de top drie.

Wát een vertrouwen ineens in de Boer en co... :-S
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
WE ZIJN ALLEMAAL VOOR AJAX,EN ZOALS IEDEREEN WEET ALS WIJ TWEEDE WORDEN,DE BEKER PAKKEN,VER KOMEN IN EUROPA LEAGUE.HEB JE HET GOED GEDAAN MET EEN JONG ELFTAL.EN DAN MAAR WACHTEN WAT ER IN DE ZOMER BIJKOMT
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:40 schreef Ikke_tik het volgende:
Ajax heeft geen selectie met alleen 17/18 jarigen. De Zeeuw even de tijd geven eindelijk z'n niveau weer te vinden en Ajax gaat gewoon mee doen in de top drie.

mijn vertrouwen in de boer is goed alleen het bestuur aaarrrgghhhhh
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:38 schreef sandman het volgende:

[..]

ze hebben eerder bewezen toppers te brengen, maar daar gaat het niet om, ik kijk zeker niet alleen buiten de landsgrenzen, maar de scouts van ajax blijven alleen hangen in de eredivisie, terwijl daarbuiten genoeg talent rond loopt!
Ook dat is weer niet waar... het Japannertje dat nu naar Feyenoord gaat is gewoon naar Ajax gehaald voor een stage. Ajax wilde hem maar wat graag hebben, maar hij koos voor Arsenal... wat hem weer stalt bij Feyenoord.

Laat het eerst allemaal eens bezinken en vorm dan een mening.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 01 februari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
En zo kunnen we het jaren gaan bekijken en uitstellen, en dan bouwen we weer en dan is het 'nee volgend jaar worden we kampioen. Het jaar daarop is het 'nee, volgend jaar worden we echt kampioen'. GODVERDOMME GEEN GEZEVER NIKS! Dit jaar wil ik kampioen worde!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:42 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

alleen het bestuur aaarrrgghhhhh
Het bestuur heeft prima gehandeld... een aankoop met potentie: ok, maar niet tegen elke prijs.
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 01 februari 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:42 schreef Johnnyafca het volgende:
Dit jaar wil ik kampioen worde!!!
Is de competitie al gespeeld dan?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:42 schreef Johnnyafca het volgende:
En zo kunnen we het jaren gaan bekijken en uitstellen, en dan bouwen we weer en dan is het 'nee volgend jaar worden we kampioen. Het jaar daarop is het 'nee, volgend jaar worden we echt kampioen'. GODVERDOMME GEEN GEZEVER NIKS! Dit jaar wil ik kampioen worde!!!
precies krijgen we morgen te horen dat we weer in een opbouw jaar zitten,de pest pleuris voor ze...
Michiel24-7
 Michiel24-7 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:45   quote  deeplink  
AJax had gewoon de 7 miljoen voor Dries op tafel moeten leggen!!! dit komt ze duur te staan want straks geen champions league plaats. met een Mertens had je het misschien wel gehaald en 4 of 5 miljoen kunnen terug verdienen. stom stom stom!!
stefan1991
 stefan1991 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:40 schreef Ikke_tik het volgende:

de zeeuw is al langer dan half jaar hopeloos uit vorm. hoelang wil je hem nog de tijd geven dit seizoen voor we mee kunnen doen in top 3? en ajax moet niet meedoen om top 3, ajax moet kampioen worden.
Mijn vertrouwen in de boer is zeker 200% ! geloof me ik heb alleen maar goeie dingen over de boer. maar de Boer heeft zelfs gezegd te verwachten dat die een speler krijgt nog voor het sluiten van de transfermarkt!

Ik laat het hierbij jij mag je mening hebben dat dit ajax niet te jong is, ik ben van mening dat dit team wel te jong is en een/twee spelers mist.

Ik ben benieuwd na dit seizoen wie van ons gelijk heeft gehad. Ik hoop dat jij je gelijk krijgt, maar ben bang van niet.
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - dinsdag 01 februari 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Nou ik vind het gwn te triest voor woorden wat dit klote bestuur heeft gedaan!!!!
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:51   quote  deeplink  
en wat als we dost nu hadden gehad,en hij speelt een dramatische halve seizoen.
weet je wat we dan zeggen jeetje wat een klote bestuur halen we zo speler die niks kan.dost is ook nog jong
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 00:57   quote  deeplink  
DOST TOTAL LOSS: Spits niet naar Ajax,

Bas Dost (21) is total loss. De spits van Heerenveen heeft definitief niet zijn droomtransfer naar Ajax kunnen maken. Nadat hij de arbitragezaak tegen de Friezen had verloren, liepen de onderhandelingen tussen Ajax en Heerenveen - ondanks een bemiddelingspoging van zaakwaarnemer Rob Jansen - om 23.15 uur vast. Ajax was bereid ver te gaan, maar tot grote woede en teleurstelling van Dost hield Heerenveen voet bij stuk. De keuring die de aanvaller al onderging, was voor niks.
AjaxF-side.NL
Daardoor heeft Frank de Boer zijn gewenste versterking niet binnen. ,,Dat zou wel heel erg teleurstellend zijn, zei de trainer na de wedstrijd tegen NAC over de mogelijkheid dat er geen enkele nieuwe speler zou komen. De opvolger van Martin Jol kreeg ondanks de toezegging van algemeen directeur Rik van den Boog dat alles in het werk zou worden gesteld om de selectie in tact te houden, binnen zes dagen te maken met het vertrek van de internationals Urby Emanuelson en Luis Suarez. ,,Onze selectie is smal en licht, zei hij zondag. ,,Misschien moeten we onze doelstellingen bijstellen, liet hij eerder weten.

Omdat algemeen Van den Boog al had aangegeven voor niemand de hoofdprijs te zullen betalen, kon hij naar eigen zeggen niet anders dan een streep door de namen van Dost en Dries Mertens te zetten. En dus heeft Ajax wel een zak met geld, maar staat het kampioenschap de door de supporters felbegeerde derde ster OPNIEUW op de tocht.

''ook onze trainer frank de boer gaat al de doelstellingen bijstellen...zegt al genoeg mannen''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
Michiel24-7
 Michiel24-7 - dinsdag 01 februari 2011 - 00:58   quote  deeplink  
Ajax had gewoon 7 miljoen op tafel moeten leggen voor Mertens. nu hebben ze straks geen Champions League plaats, die hadden ze misshien wel gehad met Dries erbij, met zo'n 4 miljoen die ze terug hadden kunnen verdienen met een CL plaatsing. stom, stom, stom!!!
Jeronimus82
 Jeronimus82 - dinsdag 01 februari 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Aan de ene kant is er de teleurstelling dat er toch niemand gekomen is, aan de andere kant respect dat het bestuur niet meegaat in de koopgekte door veel te veel geld te betalen.
In de zomer kan er veel meer: er zijn veel aflopende contracten en meer tijd om goede versterkingen(!) voor een goede prijs te halen.
Met El Hamdaoui in de spits gaat het echt wel goed komen dit komende halfjaar. Het is echt niet zo dat Ajax niets is zonder Dost.
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - dinsdag 01 februari 2011 - 01:03   quote  deeplink  
Ja in de zomer wordt half ajax leeggeroofd jaa...!!
noppes
 noppes - dinsdag 01 februari 2011 - 01:12   quote  deeplink  
Prima gedaan Rick, jouw bonus zal je helpen met je faillisement en ondertussen ook onze club naar de klote helpen.

Hoe is het toch mogelijk dat er alleen maar is gegokt op Bas en Dries. (Wel goed gedaan om niet weer ontwikkelingsgeld over te maken naar Heerenveen) Maar er moet toch wel eens een scout opzoek zijn gegaan naar een echte goede vervanger.

Waarom is er geen werk gemaakt om Jansen te halen bij Twente voor een gelimiteerd bedrag en de Zeeuw verkopen aan Fenerbahce.

Wij zijn al 7 jaar de sukkels van de eredivisie. En alleen maar door ons kut bestuur. Geld is belengrijker dan titels.
Sebco
 Sebco - dinsdag 01 februari 2011 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 01:12 schreef noppes het volgende:
Prima gedaan Rick, jouw bonus zal je helpen met je faillisement en ondertussen ook onze club naar de klote helpen.

Hoe is het toch mogelijk dat er alleen maar is gegokt op Bas en Dries. (Wel goed gedaan om niet weer ontwikkelingsgeld over te maken naar Heerenveen) Maar er moet toch wel eens een scout opzoek zijn gegaan naar een echte goede vervanger.

Waarom is er geen werk gemaakt om Jansen te halen bij Twente voor een gelimiteerd bedrag en de Zeeuw verkopen aan Fenerbahce.

Wij zijn al 7 jaar de sukkels van de eredivisie. En alleen maar door ons kut bestuur. Geld is belengrijker dan titels.
Volledig met u eens!!!

Heerenveen heeft gegokt en verloren, mocht wel eens na hetgeen we al overmaakten naar hun rek. cfr Sulejmani, Huntelaar... Als ze slim waren geweest hadden ze deze keer echter gewoon meegewerkt vermits het niet eens om hun sterspeler ging. 1 miljoen netto winst op een half jaar tijd, ik zou ervoor tekenen.. Hadden ze daarmee een vervanger kunnen aantrekken. Maar het is hun keuze.

Neemt niet weg dat ik het ook onbegrijpelijk vind dat wij niet eens een Suarez zelf kunnen scouten in Zuid-Amerika, het scoutingsapparaat heeft dringend een nieuwe impuls nodig ze is al bijna 10 jaar simpelweg niet productief!

Hoop dat de boer er toch het beste van kan maken met deze selectie, met een 2e plaats en dus CL voorronde ben ik al dik tevreden nu. Dat moet het doel nu worden. En hopenlijk, tegen beter weten in, hopen dat van de zomer ons opgespaarde geld goed besteed word..

Mvg,
Dev
 Dev - dinsdag 01 februari 2011 - 02:33   quote  deeplink  
Aan de ene kant ben ik blij, dat Ajax eindelijk inziet dat ze niet zomaar alles moeten neerlegen voor iedere nieuwe speler. Maar aan de andere kant ben ik het wel eens met veel fans dat als je sterspeler wordt verkocht en je bent al maanden bezig met een "schoonmaak" in je selectie en je hebt nu genoeg geld om en je verliezen op te vangen en om nog een speler te kopen, dat je dan wel een vervanger voor je sterspeler klaar moet hebben en moet binnenhalen!!
Tot het allerlaatste moment kibbelen over 750.000 euro voor een speler die op de bank zit bij een club die normaal gesproken toch echt wel toppers voortbrengt ( maar blijkbaar deze speler niet vooruit gebrand krijgt) vind ik AJAX onwaardig.
Tuurlijk, het hoeft niet verkeerd uit te pakken. El hammie en Sulejmani en De jong en Cvitanich kunnen zomaar er een stuk of 40 erin schieten de rest van het seizoen. Dan praat niemand er meer over. Maar laten we eerlijk zijn en toch constateren dat deze jongens er waarschijnlijk niet meer dan 25 in zullen schieten. ( hammie 9, sulej 6, jong 5, cvit 3) EN dan niet alleen in de competitie, maar ook beker en EL meegeteld. En ik denk niet dat dat genoeg gaat zijn voor de derde ster. Of onze verdediging moet er ineens nog maar 1 per drie wedstrijden erdoor laten.
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 01 februari 2011 - 03:31   quote  deeplink  
Goh ik heb als niet Ajax supporter meer vertrouwen dat Ajax het gaat redden dan de supporters hier. Ik zie die jonge Deen van jullie behoorlijke stappen maken en Micky ook. Bovendien als ik naar dit weekend kijk, zie ik hoe Twente en mijn club met mazzel van slechte ploegen winnen. Dan denk ik dat het helemaal nog niet beslist is. Ik denk dat Ajax dit jaar wel aan het langste eind trekt. Ik hoop in ieder geval dat PSV en Ajax CL halen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 februari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 03:31 schreef Bootjuhh het volgende:
Goh ik heb als niet Ajax supporter meer vertrouwen dat Ajax het gaat redden dan de supporters hier. Ik zie die jonge Deen van jullie behoorlijke stappen maken en Micky ook. Bovendien als ik naar dit weekend kijk, zie ik hoe Twente en mijn club met mazzel van slechte ploegen winnen. Dan denk ik dat het helemaal nog niet beslist is. Ik denk dat Ajax dit jaar wel aan het langste eind trekt. Ik hoop in ieder geval dat PSV en Ajax CL halen.
sportief!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
+10
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Ik vind dat Ajax hier een heel goed signaal heeft afgegeven aan die kut clubjes die niet meer in de realiteit leven. Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat clubs meteen de hoofdprijs vragen als ze langskomen, want ja wie legt er nou elke keer gewoon meteen de vraagprijs neer.. ja dat was Ajax. Maar nu niet meer en Ajax had de clubs gewaarschuwd. Tijden zijn veranderd, financien zijn anders en omdat die clubs Ajax altijd een poot hebben uitegdraaid met bedragen zoals 16m voor Suli, waarbij nog 2m afkoopsom zaakwenemer bijkwam, omdat hveen dat niet wilde betalen. Nu weten ze dat als Ajax zegt dat ze niet de hoofdprijs gaan betalen, dit ook echt niet meer doen. EN Herenveen zit nu met de gebakken peren een speler die kapot is, Utrecht zit met Mertens die niet langer wil blijven dan deze 13 wedstrijden. De druk zal nu worden opgevoerd door de spelers en de zaakwaarnemers. Toekomstige spelers zullen in hun contract laten opnemen, dat als er een top club komt er een max bedrag van x miljoen gevraagd mag worden, zodat hun cariere niet kapot gaat omdat een voorzitter voet bij stuk houdt, Ajax doet dat ook niet, waarom denken die kut clubjes dat wel te kunnen? Laat ze maar bloeden. Ik denk dat Ajax in de toekomst alleen maar profijt van gaat hebben in toekomstige onderhandelingen en Mertens, die komt wel voor 5,5m naar Ajax eind van het seizoen. Net als Bas Dost, maar dit keer max 4m en niet meer en nu zullen die kut clubjes wel overstag moeten, want een europese topclub zal ze nooit benaderen, PSV betaald nooit meer dan 5m voor een speler, dat is hun beleid en de rest heeft geen geld, dus kunnen ze kiezen, geld of spelers aan hun contract houden en gratis laten vertrekken. Dat laatste is al het geval bij de hele kleine clubs en grotere clubs. Kijk maar naar de transfer geschiedenis van de Nederlandse clubs op de volgende link: http://www.transfermarkt.co.uk/en/ajax-amsterdam/transfers/verein_610.html
Dan kan je alle clubs zien en hun transfer beleid en hoeveel ze waard zijn. Dit is echt de moeite waard om te bekijken.
Wel jammer dat Ajax het seizoen moet afmaken zonder versterkingen. Ik hoop ook echt dat de scouting heel veel beter zal worden, want het is nu echt ruk. Vroeger haalde ze nog wel een spelers weg bij hele kleine clubs, ze moesten wel omdat de financien niet goed waren, zoals bij Go ahead eagles haalde we ene Overmars en ze moetsen wel jongens uit de jeugd door laten stromen, want ze waren bijna failliet. Vink ging weg omdat bergkamp en Jonk werden verkocht en geen versterkingen werden gehaald. Toen kwam Rijkaard terug voor een prikkie en won Ajax eerst de Uefa cup, daarna Europa cup 1 etc. Helaas kijk ik met heimwee terug naar die tijd en ik hoop dat die tijd ooit weer zal terugkomen. Maar Ajax kijk ook eens wat er rondloopt onder de subtop, dan doen Europese topclubs nu ook, omdat Ajax ook altijd de hoofdprijs vraagt als er een topclub komt. Sorry jongens voor het lange verhaal, maar ik moest dit even kwijt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Ajax we love you --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:24 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vind dat Ajax hier een heel goed signaal heeft afgegeven aan die kut clubjes die niet meer in de realiteit leven. Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat clubs meteen de hoofdprijs vragen als ze langskomen, want ja wie legt er nou elke keer gewoon meteen de vraagprijs neer.. ja dat was Ajax. Maar nu niet meer en Ajax had de clubs gewaarschuwd. Tijden zijn veranderd, financien zijn anders en omdat die clubs Ajax altijd een poot hebben uitegdraaid met bedragen zoals 16m voor Suli, waarbij nog 2m afkoopsom zaakwenemer bijkwam, omdat hveen dat niet wilde betalen. Nu weten ze dat als Ajax zegt dat ze niet de hoofdprijs gaan betalen, dit ook echt niet meer doen. EN Herenveen zit nu met de gebakken peren een speler die kapot is, Utrecht zit met Mertens die niet langer wil blijven dan deze 13 wedstrijden. De druk zal nu worden opgevoerd door de spelers en de zaakwaarnemers. Toekomstige spelers zullen in hun contract laten opnemen, dat als er een top club komt er een max bedrag van x miljoen gevraagd mag worden, zodat hun cariere niet kapot gaat omdat een voorzitter voet bij stuk houdt, Ajax doet dat niet, waarom denken die kut clubjes dat wel te kunnen? Laat ze maar bloeden. IK denk dat Ajax in de toekomst alleen maar profijt van gaat hebben in toekomstige onderhandelingen en Mertens, die komt wel voor 5,5m naar Ajax eind van het seizoen. Net als Bas Dost, maar dit keer max 4m en niet meer en nu zullen die kut clubjes wel overstag moeten, want een europese topclub zal ze nooit benaderen, PSV betaald nooit meer dan 5m voor een speler, dat is hun beleid en de rest heeft geen geld, dus kunnen ze kiezen, geld of spelers aan hun contract houden en gratis laten vertrekken. Dat laatste is al het geval bij de hele kleine clubs. Kijk maar naar de transfer geschiedenis van de Nederlandse clubs op de volgende link: http://www.transfermarkt.co.uk/en/ajax-amsterdam/transfers/verein_610.html
Dan kan je alle clubs zien en hun transfer beleid en hoeveel ze waard zijn. Dit is echt de moeite waard om te bekijken.
Wel jammer dat Ajax het seizoen moet afmaken zonder versterkingen. Ik hoop ook echt dat de scouting heel veel beter zal worden, want het is nu echt ruk. Vroeger haalde ze nog wel een spelers weg bij hele kleine clubs, ze moetsen wel omdat de financien niet goed waren, zoals bij Go ahead eagles haalde we ene Overmars en ze moetsen wel jongens uit de jeugd door laten stromen, want ze waren bijna failliet. Vink ging weg omdat bergkamp en Jonk werden verkocht en geen versterkingen werden gehaald. Toen kwam Rijkaard terug voor een prikkie en won Ajax eerst de Uefa cup, daarna Europa cup 1 etc. Helaas kijk ik met heimwee terug naar die tijd en ik hoop dat die tijd ooit weer zal terugkomen. Maar Ajax kijk ook eens wat er rondloopt onder de subtop, dan doen Europese topclubs nu ook, omdat Ajax ook altijd de hoofdprijs vraagt als er een topclub komt. Sorry jongens voor het lange verhaal, maar ik moets dit even kwijt
Ajax heeft in de zomer heel wat goed te maken!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 februari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
sportief kerel... respect
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 februari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Waarom willen veel van jullie altijd maar aankopen, aankopen, aankopen. En het ook met Qruijff eens zijn dat de eigen jeugd voorrang moet krijgen. Dat gaat niet samen makkers. Daarbij komt dat de laatste 10 jaar 3 van de 4 aankopen mislukt zijn en tel uit je winst. We moeten pas weer aankopen als de scouting betere spelers aanlevert.
Dat wil niet zeggen dat ik Dost en Mertens niet graag bij Ajax had gezien. Alleen die bedragen zijn ABSURD!!!! 4,5 plus een speler, en 7 miljoen. MILJOEN! NIET TON!!! Voor een reserve en een talent. Get real!
Guyt
 Guyt - dinsdag 01 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:13 schreef verbrande harry het volgende:
Mannen,

Er bekruipt mijn en heeeeel naaaaar gevoel mijn gevoel zegt dat ajax heeft gegokt maar zwaar heeft verloren,waarom? door suarez te verkopen voor een hoop centen en hopende voor weinig centen een/twee spelers te halen.
Met andere woorden hebben wij de titel verkocht afgelopen vrijdag ik ben bang van wel.
Nu komt er schijnbaar niemand van het fel begeerde lijstje van 5 namen,we weten dat dost en mertens bekend waren maar dan mis ik er nog drie van het lijstje.
Gudjohsson was schijnbaar de derde dus ik mis 4 en 5 iemand!!! waren die niet haalbaar?
Ja directie ik snap best dat er een nieuw beleid is maar denkt u ook wel eens aan de supprters,of zit u daar voor u jaarlijkse bonus die ik als mede seizoenkaarthouder elk jaar betaal.
Geen speler gehaald ik ben teleurgesteld in dit bestuur ik denk meerdere met mijn.

Komt er niks dan ga ik om 00.00 uur effe een paar minuten zitten huilen...in me eentje.
Eens.
cvita
 cvita - dinsdag 01 februari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, dit is de eerste actie van Rik van de Boog waar ik héél blij van wordt, we laten ons niet langer het vel over de neus trekken door die boertjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klasse Ajax! Niets laten opleggen! Poot stijf gehouden! Respect!

0.0081539