BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe zal F. de Boer reageren nu het bestuur hem in de steek heeft gelaten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:39 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Neej, ik vind het team niet 100% en daar ben ik heel eerlijk in!
Maar dan kunnen ze wel kampioen worden
dom dom dom je word zo geen kampioen simpel...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 februari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:17 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Alsof ajax alleen maar jeugd heeft lopen!
Ajax heeft een gemiddelde leeftijd van 24.8 jaar in de selectie!
komt door ooijer
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:33 schreef Ajax we love you het volgende:
Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Ajax gewoon kampioen kan worden. PSV gaat echt nog heel veel punten verspelen. VVV, Willem II, allemaal moeizaam, kotszak gaat straks door zijn enkel en het is klaar met PSV. Alleen dat Twente zie ik niet zo snel punten morsen, maarja als Ajax vanaf nu alles wint, dan zijn ze gewoon kampioen en hebben wij de derde ster.
GAAN WE GEWOON EFFE KAMPIOEN WORDEN...MAN GA NAAR SCHOOL OF DOE WAT
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 01 februari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:39 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Neej, ik vind het team niet 100% en daar ben ik heel eerlijk in!
Maar dan kunnen ze wel kampioen worden
nja ben er aan de ene kant wel bang voor dat utrecht onze zwakke plek heeft laten zien. en dat is; gooi er een beetje fysieke kracht in en druk blijven zetten tot de laatste min.

maar aan de andere kant hebben we een leuke ploeg en als ze slim genoeg zijn om het eigen spel te blijven spelen kunnen we ver komen. al denk ik wel dat de uefa leaque te hoog gegrepen is dit jaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
haha, heb een hele goede baan en heb ook wat tijd om hier iets neer te zetten. Je moet altijd in je club blijven geloven, zelfs als je een beetje teleurgesteld bent. Dat haatte ik altijd van die nep ajacieden, die dan gingen fluiten als er een keer een balletje verkeerd geraakt wordt. Losers zijn dat, steun je club verdomme toch een keer!!! Ik heb liever dat ze het een keer goed doen en de top weer bereiken, dan dat ze feyenoord achterna gaan en failliet gaan, zodat ik sponsors moet regelen om halve gare kutspelers te kopen en maar 25% van de opbrenst naar de club gaat.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 01 februari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Twente Kampioen! beste en meest constante team
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:54 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Twente Kampioen! beste en meest constante team
denk het ook...helaas
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Ik vrees het ook en als het dan zover is, dan hoop ik wel dat we 2de worden. We hebben die champions league nodig, zodat spelers naar Ajax willen komen
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vrees het ook en als het dan zover is, dan hoop ik wel dat we 2de worden. We hebben die champions league nodig, zodat spelers naar Ajax willen komen
oooh en net zeg je op een andere topic ajax word effe kampioen,man ga weg
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Harry, je moet wel goed lezen... Ik zal het nog maar een keer herhalen wat ik eerder heb gezegd en let op het woordje "als" en volgens mij zeg ik ook iets over Twente??

"Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Ajax gewoon kampioen kan worden. PSV gaat echt nog heel veel punten verspelen. VVV, Willem II, allemaal moeizaam, kotszak gaat straks door zijn enkel en het is klaar met PSV. Alleen dat Twente zie ik niet zo snel punten morsen, maarja ALS Ajax vanaf nu alles wint, dan zijn ze gewoon kampioen en hebben wij de derde ster.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Ajax we love you --
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 01 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
sorry maar ik vind twente momenteel ook niet briljant spelen. Janssen en Ruiz zijn de enige constante factoren van twente.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:14 schreef AFCAMylife het volgende:
sorry maar ik vind twente momenteel ook niet briljant spelen. Janssen en Ruiz zijn de enige constante factoren van twente.
Precies, twente speelt ook niet goed.
Psv ook niet!
Ajax ook niet!
Dus is er ook nog nks zeker!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 01 februari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
ja maar wel beslissend elke week en die spelers zijn bij ons nu net verkocht
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:15 schreef echte ajaxfan! het volgende:
ja maar wel beslissend elke week en die spelers zijn bij ons nu net verkocht
Alleen suarez!
Wij hebben ook aan kunnen tonen, zonder suarez te kunnen winnen.
en emanualson was niet beslissend!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Toch heb ik het idee, dat als elhmamda meedoet het team meer vertrouwen heeft en dan kan Ajax gekke dingen doen. Je zag het tegen NAC, elhmamda kwam erin en ik zag een heel ander Ajax opstaan. Met Suarez hadden we zeker kampioen geworden en zonder Suarez hoop ik gewoon dat elke week een ander opstaat. Eriksen en hamda is miss best een goed koppel, heb ze nog niet echt samen zien spelen
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch heb ik het idee, dat als elhmamda meedoet het team meer vertrouwen heeft en dan kan Ajax gekke dingen doen. Je zag het tegen NAC, elhmamda kwam erin en ik zag een heel ander Ajax opstaan. Met Suarez hadden we zeker kampioen geworden en zonder Suarez hoop ik gewoon dat elke week een ander opstaat. Eriksen en hamda is miss best een goed koppel, heb ze nog niet echt samen zien spelen
+1

Sluit me volledig bij je aan!
De druk is er nu af bij el hamdaoui let maar op, als f. de boer hem vertrouwen geeft in de spits!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:10 schreef Ajax we love you het volgende:
Harry, je moet wel goed lezen... Ik zal het nog maar een keer herhalen wat ik eerder heb gezegd en let op het woordje "als" en volgens mij zeg ik ook iets over Twente??

"Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Ajax gewoon kampioen kan worden. PSV gaat echt nog heel veel punten verspelen. VVV, Willem II, allemaal moeizaam, kotszak gaat straks door zijn enkel en het is klaar met PSV. Alleen dat Twente zie ik niet zo snel punten morsen, maarja ALS Ajax vanaf nu alles wint, dan zijn ze gewoon kampioen en hebben wij de derde ster.
ook wij gaan nog punten morsen en nee wij gaan geen kampioen worden,dit is zo herkenbaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door verbrande harry --
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 01 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:01 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ook wij gaan nog punten morsen en nee wij gaan geen kampioen worden,dit is zo herkenbaar
Hoofd gestoten? waarom worden wij geen kampioen dan?
het is pas beslist als alle 34 wedstrijden zijn gespeeld!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:01 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ok wij gaan nog punten morsen en nee wij gaan geen kampioen worden,dit is zo herkenbaar
Ik vrees het ook, maar je moet blijven dromen, anders kan je nu al stoppen met voetbal. Zal nooit vergeten dat jaar dat Ajax dacht geen kampioen meer te kunnen worden, gingen ze kutten, maar wat gebeurde er, ineens ging PSV zoveel punten morsen, dat het gat van 11 punten ineens 1 werd en Ajax uiteindelijk net niet de titel pakte, omdat ze er zelf niet meer gemotiveerd waren om wedstrijden te winnen en was de eindsprint toch te laat ingezet. Het balletje is rond, blijven steunen en blijven geloven. Dit weekend zullen we het wel merken. Kan Den Haag puntjes snoepen van PSV? Kan Utrecht iets doen tegen Twente? en wint Ajax van de graafschap? Volgende week kom ik weer terug en kijken hoe de vlag er dan voorstaat.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vrees het ook, maar je moet blijven dromen, anders kan je nu al stoppen met voetbal. Zal nooit vergeten dat jaar dat Ajax dacht geen kampioen meer te kunnen worden, gingen ze kutten, maar wat gebeurde er, ineens ging PSV zoveel punten morsen, dat het gat van 11 punten ineens 1 werd en Ajax uiteindelijk net niet de titel pakte, omdat ze er zelf niet meer gemotiveerd waren om wedstrijden te winnen en was de eindsprint toch te laat ingezet. Het balletje is rond, blijven steunen en blijven geloven. Dit weekend zullen we het wel merken. Kan Den Haag puntjes snoepen van PSV? Kan Utrecht iets doen tegen Twente? en wint Ajax van de graafschap? Volgende week kom ik weer terug en kijken hoe de vlag er dan voorstaat.
ik weiger om nog verder te dromen de tijd van dromen is voorbij,ik eis prestatie's
bully
 bully - dinsdag 01 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

je vergeet dat ajax zelf ook de punten zal laten liggen.
we zijn alleen maar verzwakt plus dat je de enige aanjager heb verloren.
ik denk dat we gewoon alweer de hoop moeten verleggen naar volgent seisoen.
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
alsjeblieft geen Twente weer dit jaar, dan moet ik me weer een week of 2 verschuilen hier in het ooste van het land. nee dan nog liever Groningen! Geen Twente, dat kan ik dit jaar niet meer aan...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:13 schreef sandman het volgende:
alsjeblieft geen Twente weer dit jaar, dan moet ik me weer een week of 2 verschuilen hier in het ooste van het land. nee dan nog liever Groningen! Geen Twente, dat kan ik dit jaar niet meer aan...
inderdaad.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:13 schreef sandman het volgende:
Al die Tukkers denken idd dat ze nu al een topclub zijn en dat wordt alleen maar versterkt als ze nu weer kampioen worden..
1 van mijn vrienden kot uit Enschede en sinds FC Twente vorig jaar het een beetje goed doet isie in eens wel een Twentefan, terwijl hij eerst Ajacied was..
En nu haat hij Ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Hasjkoph --
sandman
 sandman - dinsdag 01 februari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Al die Tukkers denken idd dat ze nu al een topclub zijn en dat wordt alleen maar versterkt als ze nu weer kampioen worden..
1 van mijn vrienden kot uit Enschede en sinds FC Twente vorig jaar het een beetje goed doet isie in eens wel een Twentefan, terwijl hij eerst Ajacied was..
En nu haat hij Ajax..
klopt dat heb ik dus ook, elke Twente fan begint nu ook ''arrogant'' te worden. en idd, en intense haat te hebben aan ajax. ik leef hier tussen de tukkers, dus dat neem ik ze niet in dank af. ik heb het al 1 x meegemaakt, werd vierkant uitgelachen dat hen Twente kampioen was en ajax weer niet. nee geen Twente meer..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:06 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

De afgelopen jaren zaten we er wel heel dicht bij, ik hoop dat het kwartje nu een keertje onze kant opvalt. Elk jaar zijn we op een gegeven moment virtueel kampioen en dan ja hoor dan spookt die wedstrijd vorig jaar thuis door mijn hoofd 0-0 en dit haar zal excelsior dat gaan doen... :( en uiteindelijk hebben we niets, mits we die wedstriojden hadden gewonnen. Ben zo bang dat dit jaar niet anders zal worden
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 februari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En nu haat hij Ajax..
Tja dat is wel triest. Dus als De graafschap kampioen zou worden, dan is hij voor de graafschap? Nou dan heeft hij elk jaar een feestje, ongeacht wie er kampioen wordt daar wordt hij fan van? Lijkt wel een klein kind. Ik vind alles best, behalve PSV, maar 2x Twente is niet zo verkeerd. Er moeten wel Europese punten komen, want Alleen Ajax of PSV daar redden we het niet mee. Ben blij dat de clubs het redelijk goed gedaan hebben in Europa en ook al ben ik aan ajacied. Ik vind het kut dat Feyenoord zo slecht presteerd, want er is niet mooiers dan een echte strijd tussen Ajax en Feyenoord en dat Ajax dan altijd mag winnen, dat mis ik een beetje en Twente dat moet gewoon zo'n provincie clubje blijven
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 februari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja dat is wel triest. Dus als De graafschap kampioen zou worden, dan is hij voor de graafschap? Nou dan heeft hij elk jaar een feestje, ongeacht wie er kampioen wordt daar wordt hij fan van? Lijkt wel een klein kind. Ik vind alles best, behalve PSV, maar 2x Twente is niet zo verkeerd. Er moeten wel Europese punten komen, want Alleen Ajax of PSV daar redden we het niet mee. Ben blij dat de clubs het redelijk goed gedaan hebben in Europa en ook al ben ik aan ajacied. Ik vind het kut dat Feyenoord zo slecht presteerd, want er is niet mooiers dan een echte strijd tussen Ajax en Feyenoord en dat Ajax dan altijd mag winnen, dat mis ik een beetje en Twente dat moet gewoon zo'n provincie clubje blijven
Eens, maar die gozer komt uit Enschede, dus dan is het logischer, maar om nou Ajax te verlaten omdat de club uit zijn stad een keertje kampioen wordt vind ik wel raar..
alibabba
 alibabba - dinsdag 01 februari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Ajax-trainer Frank de Boer volgde maandagavond vanaf sportcomplex de Toekomst telefonisch de ontwikkelingen op de slotdag van de transferperiode. Na de ochtendtraining en enkele besprekingen was hij aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax, dat met 1-0 won van Jong Vitesse/AGOVV. De transfertermijn is gesloten. Geen aanvaller voor Ajax. Wat vind je daarvan?

,,Dat vind ik teleurstellend. We hadden de selectie graag versterkt, dat was algemeen bekend. We hebben, mede door het vertrek van Urby Emanuelson en Luis Suarez, wat mij betreft net iets te weinig spelers die een constante serie wedstrijden op eredivisieniveau kunnen spelen. Met name als we met blessures en schorsingen te maken krijgen, moeten we nu nog meer terugvallen op de jeugd.

Vind je aankomende talenten nog niet goed genoeg?

,,Jawel, dat zijn in potentie spelers die goed genoeg zijn voor Ajax. Maar jeugdige spelers zijn onvoorspelbaar in vergelijking met onze ervaren jongens. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd wekenlang een hoog niveau kunnen vasthouden.

Ajax wilde Bas Dost. Maar dat ging niet door. Wat vind je daar van?

,,Het bedrag dat Heerenveen voor hem vroeg vonden wij te hoog. Ik heb al voor het weekend met onder meer Rik van den Boog en Danny Blind besproken wat we voor welke speler maximaal uit zouden willen geven. Die verschillen bleken gisteren te groot. Veel te groot zelfs, zowel voor Dost als voor Dries Mertens.

Blijft het ambitieniveau van jou en je ploeg hetzelfde?

,,Ja. Mensen moeten niet denken dat we geen goede spelers hebben. Deze selectie heeft heel veel kwaliteit. En ik blijf benadrukken dat Ajax voor de titel hoort te spelen. We zijn alleen twee belangrijke spelers kwijt geraakt. Dus we zijn wel reƫel. Als je nu naar de ranglijst kijkt en je weet dat we bijvoorbeeld nog een paar lastige uitwedstrijden krijgen. Het wordt heel moeilijk, maar we hebben al meerdere malen aangetoond met deze groep goed te kunnen voetballen en ook te kunnen winnen. Daarbij heb ik er vertrouwen in dat we ons nog verder kunnen ontwikkelen. Maar ik had graag wat meer mogelijkheden gehad.

FRANK DE BOER reageert zeer verstandig en alles wat ik tot nu toe heb gehoord uit zijn mond, bekoort me!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:06 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

nog zo een domme reactie '' ik heb er de kracht niet meer voor ''
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Wacht eens even jij gaat tog niet zeggen dat jij:
Harry Bulters bent he?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:39 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Wacht eens even jij gaat tog niet zeggen dat jij:
Harry Bulters bent he?
nee ik ben okkie peppernoot nou goed...
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 01 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nee ik ben okkie peppernoot nou goed...
Vieuw ik dagt al!
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Wat een drukte om nietss.. Er was alleen versterking nodig voor de breedte en een speler die niet heeft gespeeld is ineens 6 miljoen waard:O clubs als sc Heerenveen willen rijk worden over de rug van ons aller ajax, zodat ajax uiteindelijk niets meer heeft. Er is dus niemand in de steek gelaten en kampioen worden we nog altijd!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:58 schreef Rinald0 het volgende:
Wat een drukte om nietss.. Er was alleen versterking nodig voor de breedte en een speler die niet heeft gespeeld is ineens 6 miljoen waard:O clubs als sc Heerenveen willen rijk worden over de rug van ons aller ajax, zodat ajax uiteindelijk niets meer heeft. Er is dus niemand in de steek gelaten en kampioen worden we nog altijd!!
voor de breedte,kom jij onder een steen vandaan of...
Versace1
 Versace1 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
met dit team kan je geen kampioen worden met emanuelson en suarez werd het al moeilijk laat staan zonder.. tuurlijk je moet als ajaxcied altijd vertrouwen hebben maar op een gegeven moment houd het op.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Dus we waren bij voorbaat kansloos?
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:01 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

voor de breedte,kom jij onder een steen vandaan of...
Hammie is gehaald in de zomer voor als luis zou gaan..?? Dus wie komt er onder een steen vandaan.. Denk na met wat je zegt omdat jij graag iets ziet gebeuren wil niet zeggen dat het zo is.. simpel mannetje
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Daarbij als een speler die reserve is bij heerenveen en 14 doelpuntjes maakt bij heracles ons kampioen moet maken zijn we ver van huis

Dries Mertens was wel een echte versterking geweest en was die 7,5 mil ook waard..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Rinald0 --
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:47 schreef Rinald0 het volgende:

[..]

Hammie is gehaald in de zomer voor als luis zou gaan..?? Dus wie komt er onder een steen vandaan.. Denk na met wat je zegt omdat jij graag iets ziet gebeuren wil niet zeggen dat het zo is.. simpel mannetje
NOu...nou...nou zeg, het is maar een forum hoor, en maar een mening....MANNETJE
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:49 schreef Rinald0 het volgende:
Daarbij als een speler die reserve is bij heerenveen en 14 doelpuntjes maakt bij heracles ons kampioen moet maken zijn we ver van huis

Dries Mertens was wel een echte versterking geweest en was die 7,5 mil ook waard..
Litmanen won voor ons de CL, en was daarvoor een nikszeggende speler, die werd afgetest bij PSV en diverse duitse en Engelse clubs.

Als de Boer het nu in hem ziet zitten, wie ben jij dan wel, om het daar weer niet mee eens te zijn...
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

NOu...nou...nou zeg, het is maar een forum hoor, en maar een mening....MANNETJE
Klopt maar om nou te vragen of iemand onder een steen vandaan komt is niet een mening maar denken dat je alles van een club weet en een heel kort geheugen hebt..
En daarbij is sinds heugenis het woord mannetje geen scheldwoord
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:55 schreef Rinald0 het volgende:

[..]

Klopt maar om nou te vragen of iemand onder een steen vandaan komt is niet een mening maar denken dat je alles van een club weet en een heel kort geheugen hebt..
En daarbij is sinds heugenis het woord mannetje geen scheldwoord
Zeg ik dat dit een scheldwoord is dan?????? Nee toch..... Maar het wel duidelijk wat je ermee bedoelt of niet...Jochie....
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Litmanen won voor ons de CL, en was daarvoor een nikszeggende speler, die werd afgetest bij PSV en diverse duitse en Engelse clubs.

Als de Boer het nu in hem ziet zitten, wie ben jij dan wel, om het daar weer niet mee eens te zijn...
Dat is een mening en daar heb je ook misschien wel een punt maar het bestuur heeft ook gelijk te zeggen dat zijn vraagprijs op dit moment niet vermeerderd is na een half jaar bank zitten.. En daarbij blijft het feit dat Hammie gehaald is om in de spits te spelen en ik denk dat hij die rol prima kan invullen hij heeft zich al bewezen met 11,5 doelpunten
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg ik dat dit een scheldwoord is dan?????? Nee toch..... Maar het wel duidelijk wat je ermee bedoelt of niet...Jochie....
Klopt net zo kort door de bocht als onder welke steen kom jij vandaan en ik weet niet of het je vriendje is maar je maakt je nogal druk?
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:59 schreef Rinald0 het volgende:

[..]

Dat is een mening en daar heb je ook misschien wel een punt maar het bestuur heeft ook gelijk te zeggen dat zijn vraagprijs op dit moment niet vermeerderd is na een half jaar bank zitten.. En daarbij blijft het feit dat Hammie gehaald is om in de spits te spelen en ik denk dat hij die rol prima kan invullen hij heeft zich al bewezen met 11,5 doelpunten
Ajax is zwak op de linker kant... Mounir kan daar prima spelen, dus als Ajax Dost had gehaald, was links MOunir geworden, had Ajax Mertens gehaald, dan was Mounir in de punt gebleven...

Ik denk nu dat Mounir na links vertrekt met de Jong in de punt, of dat Mounir in de punt gaat spelen, met Ebecilio vanaf links...
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:00 schreef Rinald0 het volgende:

[..]

Klopt net zo kort door de bocht als onder welke steen kom jij vandaan en ik weet niet of het je vriendje is maar je maakt je nogal druk?
vaste forumbezoekers komen hier voor elkaar op ja... Prima toch, zo gaat het overal in de wereld he...
Rinald0
 Rinald0 - dinsdag 01 februari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is zwak op de linker kant... Mounir kan daar prima spelen, dus als Ajax Dost had gehaald, was links MOunir geworden, had Ajax Mertens gehaald, dan was Mounir in de punt gebleven...

Ik denk nu dat Mounir na links vertrekt met de Jong in de punt, of dat Mounir in de punt gaat spelen, met Ebecilio vanaf links...
Precies dat zijn de opties: 2 manieren om te spelen met de spelers die je hebt.. Het zou fijn zijn als er iemand bij zou komen om zo eventuele blessures op te vangen. Als Dost was gekomen ging je dan 1 van je basis spelers op de bank zetten? Denk het niet dus zou het een versterking zijn voor de breedte
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 01 februari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jij mag volgens mij ook niet klagen met je domme reacties volgens mij!
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:04 schreef Rinald0 het volgende:

[..]

Precies dat zijn de opties: 2 manieren om te spelen met de spelers die je hebt.. Het zou fijn zijn als er iemand bij zou komen om zo eventuele blessures op te vangen. Als Dost was gekomen ging je dan 1 van je basis spelers op de bank zetten? Denk het niet dus zou het een versterking zijn voor de breedte
Als Dost was gekomen, was inderdaad de Jong en Ebecilio richting de bank vertrokken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe zal F. de Boer reageren nu het bestuur hem in de steek heeft gelaten?

0.0082190