BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is de gewenste 3e ster afhankelijk van aankoop winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 15:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Boeve zegt, dat hij het toenmalige Ajax-bestuur ervan in kennis heeft gesteld, dat Bas Dost een groot talent was, maar dat het bestuur er niets mee wilde doen. Er kwam zelfs niemand kijken. Ik vind dat een regelrechte flater!
Dat Ajax vasthoudt aan bedragen, ach... als er grote verschillen zijn (miljoenen) heb ik daar uiteraard grote vrede mee. Maar nu was het verschil maar enkele tonnen. Bovendien zal Ajax met enige regelmaat de rest van dit seizoen zonder spits spelen... Ik word daar niet vrolijk van.
Ik snap wat je bedoelt Pietje, echt waar.

Maar misschien heeft Boeve dat wel van 100 Spelers gezegd, en heeft Ajax er meer dan genoeg bekeken die waardeloos waren, of heeft Ajax hem wel degelijk bekeken, vond Ajax dat hij niet genoeg talent had destijds. Allemaal mogelijkheden, we hebben een aantal grote talenten bij de club lopen, maar je kan niet ieder talent in Nederland hebben.

En Ajax heeft Mounir en de Jong voor de punt, de Jong gaat het in mijn ogen steeds beter doen, en het zal me dus ook niet verbazen, als Mounir gewoon richting de linkerzijde vertrekt en de Jong in de punt gaat spelen.
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 16:56 schreef D.B. het volgende:
Dat Cvitanich constant vergeten wordt en iedereen enkel praat over Hamdaoui, De Jong en dat er geen spitsen zijn. Terwijl een Cvitanich in vorm gewoon een topper is en in de basis thuis hoort!
Vind dat nu ook wel weer meevallen, maar ik heb ook best wel wat vertrouwen in deze speler, ik wil alleen niet zeggen, dat hij direct in de basis thuis hoort..
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 17:16 schreef D.B. het volgende:
Hij is toch terug van z'n blessure, dan kan hij dus gewoon weer mee doen hoor! Langzaam inbrengen bij Ajax 1 zou ik zeggen, zodat hij gewoon op niveau kan meedraaien :)
Hij is nog niet fit.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 02 februari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
We hebben Davy Klaasen, toptalent
alibabba
 alibabba - woensdag 02 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Geweldig wat de Boer doet met het inbrengen van Jeugd! Je merkt het gewoon aan alles en iedereen, er waait een frisse wind en spelers willen weer naar AJAX. Wat nou niet goed genoeg? Laat gvd zien dat je wil spelen voor Ajax 1 en heb lef. Dat is de juiste gedachtegang en hierdoor kunnen jonge gasten 20/30% meer, waardoor ze in 2 jaar meer leren als bij een andere club in 6 jaar! FRANK ga zo door!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 februari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 20:01 schreef alibabba het volgende:
Geweldig wat de Boer doet met het inbrengen van Jeugd! Je merkt het gewoon aan alles en iedereen, er waait een frisse wind en spelers willen weer naar AJAX. Wat nou niet goed genoeg? Laat gvd zien dat je wil spelen voor Ajax 1 en heb lef. Dat is de juiste gedachtegang en hierdoor kunnen jonge gasten 20/30% meer, waardoor ze in 2 jaar meer leren als bij een andere club in 6 jaar! FRANK ga zo door!
AMEN!!!!!!!!!!!!!!! GHALELUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 19:46 schreef FsideVak129 het volgende:
We hebben Davy Klaasen, toptalent
Klaasen//////HELD
bully
 bully - vrijdag 04 februari 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 15:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Boeve zegt, dat hij het toenmalige Ajax-bestuur ervan in kennis heeft gesteld, dat Bas Dost een groot talent was, maar dat het bestuur er niets mee wilde doen. Er kwam zelfs niemand kijken. Ik vind dat een regelrechte flater!
Dat Ajax vasthoudt aan bedragen, ach... als er grote verschillen zijn (miljoenen) heb ik daar uiteraard grote vrede mee. Maar nu was het verschil maar enkele tonnen. Bovendien zal Ajax met enige regelmaat de rest van dit seizoen zonder spits spelen... Ik word daar niet vrolijk van.
iets achteraf roepen is altijd makkelijk.
ook dan als hij gehaald was was het geen garantie dat hij was doorgebroken.
de druk bij ajax is vele malen hoger dan bij andere clubs.
dus voor een speler als dost is het makkelijker om zich bij een subtopper te ontwikkelen.
en die boeve hoor je ook alleen achteraf die wil denk een baantje bij ajax!
en kijk eens hoeveel spelers er bij ajax zijn weg gestuurt en bij andere club topniveau halen.
oa elia amrabat als die jongens in de jeugt hadden overtuigt waren ze wel gebleven.
de ene speler ontwikkelt zich denk beter met wat minder druk.
en dit gaat om principe je gaat natuurlijk niet zoveel betalen voor wisselspeler.
en ook dat ajax zich eindelijk standvastig heeft opgestelt vind ik zeer goede zaak.
een nieuwe speler is leuk maar niet ten koste van alles ook als is het verschil maar 7 ton.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door bully --
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 04 februari 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 01:03 schreef bully het volgende:

[..]

iets achteraf roepen is altijd makkelijk.
ook dan als hij gehaald was was het geen garantie dat hij was doorgebroken.
de druk bij ajax is vele malen hoger dan bij andere clubs.
dus voor een speler als dost is het makkelijker om zich bij een subtopper te ontwikkelen.
en die boeve hoor je ook alleen achteraf die wil denk een baantje bij ajax!
en kijk eens hoeveel spelers er bij ajax zijn weg gestuurt en bij andere club topniveau halen.
oa elia amrabat als die jongens in de jeugt hadden overtuigt waren ze wel gebleven.
de ene speler ontwikkelt zich denk beter met wat minder druk.
en dit gaat om principe je gaat natuurlijk niet zoveel betalen voor wisselspeler.
en ook dat ajax zich eindelijk standvastig heeft opgestelt vind ik zeer goede zaak.
een nieuwe speler is leuk maar niet ten koste van alles ook als is het verschil maar 7 ton.
+1
Djembeed
 Djembeed - vrijdag 04 februari 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Herlemaal eens met PS25. Niks aan toe te voegen.
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 04 februari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 09:05 schreef Djembeed het volgende:
Herlemaal eens met PS25. Niks aan toe te voegen.
Met wat ben je het van ''PS25'' eens, hij heeft hier zoveel staan!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 februari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Laat ik vooropstellen, dat ook ik het een uitstekende zaak vind, dat het bestuur niet langer voor elke target de hoofdprijs wenst te betalen. Prima! Daarover zijn wij allen het eens. Aan de andere kant willen wij supporters nu toch eindelijk eens die derde ster op de shirtjes zien prijken. Toch?
Wanneer Ajax besluit om alle leemtes in de selectie nu op te vullen met jeugdspelers lijkt mij dat een keuze voor de toekomst. Met uitsluitend onervaren jeugdspelers heb je een onevenwichtige selectie, die de ene wedstrijd de sterren van de hemel speelt en de andere wedstrijden wordt weggeblazen door een ervaren en bikkelende tegenstander. Dat was mijn eerdere "betoog". Ajax zal een uitgebalanceeerde mix moeten vinden tussen ervaren spelers en jeugdspelers. Ik zeg zeker niet dat Bas Dost "de" oplossing zou zijn geweest, maar ik heb het stellige vermoeden, dat met een specifieke en ervaren (en dat is in mijn ogen Bas Dost zeer zeker, ondanks zijn jeugdige leeftijd en gezien zijn eerdere ervaring op eredivisie-niveau) het wat makkelijker spelen (scoren) is. Maar goed, Dost is nu eenmaal niet gekomen, dus moeten we het met de huidige selectie doen, waarin volgens mij de jeugd (hoe mooi ook!) oververtegenwoordigd is. Frank de Boer zelf zei het ook al: deze selectie is niet in staat om week-in week-uit te presteren op eredivisie-niveau, waarmee hij dus onomwonden duidelijk maakt, dat Ajax dit seizoen niet kampioenskandidaat nummer 1 is. Helaas. En ik ben het wachten op de schaal een beetje beu: wachten, bouwen, wachten, bouwen...
nora
 nora - vrijdag 04 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Mannen,het is eiegenlijk wat er al jaren aan de gang is zodra wij aan de weg gaan timmeren omdat we weer een leuk elftal hebben, worden de Beste spelers weer weg gekocht altijd hoor je het zelfde we hebben een schaduwlijst alleen die schaduw spelers hoor je niks meer van of ze zijn te duur en daar wordt je pas moe van ook nu weer van Urby wisten ze het al heel lang als we hem kunnen verkopen in de wintertransfer dan pakken we nog een beetje geld tercht maar waar is de schaduw speler ?niet gezien en zo hebben we legio voorbeelden ook voor Suarez hebben ze niks kunnen pakken je kan op je klompen aanvoelen als jij Suarez op 2 dagen voor de sluiting verkoopt dat elke vervanger in Nederland meteen het dubbele gaan kosten ook dat had je van te voren kunnen weten en dat mag je echt als slecht beleid van dit huidige bestuur noemen,ook de talenten die niet gezien worden door ons geweldige scouting app.een Mertens en Chadli aanbevolen door v/d Brom toen bij AGOVV en ook Dost toen door Peter Boeve aan bevolen,nee wij kopen atouba-Sno-Luqe-en een of andere zweed die nooit speelt en niet te vergeten Ooier en Mido ook dat kan je zien als een slecht beleid ,dus mensen als het roer niet omgegooid wordt denk ik dat wij voorlopig geen kampioen gaan ,het zegt genoeg dat wij de laatse 10 jaar plus/min 10 trainers hebben versleten ik vraag mij af of dit allemaal slechte trainers waren of dat zij niet kunnen presteren onder dit beleid.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 15:06 schreef nora het volgende:
Mannen,het is eiegenlijk wat er al jaren aan de gang is zodra wij aan de weg gaan timmeren omdat we weer een leuk elftal hebben, worden de Beste spelers weer weg gekocht altijd hoor je het zelfde we hebben een schaduwlijst alleen die schaduw spelers hoor je niks meer van of ze zijn te duur en daar wordt je pas moe van ook nu weer van Urby wisten ze het al heel lang als we hem kunnen verkopen in de wintertransfer dan pakken we nog een beetje geld tercht maar waar is de schaduw speler ?niet gezien en zo hebben we legio voorbeelden ook voor Suarez hebben ze niks kunnen pakken je kan op je klompen aanvoelen als jij Suarez op 2 dagen voor de sluiting verkoopt dat elke vervanger in Nederland meteen het dubbele gaan kosten ook dat had je van te voren kunnen weten en dat mag je echt als slecht beleid van dit huidige bestuur noemen,ook de talenten die niet gezien worden door ons geweldige scouting app.een Mertens en Chadli aanbevolen door v/d Brom toen bij AGOVV en ook Dost toen door Peter Boeve aan bevolen,nee wij kopen atouba-Sno-Luqe-en een of andere zweed die nooit speelt en niet te vergeten Ooier en Mido ook dat kan je zien als een slecht beleid ,dus mensen als het roer niet omgegooid wordt denk ik dat wij voorlopig geen kampioen gaan ,het zegt genoeg dat wij de laatse 10 jaar plus/min 10 trainers hebben versleten ik vraag mij af of dit allemaal slechte trainers waren of dat zij niet kunnen presteren onder dit beleid.
Ik ben het helemaal met je eens Nora!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 februari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Je hebt helemaal hartstikke gelijk nora!
En dat is eigenlijk ook de kern van mijn verhaal hierboven. Elk jaar "mogen" (= moeten) we weer gaan bouwen en moeten de supporters dus opnieuw wachten in een nieuw overgangsjaar... En daar baal ik zo van. Het draait allemaal om poen in het bedrijf Ajax B.V. en niet om de sportieve prestaties van onze club.
bully
 bully - vrijdag 04 februari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
vergeet niet dat je toen ze de fout maakte om op de beurs tegaan ze ook verplichtingen zijn aangegaan.
en daar zit dit bestuur ook aan vast of ze willen of niet.
zolang we nog op de beurs zitten zal je altijd blijven zien dat spelers op laatste moment worden weg gekocht.
ook ajax wil van de beurs af maar dat kunnen ze niet betalen.
ze hebben nu wel eindelijk keertje poot stijf gehouden en ook gezegt na vrijdag gaat er niemand meer weg.
en ook de trainers hadden hun stem in het aantrekken van spelers.
van basten zelf de enige.
je kan dit bestuur niet de schuld geven van jaren lang wanbeleid plus de grootste fout naar de beurs.
en natuurlijk zijn het niet altijd slechte trainers geweest maar de druk er omheen die bepaalde mensen gaven werd hun het werken wel zeer moeilijk gemaakt.
enige wat je dit bestuur kan aanrekenen is dat ze teveel op dost hebben gegokt .
en niks anders achter de hand tehebben.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:01 schreef bully het volgende:

[..]

vergeet niet dat je toen ze de fout maakte om op de beurs tegaan ze ook verplichtingen zijn aangegaan.
en daar zit dit bestuur ook aan vast of ze willen of niet.
zolang we nog op de beurs zitten zal je altijd blijven zien dat spelers op laatste moment worden weg gekocht.
ook ajax wil van de beurs af maar dat kunnen ze niet betalen.
ze hebben nu wel eindelijk keertje poot stijf gehouden en ook gezegt na vrijdag gaat er niemand meer weg.
en ook de trainers hadden hun stem in het aantrekken van spelers.
van basten zelf de enige.
je kan dit bestuur niet de schuld geven van jaren lang wanbeleid plus de grootste fout naar de beurs.
en natuurlijk zijn het niet altijd slechte trainers geweest maar de druk er omheen die bepaalde mensen gaven werd hun het werken wel zeer moeilijk gemaakt.
enige wat je dit bestuur kan aanrekenen is dat ze teveel op dost hebben gegokt .
en niks anders achter de hand tehebben.
Ik ben het grotendeels met je eens, maar ook dit bestuur maakt fouten, want het handelt meer naar het bedrijf dan naar de voetbalclub AJAX en daar heb ik een schijthekel aan. Er is door de beurs geen éénzijdig beleid, waardoor je altijd obstakels blijft houden en dat zie je terug in de Arena op het veld. Het lijkt erop of het bestuur puur voor de poen heeft gekozen deze transfer window, want het is erg amateuristisch dat er op het laatste moment voor alternatieven werd gekozen, terwijl je al lang en breed ziet aankomen dat er spelers kunnen gaan vertrekken. Ik heb mijn pijl en BOOG gericht op het bestuur en ik sta in de houding om hem af te schieten!
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met je eens, maar ook dit bestuur maakt fouten, want het handelt meer naar het bedrijf dan naar de voetbalclub AJAX en daar heb ik een schijthekel aan. Er is door de beurs geen éénzijdig beleid, waardoor je altijd obstakels blijft houden en dat zie je terug in de Arena op het veld. Het lijkt erop of het bestuur puur voor de poen heeft gekozen deze transfer window, want het is erg amateuristisch dat er op het laatste moment voor alternatieven werd gekozen, terwijl je al lang en breed ziet aankomen dat er spelers kunnen gaan vertrekken. Ik heb mijn pijl en BOOG gericht op het bestuur en ik sta in de houding om hem af te schieten!
Helemaal gelijk, alibabba. Ik schiet graag met je mee!!!
joduh
 joduh - zaterdag 05 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
nou dan doe ik natuurlijk ook mee mannen!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:20 schreef joduh het volgende:
nou dan doe ik natuurlijk ook mee mannen!!!!!!!
Hoera!! De drie musketiers trekken ten strijde!! Yeah. Gelijk maar door naar het Tahrirplein in Caïro, daar valt ook nog het nodige te regelen! Yeah!! :-)
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoera!! De drie musketiers trekken ten strijde!! Yeah. Gelijk maar door naar het Tahrirplein in Caïro, daar valt ook nog het nodige te regelen! Yeah!! :-)
4 musketiers???:-(
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 februari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
5? Haha XD
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 19:18 schreef Hasjkoph het volgende:
5? Haha XD
Hahaha, het wordt druk aan het front :-) Maar: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 februari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 19:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, het wordt druk aan het front :-) Maar: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Haha!
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Whahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is de gewenste 3e ster afhankelijk van aankoop winterstop?

0.0062141