BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe zal F. de Boer reageren nu het bestuur hem in de steek heeft gelaten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 01 februari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Frank de Boer was versterking beloofd. Ook gaf hij zelf aan dat dat absoluut noodzakelijk was omdat de huidige selectie te licht zou zijn. Zou hij nu erg teleurgesteld zijn in het bestuur?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
ik hoop zeeeeeer slecht...
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:08 schreef verbrande harry het volgende:
ik hoop zeeeeeer slecht...
Ik denk dat hij het wel over zich heen gooit!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:09 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het wel over zich heen gooit!
kan me niet voorstellen dat hij zich zo laat naaien.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:12 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

kan me niet voorstellen dat hij zich zo laat naaien.
Nou, maar hij kan moeilijk in een hoekje gaan staan en daar gaan uithuilen.
hij zal verder moeten, kom omhoog he?
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 01 februari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Hij zal weten dat ie zijn ambities moet bijstellen. Kampioen worden met deze veredelde A1 zal niet gaan lukken!
Ride
 Ride - dinsdag 01 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Geen jankverhaal maken als die er niet is.
Hij heeft talent zat en een contract van 3,5 jaar waarin hij mag bouwen.
Nu een paniekaankoop als Dost zou niet echt getuigen van vooruitdenkend bezig zijn voor je club.
Davy Klaasen komt eraan hoor...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:13 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Hij zal weten dat ie zijn ambities moet bijstellen. Kampioen worden met deze veredelde A1 zal niet gaan lukken!
precies die heeft ajax verkocht aan liverpool
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:13 schreef echte ajaxfan! het volgende:
We zullen zien!
Ik heb er alle vertrouwen in!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:14 schreef Ride het volgende:
Geen jankverhaal maken als die er niet is.
Hij heeft talent zat en een contract van 3,5 jaar waarin hij mag bouwen.
Nu een paniekaankoop als Dost zou niet echt getuigen van vooruitdenkend bezig zijn voor je club.
Davy Klaasen komt eraan hoor...
pikkie denk effe na"je red het niet enkelt met jeugd"
frank zei na nac-ajax dat hij deze selctie te licht vond zegt hij niet voor niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:15 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

pikkie denk effe na"je red het niet enkelt met jeugd"
Alsof ajax alleen maar jeugd heeft lopen!
Ajax heeft een gemiddelde leeftijd van 24.8 jaar in de selectie!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:14 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

We zullen zien!
Ik heb er alle vertrouwen in!
ja jij wel veel sucses spreek je eind mei wel goed...maar kom dan niet janken waarom we geen titel hebben gehaald.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 01 februari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Frank wist de stellingname van het bestuur.... 1 of helemaal geen speler en er wordt niet meer betaald dan dat een speler waard is.... dus dat is duidelijk. tuurlijk is het jammer dat ie geen dost en/of Mertens kan begroeten, maar het zat er wel in met die clubs met eurotekens in hun ogen
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:17 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Alsof ajax alleen maar jeugd heeft lopen!
Ajax heeft een gemiddelde leeftijd van 24.8 jaar in de selectie!
jongen denk nu is na een uitgebalanceed team dus mix tussen jong en oud is GEEN 24 jaar gemiddeld...denk effe na man
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:17 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja jij wel veel sucses spreek je eind mei wel goed...maar kom dan niet janken waarom we geen titel hebben gehaald.
Wat ben jij voor een ''ajacied''
Ik weet je bent aangeslagen, maar ga niet met een kip zonder kop
nu al lopen huilen, dat we het kampioensschap hebben verklooit!
Als ajacied zijnde moet je altijd uitgaan van het kampioensschap, denk je dat f.de boer nu ook zo ant huilen is...?
Doe ff normaal man!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:18 schreef Blaatkoe het volgende:
Frank wist de stellingname van het bestuur.... 1 of helemaal geen speler en er wordt niet meer betaald dan dat een speler waard is.... dus dat is duidelijk. tuurlijk is het jammer dat ie geen dost en/of Mertens kan begroeten, maar het zat er wel in met die clubs met eurotekens in hun ogen
lul niet hij mocht spelers halen en is niet gebeurd.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:20 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een ''ajacied''
Ik weet je bent aangeslagen, maar ga niet met een kip zonder kop
nu al lopen huilen, dat we het kampioensschap hebben verklooit!
Als ajacied zijnde moet je altijd uitgaan van het kampioensschap, denk je dat f.de boer nu ook zo ant huilen is...?
Doe ff normaal man!
grotere ajacied dat jij ooit zou worden,ik geef me mening ajax word geem kampioen dit jaar simpel man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 01 februari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:20 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

lul niet hij mocht spelers halen en is niet gebeurd.
ja maar niet tegen elke prijs, dat wist hij ook.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:21 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

+ 1
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 01 februari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Bovendien denk ik dat El Hammie nog behoorlijk belangrijk gaat worden het restant van het seizoen(als ie fit blijft).
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:21 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

mee eens dat zal besproken zijn,maar nu loopt frankie met een selectie die te licht is en geen titel gaat pakken...leker dan
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 01 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:23 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mee eens dat zal besproken zijn,maar nu loopt frankie met een selectie die te licht is en geen titel gaat pakken...leker dan
je mist voorin alleen een goede linksbuiten... en op het middenveld kan je de Jong inzetten op de plaats van Demy(die op het moment echt niet in vorm is) En ja de linksbackpositie is nu te licht bezet met Blind(maar misschien groeit hij snel door in die rol). Maar het wordt inderdaad moeilijk om de titel te pakken....dat was het ook geweest met Suarez.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 01 februari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Die heeft elke week keelontsteking of is mentaal niet in staat om te spelen hahaha. Komende zomer moeten ze slagvaardiger zijn want er gaan er veel vertrekken....

De Zeeuw
Vertonghen
Stekelenburg
van der Wiel
Rogier
 Rogier - dinsdag 01 februari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
zucht. f de Boer weet heust wel de situatie hoor. Of denken jullie nou echt dat hij ermee gaat stoppen ofzo ? Zit gewoon niks anders op. Wil je kampioen worden moet je Suarez niet verkopen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:28 schreef Rogier het volgende:
zucht. f de Boer weet heust wel de situatie hoor. Of denken jullie nou echt dat hij ermee gaat stoppen ofzo ? Zit gewoon niks anders op. Wil je kampioen worden moet je Suarez niet verkopen.
he he nu eentje die het snapt....hoihoihoi
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:27 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

je mist voorin alleen een goede linksbuiten... en op het middenveld kan je de Jong inzetten op de plaats van Demy(die op het moment echt niet in vorm is) En ja de linksbackpositie is nu te licht bezet met Blind(maar misschien groeit hij snel door in die rol). Maar het wordt inderdaad moeilijk om de titel te pakken....dat was het ook geweest met Suarez.
We missen een goede linksbuiten?
We hebben ebecilio/ozbilis
Niet de slechtste moet ik zeggen, maar zijn nog jong he?
Genoeg potentie in die jongens
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:31 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

We missen een goede linksbuiten?
We hebben ebecilio/ozbilis
Niet de slechtste moet ik zeggen, maar zijn nog jong he?
Genoeg potentie in die jongens
schrijnend ben je man,

We hebben ebecilio/ozbilis-----zijn te licht waarom denk je dat frankie op zoek was naar een linksbuiten?
cvita
 cvita - dinsdag 01 februari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Wat en gehuil hier, Frank gaat gewoon verder met wat er is, ze doen nu in H'veen en flutrecht wel of AJAX niet zomaar hun spelers kan kopen maar het is meer dat AJAX niet zomaar meer op waanzinnige vraagprijzen ingaat.
Ik zeg het nog maar een keer, we werden met Luis en KJH bijv. ook geen kampioen, het is veel belangrijker om die wedstrijden waarin we gemiddeld een 3 halen (Utrecht uit en thuis, thuis tegen aso d-h) naar een 7 te tillen, eerder word je NOOIT geen kampioen meer !
freakie
 freakie - dinsdag 01 februari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Wl je kampioen worden? Dan moet je knokken.. Sulejmani als de nieuwe held.. En ebecilio en ozbiliz die komen eraan.. kappen met dat gezeik.. toen sulejmani gehaald werd was iedereen in de wolken.. Nu is het tot nu toe geen beste aankoop geweest.. Lekker half jaartje scouten.. kijken wat ajax nog nodig heeft.. En de grootste voorwaarden is dat we moeten knokken..
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

schrijnend ben je man,

We hebben ebecilio/ozbilis-----zijn te licht waarom denk je dat frankie op zoek was naar een linksbuiten?
Okey ik zie ook dat ze te licht zijn!
Maar ze worden beter, door ze te laten spelen en vertrouwen te geven!
En daardoor worden jongens als sneijder, van der vaart en noem maar op! Groot
En dat ziet frank ook wel, gelukkig!
Hij geeft ze vertrouwen dat zie je met eriksen, speelt niet altijd te best.
Maar laat hem staan door hem vertrouwen te geven en te laten spelen!
Zo moet dat ook bij ebecilio, dat doet frank dus......Respect voor hem!
Ride
 Ride - dinsdag 01 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:21 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

grotere ajacied dat jij ooit zou worden,ik geef me mening ajax word geem kampioen dit jaar simpel man
? ben je 2.42 dan... dan ben je wel de grootste ooit.

Zag er laatst eentje van 2.20.. minimaal.. door de poorten van Zuid-H kruipen

hahaha

geneuzel met wie de grootste Ajacied zou zijn.
freakie
 freakie - dinsdag 01 februari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Verbrande harry.. Frank was opzoek ja.. Want daar kon ajax zit nog in versterken.. Mar dat wil niet zegge dat deze spelers geen potentie hebben.. Ze kregen als mertens of dost kwam genoeg speeltijd.. laatste 15/25 min meedoen.. Nu is dat meer en dat is ook niet verkeerd.. in ebecillio hebben we ook een mertens.. Niet Nu direct maar wel over een tijdje.. Ik heb t gevoel dat er iets nieuws gaat onstaan bij sulejmani nu suarez weg is..
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:40 schreef Ride het volgende:

[..]

? ben je 2.42 dan... dan ben je wel de grootste ooit.

Zag er laatst eentje van 2.20.. minimaal.. door de poorten van Zuid-H kruipen

hahaha

geneuzel met wie de grootste Ajacied zou zijn.
Wij als ajacieden, moeten gewoon positief blijven en dat is mijn mening klaar!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:42 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Wij als ajacieden, moeten gewoon positief blijven en dat is mijn mening klaar!
luister maat ik ben 44 heb meer meegemaakt dan jou, weet nog vertek van sneijder wat kwam er terug focking niks ik ben er klaar mee spelers laten gaan en geen vervangers halen.schande ik heb al jaren een seizoenskaart ze laten weer de supporter vallen weer geen titel die heb je verkocht afgelopen vrijdag...simpel
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:46 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

luister maat ik ben 44 heb meer meegemaakt dan jou, weet nog vertek van sneijder wat kwam er terug focking niks ik ben er klaar mee spelers laten gaan en geen vervangers halen.schande ik heb al jaren een seizoenskaart ze laten weer de supporter vallen weer geen titel die heb je verkocht afgelopen vrijdag...simpel
Je bent aardig aangeslagen he?
zie je het leven nog wel zitten?
Kom op hee! Ik snap je frustratie, maar ik zou zeggen kop omhoog joh!
freakie
 freakie - dinsdag 01 februari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Verbrande harry wil der aan toe voegen dat ik jou altijd heb horen klagen bij elke transferwindow dat er spelers moeten komen.. Dat is niet DES ajax.. Ajax moet zorgen dat het verlies dat ze maakte nu weg is.. En geld dat ze krijgen gaan investeren in de jeugd.. Dan creeeren wij ajax toch makkelijk een dries, dost of een sneijder...Goed scouten dus zoon 5 ton lkkr steken in een alla honda..
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:48 schreef freakie het volgende:
Verbrande harry wil der aan toe voegen dat ik jou altijd heb horen klagen bij elke transferwindow dat er spelers moeten komen.. Dat is niet DES ajax.. Ajax moet zorgen dat het verlies dat ze maakte nu weg is.. En geld dat ze krijgen gaan investeren in de jeugd.. Dan creeeren wij ajax toch makkelijk een dries, dost of een sneijder...Goed scouten dus zoon 5 ton lkkr steken in een alla honda..
Ja dat snap ik ook wel!
Ik ben niet gek.........
Btw, ik heb altijd al lopen zeggen dat we beter moeten gaan scouten.
Een ibracadabra kan nu wel van pas komen :p
Of een honda jah
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:48 schreef freakie het volgende:
ja ook, deze jongen weet echt niet waar hij over lult hij spreekt zich regelmatig tegen kijk ze posten van de laatste tijd maar na.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Ik ben het eens dat Ajax van tevoren wist dat de kans heel groot was dat Suarez weg zou gaan en ze hadden allang daarop kunnen anticiperen, maar miss hadden ze echt geen geld en konden ze niet eerder iemand halen voordat hij verkocht was? In de toekomst moet dit stukken beter, als Liverpool zich meld, dan moet je meteen Mertens halen, voordat iedereen weet wat je voor Suarez gaat krijgen. DIt heeft LIverpool nu ook gedaan met Torres and Carrol, Ajax moet iets slimmer zijn, wat meer die oude Jodenstreekjes moeten weer terugkomen miss van Praag weeer terug laten komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Ajax we love you --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:55 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja ook, deze jongen weet echt niet waar hij over lult hij spreekt zich regelmatig tegen kijk ze posten van de laatste tijd maar na.
Laat ons nou maar gewoon posten......
En als je je geirriteerd voelt, reageer je tog niet?
wij vragen niet aan je of je wil reageren!
THA_SCOUT
 THA_SCOUT - dinsdag 01 februari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Het gaat nu puur om resultaat, zijn ze goed is bestuur en de boer oke.
bij verlies van 2 wedstrijden kan het een nare situatie ontstaan.

Laat we hopen op winst.
Ride
 Ride - dinsdag 01 februari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV.
De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan?

,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd.

Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg?

,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden.

Frank de Boer: ,,Het bedrag dat Heerenveen voor Bas Dost vroeg vonden wij te hoog."

Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van?

,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens.

Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde?

,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reëel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad.

Later vandaag op Ajax.nl een reactie van Rik van den Boog op de afgeketste transfer van Bas Dost naar Ajax.

Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:06 schreef Ride het volgende:
Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV.
De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan?

,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd.

Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg?

,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden.

Frank de Boer: ,,Het bedrag dat Heerenveen voor Bas Dost vroeg vonden wij te hoog."

Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van?

,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens.

Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde?

,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reëel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad.

Later vandaag op Ajax.nl een reactie van Rik van den Boog op de afgeketste transfer van Bas Dost naar Ajax.

Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Ergens anders ook al gepost :p
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Dit is nou de trainer die we nodig hebben. Geen jankverhaal a la dikke deur. Realistisch en ze zitten gewoon allemaal op 1 lijn.KJlasse!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:09 schreef Robinho het volgende:
Dit is nou de trainer die we nodig hebben. Geen jankverhaal a la dikke deur. Realistisch en ze zitten gewoon allemaal op 1 lijn.KJlasse!
+1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 februari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
En dus gewoon voor het kampioenschap gaan!! En zo hoort het!!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Yesss, kom op jongens wij als ajacied moeten het presteren om met een zeg maar 80% elftal kampioen te worden. En ik geloof dat dat cker gaat gebeuren!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Ajax gewoon kampioen kan worden. PSV gaat echt nog heel veel punten verspelen. VVV, Willem II, allemaal moeizaam, kotszak gaat straks door zijn enkel en het is klaar met PSV. Alleen dat Twente zie ik niet zo snel punten morsen, maarja als Ajax vanaf nu alles wint, dan zijn ze gewoon kampioen en hebben wij de derde ster.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:28 schreef C. Eriksen het volgende:
Yesss, kom op jongens wij als ajacied moeten het presteren om met een zeg maar 80% elftal kampioen te worden. En ik geloof dat dat cker gaat gebeuren!
80 procent man je ben gek zeker lid bij de bieb daar hebben ze ook sprookjesboeken.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:38 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

80 procent man je ben gek zeker lid bij de bieb daar hebben ze ook sprookjesboeken.
Neej, ik vind het team niet 100% en daar ben ik heel eerlijk in!
Maar dan kunnen ze wel kampioen worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe zal F. de Boer reageren nu het bestuur hem in de steek heeft gelaten?

0.0068469