|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Oke, nu is alles weer klaar. We hebben er 2 nieuwe spelers bij, Meeuwis en Larsen. Laten we nu gewoon hopen op het beste, en voetballen met de spelers die we hebben. Misschien dat als het rustiger rond de kuip word, dat we dan ook beter gaan voetballen/scoren. En al legt Sören er 10 in, het zijn er toch weer 10!
Edit: En Miyachi, ook nog, nou gekkenhuis toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:08 schreef Stefan-FR-08 het volgende:Oke, nu is alles weer klaar. We hebben er 2 nieuwe spelers bij, Meeuwis en Larsen. Laten we nu gewoon hopen op het beste, en voetballen met de spelers die we hebben. Misschien dat als het rustiger rond de kuip word, dat we dan ook beter gaan voetballen/scoren. En al legt Sören er 10 in, het zijn er toch weer 10! vergeet die japannert niet... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en vertrouwen op de FRboot!!! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ben blij dat die schijtdost niet gekomen is |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: word dit goed topic, topic ziende? hehe |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: haha en dat ajakkus hem ook niet heeft, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer dat die helicopter niet in de winter landt...Lekker vol, 5 nieuwe spelerts: Simon, Swerts, Japannert, Larsen en Meeuwis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:15 schreef FR-Henk het volgende:Jammer dat die helicopter niet in de winter landt...Lekker vol, 5 nieuwe spelerts: Simon, Swerts, Japannert, Larsen en Meeuwis En beter spelerts dan Auoussar Schaken |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ik gun ze wel een miskoop van 7 miljoen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:15 schreef FR-Henk het volgende:Jammer dat die helicopter niet in de winter landt...Lekker vol, 5 nieuwe spelerts: Simon, Swerts, Japannert, Larsen en Meeuwis we hadden verhoeven ook kunnen halen... had hij ook vol geweest. de vraag word: word het wat we willen. ik hoop het henk vriend! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verhoeven via hijskraan over stadiondak het veld inwerpen. Met Lee 'I can see clearly now' T. back als kraanmachinist. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 00:27 schreef FR-Henk het volgende:Verhoeven via hijskraan over stadiondak het veld inwerpen. Met Lee 'I can see clearly now' T. back als kraanmachinist. Alsjeblieft geen Lee meer in De Kuip |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Helemaal eens! Had bij ons alleen maar lopen zeuren! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
geen Dost geen Mertens geen Propper |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Prima wintertransfers....en nu gaan we punten pakken. Beginnen met Vitesse 1-3 ! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: zie het nog niet gebeuren! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik word altijd erg vrolijk van optimistische, positieve mensen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Dan MOET dit je geluksdag zijn! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik las net dit stukje uit een bericht:
Volgens het dagblad is de scouting van Ajax de realiteit verloren. De technische leiding wilde een paar weken geleden van de scouts wie Luis Suárez (inmiddels vertrokken naar Liverpool voor 26,5 miljoen euro) goed zou kunnen opvolgen. Een scout kwam bloedserieus met de namen Edin Dzeko en Marouane Chamakh. Dzeko verruilde onlangs Wolfsburg voor Manchester City voor 35 miljoen euro, terwijl Chamakh afgelopen zomer naar Arsenal vertrok.
En wij maar zeiken op onze scouting. ;-) |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Ik wel. Tegen Twente speelden ze ook een goede pot. Denk dat het vanaf nu beter zal gaan en dat de punten gaan komen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:21 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Ik wel. Tegen Twente speelden ze ook een goede pot. Denk dat het vanaf nu beter zal gaan en dat de punten gaan komen. ik word altijd erg vrolijk van optimistische, positieve mensen :-) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: Het is droog buiten, lekker frisjes, bloembollen komen uit de grond, muziekje op de achtergrond, goeie kop espresso en headliner forum....heerlijke dag :) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:17 schreef Pietje1 het volgende:Ik las net dit stukje uit een bericht: Volgens het dagblad is de scouting van Ajax de realiteit verloren. De technische leiding wilde een paar weken geleden van de scouts wie Luis Suárez (inmiddels vertrokken naar Liverpool voor 26,5 miljoen euro) goed zou kunnen opvolgen. Een scout kwam bloedserieus met de namen Edin Dzeko en Marouane Chamakh. Dzeko verruilde onlangs Wolfsburg voor Manchester City voor 35 miljoen euro, terwijl Chamakh afgelopen zomer naar Arsenal vertrok.En wij maar zeiken op onze scouting. ;-) Ja goed is die he? Ik lag ook helemaal dubbel toen ik het las, ik kijk normaal niet op het neuzenforum maar kon het vanaochtend na het uitblijven van transfers even niet laten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:36 schreef henkie1969 het volgende:[..] Het is droog buiten, lekker frisjes, bloembollen komen uit de grond, muziekje op de achtergrond, goeie kop espresso en headliner forum....heerlijke dag :) eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:36 schreef henkie1969 het volgende:[..] Het is droog buiten, lekker frisjes, bloembollen komen uit de grond, muziekje op de achtergrond, goeie kop espresso en headliner forum....heerlijke dag :) de bloembollen komen uit de grond? Gaan ze doen dan? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: rood witte bloempjes afgeven hoop ik :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha ik pak noodgedwongen ook nog maar ff een capucino!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:36 schreef henkie1969 het volgende:[..] Het is droog buiten, lekker frisjes, bloembollen komen uit de grond, muziekje op de achtergrond, goeie kop espresso en headliner forum....heerlijke dag :) eens, beetje jammer dat gudde er nog steeds is. maar goed. kheb die Braziliaans koffie gekocht bij de Albert Hein.. mmmm |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zou ook wel erg knap zijn, de wedstrijd is zondag pas. |
|
|
|