|
|
bird
|
|
|
Na het het afketsen vaan zijn transfer naar ajax zit heerenveen met een ongemotiveerde dost.ik ben van mening dat heerenveen beter dost had moeten verkopen wat moet je met een ongemotiveerde speler en weer geen versterking voor ajax die 3e ster kunnen we vergeten dit is gewoon niet leuk en dat bestuur ontvangt zijn bunus wel en supporters hebben het nakijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan me niet zo boeien... Hij voetbalt niet voor Ajax toch?? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote: Idd das het probleem van heerenveen niet van ajax :) :D |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Heel veel plezier met Dost! Ik hoop voor Hoerenveen dat ze hem nog aan het spelen krijgen.. Ze zijn de dupe geworden van hun eigen onderhandelingstactiek. Als je om kwart voor 12 met hangende pootjes terugkomt om toch wat meer water bij de wijn te doen dan ben je erg goed bezig, STUMPERS!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gehoopt had op een aankoop. En dan liever Mertens dan Dost! Maar ik ben ook wel blij dat Ajax niet de hoofdprijs heeft betaald voor een speler.. Dubbel gevoel dus! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Het is dom van beide clubs. Als Ajax hem echt zo graag had willen hebben hadden ze over die 500.000 heen gestapt. Zij laten Dost net zo achter als heerenveen. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Dit probleem heeft heerenveen veroorzaakt, nu moeten ze ook maar zien te dealen met dit probleem. Reken maar dat Bas Dost die Ron Jans en die voorzitter nooit meer vertrouwd, en terecht.Je kan ook niet zeggen over een bankzitter dat het te laat zou zijn om voor hem nog een vervanger te zoeken als je Boymans van VVV al hebt benaderd en met hem al een accoord hebt, of dachten die boeren dat dat geheim zou blijven hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. WELL DONE, RIK !! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:20 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het is dom van beide clubs. Als Ajax hem echt zo graag had willen hebben hadden ze over die 500.000 heen gestapt. Zij laten Dost net zo achter als heerenveen. Gelukkig dat er nog objectieve supporters zijn. Laten we wel wezen als Suarez een arbitragezaak tegen Ajax had aangespannen, dan zou niemand hier willen dat Ajax dan maar akkoord gaat met het eerste aanbod van 14 miljoen. Terwijl sommige dat wel van Heerenveen eisen. Is met 2 maten meten. Iedereen roept toch dat spelers en zaakwaarnemers te veel macht hebben. Nou, gisteren blijkbaar niet. Ik vind het wat dat betreft een overwinning voor het voetbal, dat verwende spelers een keer niet hun zin krijgen als een beslissing niet bij het beleid van de club past. Net als Van Nistelrooij door HSV werd tegengehouden om naar Real te verhuizen. Contract is contract. Het is lullig voor Dost dat het niet botert met Jans, maar een échte spits revancheert zich door bij de eerste de beste kans die hij krijgt er gelijk 3 in te peren. Laat maar zien dat je bij een topclub hoort te voetballen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajaxkampioen
|
|
|
Eigenlijk zijn er alleen maar verliezers zo. Het enige positieve aan het verhaal is dat duidelijk is geworden dat clubs niet onbeperkt kunnen blijven vragen wanneer Ajax langs komt. Heerenveen heeft waarschijnlijk gedacht weer net zo te kunnen "hooien" als ze al bij Sulejmani hebben gedaan. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:20 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het is dom van beide clubs. Als Ajax hem echt zo graag had willen hebben hadden ze over die 500.000 heen gestapt. Zij laten Dost net zo achter als heerenveen. dus is de vraag of ze hem wel zo "echt" wilde hebben. Denk dat die 5 ton niet het echte struikelblok was. Meer ook het principe. volgens mij wilden ze helemaal niet zo graag kopen, vooral niet omdat we een behoorlijk brede selectie hebben. En van de zomer zijn ze allemaal een stuk goedkoper, behalve de ajacieden na het behalen van de dubbel... :P |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:53 schreef PSVMocro het volgende:[..] Gelukkig dat er nog objectieve supporters zijn. Laten we wel wezen als Suarez een arbitragezaak tegen Ajax had aangespannen, dan zou niemand hier willen dat Ajax dan maar akkoord gaat met het eerste aanbod van 14 miljoen. Terwijl sommige dat wel van Heerenveen eisen. Is met 2 maten meten. Iedereen roept toch dat spelers en zaakwaarnemers te veel macht hebben. Nou, gisteren blijkbaar niet. Ik vind het wat dat betreft een overwinning voor het voetbal, dat verwende spelers een keer niet hun zin krijgen als een beslissing niet bij het beleid van de club past. Net als Van Nistelrooij door HSV werd tegengehouden om naar Real te verhuizen. Contract is contract. Het is lullig voor Dost dat het niet botert met Jans, maar een échte spits revancheert zich door bij de eerste de beste kans die hij krijgt er gelijk 3 in te peren. Laat maar zien dat je bij een topclub hoort te voetballen. Ik ben met je eens dat het niet leuk was geweest als Suarez een zaak had aangespannen.... Alleen moet je wel het onderscheid maken in realistische vraagprijzen. Suarez was de sterspeler van Ajax, waar al vaker biedingen van boven de 25 miljoen voor waren gedaan. En dus was de vraagprijs redelijk realistisch. Bij Bas dost, een ontevreden bankzitter, is de marktwaarde zeker niet gestegen na zijn overstap naar Heerenveen(eerder vet gedaald) en om dan meer dan het dubbele te vragen is onrealistisch. En laten we wel wezen dat Ajax de arbitragezaak niet wilde en Ajax nog een fors hogere bieding heeft gedaan van dik 4,5 miljoen plus een speler. Je kunt wel zeggen het is maar een paar ton.... maar Ajax heeft al veel meer geboden dan de marktwaarde. Als je dan nog meer betaalt maak je de markt kapot voor jezelf, net als bij Sulejmani toentertijd. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:14 schreef Ride het volgende:[..] dus is de vraag of ze hem wel zo "echt" wilde hebben. Denk dat die 5 ton niet het echte struikelblok was. Meer ook het principe. volgens mij wilden ze helemaal niet zo graag kopen, vooral niet omdat we een behoorlijk brede selectie hebben. En van de zomer zijn ze allemaal een stuk goedkoper, behalve de ajacieden na het behalen van de dubbel... :P Ik denk dat ajax, gewoon een stuk op stuk beleid heeft! en dat ze van tevoren een bedrag hebben, en daar niet van af willen zitten. Dan maar niet denken ze dan, op zich wel een goede houding...maar een beetje water bij de wijn kan vanaf ajax zijn kant tog geen kwaad? Ze willen gewoon het oude ajax transfer verleden doen vergeten, ajax heeft veel domme fouten gemaakt. Dat snap ik dus ook wel weer, maar f. de boer zou het met deze selectie moeten gaan doen. Ik heb er veel vertrouwen in dat ajax hun derde ster te pakken gaat krijgen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Inderdaad blaatkoe. Je koopt ook geen auto als je weet dat je wordt besodemietert. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
als je 4,5 mln biedt en het verschil is 750000(dat blijkt het te zijn geweest) dan is dat toch een behoorlijke klap geld meer. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 09:20 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het is dom van beide clubs. Als Ajax hem echt zo graag had willen hebben hadden ze over die 500.000 heen gestapt. Zij laten Dost net zo achter als heerenveen. Je snapt toch wel dat het niet om die 5 ton ging. Het gaat erom dat Ajax niet meer zomaar toegeeft aan die clubs. De laaste jaren was het steeds nou ja vooruit dan maar we gooien er wel weer 2 miljoen bij op. Dat willen ze gewoon niet meer. Als ze nu alweer toe hadden gegeven dan is dat voor alle clubs weer zoiets van ja zie je wel uiteindelijk betalen ze toch wel. Die gedachte had Heerenveen ook maar die kregen dus mooi de deksel op de neus. Ajax laat zich niet meer piepelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:22 schreef Blaatkoe het volgende:als je 4,5 mln biedt en het verschil is 750000(dat blijkt het te zijn geweest) dan is dat toch een behoorlijke klap geld meer. Ja, dat is bijna 1 miljoen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Schijt aan binnelandse transf. na een tijdje zullen ze toch verkocht moeten worden.. En wij worden alleen maar afgezet omdat wij wel geld hebben. Ajax, moet maar is in het buiteland gaan kijken.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ajax bood dus 4,5 plus een speler.... dat vind ik al een te hoog bod. Maar ja, die Friezen zullen zich nog weleens achter de flaporen krabben. Ik denk dat ie na het seizoen alsnog naar Ajax gaat voor een beduidend lager bedrag. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Precies, Eigenlijk heb ik zo'n gevoel dat als ajax niet de prijs had geweten van Bas Dost, toen hij de overstap maakte van Heracles naar Sc heerenveen. Dat ajax het wel had gedaan! Heerenveen kocht toen Dost voor 3,1 miljoen en dan vragen ze gewoon het dubbele aan ajax, en dat in half jaar tijd. DAt doet gewoon geen enkele club. Dus in het Dost geval, kan ik het ajax bestuur een respectje geven! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:44 schreef C. Eriksen het volgende:Precies, Eigenlijk heb ik zo'n gevoel dat als ajax niet de prijs had geweten van Bas Dost, toen hij de overstap maakte van Heracles naar Sc heerenveen. Dat ajax het wel had gedaan! Heerenveen kocht toen Dost voor 3,1 miljoen en dan vragen ze gewoon het dubbele aan ajax, en dat in half jaar tijd. DAt doet gewoon geen enkele club. Dus in het Dost geval, kan ik het ajax bestuur een respectje geven! Op zich is het wel mogelijk.... Als hij een dragende speler zou zijn geworden binnen dat half jaar en aan de lopende band scoort en nog een langdurig contract heeft..... het enige van die factoren die hier in het spel is, is het langdurige contract. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:49 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Op zich is het wel mogelijk.... Als hij een dragende speler zou zijn geworden binnen dat half jaar en aan de lopende band scoort en nog een langdurig contract heeft..... het enige van die factoren die hier in het spel is, is het langdurige contract. Ja, maar dan word het voor ajax een grote gok. Waar ajax van heeft geleerd in het verleden. En dat durft ajax nu niet meer aan, en daar sluit ik mij helemaal bij aan. Wat als het 1 grote flop word? Daar moet je ook naar kijken he? Als ik ajax was geweest, dan had ik geprobeert om Dost te huren maar dat zou heerenveen denk ik nooit doen |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Feyenoord had al een poging gewaagd om hem te huren en nul op het rekest gekregen.... dus dat had Heerenveen niet gedaan en zeker niet met Ajax(met de grote zak geld in de pocket) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja dost zal daar ongemotiveerd rond lopen,geen instelling hebben,en de boel schijnbaar gaan verneuken,ja wat is wijsheid heereveen!!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:18 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Ik ben met je eens dat het niet leuk was geweest als Suarez een zaak had aangespannen.... Alleen moet je wel het onderscheid maken in realistische vraagprijzen. Suarez was de sterspeler van Ajax, waar al vaker biedingen van boven de 25 miljoen voor waren gedaan. En dus was de vraagprijs redelijk realistisch. Bij Bas dost, een ontevreden bankzitter, is de marktwaarde zeker niet gestegen na zijn overstap naar Heerenveen(eerder vet gedaald) en om dan meer dan het dubbele te vragen is onrealistisch. En laten we wel wezen dat Ajax de arbitragezaak niet wilde en Ajax nog een fors hogere bieding heeft gedaan van dik 4,5 miljoen plus een speler. Je kunt wel zeggen het is maar een paar ton.... maar Ajax heeft al veel meer geboden dan de marktwaarde. Als je dan nog meer betaalt maak je de markt kapot voor jezelf, net als bij Sulejmani toentertijd. Heerenveen bepaalt de marktwaarde, het is hun contract en er staat geen clausule in. Op het moment dat Dost zijn handtekening onder het contract van Heerenveen zet is hij al meer waard dan het bedrag waarvoor ze hem van Heracles hebben gekocht. Omdat zijn contract duurder is om af te kopen (langere looptijd + hoger salaris), bovendien is het allemaal op het einde van de transferwindow. Wintertransfers zijn vaak duurder, omdat clubs liever na het seizoen in de zomer zaken doen.
Het klopt dat de status van Suarez bij Ajax onvergelijkbaar is met die van Dost bij Heerenveen. Maar Heerenveen mag toch zelf wel bepalen met wat voor bedrag ze genoegen nemen. Ik lees net dat ze van 7 naar 5.25 zijn gezakt, dat is meer dan van 3.5 naar 4.5. Een gratis speler is leuk, maar daar doen ze Ajax alleen maar een plezier mee. Kunnen ze in Amsterdam een overbodige speler van de loonlijst halen en dan zit Heerenveen er mee. Want ik denk niet dat het een speler is die in aanmerking komt voor een basisplaats bij Ajax. Dat zegt mij dus niet veel zo een gratis speler. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:55 schreef verbrande harry het volgende:ja dost zal daar ongemotiveerd rond lopen,geen instelling hebben,en de boel schijnbaar gaan verneuken,ja wat is wijsheid heereveen!!! Maar sowiezo..........Snap ik ajax niet dat ze gewoon die hele transferperiode met die ''bast dost'' bezig is geweest. Ze hadden net zo goed gusjohnsen transfervrij op kunnen halen! Die is nu alweer naar Fulham verkast. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Ajax houdt er blijkbaar geen rekening mee dat Dost er in de 2e helft van het seizoen misschien wel 15 inpeert en dan in de zomer 10 miljoen kost..... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:58 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ajax houdt er blijkbaar geen rekening mee dat Dost er in de 2e helft van het seizoen misschien wel 15 inpeert en dan in de zomer 10 miljoen kost..... Ja, dat is gewoon een risico dat ajax moet nemen he? En dat wilt ajax niet meer doen, ze hebben geleerd van het verleden! En wat als el hamdaoui dit seizoen eindigt op 30 goals? Hij heeft er nu ook al 11 inliggen en dat in 18 wedstrijden? Niet slecht! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:00 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, dat is gewoon een risico dat ajax moet nemen he? En dat wilt ajax niet meer doen, ze hebben geleerd van het verleden! En wat als el hamdaoui dit seizoen eindigt op 30 goals? Hij heeft er nu ook al 11 inliggen en dat in 18 wedstrijden? Niet slecht! wat lul jij toch dom is el hammie ajax? nee ajax is het hele team niet enkelt el hammie. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:03 schreef verbrande harry het volgende:[..] wat lul jij toch dom is el hammie ajax? nee ajax is het hele team niet enkelt el hammie. We hebben het over de spitspositie bij ajax! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:57 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heerenveen bepaalt de marktwaarde, het is hun contract en er staat geen clausule in. Op het moment dat Dost zijn handtekening onder het contract van Heerenveen zet is hij al meer waard dan het bedrag waarvoor ze hem van Heracles hebben gekocht. Omdat zijn contract duurder is om af te kopen (langere looptijd + hoger salaris), bovendien is het allemaal op het einde van de transferwindow. Wintertransfers zijn vaak duurder, omdat clubs liever na het seizoen in de zomer zaken doen. Het klopt dat de status van Suarez bij Ajax onvergelijkbaar is met die van Dost bij Heerenveen. Maar Heerenveen mag toch zelf wel bepalen met wat voor bedrag ze genoegen nemen. Ik lees net dat ze van 7 naar 5.25 zijn gezakt, dat is meer dan van 3.5 naar 4.5. Een gratis speler is leuk, maar daar doen ze Ajax alleen maar een plezier mee. Kunnen ze in Amsterdam een overbodige speler van de loonlijst halen en dan zit Heerenveen er mee. Want ik denk niet dat het een speler is die in aanmerking komt voor een basisplaats bij Ajax. Dat zegt mij dus niet veel zo een gratis speler. mar je moet toch toegeven dat wij 7 moesten betalen en feyenoord 5 te belachelijk voor woorden is ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hammie kan ajax niet dragen daar is hij de speler niet voor. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:05 schreef nummer10 het volgende:[..] mar je moet toch toegeven dat wij 7 moesten betalen en feyenoord 5 te belachelijk voor woorden is ? Die ''7'''schijnt ween mediagrap te zijn geweest hoorde ik net op de radio! Maar die 6 miljoen is wel egt! En dat is al belachelijk. Feyenoord had dost gewoon voor 5 moeten halen, en ajax dost van feyenoord voor bijv: 5,1 miljoen! Dan had feyenoord in een paar minuten tijd gewoon 100.000 euries verdient, kunnen hun wel gebruiken :p |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
wat moet ajax zonder aankopen, als ajax meer had gedacht aan de versterking had die €750.000 geen verschil gemaakt, helaas van der boog dacht eerst aan zijn bonus, die bij aanschaf van Dost zeker een stuk lager zou zijn uitgevallen. Er word hier dus echt gedacht , als we geen geld uitgeven, zeggen de mensen, hij heeft het goed gedaan wat geld betreft, heeft zijn eigen zak gevult en voor ajax betekend dat gewoonweg, geen amstelcup, geen kampioenschap en zeker geen ronde verder in de uefacup |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:09 schreef uitnoord het volgende:wat moet ajax zonder aankopen, als ajax meer had gedacht aan de versterking had die €750.000 geen verschil gemaakt, helaas van der boog dacht eerst aan zijn bonus, die bij aanschaf van Dost zeker een stuk lager zou zijn uitgevallen. Er word hier dus echt gedacht , als we geen geld uitgeven, zeggen de mensen, hij heeft het goed gedaan wat geld betreft, heeft zijn eigen zak gevult en voor ajax betekend dat gewoonweg, geen amstelcup, geen kampioenschap en zeker geen ronde verder in de uefacup Beetje positief he?
''Ajacied voor het leven'' |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:05 schreef nummer10 het volgende:[..] mar je moet toch toegeven dat wij 7 moesten betalen en feyenoord 5 te belachelijk voor woorden is ? Uiteindelijk hoefde Ajax ook nog maar 5.25 te betalen. Feyenoord moest ook nog akkoord gaan met een doorverkooppercentage van 25%. Zoveel Nederlandse talenten in de spits zijn er niet. Eigenlijk maar 2, Van Wolfswinkel en Dost. Ze hoeven maar 1 seizoenshelft boven zichzelf uit te stijgen en de clubs staan in een rij. Misschien gaat Ajax nog spijt krijgen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Uiteindelijk hoefde Ajax ook nog maar 5.25 te betalen. Feyenoord moest ook nog akkoord gaan met een doorverkooppercentage van 25%. Zoveel Nederlandse talenten in de spits zijn er niet. Eigenlijk maar 2, Van Wolfswinkel en Dost. Ze hoeven maar 1 seizoenshelft boven zichzelf uit te stijgen en de clubs staan in een rij. Misschien gaat Ajax nog spijt krijgen. Ik ken nog een talent: Vlemminxc |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Uiteindelijk hoefde Ajax ook nog maar 5.25 te betalen. Feyenoord moest ook nog akkoord gaan met een doorverkooppercentage van 25%. Zoveel Nederlandse talenten in de spits zijn er niet. Eigenlijk maar 2, Van Wolfswinkel en Dost. Ze hoeven maar 1 seizoenshelft boven zichzelf uit te stijgen en de clubs staan in een rij. Misschien gaat Ajax nog spijt krijgen. Dost wordt door Jans echt niet in de Basis gezet... Jans is wat dat aangaat een mannetje dat liever een gemotiveerde speler opstelt...waardoor Dost nog meer wordt gedemotiveerd..enz enz |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:15 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Dost wordt door Jans echt niet in de Basis gezet... Jans is wat dat aangaat een mannetje dat liever een gemotiveerde speler opstelt...waardoor Dost nog meer wordt gedemotiveerd..enz enz Ik denk dat hij wel zal moeten. Hij is niet onaantastbaar als we VI mogen geloven. Als hij niet heel snel gaat presteren ligt hij zelf op straat. Vanuit de directie zal er echt wel druk op Jans worden uitgeoefend om weer te lijmen. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:17 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik denk dat hij wel zal moeten. Hij is niet onaantastbaar als we VI mogen geloven. Als hij niet heel snel gaat presteren ligt hij zelf op straat. Vanuit de directie zal er echt wel druk op Jans worden uitgeoefend om weer te lijmen. Ja te lijmen... maar niet om hem op te stellen.... Ik denk niet dat Jans daar gevoelig voor is. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Tuurlijk hoop ik voor Dost dat hij speeltijd krijgt, maar ik ben bang dat dat niet bijster veel zal zijn |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:20 schreef Blaatkoe het volgende:Tuurlijk hoop ik voor Dost dat hij speeltijd krijgt, maar ik ben bang dat dat niet bijster veel zal zijn Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje dom van Dost! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik hoop dat hij niet meer speelt, dan moeten ze wel van hem af eind van het seizoen en kunnen ze niet zeggen dat hij zoveel waard is, dan is er echt een breuk en mag hij voor 3.1m weg |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:24 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Je snapt toch wel dat het niet om die 5 ton ging. Het gaat erom dat Ajax niet meer zomaar toegeeft aan die clubs. De laaste jaren was het steeds nou ja vooruit dan maar we gooien er wel weer 2 miljoen bij op. Dat willen ze gewoon niet meer. Als ze nu alweer toe hadden gegeven dan is dat voor alle clubs weer zoiets van ja zie je wel uiteindelijk betalen ze toch wel. Die gedachte had Heerenveen ook maar die kregen dus mooi de deksel op de neus. Ajax laat zich niet meer piepelen. Perfect verwoord! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Uiteindelijk hoefde Ajax ook nog maar 5.25 te betalen. Feyenoord moest ook nog akkoord gaan met een doorverkooppercentage van 25%. Zoveel Nederlandse talenten in de spits zijn er niet. Eigenlijk maar 2, Van Wolfswinkel en Dost. Ze hoeven maar 1 seizoenshelft boven zichzelf uit te stijgen en de clubs staan in een rij. Misschien gaat Ajax nog spijt krijgen. Ik zit met een dubbel gevoel. Aan de ene kant dat Ajax er goed aangedaan heeft om niet mee te gaan in de gekte, want de vraagprijs was gewoon te hoog vind ik. Het is nu niet realistisch om meer dan 5 miljoen te vragen voor een speler die op de bank zit. Aan de andere kant denk ik dat AJAX nu zeker geen kampioen word en met Dost was de kans veel groter geweest. Het zou zomaar gekund hebben dat Dost aan de lopende band zou scoren bij Ajax en dan is een verschil van 5/6 ton een minimale. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Uiteindelijk hoefde Ajax ook nog maar 5.25 te betalen. Feyenoord moest ook nog akkoord gaan met een doorverkooppercentage van 25%. Zoveel Nederlandse talenten in de spits zijn er niet. Eigenlijk maar 2, Van Wolfswinkel en Dost. Ze hoeven maar 1 seizoenshelft boven zichzelf uit te stijgen en de clubs staan in een rij. Misschien gaat Ajax nog spijt krijgen. denk niet dat dost nog boven zichzelf uitstijgt. die jongen is nu totaal niet meer gemotiveert. en denk dat heerenveen dan in de zomer blij zal zijn met elk bod. en denk zeker niet dat ajax spijt krijgt. wel zal ajax denk ik spijt krijgen dat ze alleen op dost en mertens hebben gegokt. en dus nu een zwaar verzwakt elftal hebben. als ajax deze bedragen had betaalt was einde zoek geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Dost zo goed is als de Boer beweert, dan weet hij ook dat Ajax hem waarschijnlijk in de zomer ook nog wel wil, en als je een prof bent, moet je hier gewoon over heen stappen. Hij is die zaak begonen, niet Ajax of H'veen, dus zal hij zelf het boetekleed moeten dragen... |
|
|
|